abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215838143
Ik heb wel kinderwens maar wil geen relatie. Misschien kunnen we iets voor elkaar betekenen? Sex met je hoef ik ook niet trouwens.
  Miss 200.000.000! woensdag 11 december 2024 @ 17:47:23 #52
367000 roos94
pi_215838268
quote:
1s.gif Op woensdag 11 december 2024 17:33 schreef Document1 het volgende:
Ik heb wel kinderwens maar wil geen relatie. Misschien kunnen we iets voor elkaar betekenen? Sex met je hoef ik ook niet trouwens.
Ik heb geen kinderwens maar wel een kind. Misschien kunnen we iets voor elkaar betekenen?
  woensdag 11 december 2024 @ 17:48:16 #53
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_215838284
quote:
1s.gif Op woensdag 11 december 2024 17:33 schreef Document1 het volgende:
Alleen wil TS wel een relatie maar weet ze zelf nog niet in welke vorm :+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_215838628
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 17:47 schreef roos94 het volgende:

[..]
Ik heb geen kinderwens maar wel een kind. Misschien kunnen we iets voor elkaar betekenen?
Had je die kinderwens voor het kind wel maar door het kind niet, of nooit gehad?

Ik weet ook niet of dit voorstel helemaal legaal is :P
pi_215838980
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 17:47 schreef roos94 het volgende:

[..]
Ik zorg al voor een kind van een ander en dat heeft bij mij de kinderwens aangewakkerd. 10 jaar geleden nooit gedacht dat ik die zou krijgen.
pi_215839820
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 17:21 schreef Droopie het volgende:
Zeker in combinatie met dat je een kind wilt, maar niet via de natuurlijke weg met je partner, zou het goed voor jou zijn om de vinger aan de pols te krijgen hierin.
Veel lesbische vrouwen met een kinderwens slagen er ook op een of andere manier in om hun kinderwens te realiseren.
pi_215839885
Er had laatst iemand in R&P een topic geopend dat hij een knuffelvriendin zoekt. Misschien kan die persoon wel iets voor TS betekenen?
pi_215840373
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 19:49 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Veel lesbische vrouwen met een kinderwens slagen er ook op een of andere manier in om hun kinderwens te realiseren.
Klopt, maar voor een man met een kinderwens kan het (behalve de rest van de zaken waarmee TS worstelt) toch ook een dingetje zijn dat je een kind van jezelf wilt op de normale manier ipv andere mogelijkheden.
Hell To The Liars
pi_215927429
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 10:40 schreef Isa3 het volgende:
Ik ben een vrouw van eind 20. Ik heb nog nooit een relatie gehad. Wel enkele dates, maar voelde nooit meer tot nu toe. Ook in mijn tienerjaren hebben jongens mij nooit geïnteresseerd en voelde ik me altijd vreemd en anders omdat ik daar (nog) geen interesse in had dacht ik.

Ondertussen zijn we zoveel jaar verder en ben ik al eind 20. Ik ben dus nog nooit intiem geweest. Heb er ook geen behoefte aan.

Ik zou alleen wel heel graag een relatie willen, zonder seks. De vraag is maar of je zo iemand kan vinden die dat echt niet erg vind. Een goede vriendin is toch nog anders dan een partner waar je mee gaat samenwonen etc.

Ik ben bang dat ik hierdoor dus nooit een partner ga vinden en een heel eenzaam leven ga hebben. Ik ben al enig kind en heb geen familie meer buiten mijn ouders, dus ben bang dat als zij wegvallen ik echt helemaal alleen ga zijn.

Daarnaast heb ik ondanks mijn aseksualiteit wel een hele grote kinderwens. Ik zou het heel spijtig vinden als ik nooit kinderen zou krijgen.

Ik zit hier volledig mee overhoop met mezelf, maar ik weet gewoon dat ik echt geen seks wil.
Zoek een 50+er waar bij de penopauze al is begonnen.

Zo mak als een lammetje en geen behoefte aan seks meer, mogelijk krijgt hij hem zelfs niet omhoog.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')