Je lichaam zal nog wel veel rust nodig hebben dan.quote:Op donderdag 12 december 2024 16:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zal het nodig gehad hebben maar fijn vind ik het niet.

De arts zei al dat ook al kan ik het ziekenhuis uit ik er deze maand nog wel zoet mee ben.quote:Op donderdag 12 december 2024 16:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je lichaam zal nog wel veel rust nodig hebben dan.
Je hebt nogal wat achter je kiezen gehad.

Daarom moet je het ook maar gewoon laten gebeuren SBE, je lichaam heeft het nodig schijnbaarquote:Op donderdag 12 december 2024 16:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De arts zei al dat ook al kan ik het ziekenhuis uit ik er deze maand nog wel zoet mee ben.

Klopt wat je zegt maar dat houdt niet in dat ik het ermee eens ben.quote:Op donderdag 12 december 2024 17:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarom moet je het ook maar gewoon laten gebeuren SBE, je lichaam heeft het nodig schijnbaar

Moet je mij nu weer overtreffen?quote:

Ik was bij jou in de buurt. dus moest echt even bijslapen in de treinquote:Op donderdag 12 december 2024 17:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moet je mij nu weer overtreffen?

Zeg je nu dat je van mij moe wordt?quote:Op donderdag 12 december 2024 17:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik was bij jou in de buurt. dus moest echt even bijslapen in de trein

Man, weet je niet hoe eng?quote:Op donderdag 12 december 2024 17:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zeg je nu dat je van mij moe wordt?

Niet echt maar ik kan mij er iets bij voorstellen.quote:

Dat is waar. Maar soms is het gewoon beter je er aan over te geven.quote:Op donderdag 12 december 2024 17:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Klopt wat je zegt maar dat houdt niet in dat ik het ermee eens ben.

quote:Op donderdag 12 december 2024 17:49 schreef Deisyy het volgende:
De slechtste slogan van 2024
[ afbeelding ]
Terwijl het gewoon de leukste van 2024 is.

Waar heb je courgette in gedaan?quote:Op donderdag 12 december 2024 17:55 schreef Deisyy het volgende:
Spaghetti Carbonara it was, met een hele courgette

Heel veel mooier dan met?quote:Op donderdag 12 december 2024 18:00 schreef Deisyy het volgende:
En wat vinden we van Jutta zonder eyeliner wings?
[ [url=https://img.nsmbl.nl/images/TrcIQCYbMNT9Mg6-2Fznm7kbJ8Y=/1536x864/filters:quality(80):format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.nsmbl.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2024%2F12%2Fjutta-leerdam-nieuwe-look-eyeliner.png]afbeelding[/url] ]

Nou dat dusquote:Op donderdag 12 december 2024 17:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet echt maar ik kan mij er iets bij voorstellen.

Ja ik weet het, het is vloeken in de Italiaanse kerk, maar wel erg lekker en gezond natuurlijk.quote:Op donderdag 12 december 2024 18:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waar heb je courgette in gedaan?
Toch niet in de carbonara he

Noem het wat je wil, alleen geen carbonaraquote:Op donderdag 12 december 2024 18:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ik weet het, het is vloeken in de Italiaanse kerk, maar wel erg lekker en gezond natuurlijk.

Het was mijn vraag, maar ik ben het met je eens, die wings voegen niet echt iets toe.quote:

Euhh wie is dit?quote:Op donderdag 12 december 2024 18:00 schreef Deisyy het volgende:
En wat vinden we van Jutta zonder eyeliner wings?
[ [url=https://img.nsmbl.nl/images/TrcIQCYbMNT9Mg6-2Fznm7kbJ8Y=/1536x864/filters:quality(80):format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.nsmbl.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2024%2F12%2Fjutta-leerdam-nieuwe-look-eyeliner.png]afbeelding[/url] ]

Oke, dan noem ik het spaghetti carbonara met courgettequote:Op donderdag 12 december 2024 18:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Noem het wat je wil, alleen geen carbonara

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |