SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Oh noesquote:Op zondag 8 december 2024 21:50 schreef LTVDK het volgende:
Hebben we alleen nog sep, maar dat is niks
Syb?quote:
quote:
Ik ben nog steeds niet thuis, ik wacht nog op de busquote:
Daarom vakantie nemen zodat je niks hoeft te doenquote:Op zondag 8 december 2024 21:56 schreef DeZwabber het volgende:
Dat moment dat je toe bent aan vakantie, maar nog zoveel te doen hebt dat het idee van vrij nemen alleen al stress veroorzaakt.
Busje komt zoquote:Op zondag 8 december 2024 21:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds niet thuis, ik wacht nog op de bus
quote:Op zondag 8 december 2024 21:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom vakantie nemen zodat je niks hoeft te doen
Herkenbaar. En na de vakantie, je eerste dag heb je gelijk ook weer zoveel te doen, dat je gelijk weer toe bent aan vakantie.quote:Op zondag 8 december 2024 21:56 schreef DeZwabber het volgende:
Dat moment dat je toe bent aan vakantie, maar nog zoveel te doen hebt dat het idee van vrij nemen alleen al stress veroorzaakt.
Niet zo druk om maken, het is maar werkquote:
Constant in stress tijdens vakantie lijkt me ook heel stressvolquote:Op zondag 8 december 2024 22:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Herkenbaar. En na de vakantie, je eerste dag heb je gelijk ook weer zoveel te doen, dat je gelijk weer toe bent aan vakantie.
Klinkt als een moment om juist vakantie te nemenquote:Op zondag 8 december 2024 21:56 schreef DeZwabber het volgende:
Beetje zoals ze net zeiden bij HHBquote:Op zondag 8 december 2024 22:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet zo druk om maken, het is maar werk
Niet als het QWARQTAART isquote:Op zondag 8 december 2024 22:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Beetje zoals ze net zeiden bij HHB
Het is maar taart
Het was geen kwarktaart neequote:
Ik heb niet zoveel buiten werk dat me echt goed doet voelen op het moment. Dus tja.quote:Op zondag 8 december 2024 22:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet zo druk om maken, het is maar werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |