Dat is dan toch vervalst, je valt over mijn benaming en vervolgens kom je met argumenten die het bewijzen.quote:Op woensdag 11 december 2024 20:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
e verbiedt gewoon partijen (hallo Hitler), moordt de hele oppositie uit (hallo Lenin) of weerhoudt groepen ervan uberhaupt mee te mogen beslissen (hallo alle dictaturen-die-zeggen-democratisch te zijn ter wereld) en noemt vervolgens de uitkomst van je verkiezing c.q. referendum 'de wil van het volk'.
Omn
Ze stemden tegen de Sjah, ze hadden geen idee dat die haatbaarden nog een stukkie erger zouden worden.quote:Op woensdag 11 december 2024 20:47 schreef Managarm het volgende:
[..]
In april 1979 werd een referendum gehouden waarin de bevolking zich kon uitspreken voor het behoud van de monarchie of de instelling van een islamitische republiek.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Iraanse_Revolutie
Verklaar je nader?
Nee, vervalsing is als je iedereen laat stemmen en vervolgens de onwelgevallige stemmen negeert.quote:Op woensdag 11 december 2024 20:55 schreef Managarm het volgende:
[..]
Dat is dan toch vervalst, je valt over mijn benaming en vervolgens kom je met argumenten die het bewijzen.
De OP niet gelezen?quote:Op woensdag 11 december 2024 20:54 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Waarom haal je Israël hierbij?
Uh, nee.quote:Op woensdag 11 december 2024 20:49 schreef Managarm het volgende:
[..]
Ah onderbuik, in de jaren 30 stemde ook niet het merendeel van het Duitse volk op Hitler?
https://www.annefrank.org(...)atie-naar-dictatuur/quote:Bij de verkiezingen van 1928 kreeg de NSDAP 0,8 miljoen stemmen, in 1930 is dit aantal gegroeid tot 6,4 miljoen.
Dat niet alleen.quote:Op woensdag 11 december 2024 20:57 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Uh, nee.
[..]
https://www.annefrank.org(...)atie-naar-dictatuur/
Klopt. Goede aanvulling.quote:Op woensdag 11 december 2024 20:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat niet alleen.
Von Papen dacht Hitler in gareel te kunnen houden. Pakte wat anders uit.
Ach ja, nu zie ik het. Ik zou niet weten waarom Israël het regime zou moeten verwijderen, dat zullen de Iraniërs toch echt zelf moeten doen. Israël wil vooral met rust gelaten worden.quote:
Ja, en dus hebben de mensen er dan toch voor gestemd? Ze zijn voor de gek gehouden door Khomeini.quote:Op woensdag 11 december 2024 20:56 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ze stemden tegen de Sjah, ze hadden geen idee dat die haatbaarden nog een stukkie erger zouden worden.
Dan waren heel die verkiezingen dus in zichzelf vals.quote:Op woensdag 11 december 2024 20:59 schreef Managarm het volgende:
[..]
Ja, en dus hebben de mensen er dan toch voor gestemd? Ze zijn voor de gek gehouden door Khomeini.
Niet echt, ze stemden toch echt voor islamitische staat. Dat de politicus dingen anders voorstelde was wat anders dan vervalsen.quote:Op woensdag 11 december 2024 20:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dan waren heel die verkiezingen dus in zichzelf vals.
... hij hield ze voor de gek...quote:Op woensdag 11 december 2024 21:03 schreef Managarm het volgende:
[..]
Niet echt, ze stemden toch echt voor islamitische staat. Dat de politicus dingen anders voorstelde was wat anders dan vervalsen.
Als de toon niet bevalt, mag je niet meestemmen.quote:Op woensdag 11 december 2024 20:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, vervalsing is als je iedereen laat stemmen en vervolgens de onwelgevallige stemmen negeert.
Wat in mijn voorbeelden speelt is dat bepaalde mensen niet eens mee mogen stemmen.
Ok 43,9 procent, toch behoorlijk hoog.quote:Op woensdag 11 december 2024 20:57 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Uh, nee.
[..]
https://www.annefrank.org(...)atie-naar-dictatuur/
Jeetje. Politici die mensen voor de gek houden. Volgens mij gebeurt er niks anders.quote:Op woensdag 11 december 2024 20:59 schreef Managarm het volgende:
[..]
Ja, en dus hebben de mensen er dan toch voor gestemd? Ze zijn voor de gek gehouden door Khomeini.
Ja, in Nederland gebeurd nooit dat politici na de verkiezingen opeens van standpunt veranderenquote:Op woensdag 11 december 2024 21:04 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Jeetje. Politici die mensen voor de gek houden. Volgens mij gebeurt er niks anders.
Gij geleuve da?quote:Op woensdag 11 december 2024 21:04 schreef Managarm het volgende:
[..]
Ok 43,9 procent, toch behoorlijk hoog.
Tegen de verwachting van Hitler in verkreeg de NSDAP niet de meerderheid in de Rijksdag.quote:Op woensdag 11 december 2024 21:05 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Gij geleuve da?
Om maar even op z'n Brabants te zeggen
Is er nog ergens een punt?quote:Op woensdag 11 december 2024 21:05 schreef Managarm het volgende:
[..]
Ja, in Nederland gebeurd nooit dat politici na de verkiezingen opeens van standpunt veranderen.
Daarom, vertel me wat het is.quote:Op woensdag 11 december 2024 21:10 schreef Managarm het volgende:
[..]
Jahoor, je ziet het alleen niet of wilt het niet zien.
Daarom had een vrije metselaar hem ook in de fik gestoken, of was het anders volgens jou.quote:Op woensdag 11 december 2024 21:07 schreef Managarm het volgende:
[..]
Tegen de verwachting van Hitler in verkreeg de NSDAP niet de meerderheid in de Rijksdag.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Duitse_Rijksdagverkiezingen_1933
Lubbe was een communistquote:Op woensdag 11 december 2024 21:11 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Daarom had een vrije metselaar hem ook in de fik gestoken, of was het anders volgens jou.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |