abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 december 2024 @ 10:55:06 #126
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_215873316
quote:
7s.gif Op zondag 15 december 2024 10:53 schreef HSG het volgende:

[..]
Oh jawel hoor. Elk afdeling van een bedrijf werkt met een budget Bijvoorbeeld de helpdesk bij de ING bank krijgt zoveel budget en daar moeten ze het mee doen. Net als de afdeling van de NS waar de conducteurs werken.
ja ook daar gaat het management van de bank zelf over, ,al geven ze iedereen een gouden buro dat gaat ten kostte van de winst en dus de aandelenkoers , sowhat??
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_215873355
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2024 10:55 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
ja ook daar gaat het management van de bank zelf over, ,al geven ze iedereen een gouden buro dat gaat ten kostte van de winst en dus de aandelenkoers , sowhat??
Jij had het over werken met een budget. Ik geef aan of je nou op een universiteit werkt, een rijksministerie of een bedrijf ze werken allemaal op dezelfde manier. Een afdeling krijgt een x bedrag per jaar en daar moeten ze het mee doen. Daarnaast kunnen ze ook hun eigen omzet genereren. Bijvoorbeeld ik voer werkzaamheden uit voor afdeling Y en als de werkzaamheden zijn afgerond betaald afdeling Y de rekening aan mijn baas.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
  zondag 15 december 2024 @ 11:02:48 #128
323876 michaelmoore
pi_215873375
quote:
7s.gif Op zondag 15 december 2024 11:00 schreef HSG het volgende:

[..]
Jij had het over werken met een budget. Ik geef aan of je nou op een universiteit werkt, een rijksministerie of een bedrijf ze werken allemaal op dezelfde manier. Een afdeling krijgt een x bedrag per jaar en daar moeten ze het mee doen. Daarnaast kunnen ze ook hun eigen omzet genereren. Bijvoorbeeld ik voer werkzaamheden uit voor afdeling Y en als de werkzaamheden zijn afgerond betaald afdeling Y de rekening aan mijn baas.
ja en dat moet de baas zelf weten , het is ZIJN geld, al gaat ie er zijn straat mee plaveien

Gaat jou en mij geen zak aan, dan krijgt ie repliek van de aandeelhouders
De overheid dat is JOUW geld
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_215873425
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2024 11:02 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
ja en dat moet de baas zelf weten , het is ZIJN geld, al gaat ie er zijn straat mee plaveien

Gaat jou en mij geen zak aan, dan krijgt ie repliek van de aandeelhouders
Als ik producten koop van een bedrijf is dat ook van mijn geld. Als aandeelhouders van een bank geld krijgen uit de aandelen gaat dat ook van mijn geld.
quote:
De overheid dat is JOUW geld
Ik betaal ook voor jou maar daar hoor je mij niet over klagen.
  zondag 15 december 2024 @ 11:10:34 #130
323876 michaelmoore
pi_215873436
quote:
7s.gif Op zondag 15 december 2024 11:09 schreef HSG het volgende:

[..]
Als ik producten koop van een bedrijf is dat ook van mijn geld.
[..]
Ik betaal ook voor jou maar daar hoor je mij niet over klagen.
ik heb het verdient he , jij MOET hard werken voor mijn uitkering
pi_215873442
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2024 11:10 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
ik heb het verdient he , jij MOET hard werken voor mijn uitkering
Een uitkering verdien je niet.
  zondag 15 december 2024 @ 11:18:03 #132
323876 michaelmoore
pi_215873513
quote:
7s.gif Op zondag 15 december 2024 11:11 schreef HSG het volgende:

[..]
Een uitkering verdien je niet.
jawel ikke wel
heb ik premie voor betaald mijn hele leven

over 10 jaar zijn er 5 miljoen ouderen net als ik, daar moet jij of migranten de premie en de zorgkosten voor betalen
en ga ik iedere week naar de sauna van jouw geld
  zondag 15 december 2024 @ 12:11:14 #133
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_215873979
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2024 09:48 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
daar heb jij niks over te zeggen dictator Mcmixivtga
Zeker wel. De terroristische en misdadige big-agro maffia is op zijn retour. Achterhoedegevechten als door de misdadigers van BBB zijn alleen maar uitstel, geen afstel. Er waren ooit miljarden voor deze sector gereserveerd, dat geld is er niet meer, een ijskoude sanering is nu de toekomst.
  zondag 15 december 2024 @ 12:15:15 #134
323876 michaelmoore
pi_215874000
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2024 12:11 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Zeker wel. De terroristische en misdadige big-agro maffia is op zijn retour. Achterhoedegevechten als door de misdadigers van BBB zijn alleen maar uitstel, geen afstel. Er waren ooit miljarden voor deze sector gereserveerd, dat geld is er niet meer, een ijskoude sanering is nu de toekomst.
de macht van de economische wetten zullen dat uitwijzen

TATA staal had al 1000 keer failliet moeten gaan als de overheid niet met alles die stikstof vervuiler zou subsidieren
pi_215874007
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2024 11:18 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
jawel ikke wel

over 10 jaar zijn er 5 miljoen ouderen net als ik, daar moet jij of migranten de premie en de zorgkosten voor betalen
Ik zou maar een appel voor de dorst bewaren. Als je geen kinderen die voor je willen zorgen of geld hebt, ben je over 10-20 jaar de sjaak.
  zondag 15 december 2024 @ 12:44:18 #136
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_215874255
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2024 12:15 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

TATA staal had al 1000 keer failliet moeten gaan als de overheid niet met alles die stikstof vervuiler zou subsidieren
He kijk een whatabout.... Laat ik het nou helemaal met je eens zijn kerel. Ook Tata en bedrijven als Chemours mogen een stuk onvriendelijker behandeld worden.
  zondag 15 december 2024 @ 12:45:55 #137
323876 michaelmoore
pi_215874270
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2024 12:44 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
He kijk een whatabout.... Laat ik het nou helemaal met je eens zijn kerel. Ook Tata en bedrijven als Chemours mogen een stuk onvriendelijker behandeld worden.
juist en als drugsgdealers hier de sloten volpleuren, dan moeten we niet de koeien de schuld geven
  zondag 15 december 2024 @ 12:46:15 #138
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215874272
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2024 12:15 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Zonder een TATA gooien we ons laatste stukje strategische autonomie op. Als we ineens tanks IFV's of houwtizers willen bouwen zijn we afhankelijk van import ;)
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  zondag 15 december 2024 @ 12:47:49 #139
323876 michaelmoore
pi_215874285
quote:
7s.gif Op zondag 15 december 2024 12:46 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Zonder een TATA gooien we ons laatste stukje strategische autonomie op. Als we ineens tanks IFV's of houwtizers willen bouwen zijn we afhankelijk van import ;)
europa heeft 500 staal fabrieken kan er wel een paar smeerkezen af
  zondag 15 december 2024 @ 12:48:46 #140
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215874290
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2024 12:47 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
europa heeft 500 staal fabrieken
En in tijden van crises is het ieder voor zich. Misschien willen wij tanks gaan bouwen voor Oekraine om de Russen te bevechten, maar willen sommige andere landen dat weer niet. Dan kunnen wij niks doen.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  zondag 15 december 2024 @ 12:51:16 #141
323876 michaelmoore
pi_215874317
quote:
7s.gif Op zondag 15 december 2024 12:48 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
En in tijden van crises is het ieder voor zich. Misschien willen wij tanks gaan bouwen voor Oekraine om de Russen te bevechten, maar willen sommige andere landen dat weer niet. Dan kunnen wij niks doen.
nederland koopt tanks in ZuidKorea net als Polen, die kunnen we niet zelf ontwikkelen
  zondag 15 december 2024 @ 12:52:55 #142
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215874341
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2024 12:51 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
nederland koopt tanks in ZuidKorea net als Polen, die kunnen we niet zelf ontwikkelen
Wij hebben precies 0 gekocht.
Hopelijk krijgen wij rond 2030 de verouderde leo's van de Duitsers.
Als ALLES meezit.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  zondag 15 december 2024 @ 12:53:51 #143
323876 michaelmoore
pi_215874349
quote:
7s.gif Op zondag 15 december 2024 12:52 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Als ALLES meezit.
nederland gaat NIETS zelf maken
quote:
Defensie gaat waarschijnlijk Leopard 2A8-tanks aankopen. Duitsland heeft voor deze tank een nieuwe productielijn geopend.
Halverwege vorig jaar nodigde Duitsland Nederland uit mee te doen aan de gezamenlijke aanschaf van deze tank.
Dat past ook binnen het huidige beleid van Defensie.

Volgens de NAVO bestaat een tankbataljon uit 52 tanks. Acht daarvan zijn bedoeld voor onder meer opleiding en logistieke reserve.
pi_215874631
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2024 09:46 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Er is weinig rendabels aan die sectoren. Subsidie, misbruik van goedkope werknemers, vervuiling en vergiftiging van de bodem, vernieling van miljoenen huizen door een te lage waterstand, verkwisting van grondstoffen, dat is wat ze rendabel maakt.

Zodra de landbouwsector alle schade die ze veroorzaakt heeft gaat vergoeden en de echte kosten van bedrijfsvoering gaat betalen blijft er alleen nog maar duurzame landbouw conform concepten als herenboeren over. De rest is oud denken, is de big-agro die via maffiose en terroristische werkwijzen haar belangen verdedigt.

Winst ten koste van bodem, klimaat en natuur is een misdrijf tegen de menselijkheid. Dat velen dat nog niet begrijpen gaat hun nageslacht ze nog wel eens uitleggen.
Dit is ook gewoon beleid geweest he, alles wat maar kon aan werkgelegenheid binnenhalen onder het mom van economische groei. Negatieve effecten werden weggewuifd door de overheid en afgewenteld op de samenleving. Wat dat betreft hadden we veel selectiever moeten zijn en hebben de kabinetten onder leiding van Rutte veel schade aangericht.

Het is jammer dat de kiezer zich laat leiden door populistisch geschreeuw, want een beetje meer beleid met een langetermijnvisie er achter zou absoluut niet verkeerd zijn. Maar ja, wie moet dat gaan doen in Den Haag? Iedereen heeft zich inmiddels verlaagd tot het niveau van de PVV, waan van de dag regeert.
pi_215875619
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2024 11:18 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
jawel ikke wel

Over 10 jaar ga jij niet eens met pensioen.
  zondag 15 december 2024 @ 15:17:09 #146
323876 michaelmoore
pi_215875675
quote:
7s.gif Op zondag 15 december 2024 15:12 schreef HSG het volgende:

[..]
Over 10 jaar ga jij niet eens met pensioen.
dan ben ik 83
  zondag 15 december 2024 @ 15:20:39 #147
323876 michaelmoore
pi_215875718
quote:
7s.gif Op zondag 15 december 2024 12:52 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Als ALLES meezit.
krijgen we ook nog investerings premie van Duitsland
quote:
Defensie gaat waarschijnlijk Leopard 2A8-tanks aankopen.
Duitsland heeft voor deze tank een nieuwe productielijn geopend.
Halverwege vorig jaar nodigde Duitsland Nederland uit mee te doen aan de gezamenlijke aanschaf van deze tank.
Dat past ook binnen het huidige beleid van Defensie.
Volgens de NAVO bestaat een tankbataljon uit 52 tanks. Acht daarvan zijn bedoeld voor onder meer opleiding en logistieke reserve.

https://www.telegraaf.nl/(...)eringen-aan-te-jagen

quote:
Duitse SPD wil 'Made in Germany-premie' invoeren om investeringen aan te jagen
48 min geledenin Financieel

BERLIJN (ANP/RTR) - - De Duitse sociaaldemocraten zijn met een plan gekomen om een 'Made in Germany-premie' in te voeren om investeringen in Europa's grootste economie te stimuleren.

Dit staat in het verkiezingsprogramma dat de SPD zondag publiceerde, vooruitlopend op vervroegde verkiezingen in het nieuwe jaar.
Ook in Nederland gaan er stemmen op om het kopen van producten van eigen makelij te bevorderen.
pi_215876530
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2024 12:15 schreef Chadi het volgende:

[..]
Ik zou maar een appel voor de dorst bewaren. Als je geen kinderen die voor je willen zorgen of geld hebt, ben je over 10-20 jaar de sjaak.
10-20 jaar is de kans vrij groot dat Maarten de pijp heeft ipv dat hij sjaak is
pi_215882124
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2024 15:17 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
dan ben ik 83
De meeste mensen halen 83 niet.
pi_215886436
Veel vacatures betreffen fysiek werk. En wat zie je? Werkgevers weigeren categorisch de lonen daarvan te verhogen. Daardoor houd je een tekort. Ze gokken natuurlijk op steeds meer immigranten, die wel bereid zijn voor lage lonen dat werk te doen. Zodra ze de lonen verhogen, verspelen ze de kans op goedkoper arbeid uit het buitenland.

Je ziet hierin een kongsi van grote bedrijven die zo opereren.

Zoek zelf eens op houtbewerking vacature. Noem maar wat. En kijk eens wat voor salaris ze bieden. En ga zelf eens na: kan je daarvan leven?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')