abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215895887
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 december 2024 07:59 schreef Hupje het volgende:
Je zou toch denken dat dat anders moet kunnen, al dat gedoe met containers. _O-

Kind is echt niet fit dus blijft thuis vandaag. Hopelijk kan hij dan de leuke dingen voor kerst wel meedoen op school de komende dagen. Hij heeft er zo veel zin in.
Beterschap, hopelijk knap hij genoeg op om wel mee te kunnen doen.

Onze restcontainer betaal je per leging, de rest volgens mij niet. Ze doen de ene week groen, de andere week rest. En PMD is 1x per maand. Oud papier wordt ook eens in de maand opgehaald. Onze 3 containers staan in zo'n hoekje van de tuin waar ik anders toch niets mee zou doen. Maar als er 1 bij zou komen, heb ik ruimte te kort ;) .

@exode, ook daar beterschap :* hopelijk kan ze morgen naar het kerstontbijt.

@hilliebillie, twijfel ze :*
Fake it till you make it...
pi_215896014
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2024 10:13 schreef Phaidra het volgende:
@:hilliebillie

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_215896082
Hillie, in hoeverre ben je nog flexibel in je uren dan straks? Want dat zou voor mij doorslaggevend zijn. Wisselende uren zorgen ook voor vrije momenten wanneer dat uitkomt. Met 5x 9-5 kun je dus doordeweeks niets meer doen, zeker als je van veel minder uren komt en veel buiten kantoor uren werkte is dat een flinke overgang.

Flexibiliteit is wat mij nu ook op mijn werk houdt, dat is mij meer waard dan geld/uitdaging. Ik heb plezier in m’n werk, fijne collega’s en haal m’n uitdaging wel elders.
pi_215896184
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 december 2024 08:00 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Dubbel papier zou hier ook handig zijn :+ gft hangt enorm van het seizoen af en in de zomer legen ze wel dubbel maar in de herfst niet natuurlijk. Dus soms is dat even proppen maar niet genoeg voor een extra container.
Ze legen niet meer dubbel in de zomer, zijn ze met corona mee gestopt.
Dubbel papier is volgens mij gratiesj
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  dinsdag 17 december 2024 @ 11:10:34 #299
35189 Troel
scherp en bot
pi_215896190
SPOILER
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 17 december 2024 @ 11:13:04 #300
35189 Troel
scherp en bot
pi_215896212
Ik heb een sleutelmaker het documentenkistje open laten maken. We zijn nu op zoek naar het andere kistje, waar dan hopelijk wél mijn diploma in zit (en het trouwboekje en de trouwring en en en en)

Hier zaten alleen verschimmelde foto's in omdat het blijkbaar ooit vochtig geweest is. Goh.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 17 december 2024 @ 11:13:39 #301
35189 Troel
scherp en bot
pi_215896215
en vol :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo