Leuke UI SBEquote:

Hoi hoi was ff de hort op naar de actionquote:

Ah! Daar moet ik ook nog ff heen. Maar geen zin nuquote:Op donderdag 12 december 2024 15:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoi hoi was ff de hort op naar de action

Het was er boven wonder lekker rustig, weer eens wat anders dan de drukte die er normaal is.quote:Op donderdag 12 december 2024 15:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ah! Daar moet ik ook nog ff heen. Maar geen zin nu

Ik was er voor sinterklaas met mijn kleindochter en zij zag al die mensen met karren vol met meuk , dat was een wijze les om voorlopig ff alleen te gaan want ze gooide van alles in mijn mandjequote:Op donderdag 12 december 2024 15:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het was er boven wonder lekker rustig, weer eens wat anders dan de drukte die er normaal is.

O jee, ze dacht wat die kunnen kan ik ook en beter, gooi het gewoon bij oma in de karquote:Op donderdag 12 december 2024 15:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik was er voor sinterklaas met mijn kleindochter en zij zag al die mensen met karren vol met meuk , dat was een wijze les om voorlopig ff alleen te gaan want ze gooide van alles in mijn mandje
 Slim wel
 Slim wel

Ja dat was een slecht voorbeeldquote:Op donderdag 12 december 2024 15:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee, ze dacht wat die kunnen kan ik ook en beter, gooi het gewoon bij oma in de karSlim wel

quote:

Feli kerel ook namens mijn parkiet.quote:

Gefeliciteerd Chufiquote:

Dat je maar een grote jongen mag worden.quote:

Wauw, lekker hoor. Hoe gaat het niet verder met je?quote:Op donderdag 12 december 2024 16:09 schreef Superbadeendje het volgende:
Vannacht ruim 15 uur geslapen, volgens mij had ik wat in te halen.

Ik vind dat helemaal niet lekker, wil gewoon een normaal ritme hebben.quote:Op donderdag 12 december 2024 16:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wauw, lekker hoor. Hoe gaat het niet verder met je?

Een keertje lang slapen vindt je niet fijn?quote:Op donderdag 12 december 2024 16:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind dat helemaal niet lekker, wil gewoon een normaal ritme hebben.

Ik zal het nodig gehad hebben maar fijn vind ik het niet.quote:Op donderdag 12 december 2024 16:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een keertje lang slapen vindt je niet fijn?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |