SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op woensdag 11 oktober 2023 20:37 schreef Fok-it het volgende:
Wat een kleintje was dat. Met zijn blauwe haar. Wel lieve jongen.
Op zondag 18 april 2021 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Zou hij nog leven? oh, nee dus -O-
ah woon je schuin onder nattekat? zijn buren hebben saunaquote:Op woensdag 11 december 2024 19:05 schreef n0ra het volgende:
had een chinese bovenbuur die de thermostaat op 28 had staan of zo, het plafond was warm in ieder geval
Maar hij doet het wel?quote:Op woensdag 11 december 2024 18:29 schreef essnhills het volgende:
Vanmiddag toen het hete spoelprogramma die de installatiemeneer had aangezet klaar was kreeg ik het deurtje niet open
Dus meteen dat ding aan en uit, alle knopjes indrukken en draaien en waarom gaat dat ding nou niet open??!?!
Pas daarna zag ik dat er nog water in de trommel stond.
Boekje erbij gepakt. Blijkbaar is er een instelling dat ie niet centrifugeert en afpompt voor wanneer je niet direct je was gaat ophangen oid. En je kan dan het programma hervatten en dan doet ie dat alsnog.
Maarja, ik had alle instellingen natuurlijk al vernaggeld dus moest opzoek naar hoe ik het kon laten afpompen.
Uiteindelijk maar het kortste koude programma gedaan dat ik kon vinden (spoelen 11 minuten).
En daarna ging het deurtje wel normaal open
#wassenmetess
Ik heb geen context hier dus, ehh.quote:Op woensdag 11 december 2024 19:04 schreef Nizno het volgende:
@:essnhills
Mag toch aannemen dat je ook een optie hebt dat hij wel in 1 keer door gaat?
Moet er niet aan denken dat ik tussendoor naar de machine moet om het vervolgprogramma aan te zetten.
Het is hier al weken 21,5quote:Op woensdag 11 december 2024 19:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had in m'n eerste winter onderburen die echt geweldig stookten. Merkte het enorm toen zij eruit waren.
Afgelopen winter stookte niemand omdat duur, dus ik ben snel tevreden nu.
in de abo beschikbare layout kun je zelfs ipv alleen duimpjes ook hartjes en smilies gevenquote:
moet je even de post lezen boven je waar LTetc het bericht van essie quotequote:Op woensdag 11 december 2024 19:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb geen context hier dus, ehh.
Huehuehue.
nou die bovenburen toen, had tot februari de ramen open en het was nog steeds 21 graden binnenquote:Op woensdag 11 december 2024 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Lekker even aan je plafond voelen iedere dag jatogg
hou op hoorquote:Op woensdag 11 december 2024 19:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
in de abo beschikbare layout kun je zelfs ipv alleen duimpjes ook hartjes en smilies geven
+- 2018 denk ik, en tussendoor 1 keer misschien?quote:Op woensdag 11 december 2024 19:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Geen idee, al een tijdje.
Hoe lang ben je niet geweest?
We like to like it like it
neuj ik blijf hier nog gewoon ff postenquote:
Oh wacht… moet ik een abo?quote:Op woensdag 11 december 2024 19:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
in de abo beschikbare layout kun je zelfs ipv alleen duimpjes ook hartjes en smilies geven
vooruitquote:Op woensdag 11 december 2024 19:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
neuj ik blijf hier nog gewoon ff posten
ZEER BELANGRIJKE INFOquote:Op woensdag 11 december 2024 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Mailtje van Tix "UW TERUGVLUCHT IS GEWIJZIGD"
we komen 5 minuten vroeger aan op Schiphol.
Eind mei.
heb de like alerts uitgezetquote:Op woensdag 11 december 2024 19:09 schreef n0ra het volgende:
[..]
+- 2018 denk ik, en tussendoor 1 keer misschien?
je moet nietsquote:
Misschien zit het in fles z’n cijfergeheugenquote:Op woensdag 11 december 2024 19:09 schreef n0ra het volgende:
[..]
+- 2018 denk ik, en tussendoor 1 keer misschien?
kun je wel tijdig je chauffeur op de hoogte stellen dat hij 5min eerder aanwezig moet zijnquote:Op woensdag 11 december 2024 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Mailtje van Tix "UW TERUGVLUCHT IS GEWIJZIGD"
we komen 5 minuten vroeger aan op Schiphol.
Eind mei.
Jahoor, is een speciale instelling die je aan moet zettenquote:Op woensdag 11 december 2024 19:04 schreef Nizno het volgende:
@:essnhills
Mag toch aannemen dat je ook een optie hebt dat hij wel in 1 keer door gaat?
Moet er niet aan denken dat ik tussendoor naar de machine moet om het vervolgprogramma aan te zetten.
De werkelijke tijd kan toch alles van drie kwartier vroeger tot een dag later zijn dus de toegevoegde waarde van deze mail is nul.quote:Op woensdag 11 december 2024 19:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
kun je wel tijdig je chauffeur op de hoogte stellen dat hij 5min eerder aanwezig moet zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |