abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215834671
Ik ben een vrouw van eind 20. Ik heb nog nooit een relatie gehad. Wel enkele dates, maar voelde nooit meer tot nu toe. Ook in mijn tienerjaren hebben jongens mij nooit geïnteresseerd en voelde ik me altijd vreemd en anders omdat ik daar (nog) geen interesse in had dacht ik.

Ondertussen zijn we zoveel jaar verder en ben ik al eind 20. Ik ben dus nog nooit intiem geweest. Heb er ook geen behoefte aan.

Ik zou alleen wel heel graag een relatie willen, zonder seks. De vraag is maar of je zo iemand kan vinden die dat echt niet erg vind. Een goede vriendin is toch nog anders dan een partner waar je mee gaat samenwonen etc.

Ik ben bang dat ik hierdoor dus nooit een partner ga vinden en een heel eenzaam leven ga hebben. Ik ben al enig kind en heb geen familie meer buiten mijn ouders, dus ben bang dat als zij wegvallen ik echt helemaal alleen ga zijn.

Daarnaast heb ik ondanks mijn aseksualiteit wel een hele grote kinderwens. Ik zou het heel spijtig vinden als ik nooit kinderen zou krijgen.

Ik zit hier volledig mee overhoop met mezelf, maar ik weet gewoon dat ik echt geen seks wil.
  woensdag 11 december 2024 @ 10:41:15 #2
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_215834680
Gezien je er één van de circa 100.000 bent moet dat op den duur vast wel lukken.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  woensdag 11 december 2024 @ 10:58:19 #3
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_215834832
Waarom goochel je zo met je leeftijd?
The love you take is equal to the love you make.
pi_215834856
quote:
1s.gif Op woensdag 11 december 2024 10:58 schreef Lienekien het volgende:
Ik wil niet herkenbaar zijn. Eind 20 lijkt me toch duidelijk?
pi_215834867
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 10:40 schreef Isa3 het volgende:
Ik ben een vrouw van eind 20. Ik heb nog nooit een relatie gehad. Wel enkele dates, maar voelde nooit meer tot nu toe. Ook in mijn tienerjaren hebben jongens mij nooit geïnteresseerd en voelde ik me altijd vreemd en anders omdat ik daar (nog) geen interesse in had dacht ik.

Ondertussen zijn we zoveel jaar verder en ben ik al eind 20. Ik ben dus nog nooit intiem geweest. Heb er ook geen behoefte aan.

Ik zou alleen wel heel graag een relatie willen, zonder seks. De vraag is maar of je zo iemand kan vinden die dat echt niet erg vind. Een goede vriendin is toch nog anders dan een partner waar je mee gaat samenwonen etc.

Ik ben bang dat ik hierdoor dus nooit een partner ga vinden en een heel eenzaam leven ga hebben. Ik ben al enig kind en heb geen familie meer buiten mijn ouders, dus ben bang dat als zij wegvallen ik echt helemaal alleen ga zijn.

Daarnaast heb ik ondanks mijn aseksualiteit wel een hele grote kinderwens. Ik zou het heel spijtig vinden als ik nooit kinderen zou krijgen.

Ik zit hier volledig mee overhoop met mezelf, maar ik weet gewoon dat ik echt geen seks wil.
Is je angst voor eenzaamheid de reden dat je een kind wil?
pi_215834880
Houd je wel van knuffelen ?
pi_215834897
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 11:01 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Is je angst voor eenzaamheid de reden dat je een kind wil?
Uiteraard niet! Hier zou ik ook eerst goed over willen nadenken, maar heb gewoon altijd al gedroomd van moeder worden en lijkt me heel moeilijk om deze droom op te geven.
pi_215834901
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 11:02 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Houd je wel van knuffelen ?
Ja, dat wel
pi_215834965
Ik zou hier eens kijken: https://du.asexuality.org/forum/

Zie dat ze ook veel leuke ontmoetingen en activiteiten hebben.

En puur jouw leeftijd maakt je toch niet herkenbaar?
pi_215835045
quote:
Ook in mijn tienerjaren hebben jongens mij nooit geïnteresseerd
Als dat nu nog steeds het geval is, zie ik het toch behoorlijk moeilijk in met het krijgen van een relatie.

Geen behoefte aan sex hebben is an sich volgens mij best iets waarover je afspraken kunt maken.... maar als je nooit iemand ontmoet waarin je interesse ontwikkelt of een zekere behoefte kunt voelen zich voor die persoon je te interesseren, zal het toch nooit werken.

Een relatie zonder interesse te tonen in je partner kan volgens mij nooit werken.
Als je zegt 'nooit iemand te ontmoeten waarin je interesse hebt', ligt volgens mij darin al je probleem, en zal je eerst wat meer moeite moeten doen je empathie-skills te ontwikkelen

[ Bericht 9% gewijzigd door RM-rf op 11-12-2024 11:23:35 ]
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_215835059
Misschien heb je wat aan deze link. Er is ook een dating app Hinge, daar kan je je seksualiteit op je profiel zetten. Er zijn opties als asexueel en demisexueel.

https://du.asexuality.org/forum/index.php
pi_215835093
Ik denk dat met goede afspraken met je partner hier zeker uit te komen valt, voordeel is dat je wel wil knuffelen dat is toch ook een vorm van intiem zijn.
pi_215835230
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 11:18 schreef RM-rf het volgende:

[..]
Als dat nu nog steeds het geval is, zie ik het toch behoorlijk moeilijk in met het krijgen van een relatie.

Geen behoefte aan sex hebben is an sich volgens mij best iets waarover je afspraken kunt maken.... maar als je nooit iemand ontmoet waarin je interesse ontwikkelt of een zekere behoefte kunt voelen zich voor die persoon je te interesseren, zal het toch nooit werken.

Een relatie zonder interesse te tonen in je partner kan volgens mij nooit werken.
Als je zegt 'nooit iemand te ontmoeten waarin je interesse hebt', ligt volgens mij darin al je probleem, en zal je eerst wat meer moeite moeten doen je empathie-skills te ontwikkelen
Ik bedoel geïnteresseerd in jongens op seksueel/romantisch gebied tijdens mijn tienerjaren. Ondertussen wil ik wel knuffelen en eventueel kussen, maar seks zie ik echt niet zitten. Ik ben een heel empathisch persoon dus dat zal niet de reden zijn dat het me niet lukt om een relatie te hebben.
pi_215835254
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 11:39 schreef Isa3 het volgende:

[..]
Ik bedoel geïnteresseerd in jongens op seksueel/romantisch gebied tijdens mijn tienerjaren. Ondertussen wil ik wel knuffelen en eventueel kussen, maar seks zie ik echt niet zitten. Ik ben een heel empathisch persoon dus dat zal niet de reden zijn dat het me niet lukt om een relatie te hebben.
Heb je ooit iemand ontmoet waarin je geintersseerd was, in de zin dat je er graag een relatie mee wilde?
Hoe is dat toen verlopen, heb je toen ook initiatief genomen tot een intensivering van dat contact?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_215835277
Zou je het erg vinden als je vent buiten de deur zijn lusten op andere deernes zou botvieren?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_215835311
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 11:41 schreef RM-rf het volgende:

[..]
Heb je ooit iemand ontmoet waarin je geintersseerd was, in de zin dat je er graag een relatie mee wilde?
Hoe is dat toen verlopen, heb je toen ook initiatief genomen tot een intensivering van dat contact?
Ja, ik heb iemand ontmoet die ik heel leuk vond, maar waar ik denk ik niet durfde te beginnen over mijn aseksualiteit. Op dat moment was ik nog niet zeker. Ik vind het ook moeilijk om te praten daarover met iemand die je maar enkele keren hebt gezien. Ik heb hier, nu meer dan een jaar later nog steeds spijt van.
pi_215835331
Er zijn ook mannen die aseksueel zijn. Zij zijn de beste kans op een relatie. Of je moet een open relatie zien zitten met een man die wel seksuele behoeften heeft, zodat hij ze elders kan krijgen. Anders wordt het een lastig verhaal. Een man met een gezond libido wordt doodongelukkig in een relatie zonder seksuele intimiteit.
pi_215835361
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 11:04 schreef Isa3 het volgende:

[..]
Uiteraard niet! Hier zou ik ook eerst goed over willen nadenken, maar heb gewoon altijd al gedroomd van moeder worden en lijkt me heel moeilijk om deze droom op te geven.
Je kan ook zwanger worden via een donor in het ziekenhuis, daar hoef je niet persé seks of een partner voor te hebben.

Knap dat je hier een topic over opent op FOK! gezien de reacties soms hier mbt dit soort onderwerpen, mensen kunnen best wel bot zijn.
Mama van 2 lieve meiden :)
  woensdag 11 december 2024 @ 12:14:55 #19
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_215835545
quote:
Ik ben een vrouw van eind 20. Ik heb nog nooit een relatie gehad.
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 17:54 schreef Isa3 het volgende:
Ik ben een 30 jarige vrouw en al een tijd single. Wel heb ik een enorme kinderwens/zorgwens voor kinderen.

Vorig jaar juli was je 30 jaar en nu ben je een jaar later jonger geworden? :')
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Miss 200.000.000! woensdag 11 december 2024 @ 12:27:59 #20
367000 roos94
pi_215835650
quote:
1s.gif Op woensdag 11 december 2024 10:58 schreef Lienekien het volgende:
R&P / 26 en nog nooit een relatie gehad: advies

Dit jaar was ze 26 maar vorig jaar 30 dus beetje knap allemaal
  woensdag 11 december 2024 @ 12:29:04 #21
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_215835659
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 12:27 schreef roos94 het volgende:

[..]
R&P / 26 en nog nooit een relatie gehad: advies

Dit jaar was ze 26 maar vorig jaar 30 dus beetje knap allemaal
Verwarrend :+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Moderator woensdag 11 december 2024 @ 12:30:21 #22
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_215835668
Oh ja, dit gedoe weer met meerdere topics openen en dan continue een andere leeftijd hebben. Smells like bullshit.
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator woensdag 11 december 2024 @ 12:39:33 #23
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_215835745
Het blijkt dat deze quote van mezelf uit een ander topic van TS nog steeds actueel is:

quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2024 11:36 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Dit sluit gewoon niet aan op je eerdere verhalen waarin je heel duidelijk aangaf al 30 te zijn en waar je ook bezig was over pleegzorg en kinderwens.

Nu ineens, later in de tijd, ben je volgens eigen zeggen jonger geworden. Het zijn dat soort dingen waardoor mensen het idee krijgen dat je maar wat verzint en dat kan ik ze niet kwalijk nemen. Als je hier iedereens tijd aan het verdoen bent met onzin moet je ergens anders gaan kijken, en zo niet zul je toch echt moeten uitleggen hoe deze ogenschijnlijke tegenstrijdigheid in je verhaal dan verklaart kan worden.
Dus, TS, graag een sluitende uitleg en anders zie ik je topic als getroll en dan gaat het dicht.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_215835775
Los van de leeftijd bullshit:

Natuurlijk kun je een relatie krijgen als aseksueel, het belangrijkste is om daar vanaf het begin van het date-traject open over te zijn.
Zet het desnoods in je online dating profiel, dan filter je al een hoop mensen en scheelt het een hoop teleurstelling.
pi_215836075
Daar zullen de meeste mannen (begrijpelijk) niet zo'n trek in hebben.
pi_215836360
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 11:04 schreef Isa3 het volgende:

[..]
Besef dan wel dat droom en werkelijkheid hemelsbreed van elkaar kunnen verschillen.

Verbeter me maar als ik fout zit, maar omdat jij enig kind was, stel ik me voor dat je vroeger een heleboel poppen had.

En bedenk ook goed wat je zo'n kind aandoet. Misschien ben ik een doemdenker maar deze tijd lijkt me niet echt een leuke tijd om kinderen te krijgen, zeker niet als je alleen bent.

Heb je geen neven of nichten die wel kinderen hebben? Misschien kan je daar eens oppassen of een dagje meenemen in een weekend. Als ze uiteraard hiervoor de juiste leeftijd hebben.

Nog een ding waar ik best wel nieuwsgierig naar ben. Je schrijft dat je geen behoefte hebt aan seks.
Je bent dus niet zo fysiek ingesteld.
Besef je wel dat zwangerschap ook ontzettend lichamelijk is? Het kan heel mooi zijn (heb ik van horen zeggen), maar het kunnen ook negen maanden lang de hel op aarde zijn.
pi_215836418
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 13:57 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Besef dan wel dat droom en werkelijkheid hemelsbreed van elkaar kunnen verschillen.

Verbeter me maar als ik fout zit, maar omdat jij enig kind was, stel ik me voor dat je vroeger een heleboel poppen had.

En bedenk ook goed wat je zo'n kind aandoet. Misschien ben ik een doemdenker maar deze tijd lijkt me niet echt een leuke tijd om kinderen te krijgen, zeker niet als je alleen bent.

Heb je geen neven of nichten die wel kinderen hebben? Misschien kan je daar eens oppassen of een dagje meenemen in een weekend. Als ze uiteraard hiervoor de juiste leeftijd hebben.

Nog een ding waar ik best wel nieuwsgierig naar ben. Je schrijft dat je geen behoefte hebt aan seks.
Je bent dus niet zo fysiek ingesteld.
Besef je wel dat zwangerschap ook ontzettend lichamelijk is? Het kan heel mooi zijn (heb ik van horen zeggen), maar het kunnen ook negen maanden lang de hel op aarde zijn.
Nee, mijn beide ouders waren ook enig kind dus ik heb geen kinderen in mijn familie.
Ik begrijp dat het een hele verantwoordelijkheid is om alleen een kind te krijgen, maar financieel heb ik het goed en ik wil wel werken aan het uitbreiden van mijn netwerk vooraan ik misschien aan het traject zal starten.
Maar het ging me eigenlijk meer over het al dan niet nog vinden van een partner als je aseksueel bent.
pi_215836493
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 14:07 schreef Isa3 het volgende:

[..]
Nee, mijn beide ouders waren ook enig kind dus ik heb geen kinderen in mijn familie.
Ik begrijp dat het een hele verantwoordelijkheid is om alleen een kind te krijgen, maar financieel heb ik het goed en ik wil wel werken aan het uitbreiden van mijn netwerk vooraan ik misschien aan het traject zal starten.
Maar het ging me eigenlijk meer over het al dan niet nog vinden van een partner als je aseksueel bent.
Okee. De link die andere users hier al gaven al eens bekeken?

Deze bedoel ik dan:

https://du.asexuality.org/forum/
pi_215836552
quote:
Ik zou het heel spijtig vinden als ik nooit kinderen zou krijgen.
Dan moet je met je aseksualiteit aan de slag.
pi_215836606
Bij een aseksuele liefdesrelatie is er in principe wel gewoon sprake van romantische liefde. Anders ben je inderdaad gewoon vrienden die als partners leven (wat overigens een prima optie kan zijn met een gelijkgestemde als je zowel aseksueel als aromantisch bent).

Alleen ik vraag me af waar je op baseert dat je niet aromantisch bent, maar wel aseksueel? Alleen maar omdat je geen sterke afkeer voelt van romantiek en van seks wel?

Je lijkt romantiek alleen in de context van het mannelijk geslacht te hebben verkend terwijl een eventuele romantische interesse ook niet alleen maar daar hoeft te liggen?

Ik krijg de indruk dat je gewoon iemand zoekt die met jou huisje, boompje, beestje wil spelen en een traditioneel gezin vormen zonder seks. Maar dat gaat niet werken als je exclusief vanuit je eigen wensen en belangen denkt. Ook met een gelijkgestemde (wie dat ook mag zijn) zijn er twee nodig voor de tango.
pi_215836906
@Isa3 kun je je vinden in mijn post? Waarom wel/niet? Lijkt me ook wel relevant voor je nieuwe topic
pi_215837057
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 14:34 schreef Stepperoller het volgende:
Bij een aseksuele liefdesrelatie is er in principe wel gewoon sprake van romantische liefde. Anders ben je inderdaad gewoon vrienden die als partners leven (wat overigens een prima optie kan zijn met een gelijkgestemde als je zowel aseksueel als aromantisch bent).

Alleen ik vraag me af waar je op baseert dat je niet aromantisch bent, maar wel aseksueel? Alleen maar omdat je geen sterke afkeer voelt van romantiek en van seks wel?

Je lijkt romantiek alleen in de context van het mannelijk geslacht te hebben verkend terwijl een eventuele romantische interesse ook niet alleen maar daar hoeft te liggen?

