HONDERD, GEFELICITEERD TIGERXTMquote:Op woensdag 11 december 2024 23:30 schreef TigerXtrm het volgende:
Zegt een Only Fans hoertje nou dat het 'een beetje voelt als prostitutie'?_!
quote:Op woensdag 11 december 2024 23:30 schreef ludovico het volgende:
[..]
HONDERD, GEFELICITEERD TIGERXTM![]()
Bekijk deze YouTube-video
Maar je voelt jezelf ook een beetje hoertje.
Maak je niet druk joh, de meeste mannen vinden de rukkertjes die hier aan meegedaan hebben de losers, en dat meisje gewoon iemand die verstand heeft van marketing.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Boeit mij geen reet. Ik ageer enkel tegen ‘meidje heeft vast een of ander trauma’. Waarom zou ze dat moeten hebben? Zij kiest hier zelf voor, net als die gasten die in een rijtje te wachten staan. Als het linksom geldt, geldt het rechtsom ook.
Piemel erin, 5x heen en weer bewegen eruit.quote:Op donderdag 12 december 2024 00:08 schreef Lt.Bookman het volgende:
Hoe doe je dat dan?![]()
Ooit met een ex negen keer in één nacht van bil gegaan en we waren beiden helemaal naar de tering
Holy shit overigens.quote:
Denk het wel, maar dan met de fluffers en niet met Lily.quote:Op donderdag 12 december 2024 00:12 schreef ludovico het volgende:
[..]
Piemel erin, 5x heen en weer bewegen eruit.
Tis niet alsof mensen daar een leuke tijd hebben gehad ofzo.
De mannen spelen hier een ondergeschikte rol. Hun beslissing op individuel niveau om wel of niet mee te doen verandert niets aan het " festijn" Dat zal hoe dan ook plaats vinden met dan iemand anders op hun plek. Voor de vrouw ligt dat anders.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Boeit mij geen reet. Ik ageer enkel tegen ‘meidje heeft vast een of ander trauma’. Waarom zou ze dat moeten hebben? Zij kiest hier zelf voor, net als die gasten die in een rijtje te wachten staan. Als het linksom geldt, geldt het rechtsom ook.
Wat kan mij verrotten wat dat mens doet.quote:Op woensdag 11 december 2024 19:15 schreef Alexandrian het volgende:
[ x ]
Bekijk deze YouTube-video
[..]
Bron
De uitwassen van de “vrijheid blijheid”-mentaliteit. Er bestaat zoiets als te veel vrijheid. Dit soort dingen zouden gewoon verboden moeten worden. Of zo iemand dat nou zogenaamd zelf “wil” of niet. Deze mevrouw wil echter na seks te hebben gehad met 100 mannen in 1 dag nu proberen seks te hebben met 1000 mannen in 1 dag.
[poll=8143]
Ik denk dat ze er heel veel mee verdient, want een andere reden zou ik ook niet weten.quote:Op woensdag 11 december 2024 19:22 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ja, ik kan hier niet zo veel mee. Ze heeft zelf die stunt bedacht en dan naderhand janken dat het zo zwaar was. Waarom deze absurde stunt vraag ik me af.
Ik gok dat haar ledenbestand en bankrekening flink gestegen isquote:Op woensdag 11 december 2024 19:22 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ja, ik kan hier niet zo veel mee. Ze heeft zelf die stunt bedacht en dan naderhand janken dat het zo zwaar was. Waarom deze absurde stunt vraag ik me af.
Deze zin staat in de OP en geen fokker vraagt zich af waar je je op kan geven?quote:Ondanks de emotionele en fysieke moeilijkheden heeft Lily aangekondigd dat ze een nieuwe, nog extremere stunt plant: seks hebben met 1.000 mannen binnen 24 uu
Nee, als een man zich door 101 mannen laat penetreren, dan is het ook de vraag naar zijn trauma.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ergo; vrouwen zijn traumatisch gewonde hertjes als ze dit doen en mannen zijn gewoon ordinaire smeerlappen?
Zo’n dooddoener dit.
Ik heb geen respect voor de hoerenlopers die het aan haar uitgegeven hebben (en uiteraard ook voor de manier waarop dat geld besteed is).quote:Op woensdag 11 december 2024 22:20 schreef ludovico het volgende:
Dat meisje, las ik ergens, heeft 2 mio bij elkaar gesprokkeld via het verkopen van der lijf, prima salaris.
Ideaal is het niet maar er zijn veel ergere soorten dochters.quote:
Simpquote:Op donderdag 12 december 2024 08:40 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Ideaal is het niet maar er zijn veel ergere soorten dochters.
Als ze verder gelukkig is en ze verdient er goed mee, vind ik het prima als het mijn dochter zou zijn,
Ze mag gerust met kerst komen, maar dan wel zonder haar 100 man aanhang
Lol eerst haar zielig vinden vanwege eventuele afwezige oudersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |