Heb je dan niet de neiging om het direct uit te maken met je vriendin, na zo'n gasaanval?quote:Op zondag 8 december 2024 21:55 schreef heywoodu het volgende:
Soms klopt dit wel een beetje, maar zo nu en dan produceren die heerlijke knetterscheten ook wel een stevige aanslag op het reukorgaan. Bij mij dan, bij mijn vriendin zijn het juist alleen de scheten die je totáál niet hoort die stinken als een opgezwollen kadavar dat bij 35 graden in de modder ligt te rotten.
Dat denk jijquote:
Ik ga dan vooral in de overlevingsstand. Kamer verlaten of, indien het in bed is, de andere kant op draaien en onder mijn laken liggen om er aan te ontsnappenquote:Op zondag 8 december 2024 21:59 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Heb je dan niet de neiging om het direct uit te maken met je vriendin, na zo'n gasaanval?
Wat een genotquote:Op zondag 8 december 2024 22:29 schreef Näsenbar het volgende:
Dat zijn de zogenaamde 'stille genieters'.
Jullie maken andere soort scheten inderdaadquote:Op zondag 8 december 2024 22:34 schreef Abrikozentaart het volgende:
Gelukkig hebben wij vrouwen hier geen last van.
Alleen de koningin toch?quote:Op zondag 8 december 2024 22:34 schreef Abrikozentaart het volgende:
Gelukkig hebben wij vrouwen hier geen last van.
m'n parkiet hangt op half zeven zeg maar.quote:Op dinsdag 10 december 2024 02:15 schreef pfefferkatze het volgende:
het verschilt enorm, maar heden avond voelt dit topic als een naamtopic.
ik weet niet precies wat het heeft veroorzaakt, ik had een ovenschotel met sperziebonen en five spice gegeten.quote:Op dinsdag 10 december 2024 02:15 schreef pfefferkatze het volgende:
het verschilt enorm, maar heden avond voelt dit topic als een naamtopic.
Kijk, hier kunnen we wat medequote:Op dinsdag 10 december 2024 05:20 schreef Invisibli het volgende:
Om dit topic nog even op te frissen met een theorie die ik heb:
Als je een harde scheet laat ontstaat dat geluid door de snelheid waarmee de lucht door de gang geblazen wordt en eruit komt.
De hoge snelheid zorgt ervoor dat ie onderweg minder geur op kan pikken.
Als die geluidloos is, gaat ie rustig door de gang en mengt die zich onderweg met de geur. Vandaar de erge stank als ie buiten komt.
Als je het beste van beide werelden wilt hebben moet ie rustig komen en moet je hem op 't laatste nog een zetje na geven voor het geluid.
Voor extra plezier eet je eieren op witbrood in de ochtend en bruine bonen met ui in de middag. Daarna niet meer naar het toilet gaan en 2x kouwgom eten en doorslikken.
Dus ja. Ehh doe er je voordeel mee.
In de avond ben je een gasfabriek met je eigen scheepstoeter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |