Even nagezocht. Je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 10 december 2024 23:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde het KVK nummer van haar bedrijf op de Tarwekamp, dat eindigt op 461.
Dat zou kunnen, bijzonder genoeg is de zogenaamde "echte naam" die rondgaat, en waar ook de initialen van G.A. Zorg vandaan komen, de naam van een vrouwelijke leider van een bevrijdingsleger, halverwege de vorige eeuw, dus daar heb ik ook wat twijfels over.quote:Op dinsdag 10 december 2024 23:56 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Even nagezocht. Je hebt gelijk.
Maar al die Aliyahs Styling zijn volgens mij dezelfde. Mischien is ze tussentijds een keer gestopt,om weer verder te gaan met een nieuw kvk-nummer? Het telefoonnummer is steeds hetzelfde maar ze heeft dus op 3 locaties gezeten op zn minst. Waarbij ik het adres in Delft niet meetal; dat is een woonadres.
quote:Op woensdag 11 december 2024 00:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, bijzonder genoeg is de zogenaamde "echte naam" die rondgaat, en waar ook de initialen van G.A. Zorg vandaan komen, de naam van een vrouwelijke leider van een bevrijdingsleger, halverwege de vorige eeuw, dus daar heb ik ook wat twijfels over.
Geen idee wat de 'echte naam' zou moeten zijn. Ik zie alleen een aannemelijke achternaam met louche erinquote:Op woensdag 11 december 2024 00:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, bijzonder genoeg is de zogenaamde "echte naam" die rondgaat, en waar ook de initialen van G.A. Zorg vandaan komen, de naam van een vrouwelijke leider van een bevrijdingsleger, halverwege de vorige eeuw, dus daar heb ik ook wat twijfels over.
Ja, die.quote:Op woensdag 11 december 2024 00:10 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
[..]
Geen idee wat de 'echte naam' zou moeten zijn.
Ik zie alleen een aannemelijke achternaam met louche erin
De inschrijving van KVK met naam ging meteen al rond op twitter dag van de ramp zelf. Was wel G.A. Maar precies die naam delen valt onder doxxing. Geen idee hoe zeer die vrouw überhaupt bij shady zaken betrokken is of dat ze meer familie van is.quote:Op woensdag 11 december 2024 00:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat die naam niet eens echt is, als je Schaft heet noem je je dochter ook geen Hannie toch?quote:Op woensdag 11 december 2024 00:11 schreef Momo het volgende:
[..]
De inschrijving van KVK met naam ging meteen al rond op twitter dag van de ramp zelf. Was wel G.A. Maar precies die naam delen valt onder doxxing. Geen idee hoe zeer die vrouw überhaupt bij shady zaken betrokken is of dat ze meer familie van is.
Kun je een bedrijf bij KVK laten inschrijven op een nepnaam?quote:Op woensdag 11 december 2024 00:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat die naam niet eens echt is, als je Schaft heet noem je je dochter ook geen Hannie toch?
Misschien hebben we het niet over dezelfde naam?quote:Op woensdag 11 december 2024 00:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Kun je een bedrijf bij KVK laten inschrijven op een nepnaam?
Je kan het bedrijf noemen zoals je wilt. Dat is hier misschien wel het geval. Of mischien ook niet.quote:Op woensdag 11 december 2024 00:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Kun je een bedrijf bij KVK laten inschrijven op een nepnaam?
Maar dat bedoel ik niet. De naam waar op een bedrijf is ingeschreven, de eigenaar. Niet hoe het bedrijf zelf heet. Je kan je bedrijf Gerda Aambei Zorg noemen maar niet als eigenaar Gerda Aambei invullen als dat niet je eigen naam is.quote:Op woensdag 11 december 2024 00:49 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Je kan het bedrijf noemen zoals je wilt. Dat is hier misschien wel het geval. Of mischien ook niet.
Je kan je bedrijf rustig Pietje Puk zorg noemen, terwijl je echte naam Jantje Beton is.
Maar staat Gerda ingeschreven als Gerda Aambei of als Gerarda Aambei, haar eerst naam voluit ipv haar roepnaam?quote:Op woensdag 11 december 2024 00:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar dat bedoel ik niet. De naam waar op een bedrijf is ingeschreven, de eigenaar. Niet hoe het bedrijf zelf heet. Je kan je bedrijf Gerda Aambei Zorg noemen maar niet als eigenaar Gerda Aambei invullen als dat niet je eigen naam is.
Daar zou wel variatie in kunnen zitten. Het zou ook Gerarda Maria Klazina Aambei kunnen zijn. Roepnaam, volledige naam etc. Maar je kan niet zo maar wat verzinnen bij invullen eigenaar KVK.quote:Op woensdag 11 december 2024 01:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar staat Gerda ingeschreven als Gerda Aambei of als Gerarda Aambei, haar eerst naam voluit ipv haar roepnaam?
Maar dat is hier toch niet het geval?quote:Op woensdag 11 december 2024 00:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar dat bedoel ik niet. De naam waar op een bedrijf is ingeschreven, de eigenaar. Niet hoe het bedrijf zelf heet. Je kan je bedrijf Gerda Aambei Zorg noemen maar niet als eigenaar Gerda Aambei invullen als dat niet je eigen naam is.
Ja, maar dat was dus al opgevraagd door iemand en op twitter gegooid, inclusief alle details als mail. Mensen gingen al meteen op onderzoek uit. Als je trouwens zelf googled kun je al aantal letters zien in voor en achternaam zonder aanvraag of account.quote:Op woensdag 11 december 2024 01:10 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Maar dat is hier toch niet het geval?
Als je de KvK-gegevens opvraagt zal de echte naam wel naar voren komen.
Dood engquote:Op woensdag 11 december 2024 01:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, maar dat was dus al opgevraagd door iemand en op twitter gegooid, inclusief alle details als mail. Mensen gingen al meteen op onderzoek uit. Als je trouwens zelf googled kun je al aantal letters zien in voor en achternaam zonder aanvraag of account.
In het bericht van ad stond dat ze een nieuwe lading "bestellingen" had dan kan het dus best druk zijn vooral als het een eenmanszaak isquote:Op dinsdag 10 december 2024 21:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Om 6 uur in de ochtend in je winkelpand zijn lijkt me ook wat overdreven.
In het bericht van ad stond dat ze een nieuwe lading "bestellingen" had dan kan het dus best druk zijn vooral als het een eenmanszaak isquote:Op dinsdag 10 december 2024 21:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Om 6 uur in de ochtend in je winkelpand zijn lijkt me ook wat overdreven.
De auto van de eigenaresse van de bruidsmode zaak was (ook) volledig uitgebrand dat "kan" een van de eerdere kleine klappen of het brandje zijn waar van men meld dat die te zien wasquote:Op dinsdag 10 december 2024 21:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar waarom hebben het tuig dan om 6 uur in de ochtend alles opgeblazen? Of moest enkel de winkel kapot?
In hart van Nederland spreekt men over exclusieve marrokaans bruidsmodezaak waar dus alleen duurdere jurken besteld werdenquote:Op dinsdag 10 december 2024 21:45 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja, toen ik nog op mezelf woonde kon er bij wijze van spreken een topoverleg van terroristen aan een tafel plaatsvinden en dan nog had ik er niets van meegekregen.
hier doet het mij een beetje aan denken (maar dan andersom):
Bekijk deze YouTube-video
In hart van Nederland spreekt men over exclusieve marrokaans bruidsmodezaak waar dus alleen duurdere jurken besteld werdenquote:Op dinsdag 10 december 2024 21:45 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja, toen ik nog op mezelf woonde kon er bij wijze van spreken een topoverleg van terroristen aan een tafel plaatsvinden en dan nog had ik er niets van meegekregen.
hier doet het mij een beetje aan denken (maar dan andersom):
Bekijk deze YouTube-video
Ze hadden ook gala jurkenquote:Op dinsdag 10 december 2024 21:51 schreef maily het volgende:
[..]
Mensen die elk jaar een trouwjurk kopen?
Die dure jurken kon je huren net als dure auto's. Ik snap je punt nietquote:Op woensdag 11 december 2024 01:49 schreef b_engeltje het volgende:
Wat ik weet van exclusievere kledingzaken is dat er ook vaak intimie gesprekken gevoerd worden tussen klant en winkel
Spekulatie:
Misschien "wist" ze teveel en of sprak ze daarover???
Misschien wist ze zelf niet eens dat ze iets wist..
Of iemand wilde voorkomen dat "een bruid" van die dag haar trouwjurk kreeg om een huwlijk te voorkomen
Het was een exclusieve zaak met dure jurken
Tussen die rijkere klanten kan ook klanten gezeten hebben die hun geld op niet zin nette/eerlijke manier verdiend hebben
Ik noem maar een "dwarsstraat" mocro maffia???
Ik vind het niet off-topic en heb precies hetzelfde. De maatschappij is de laatste jaren keihard geworden.quote:Op woensdag 11 december 2024 01:58 schreef b_engeltje het volgende:
Offtopic
Ik vind het sowieso beangstigend hoeveel bommen er gelegd worden bij /winkels en woonhuizen
Lijkt bijna wel een mini oorlog
Voor me gevoel werden onenigheden in de criminele wereld vroeger 1 op 1 "opgelost" (en nee dat keur ik ook niet goed)
met al die bommen worden er nu ook zoveel onschuldigen slachtoffer
"Je zal er maar naast wonen"....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |