ook daar moet je geld voor hebbenquote:Op woensdag 11 december 2024 04:22 schreef raptorix het volgende:
[..]
Die dure Autos zijn allemaal lease of gehuurd
Dat had ik al een paar topics terug opgeschreven.quote:Op woensdag 11 december 2024 08:00 schreef LaDaDiDa het volgende:
[..]
Lijkt mij dan eerder een front voor witwassen.
Hangt beetje af of het in oor exclusief voorrijkosten isquote:Op woensdag 11 december 2024 08:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
Lol, kost een fractie van dat bedrag.
Dat valt wel mee, die lui hechten veel status aan hun auto en zijn dan bereid om andere dingen te laten.quote:Op woensdag 11 december 2024 08:04 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ook daar moet je geld voor hebben
Nog maar niet te denken van al die influencers die hun fitness poeders verkopenquote:Op woensdag 11 december 2024 08:00 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Oei, daar zijn misschien nog wel wat kersverse bruidjes ingetrapt dan.
Maar goed, het komt echt veel voor hoor. Ook influencers die hun shit inslaan op Ali expres en SHEIN en dan weer op hun insta of website voor een veel duurdere prijs verkopen.
Mijn marrokaans is niet zo up to date.maar ik zie een over de top jurkquote:Op woensdag 11 december 2024 07:52 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het zijn geen exclusieve jurken, het is goedkope ALI troep, zelfs de fotos op de instagram komen 1 op 1 van ali expres af![]()
![]()
![]()
![]()
https://www.instagram.com/p/DBd-khHi4-d/?hl=en
https://by.multivarker.ru/zi786950339
Wij hebben een gemiddeld inkomen maar bij lease zie ik toch zo'n 200/300 euro voorbij komen per maand...wij kunnen dat niet missen hoorquote:Op woensdag 11 december 2024 08:07 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, die lui hechten veel status aan hun auto en zijn dan bereid om andere dingen te laten.
quote:Op woensdag 11 december 2024 08:13 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Mijn marrokaans is niet zo up to date.maar ik zie een over de top jurk
(Kan dus niet lezen wat er bij staat)
Wat overeen komt met de marrokaanse stijl... (wij Hollanders) vinden zoiets niet sjeik en er goedkoop uitzien, maar zegt verder niets over of het handwerk is of niet of wel materiaal stof
De link of verwijzing naar ali zie ik ook nergens
Voor dat bedrag heb je een auto tussen de 20.000 en 30.000 euro nieuwwaarde, geen dure patserbak, die zijn echt duurder.quote:Op woensdag 11 december 2024 08:14 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Wij hebben een gemiddeld inkomen maar bij lease zie ik toch zo'n 200/300 euro voorbij komen per maand...wij kunnen dat niet missen hoor
Als je nog bij je ouders woont, niet op vakantie gaat, en nooit uit eten gaat kun je dat besteden aan zo een wagen.quote:Op woensdag 11 december 2024 08:14 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Wij hebben een gemiddeld inkomen maar bij lease zie ik toch zo'n 200/300 euro voorbij komen per maand...wij kunnen dat niet missen hoor
Jawel, de tweede link even goed doornemen.quote:Op woensdag 11 december 2024 08:13 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Mijn marrokaans is niet zo up to date.maar ik zie een over de top jurk
(Kan dus niet lezen wat er bij staat)
Wat overeen komt met de marrokaanse stijl... (wij Hollanders) vinden zoiets niet sjeik en er goedkoop uitzien, maar zegt verder niets over of het handwerk is of niet of wel materiaal stof
De link of verwijzing naar ali zie ik ook nergens
Ze zaten er ook pas vanaf begin dit jaar.quote:Op woensdag 11 december 2024 08:18 schreef raptorix het volgende:
Daarnaast werd ook nog eens geschreven: We zagen nooit vrouwen binnen in die winkel, wel heel veel mensen die continue bezig waren met verbouwen.
Wij hebben een gemiddeld inkomen maar bij lease zie ik toch zo'n 200/300 euro voorbij komen per maand...wij kunnen dat niet missen hoorquote:Op woensdag 11 december 2024 08:07 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, die lui hechten veel status aan hun auto en zijn dan bereid om andere dingen te laten.
De versie die ik zag wasvolledig marrocaan ook het woordje aliquote:
Was toch al uitgesloten dat het GEEN gas explosie wasquote:Op woensdag 11 december 2024 08:18 schreef raptorix het volgende:
Daarnaast werd ook nog eens geschreven: We zagen nooit vrouwen binnen in die winkel, wel heel veel mensen die continue bezig waren met verbouwen.
https://weddingspaces.com(...)-trouwjurk-gemiddeldquote:Op woensdag 11 december 2024 08:25 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
[..]
De versie die ik zag wasvolledig marrocaan ook het woordje ali
Maar goed omgerekend van usd naar euro is deze jurk 169,_
(Wat ik overigens een hoog bedrag vind voor een ali jurk)
Maar ik heb ze niet in me kast hangen hoor jurken van 169,_
Het is dus echt budget en mening gebonden wat je "duurder" of exclusief vind...
quote:Vuistregel: gemiddeld kost trouwjurk ongeveer 2000 euro
Volgens mij quote je de verkeerde post, maar je leest het verkeerd: Was geen Gaslek, de expert legt ook in artikel uit hoe het gegaan zou kunnen zijn.quote:Op woensdag 11 december 2024 08:26 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Was toch al uitgesloten dat het GEEN gas explosie was
Op afspraak vind ik opzich niet zo raar ..eerder slimquote:Op woensdag 11 december 2024 08:21 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ze zaten er ook pas vanaf begin dit jaar.
Ik geloof best wel dat er wat klanten binnen kwamen hoor.
Op haar insta staan openingstijden dat je kon komen kijken en een telefoonnummer om een afspraak te maken om te komen kijken. In de pagina is ook wel veel moeite gestoken.
Volgens mij ben je een beetje naïef en heb je kennelijk nooit in zo een buurt gewoond, ik wel, na een jaartje weet je precies welke winkels niet kloppen.quote:Op woensdag 11 december 2024 08:28 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Op afspraak vind ik opzich niet zo raar ..eerder slim
Dan hoeft je winkelpand niet 24/7 open te zijn wat in kosten bespaard
quote:Op woensdag 11 december 2024 07:51 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
En ook kopen
Als je een middenklasse auto rijd en dus middelmatig inkomen heb zal je niet snel vermogen hebben om een dure jurken tehuren of kopen
Het zullen dus eerder mensen met geld zijn die daar komen en die rijden over het algemeen duurdere auto's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |