Wat mooi zeg, met die verlichte bootjes!quote:Op donderdag 12 december 2024 19:31 schreef Deisyy het volgende:
Heerlijke avond voor een wandelingetje.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Chufiquote:

Feli man
  Feli man

Een blonde dingesquote:Op donderdag 12 december 2024 18:00 schreef Deisyy het volgende:
En wat vinden we van Jutta zonder eyeliner wings?
[ [url=https://img.nsmbl.nl/images/TrcIQCYbMNT9Mg6-2Fznm7kbJ8Y=/1536x864/filters:quality(80):format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.nsmbl.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2024%2F12%2Fjutta-leerdam-nieuwe-look-eyeliner.png]afbeelding[/url] ]

O van mij mag het wel hoor. Alleen ikzelf wil het er niet er hebben. Hier is hier daar is daarquote:Op donderdag 12 december 2024 19:11 schreef chufi het volgende:
Best wel dubbel ... 50% zit in DTS maar hier mogen we het er niet over hebben ... of hangt het er van af wie er het er over heeft !??

Hey GGquote:

Gezellig GG.quote:

Ziet er gezellig uit.quote:Op donderdag 12 december 2024 19:31 schreef Deisyy het volgende:
Heerlijke avond voor een wandelingetje.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Beter schoppen ze daar hun ruzie en niet hierquote:Op donderdag 12 december 2024 19:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O van mij mag het wel hoor. Alleen ikzelf wil het er niet er hebben. Hier is hier daar is daar

Dat zeer zeker.quote:Op donderdag 12 december 2024 19:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Beter schoppen ze daar hun ruzie en niet hier

Het is elk jaar weer zo leuk om te zien, love itquote:Op donderdag 12 december 2024 19:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat mooi zeg, met die verlichte bootjes!

Het is wel een mooie damequote:Op donderdag 12 december 2024 18:00 schreef Deisyy het volgende:
En wat vinden we van Jutta zonder eyeliner wings?
[ [url=https://img.nsmbl.nl/images/TrcIQCYbMNT9Mg6-2Fznm7kbJ8Y=/1536x864/filters:quality(80):format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.nsmbl.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2024%2F12%2Fjutta-leerdam-nieuwe-look-eyeliner.png]afbeelding[/url] ]
 En kan goed schaatsen.
 En kan goed schaatsen. 

Vreselijke vent ,. daardoor zie ik die Jutta toch ook wel anders nuquote:Op donderdag 12 december 2024 19:59 schreef 444 het volgende:
[..]
Het is wel een mooie dameEn kan goed schaatsen.
Die vriend van haar heb ik zo mijn bedenkingen bij

Snap ik ja.quote:Op donderdag 12 december 2024 20:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Vreselijke vent ,. daardoor zie ik die Jutta toch ook wel anders nu

Die snap ik nietquote:Op donderdag 12 december 2024 18:55 schreef Dotteke het volgende:
Zo en nu over wat anders hier is geen DTS
Wie gaat er nog wat leuks doen met de 🤶

Dat snap ik ook niet helemaalquote:Op donderdag 12 december 2024 19:11 schreef chufi het volgende:
Best wel dubbel ... 50% zit in DTS maar hier mogen we het er niet over hebben ... of hangt het er van af wie er het er over heeft !??

Ik vind hem raar en eng, ik heb ook zo mijn twijfels over hem en daardoor nu ook over haar.quote:Op donderdag 12 december 2024 19:59 schreef 444 het volgende:
[..]
Het is wel een mooie dameEn kan goed schaatsen.
Die vriend van haar heb ik zo mijn bedenkingen bij

Ik snap ook niet helemaal wat hem zo aantrekkelijk maakt voor haarquote:Op donderdag 12 december 2024 20:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind hem raar en eng, ik heb ook zo mijn twijfels over hem en daardoor nu ook over haar.

Trumpet dus dan weet je het welquote:Op donderdag 12 december 2024 20:10 schreef 444 het volgende:
Misschien is ie privé wel heel aardig en charmant

quote:Op donderdag 12 december 2024 19:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O van mij mag het wel hoor. Alleen ikzelf wil het er niet er hebben. Hier is hier daar is daar
 Echt he?
  Echt he?

Volgens Jut is het een schatjequote:Op donderdag 12 december 2024 20:10 schreef 444 het volgende:
Misschien is ie privé wel heel aardig en charmant

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |