Radio 10 houd er ook erg vanquote:Op woensdag 11 december 2024 17:59 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Sky Radio is nu nog meer een martelgang dan anders.
Wat een gehandicapt systeem is dat Sonos toch.quote:Op woensdag 11 december 2024 16:17 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Jep maar mijn Sonos slikt volgens niets anders qua NL radiozenders.
Dat is bij alle 'standalone' internetradio-systemen zo, dat ze aan een bepaalde dienst vast zitten. Maar bij mij (merk: Imperial) is het MediaU ipv TuneIn.quote:Op woensdag 11 december 2024 21:40 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Wat een gehandicapt systeem is dat Sonos toch.
Tot voor kort kon dat op mijn >20 jaar oude ecosysteem ook stand-alone, nu moet je daar inderdaad zelf wat voor opzetten.quote:Op woensdag 11 december 2024 21:47 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Dat is bij alle 'standalone' internetradio-systemen zo, dat ze aan een bepaalde dienst vast zitten. Maar bij mij (merk: Imperial) is het MediaU ipv TuneIn.
Daar verder geen standaard 'preroll' voor radiozenders, behalve als de zender dat van zichzelf al heeft. En MediaU geeft bijna alles door.
Bij de directe stream van RTBF Jam hoor ik toch echt geen reclame.quote:Op woensdag 11 december 2024 16:37 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Dat is bij sommige individuele zenders ook een nadeel, los van TuneIn.
Even snel checken of er iets leuks op RTBF Jam, Les Inrocks of KEXP is gaat bijvoorbeeld niet. Verder hele behoorlijke zenders btw, met relatief veel recente muziek en geen cliché-playlists.
Ik krijg er gewoonlijk altijd een preroll, bij elke manier van luisteren. Laptop, Imperial Dabman.quote:Op woensdag 11 december 2024 21:56 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Bij de directe stream van RTBF Jam hoor ik toch echt geen reclame.
(https://radio.rtbf.be/jam/mp3-160/me)
Ja, wel iets dat je moet beheersen. Niet elke dj die maar door blijft ratelen en drie lachggeiten naast zich heeft zitten is lollig inderdaad.quote:Op woensdag 11 december 2024 15:12 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Eens, maar hou het dan wel een beetje bondig. Soms blijven dj's maar lullen over helemaal niks.
Mweh, begint langzamerhand op Veronica te lijken.quote:
Ruud de Wild is het gezwel van de radio en die zet ik altijd af. Eens. Dolf kan ik wel verdragen.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:19 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Mweh, begint langzamerhand op Veronica te lijken.
Constant dezelfde platen, en dan niet de moderne maar oudere platen die je steevast een paar x per week voorbij hoort komen...
En die Ruud de Wild is samen met Shai, of hoe ze ook heet, en Dolf Jansen de allerslechtste van radio2.
Jeroen van Inkel en Eddy Keur zijn altijd
kan niet, ze hebben 4000 verschillende liedjesquote:Op woensdag 11 december 2024 21:54 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Top 4000 kerstliedjes? Hoor 6 dezelfde ieder uur
Liever Ruud dan v Inkel. Bij die laatste is al het spontane er wel af, maar hij lult alsof hij juist de spontaanste op de radio is.quote:Op donderdag 12 december 2024 09:26 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ruud de Wild is het gezwel van de radio en die zet ik altijd af. Eens. Dolf kan ik wel verdragen.
Alleen Mart Hoogkamer. Maar die "foto's" zijn ook dusdanig bewerkt dat het AI-gegenereerd lijkt.quote:Op donderdag 12 december 2024 11:38 schreef Feola het volgende:
Ik ken echt helemaal niemand van dat plaatje in de OP.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |