Taylor blijft een bijzondere speler.quote:Op zondag 8 december 2024 18:48 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Die is normaal gesproken wel de minste, vandaag dan een uitzondering.
Deze grafiek laat vooral zien wat voor een lachwekkende statistiek xG is.quote:Op zondag 8 december 2024 18:52 schreef Caland het volgende:
[ x ]
En Pietjepuk2000 (RIP) zag dat het goed was
KAMPIOENUHquote:Op zondag 8 december 2024 19:12 schreef Scorpie het volgende:
Vandaag volledig afgetroefd op elk vlak door AZ.
Plek 2 t/m 4 lijkt me te hoog gegrepen met deze huidige vorm.
Als je weghorst in de spits gaat zetten weet je dat je aanvallend niet kan opbouwenquote:Op zondag 8 december 2024 17:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als we Farioli moeten geloven is het allemaal te zwaar voor de jongens. Onder Ten Hag speelde vrijwel zelfde basiselftal gewoon twee keer per week. Dus ik mag hopen dat na de winterstop hij toch echt naar een vaste elftal toe gaat werken.
Je ziet vandaag ook wel dat de verdediging op zich aardig staat, opbouw gaat oké. Maar de fase daarna richting aanval is gewoon rampzalig. Het houdt wel op als de bal richting middencirkel gaat. Met Hout Weghorst ga je ook voetballend niet erop vooruit. Hij kan geen bal aannemen, geen bal vasthouden, geen acties maken. Kortom niets. Je hebt werkelijk niets aan hem als je niet rond het zestien van de tegenstander speelt. Brobbey moet dus altijd starten.
Voorin mis je verder heel veel diepgang als je niet start met Godts en Traore. Dat is gewoon treurig om te zien. Berghuis heeft geen snelheid en Akpom is gewoon een centrumspits en geen vleugelspeler. Rasmussen kan er helemaal niets van.
Hoewel niet perfect heb je gewoon Henderson nodig of in ieder geval niet Branco.quote:Op zondag 8 december 2024 17:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als we Farioli moeten geloven is het allemaal te zwaar voor de jongens. Onder Ten Hag speelde vrijwel zelfde basiselftal gewoon twee keer per week. Dus ik mag hopen dat na de winterstop hij toch echt naar een vaste elftal toe gaat werken.
Je ziet vandaag ook wel dat de verdediging op zich aardig staat, opbouw gaat oké. Maar de fase daarna richting aanval is gewoon rampzalig. Het houdt wel op als de bal richting middencirkel gaat. Met Hout Weghorst ga je ook voetballend niet erop vooruit. Hij kan geen bal aannemen, geen bal vasthouden, geen acties maken. Kortom niets. Je hebt werkelijk niets aan hem als je niet rond het zestien van de tegenstander speelt. Brobbey moet dus altijd starten.
Voorin mis je verder heel veel diepgang als je niet start met Godts en Traore. Dat is gewoon treurig om te zien. Berghuis heeft geen snelheid en Akpom is gewoon een centrumspits en geen vleugelspeler. Rasmussen kan er helemaal niets van.
Dat doet brub natuurlijk ook een beetje zelf door aardig wat kansen te missen. Verder valt dat met een nek omdraaien wel mee. Die speelt donderdag wel weer basis hoor.quote:Op zondag 8 december 2024 19:35 schreef ISVV het volgende:
Vooral treurig dat je met Wappie Wout (die het overigens niet slecht doet) je eigen jeugdproduct, dat je voor tig miljoen teruggehaald hebt van Leipzig, de nek omdraait.
Ik denk dat we degraderen.quote:Op zondag 8 december 2024 19:12 schreef Scorpie het volgende:
Vandaag volledig afgetroefd op elk vlak door AZ.
Plek 2 t/m 4 lijkt me te hoog gegrepen met deze huidige vorm.
Het zijn ook prutsersquote:Op zondag 8 december 2024 17:39 schreef tong80 het volgende:
"We" hebben gewoon een kut selectie. Van Gaal spaarde zijn spelers nooit. De basis 11 speelde zoveel mogelijk.
Brobbey is en blijft gewoon een matige spits. Of hij nou start of invalt.quote:Op zondag 8 december 2024 19:35 schreef ISVV het volgende:
Vooral treurig dat je met Wappie Wout (die het overigens niet slecht doet) je eigen jeugdproduct, dat je voor tig miljoen teruggehaald hebt van Leipzig, de nek omdraait.
In de winter haal je zelden acceptabele spelers op.quote:Op zondag 8 december 2024 20:22 schreef Scorpie het volgende:
Maar goed, selectie is dus ronduit matig.
Winterstop een paar versterkingen anders is het wel beetje klaar en heb je stiekem de eerste seizoenshelft gewoon boven je niveau geacteerd.
Je hebt er 0. Ook Henderson is een volger.quote:Op zondag 8 december 2024 20:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Weer even een besefmomentje, het verschil tussen Ajax zonder en met Godts. Waar ik nog gerust over ben, is dat het in ieder geval niet aan de inzet en bereidheid ligt. Het is gewoon een armoedige selectie, met vooral spelers die volgen en niet leiden.
Ik vond Branco niet heel slecht vandaag. Al kijkt hij wel erg weinig naar voren qua dieptepasses. Helpt wel niet dat Akpom en Berghuis allebei nogal afwachtend spelen.quote:Op zondag 8 december 2024 19:40 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Hoewel niet perfect heb je gewoon Henderson nodig of in ieder geval niet Branco.
Natuurlijk niet. Die speelt momenteel volledig zijn eigen wedstrijd. Ik snap eigenlijk wel wat Perez laatst zei.quote:Op zondag 8 december 2024 21:12 schreef Scorpie het volgende:
Berghuis is maar een schim van de speler voor zijn blessure. Moet hij dan op het middenveld?
Nee. Concurrentie is daar beterquote:Op zondag 8 december 2024 21:12 schreef Scorpie het volgende:
Berghuis is maar een schim van de speler voor zijn blessure. Moet hij dan op het middenveld?
Mjah, dat kan natuurlijk over een paar weken weer volledig anders zijn.quote:Op zondag 8 december 2024 21:12 schreef Scorpie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |