Moet je als man maar eens doen bij een vrouw. Kijken hoe men online dan gaat reageren.quote:
Even je zak legen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:11 schreef plesner het volgende:
Waarom zou je als man hieran mee willen doen, toch ranzig om te bedenken dat een x aantal mannen je net voor zijn gegaan
Ik trek me dan liever af als ik eerlijk ben.quote:
Misschien wel terecht… waarom specifiek nummer 12 en wat had hij gedaan?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:09 schreef LXIV het volgende:
Er was pas toch ook zo’n vrouw die het met 20 mannen tegelijk gedaan had en die achteraf man nr 12 aanklaagde wegens verkrachting? En sommige users het nog voor haar opnemen ook
Genoeg zieke mensen die dat soort content kijken.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:05 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Moet ook zeker niet verboden worden.
Vraag je wel af waarom dit soort aandachthoerderij beloond wordt.
Zo is dat.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Genoeg zieke mensen die dat soort content kijken.
Volgens mij slechts 40 seconden… want binnen 12 uur kennelijk.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:25 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Net 1 minuut en 20 seconden per man, dat lijkt me heel kort, zelfs voor zolderkamer-fokkers.
Achteraf had ze hem er toch liever niet ingehad… verder niks bijzondersquote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:41 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Misschien wel terecht… waarom specifiek nummer 12 en wat had hij gedaan?
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:34 schreef LXIV het volgende:
[..]
Achteraf had ze hem er toch liever niet ingehad… verder niks bijzonders
Ze had dus prikspijt 😝quote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:34 schreef LXIV het volgende:
[..]
Verdient deze geen eigen topic met haar prestatie?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:16 schreef Ali_boo het volgende:
Bonnie Blue( vriendin van Lilly) heeft een nieuw wereldrecord verbroken. 1057 mannen in een dag
[ x ]
OnlyFans star Bonnie Blue claims she's broken world record by sleeping with 1,057 men in just 12 hours - as she thanks 'all the barely legal, barely breathing and the husbands'
https://www.dailymail.co.(...)athing-husbands.html
Wellicht, al ben ik bang dat Jippie het binnen no time weer op slot gooitquote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:10 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Verdient deze geen eigen topic met haar prestatie?
Achteraf? Of heeft ze hem vriendelijk verzocht om ‘de kerk uit te gaan’ en ging hij nog even door? Als het dat laatste is, dan lijkt mij dat verkrachting, want zelfs al heb je nog maar 1 stoot nodig om klaar te komen, dan nog mag de dame haar consent beëindigen (reden ook waarom ik schriftelijk consent onzin vind).quote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:34 schreef LXIV het volgende:
[..]
Zoiets was de beredenering van de users toen ook. Nee, als jij een gabgbang met 10 mannen doet en eentje stoot een keer teveel naar je zin dan moet je niet mauwenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:11 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Achteraf? Of heeft ze hem vriendelijk verzocht om ‘de kerk uit te gaan’ en ging hij nog even door? Als het dat laatste is, dan lijkt mij dat verkrachting, want zelfs al heb je nog maar 1 stoot nodig om klaar te komen, dan nog mag de dame haar consent beëindigen (reden ook waarom ik schriftelijk consent onzin vind).
Onzin. Consent kan te allen tijde ingetrokken worden en daar heb je je gewoon naar te gedragen als sekspartner.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:48 schreef LXIV het volgende:
[..]
Zoiets was de beredenering van de users toen ook. Nee, als jij een gabgbang met 10 mannen doet en eentje stoot een keer teveel naar je zin dan moet je niet mauwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |