SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ik probeer er wel aan te denken, maar soms vergeet ik m'n portemonnee mee te nemen als ik ga sporten.quote:Op dinsdag 10 december 2024 13:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Same
Ik heb wel foto's van mn rijbewijs op mn telefoon en die heb ik wel altijd bij me.
Die heb ik gewoon standaard in mijn portemonnee zittenquote:Op dinsdag 10 december 2024 13:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sterker nog, ik heb niet altijd m'n rijbewijs bij me als ik met de auto weg ben.
Verschilt per gemeente.quote:
Ik sta zo op mijn pasfotoquote:Op dinsdag 10 december 2024 13:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm, moet weer in feb mn paspoort eens verlengen
Ook pasfoto's maken![]()
![]()
![]()
x infinity
Het is al heel lang geleden dat ik een portemonnee mee heb genomen.quote:Op dinsdag 10 december 2024 13:10 schreef Ama het volgende: ID kaart past zo mooi in je portemonnee.
489,63 ofzoquote:
Over sporten gesprokenquote:Op dinsdag 10 december 2024 13:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik probeer er wel aan te denken, maar soms vergeet ik m'n portemonnee me te nemen als ik ga sporten.
Ja, ik ook:quote:Op dinsdag 10 december 2024 13:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heb ik gewoon standaard in mijn portemonnee zitten
quote:Op dinsdag 10 december 2024 13:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik probeer er wel aan te denken, maar soms vergeet ik m'n portemonnee mee te nemen als ik ga sporten.
Mag ik jouw snor lenen?quote:Op dinsdag 10 december 2024 13:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik sta zo op mijn pasfoto
[ afbeelding ]
Geld.quote:
HdPquote:Op dinsdag 10 december 2024 13:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Over sporten gesproken
Gisteren bulgarian split squats gedaan
Met gewicht
Ge-nie-ten!
Vanavond kantooryoga en pilates.quote:
Sta je daar op Schipholquote:Op dinsdag 10 december 2024 13:17 schreef CherryLips het volgende:
Al die mensen die niet weten dat je rijbewijs geen reisdocument is
Ben in Frankrijk ook wel eens aangehouden door de politie, die sprak alleen Frans maar mijn rijbewijs was prima als IDquote:Op dinsdag 10 december 2024 13:17 schreef CherryLips het volgende:
Al die mensen die niet weten dat je rijbewijs geen reisdocument is
Voor gemeente Hoornquote:
Eerder tijdens die grenscontroles. Ik was laatst ook m'n paspoort vergeten mee te nemen naar Duitsland maar er wordt toch amper gecontroleerd.quote:
Bij mij moeten mijn paspoort en rijbewijs volgens mij ook allebei tegelijk in 2026quote:Op dinsdag 10 december 2024 13:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijne is nog geldig tot 2028. Dus ik heb nog even om te sparen. Dan moet ook gelijk mijn rijbewijs weer. Dus wordt een duur jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |