SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:
wij welquote:Op maandag 9 december 2024 09:16 schreef UitStraling het volgende:
Mensen lijken wel in rap tempo zwakzinniger te worden maar ik merk nog niets aan mezelf.
quote:Op maandag 9 december 2024 09:16 schreef UitStraling het volgende:
Mensen lijken wel in rap tempo zwakzinniger te worden maar ik merk nog niets aan mezelf.
Dat Koning Willem-Alexander ineens uitslaakt "altijd weer die Marokkanen"quote:Op maandag 9 december 2024 09:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kijk buda. ons koningspaar bezoekt de rampplek in den haag
[ afbeelding ]
5 huizen weg; 6 doden. Zijn de helft van die mensen geėmigreerd naar Thailand stiekem?quote:Op maandag 9 december 2024 09:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
jaja, dat kun je wel zeggen, maar ik zie alleen maar ruggenquote:Op maandag 9 december 2024 09:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
of ze liggen er nogquote:Op maandag 9 december 2024 09:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
5 huizen weg; 6 doden. Zijn de helft van die mensen geėmigreerd naar Thailand stiekem?
dat lukt hier ook nietquote:Op maandag 9 december 2024 09:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je beter op het strand liggen.
18.500 keer per week sporten.quote:Op maandag 9 december 2024 09:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Volgende week 5x sporten
Maar goed, ik vreet het er net zo hard weer aan
Want het oog wil ook wat?quote:
Charles Darwin had hier wat van gevonden.quote:Op maandag 9 december 2024 09:34 schreef bitterbal het volgende:
@:crack
Bekijk deze YouTube-video
[ afbeelding ]
Ik vraag me altijd af hoe die dreads ruiken.quote:Op maandag 9 december 2024 09:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Charles Darwin had hier wat van gevonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |