SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Nee dat kunnen ze overal wel krijgenquote:
Oh.quote:Op maandag 9 december 2024 13:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee dat kunnen ze overal wel krijgen
quote:Op maandag 9 december 2024 13:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is ook meer een 40 jaren plan.
Ik ken mezelf.quote:Op maandag 9 december 2024 13:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh.
Dit is nieuwe info.
[..]
Ik denk gewoon heel veel kleine hoekjes.quote:Op maandag 9 december 2024 13:31 schreef UitStraling het volgende:
Heb je dan een levensgevaarlijk huis vol dynamiet, leeuwen, valse negers, prikkeldraad, losliggende stroomkabels op kernenergie en vliegende haaien?
Oh leuk, waar gaan jullie heen?quote:Op maandag 9 december 2024 13:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Lijkt me trouwens wel leuk
Met de KSC op reis
![]()
Londonquote:
Oh dat kunnen jullie prima zonder mijquote:Op maandag 9 december 2024 13:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
London
De helft gaat vreten en de andere helft tweedehands boeken kijken
Ik behoor tot de eerste helft.
Ja, weet ik nietquote:Op maandag 9 december 2024 13:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat kunnen jullie prima zonder mij
Klinkt niet alsof je het al geprobeerd hebt.quote:
Oh die zien er ook leuk uitquote:Op maandag 9 december 2024 13:33 schreef essnhills het volgende:
Misschien gingerbreadkoekjes met een swirl oid
[ afbeelding ]
Goede observatiequote:Op maandag 9 december 2024 13:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klinkt niet alsof je het al geprobeerd hebt.
Waarom niet?quote:Op maandag 9 december 2024 13:39 schreef CherryLips het volgende:
O je mag Nutella blijkbaar niet bakken.
Ik behoor tot beide helftenquote:Op maandag 9 december 2024 13:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
London
Ja, waar krijg je dat niet van?quote:Op maandag 9 december 2024 13:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan wordt het kankerverwekkend ofzo.
Jij eet van twee walletjes.quote:
2 lappen deeg op elkaar en oprollen, en dan plakjes snijdenquote:
Met die helft wil ik ook wel meequote:Op maandag 9 december 2024 13:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
London
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |