SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
🐙
quote:Op woensdag 11 december 2024 20:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Je doet vervelend dus ik denk het wel dan.
quote:Op woensdag 11 december 2024 20:41 schreef Wereldgozer het volgende: Geen WhatsApp instagram We gaan eraan
Bij NuJij reacties Zeiken over de ellende van whatsapp en Instagram en dan bij NuJij reagerenquote:Hier geen problemen, maar ja ik maak dan ook geen gebruik van die meuk, al die platforms zorgen alleen maar voor ellende dus wegblijven, verder nog een fine avond.
moeten we alles naar Thailand exporteren?quote:Op woensdag 11 december 2024 20:46 schreef kwiwi het volgende:
@:bitterbal hoort natuurlijk bij deze TT
Een LAT relatie waarbij ik wekelijks voedsel op de post naar Thailand moet sturen.quote:Op woensdag 11 december 2024 20:46 schreef kwiwi het volgende:
@:bitterbal hoort natuurlijk bij deze TT
Geen ideequote:Op woensdag 11 december 2024 20:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik krijg gewoon appjes binnen en Insta doet het gewoon
Wat zijn dit voor sprookjes dan ?
Ja, dit schiet wel lekker op he essn.quote:Op woensdag 11 december 2024 20:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen idee
Ik krijg geen appjes en heb geen Instagram
Of naar Thailand verhuizen en bij Ballie gaan wonen. Is meteen je woonsituatie opgelostquote:Op woensdag 11 december 2024 20:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een LAT relatie waarbij ik wekelijks voedsel op de post naar Thailand moet sturen.
Zekerquote:Op woensdag 11 december 2024 20:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dit schiet wel lekker op he essn.
Ach ja geef maarquote:Op woensdag 11 december 2024 20:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
wil je een link dat je niet alle diensten langs hoeft?
Cirkel - rond.quote:
Gedaan met de rustquote:Op woensdag 11 december 2024 20:46 schreef Ama het volgende:
Oh ik krijg alweer WhatsApp dingen binnen.
Je moet een gegeven bal niet in de volle bek kijkenquote:Op woensdag 11 december 2024 20:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een LAT relatie waarbij ik wekelijks voedsel op de post naar Thailand moet sturen.
“Moet eigenlijk”quote:Op woensdag 11 december 2024 20:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Goed
Ik heb nog bounty-ijs en dat wil ik proeven, maar ik heb eerst nog ander ijs en dat moet eigenlijk eerst op
Als je een keertje je neus ophaalt, smakt of snurkt sterf je binnen een seconde roemloos in een plasje bloed.quote:Op woensdag 11 december 2024 20:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Of naar Thailand verhuizen en bij Ballie gaan wonen. Is meteen je woonsituatie opgelost
Oke, enablerquote:Op woensdag 11 december 2024 20:50 schreef rival het volgende:
[..]
“Moet eigenlijk”
Wat ga je jezelf nou in de weg zitten met bedachte regeltjes
Eet het bounty ijs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |