Klopt, dat kan al sinds mei dit jaar niet meer.quote:Op maandag 9 december 2024 19:38 schreef heywoodu het volgende:
Wat een misleidende titel. Uit het bericht blijkt nergens dat je over 7 jaar geen kind kunt adopteren.
Je mag een Nederlands kind toch adopteren of vergis ik me nu?quote:Op maandag 9 december 2024 20:19 schreef ZarB het volgende:
[..]
Klopt, dat kan al sinds mei dit jaar niet meer.
https://www.kinderbescher(...)pteren-uit-nederlandquote:Op maandag 9 december 2024 20:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je mag een Nederlands kind toch adopteren of vergis ik me nu?
Ja, dat kwam ik ook tegen. Het kan dus nog wel (met heel veel moeite, haken en ogen, dat wel), en over 7 jaar ook. Het kan specifiek vanuit het buitenland niet meer.quote:Op maandag 9 december 2024 20:22 schreef ZarB het volgende:
[..]
https://www.kinderbescher(...)pteren-uit-nederland
Klopt, maar binnenlandse adoptie is veel minder gebruikelijk dus bij adopteren denken de meeste mensen toch al aan interlandelijk.quote:Op maandag 9 december 2024 20:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, dat kwam ik ook tegen. Het kan dus nog wel (met heel veel moeite, haken en ogen, dat wel), en over 7 jaar ook. Het kan specifiek vanuit het buitenland niet meer.
omdat dat soms niet gaatquote:Op maandag 9 december 2024 20:29 schreef Jahr00n het volgende:
waarom zo moeilijk doen met adopteren
waarom niet gewoon een eigen kind bij elkaar ballen met je wijf?
Soms maakt Moeder Natuur een foutje, heeft mijn zus veel verdriet van gehad, 2 Chinese kinderen geadopteerd, zijn ook 2x op rootsreis geweest. Kinderen zijn inmiddels volwassen en stikgelukkig, topgasten.quote:Op maandag 9 december 2024 20:29 schreef Jahr00n het volgende:
waarom zo moeilijk doen met adopteren
waarom niet gewoon een eigen kind bij elkaar ballen met je wijf?
Als het netjes gebeurt is er voor de staat niets aan de hand.quote:Op maandag 9 december 2024 20:19 schreef DrDentz het volgende:
Schandalig toch dat dat nog kan.. komt alleen maar ellende van.. en schadeclaims van die kinderen straks richting de Staat.
Mensen die zo op anderen letten zijn treurig en sneu.quote:Op dinsdag 10 december 2024 00:31 schreef roos94 het volgende:
Ik ken een aantal geadopteerden en die zijn allemaal Chinees waarom is dat? Zijn ze daar goedkoper? Ik vind het altijd zo lullig want dan zie je vrijwel in alle gevallen 2 blanke Nederlanders met een Chinees kind en dan weet iedereen gelijk die is geadopteerd. Vaak met hazenlip ook nog.
Heb je zelf kinderen?quote:Op dinsdag 10 december 2024 10:18 schreef Twiitch het volgende:
Waarom zou je voor een kind willen zorgen dat genetisch ongeveer net zo ver van jou afstaat als de hond van de buren
Limbabwe bedoel je. Dat zijn gewoon je broertjesquote:Op dinsdag 10 december 2024 10:31 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ja tien stuks. Allemaal geadopteerd uit Zimbabwe
Tja, waarom zou je trouwen om hetzelfde argument....quote:Op dinsdag 10 december 2024 10:18 schreef Twiitch het volgende:
Waarom zou je voor een kind willen zorgen dat genetisch ongeveer net zo ver van jou afstaat als de hond van de buren
Dan kun je een bonuspapa zijnquote:Op dinsdag 10 december 2024 10:18 schreef Twiitch het volgende:
Is het gevolg van de één-kind-politiek in combinatie met slechte en voor arme boeren onbetaalbare zorg op het platteland.quote:Op dinsdag 10 december 2024 00:31 schreef roos94 het volgende:
Ik ken een aantal geadopteerden en die zijn allemaal Chinees waarom is dat? Zijn ze daar goedkoper? Ik vind het altijd zo lullig want dan zie je vrijwel in alle gevallen 2 blanke Nederlanders met een Chinees kind en dan weet iedereen gelijk die is geadopteerd. Vaak met hazenlip ook nog.
Medemenselijkheid?quote:Op dinsdag 10 december 2024 10:18 schreef Twiitch het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |