Die ken ik niet. Zal Google eens ff vragenquote:

Leuk hoorquote:Op donderdag 12 december 2024 18:00 schreef Deisyy het volgende:
En wat vinden we van Jutta zonder eyeliner wings?
[ [url=https://img.nsmbl.nl/images/TrcIQCYbMNT9Mg6-2Fznm7kbJ8Y=/1536x864/filters:quality(80):format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.nsmbl.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2024%2F12%2Fjutta-leerdam-nieuwe-look-eyeliner.png]afbeelding[/url] ]

Ik ook niet, weet wel wie Jutta is. Misschien eens wat minder bolkenquote:Op donderdag 12 december 2024 18:44 schreef Dotteke het volgende:
Een schaatser. Geen wonder. Dat kijk ik nooit 🤣

Als jij weet dat ik veel bolk. Dan ben jij net zoveel tijd kwijt met het lezen daarvanquote:Op donderdag 12 december 2024 18:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ook niet, weet wel wie Jutta is. Misschien eens wat minder bolken

Beter, veel mooier is ook gewoon lelijk. Heeft ze helemaal niet nodig. Gelukkig ook geen valse wimpers en dikke wenkbrauwenquote:Op donderdag 12 december 2024 18:00 schreef Deisyy het volgende:
En wat vinden we van Jutta zonder eyeliner wings?
[ [url=https://img.nsmbl.nl/images/TrcIQCYbMNT9Mg6-2Fznm7kbJ8Y=/1536x864/filters:quality(80):format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.nsmbl.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2024%2F12%2Fjutta-leerdam-nieuwe-look-eyeliner.png]afbeelding[/url] ]

Nee hoor.quote:Op donderdag 12 december 2024 18:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als jij weet dat ik veel bolk. Dan ben jij net zoveel tijd kwijt met het lezen daarvan

Zie dat je op de 12de plaatst staat. Je bolkt lekker meequote:

Ja elke dagquote:Op donderdag 12 december 2024 18:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zie dat je op de 12de plaatst staat. Je bolkt lekker mee

O lekker. Eet smakelijkquote:Op donderdag 12 december 2024 19:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Lui geweest.. Grote friet met satésaus en een frikadel speciaal

A lekker nagenieten is ook fijn.quote:Op donderdag 12 december 2024 19:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tnx, maar het zit er al in... lig nu uit te buiken

En die lipjes? Zijn die echt?quote:Op donderdag 12 december 2024 18:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Beter, veel mooier is ook gewoon lelijk. Heeft ze helemaal niet nodig. Gelukkig ook geen valse wimpers en dikke wenkbrauwen

Denk dat daar wel een spuitje in zit, maar het niet overdrevenquote:Op donderdag 12 december 2024 19:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En die lipjes? Zijn die echt?

Sorry hoor, en gefeliciteerdquote:Op donderdag 12 december 2024 19:11 schreef chufi het volgende:
Best wel dubbel ... 50% zit in DTS maar hier mogen we het er niet over hebben ... of hangt het er van af wie er het er over heeft !??

Naar familiequote:Op donderdag 12 december 2024 18:55 schreef Dotteke het volgende:
Zo en nu over wat anders hier is geen DTS
Wie gaat er nog wat leuks doen met de 🤶

Lekker man, puhtatquote:Op donderdag 12 december 2024 19:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Lui geweest.. Grote friet met satésaus en een frikadel speciaal

Dat vroeg ik me ook al af, ze is sowieso een mooie dame, helemaal zonder die dikke eyeliner.quote:Op donderdag 12 december 2024 19:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En die lipjes? Zijn die echt?

Feliquote:Op donderdag 12 december 2024 19:11 schreef chufi het volgende:
Best wel dubbel ... 50% zit in DTS maar hier mogen we het er niet over hebben ... of hangt het er van af wie er het er over heeft !??

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |