abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 december 2024 @ 14:25:28 #1
24730 burger
Jan met de pet
pi_215836551
Waarschuwing NAVO-admiraal om noodpakketten aan te schaffen

Een docu op NPO over een stroomuitval
https://npo.nl/start/serie/black-out_1

Diverse andere kanalen beginnen nu ook over noodpakketten (talkshows, rode kruis, burgemeesters)

En nu weer de banken die adviseren cash geld te pinnen i.v.m een geopolitieke dreiging.

What's happening?
Alles komt goed. ...............toch?
pi_215836564
NUKES!

Verder dit topic... :')
pi_215836612
Oekraïne kan Rusland niet aan, da's alles.
pi_215836641
Ik ben bang van wel.
Banken die adviseren contant geld op te nemen.
Die zak uit Syrie die nu lekker veilig in Rusland zit.
Nou ja, positief blijven denken. Van alles wat mijn generatie en de generaties na mij hebben meegemaakt, is oorlog nog de enige ervaring die we niet hadden.
Misschien dat de asielzoekers ons in deze wat bij kunnen spijkeren.

:wtf:
pi_215836826
Op flightradar zijn militairen al maanden spullen aan het verplaatsen. https://globe.adsbexchange.com/ Klik bovenin op LK en zie alle vluchten van militaire toestellen die hun transponder aan hebben.
Dus oo denk dat er wel wat staat te gebeuren.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_215837047
Gaat je echt wel wat helpen, contant geld. Als er een bom valt helpt alleen wapens en eten
pi_215837054
Gaan we nou eindelijk Vlaanderen eens innemen?

Nee geintje, geen idee. 'De Russen', maar die hebben moeite genoeg met 1 land. Laat staan voor ze hier op de deur kloppen.

En ja, we worden steeds afhankelijker van de digitale wereld, ook voor onze basisvoorzieningen. En daarmee ook kwetsbaarder. Waar vroeger de vijand pas een probleem was, als ze letterlijk voor de deur stonden, kan nu 1 poppetje aan de andere kant van de wereld ons kwaad doen (via een hack op onze infrastructuur etc.).
pi_215837784
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 15:46 schreef Jahr00n het volgende:
Gaat je echt wel wat helpen, contant geld. Als er een bom valt helpt alleen wapens en eten
Zuurstof is toch ook best wel belangrijk.
Voedsel is niet echt belangrijk, water wel.
En hoop natuurlijk.
pi_215837879
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 15:47 schreef Piles het volgende:

Nee geintje, geen idee. 'De Russen', maar die hebben moeite genoeg met 1 land. Laat staan voor ze hier op de deur kloppen.

En ja, we worden steeds afhankelijker van de digitale wereld, ook voor onze basisvoorzieningen. En daarmee ook kwetsbaarder. Waar vroeger de vijand pas een probleem was, als ze letterlijk voor de deur stonden, kan nu 1 poppetje aan de andere kant van de wereld ons kwaad doen (via een hack op onze infrastructuur etc.).
Gek he? De mens die er alles aan doet om te overleven.
En dan juist die keuzes maakt die er voor zorgen dat de mens zo snel mogelijk is uitgeroeid.
pi_215837897
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 14:25 schreef burger het volgende:
Waarschuwing NAVO-admiraal om noodpakketten aan te schaffen

Een docu op NPO over een stroomuitval
https://npo.nl/start/serie/black-out_1

Diverse andere kanalen beginnen nu ook over noodpakketten (talkshows, rode kruis, burgemeesters)

En nu weer de banken die adviseren cash geld te pinnen i.v.m een geopolitieke dreiging.

What's happening?
Zou het ook verband hebben met de Amerikaanse presidentsverkiezingen en ze weinig hulp meer van de VS verwachten na januari? Dat Europa aan haar lot wordt overgelaten.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_215838021
Benieuwd of dit soms ook een rol zou kunnen spelen:

https://x.com/theRealKiyo(...)n-koop-bitcoin-nu%2F
  woensdag 11 december 2024 @ 17:45:35 #12
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_215838246
Het einde van de wereld denk ik. Maar ik zal zo Mark eens bellen of dat klopt.
Je weet wat voor uitkering je hebt en daar moet je het mee doen.
  woensdag 11 december 2024 @ 19:00:24 #13
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_215839159
Ik vind het nog niet erg concreet :?
pi_215847398
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 15:47 schreef Piles het volgende:

Vlaanderen heeft ons al overgenomen, alleen de geografische grens is nog niet officieel vastgelegd.
Bijna alle kranten zijn DPG. Mediapark is eigendom van Bernhard, dus dat gaat nog spannend worden als het zover is.

Er is natuurlijk iets anders aan de hand, en dat is het voortbestaan van de Navo, zodra een van de lidstaten in oorlog is met een niet-lidstaat, en Amerika niet meedoet. Zou wel eens in het Midden-Oosten kunnen gaan spelen. In Rusland heerst van oudsher het motto "maak nooit ruzie met de Ottomaan", en Poetin schijnt nogal van geschiedenisboeken te houden. Zodra iedereen naar dat conflict kijkt, zou Poetin wel eens een gokje kunnen gaan wagen en Ukraine aan de diplomatie overlaten.

Dit soort waarschuwingen worden niet voor niets gedaan. Broeit iets. Syrie, Turkije, Roemenië, New Yersey.

[ Bericht 5% gewijzigd door yessie234 op 12-12-2024 16:28:00 ]
  Manager PR/Moderator donderdag 12 december 2024 @ 22:55:50 #15
269689 crew  Viv
pi_215852462
quote:
5s.gif Op woensdag 11 december 2024 19:00 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik vind het nog niet erg concreet :?
Ik vind dit best wel specifiek:
quote:
Rutte benadrukte dat we niet in oorlog zijn, "maar er is zeker geen vrede". Er is geen directe militaire dreiging voor de 32 NAVO-landen, maar Rutte is er niet gerust op. "We zijn niet klaar voor wat er de komende vier of vijf jaar op ons afkomt."
https://nos.nl/artikel/25(...)e-bereiden-op-oorlog
  Manager PR/Moderator donderdag 12 december 2024 @ 23:00:49 #16
269689 crew  Viv
pi_215852504
Ik kreeg gisteren overigens deze brochure in mijn digitale berichtenbox in Zweden:

https://www.msb.se/sv/pub(...)-kommer-pa-engelska/

Die brochure bestaat al wel langer, maar de timing is opvallend.
pi_215853365
SG Nato dhr Rutte:

1)We moeten over op oorlogsmentaliteit
2)We moeten over op oorlogseconomie
3)Vul in.....
  vrijdag 13 december 2024 @ 11:39:50 #18
306296 angels_on_the_sideline
Wat doe je hier. Ga weg.
pi_215855822
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 14:40 schreef Hiddendoe het volgende:
Ik ben bang van wel.

Misschien dat de asielzoekers ons in deze wat bij kunnen spijkeren.

:wtf:
lol lol lol wat denk je zelf

zodra de shit de fan hit roepen die als eerste 'ik kom hier niet vandaan hoor dus ik hoef niet mee te vechten of dit land te verdedigen' :') kan je 100% al vanuit gaan
pi_215855894
We moeten ons voorbereiden dat we meer moeten gaan betalen.

Deze week voor defensie.
Hell To The Liars

quote quotesplits me

Omdat je een nieuwe gebruiker bent willen we je erop wijzen dat het niet is toegestaan reclame te maken of FOK! te gebruiken voor commerciële doeleinden. Blijf ontopic en wees aardig voor je medeFOK!kers.
smilie   Pagina 1 / 1
Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 27-05-2020, privacy policy van 27-05-2020 en Policy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')