Ik krijg de indruk dat je gewoon iemand zoekt die met jou huisje, boompje, beestje wil spelen en een traditioneel gezin vormen zonder seks. Maar dat gaat niet werken als je exclusief vanuit je eigen wensen en belangen denkt. Ook met een gelijkgestemde (wie dat ook mag zijn) zijn er twee nodig voor de tango.
Ik denk dat bij TS de seks een soort blinde vlek is. Iets wat ze niet kent of herkent.
In deze tijd schijnt bijna alles te draaien om seks en vooral het plezier wat je daarmee kunt hebben.
Maar niet iedereen denkt dus zo.
pi_215837102
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 15:20 schreef Stepperoller het volgende:
@:Isa3 kun je je vinden in mijn post? Waarom wel/niet? Lijkt me ook wel relevant voor je nieuwe topic
Ik ben dus niet TS maar ik denk zomaar dat heel veel getrouwde stellen na jaren samenleven als een broer en zus.
Huiselijk, knus en gezellig, maar zonder die seksuele vonk.

Is dat nu echt zo belangrijk? Die seks? Moet het dan echt steeds elke keer zijn alsof je de Vesuvius laat ontploffen?
Seks is belangrijk, kan lekker zijn, maar is absoluut niet iets waar je je levensgeluk van laat afhangen.
  woensdag 11 december 2024 @ 16:01:33 #34
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_215837127
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 15:56 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Ik ben dus niet TS maar ik denk zomaar dat heel veel getrouwde stellen na jaren samenleven als een broer en zus.

Is dat nu echt zo belangrijk? Die seks? Moet het dan echt steeds elke keer zijn alsof je de Vesuvius laat ontploffen?
Seks is belangrijk, kan lekker zijn, maar is absoluut niet iets waar je je levensgeluk van laat afhangen.
Aseksualiteit is iets anders dan als broer en zus leven na jaren samen te zijn.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_215837152
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 16:01 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Aseksualiteit is iets anders dan als broer en zus leven na jaren samen te zijn.

Weet ik.
Kan jij het verschil duiden tussen deze twee?
  woensdag 11 december 2024 @ 16:06:09 #36
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_215837160
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 16:04 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Weet ik.
Kan jij het verschil duiden tussen deze twee?
Je zegt dat je het weet maar toch wil je het weten?
Die snap ik niet, of snap jij het zelf eigenlijk niet?
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_215837175
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 16:06 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Je zegt dat je het weet maar toch wil je het weten?
Die snap ik niet, of snap jij het eigenlijk niet?
Ik snap het niet, dus leg jij maar even uit wat het verschil is tussen een stel dat leeft als broer en zus en een aseksueel stel.
  woensdag 11 december 2024 @ 16:10:23 #38
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_215837188
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 16:08 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Ik snap het niet, dus leg jij maar even uit wat het verschil is tussen een stel dat leeft als broer en zus en een aseksueel stel.
Misschien wordt het dan toch tijd dat je je eerst wat gaat inlezen als je niet weet wat je nou eigenlijk allemaal zegt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_215837227
quote:
2s.gif Op woensdag 11 december 2024 16:10 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Misschien wordt het dan toch tijd dat je je eerst wat in gaat lezen als je niet weet wat je nou eigenlijk allemaal zegt.
Ik weet precies wat ik schrijf, misschien zou jij eens beter kunnen nadenken wat je nou eigenlijk bedoelt.
Als jij niet eens kunt uitleggen wat je nou bedoelt...
  woensdag 11 december 2024 @ 16:14:14 #40
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_215837263
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 16:12 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Ik weet precies wat ik schrijf, misschien zou jij eens beter kunnen nadenken wat je nou eigenlijk bedoelt.
Blijkbaar niet.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_215837272
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 16:14 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Blijkbaar niet.
Nee, nou niet wegduiken, nou ook gewoon zeggen wat je bedoelt.
  woensdag 11 december 2024 @ 16:16:48 #42
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_215837286
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 16:15 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Nee, nou niet wegduiken, nou ook gewoon zeggen wat je bedoelt.
Er komt zoveel onzin uit jouw mond en dan ga je anderen de maat nemen, het is goed met je :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 11 december 2024 @ 16:16:56 #43
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_215837288
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 16:12 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Je kunt als broer en zus samenleven en toch af en toe neuken en dat heet dan officieel geen incest al voelt dat misschien wel zo. Aseksuelen vinden neuken vies of eng of wat dan ook en doen het daarom gewoon niet.
Le Diable
pi_215837388
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 16:16 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Er komt zoveel onzin uit jouw mond en dan ga je anderen de maat nemen, het is goed met je :D
O ja? Volgens mij nam jij mij de maat.
Maar goed.
Je gedraagt je hier als een bitch, maar evengoed hier een 'song' van mij voor jou.

Bekijk deze YouTube-video

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_215837426
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 16:16 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Je kunt als broer en zus samenleven en toch af en toe neuken en dat heet dan officieel geen incest al voelt dat misschien wel zo. Aseksuelen vinden neuken vies of eng of wat dan ook en doen het daarom gewoon niet.
Tja. Het gaat over neuken. Het woord alleen al. NEUKEN. Het klinkt plat, ranzig, en vooral banaal.
Mannen kunnen altijd en overal 'NEUKEN', al is het maar een gat in de grond of een gat in een broodje.
Ezels, varkens, honden en zelfs koningen neuken. En waarom neuken ze? Om zoontjes te verwekken.

Seks is veel meer dan neuken alleen.
pi_215837435
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 15:56 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

? Jij bent hier degene die seks dusdanig belangrijk maakt dat je een relatie zonder seks gelijk stelt aan leven als broer en zus.

Twee aseksuele personen die wel romantische gevoelens hebben voor elkaar kunnen prima een romantische liefdesrelatie zonder seks hebben en daar volkomen gelukkig mee zijn. Tenzij je het normaal vindt dat broers en zussen romantische gevoelens voor elkaar hebben :r heeft dat niks te maken met 'leven als broer en zus'.

Wat mij betreft zijn seksualiteit en romantiek in zoverre belangrijk dat je op dat vlak op dezelfde golflengte moet zitten met degenen waar je relaties mee aan gaat waarin seksualiteit en romantiek een rol spelen. Vrijwel niemand zal warmlopen voor een aftreksel van een liefdesrelatie die wel hun liefdesleven beperkt, maar amper invulling geeft aan diens behoeften op liefdesrelatiegebied.

Dus vandaar dat ik TS aanraad gelijkgestemden te zoeken. Er zullen ongetwijfeld meer aseksuele en eventueel aromantische personen met huisje, boompje, beestje incl. kinderwens zijn en de wens om daar met een gelijkgestemde invulling aan te geven.
  woensdag 11 december 2024 @ 16:45:48 #47
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_215837641
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 16:28 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Tja. Het gaat over neuken. Het woord alleen al. NEUKEN. Het klinkt plat, ranzig, en vooral banaal.
Mannen kunnen altijd en overal 'NEUKEN', al is het maar een gat in de grond of een gat in een broodje.
Ezels, varkens, honden en zelfs koningen neuken. En waarom neuken ze? Om zoontjes te verwekken.

Seks is veel meer dan neuken alleen.
Hier volstaat alleen een :')
Le Diable
pi_215837662
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 16:45 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Hier volstaat alleen een :')
Wel in jouw belevingswereld.
pi_215838028
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 11:46 schreef Isa3 het volgende:

[..]
Ja, ik heb iemand ontmoet die ik heel leuk vond, maar waar ik denk ik niet durfde te beginnen over mijn aseksualiteit. Op dat moment was ik nog niet zeker. Ik vind het ook moeilijk om te praten daarover met iemand die je maar enkele keren hebt gezien. Ik heb hier, nu meer dan een jaar later nog steeds spijt van.
Heb je er wel eens over gesproken met een psycholoog ofzo?
Weet je waar het vandaan komt, vind het nogal iets om het een stoornis te noemen, maar het is wel onnatuurlijk.

Als je weet waar het vandaan komt is het misschien ook makkelijker om er met een toekomstige partner over te praten.

Zeker in combinatie met dat je een kind wilt, maar niet via de natuurlijke weg met je partner, zou het goed voor jou zijn om de vinger aan de pols te krijgen hierin.

Zodat je met meer kan aankomen dan "mijn sex is stuk", bij je liefdespartner.
Hell To The Liars
pi_215838113
Intussen is het nog altijd een vraag hoe TS jonger wordt in plaats van ouder
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')