Italiaantje ook al op z'n retour helaasquote:Op donderdag 12 december 2024 23:26 schreef Caland het volgende:
De Italiaanse dorpspastoor vond het één van de beste wedstrijden van het seizoen (lol)
Als speler denk je toch ook dat het een of andere debiel is. Dit duurt nog een paar maanden en de selectie is hem ook zat.quote:Op donderdag 12 december 2024 23:29 schreef CR7 het volgende:
Met zo'n stalen gezicht zoveel onzin praten. Toch wel knap hoor.
Snap sowieso de lofzang rondom die Baas niet zo. Verdedigend heeft hij vaak geen flauw idee wat hij moet doen, traag, fysiek matig.quote:Op vrijdag 13 december 2024 09:03 schreef Wotte het volgende:
Het zal aan mij liggen maar ik vond Ajax niet eens zo slecht spelen. Lazio wel veel scherper en vele malen effectiever de omschakeling uitgebuit.
Sowieso voorin veel verkeerde keuzes in de laatste fase. Brobbey mist ook weer alles. Achterin sta je een paar keer bij die omschakeling slap te verdedigen.
Die eerste goal is daar een mooi voorbeeld van dat je afgetroefd wordt in overtal. Kwestie van knijpen door Baas en die goal valt niet.
Mist vaak het overzicht in de situatie meent volgens mij dat die buitenspeler aan de buitenkant van hem komt. Vervolgens te laat om te knijpen.quote:Op vrijdag 13 december 2024 09:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Snap sowieso de lofzang rondom die Baas niet zo. Verdedigend heeft hij vaak geen flauw idee wat hij moet doen, traag, fysiek matig.
Dat valt wel mee denk ik hoor. Genoeg rare types die jarenlang ergens blijven hangen. Zo'n Guardiola voor de camera trek ik ook ongeveer 15 seconden, toch zijn er spelers die al 5 seizoenen met die man werken.quote:Op vrijdag 13 december 2024 01:07 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Als speler denk je toch ook dat het een of andere debiel is. Dit duurt nog een paar maanden en de selectie is hem ook zat.
Denk ook wel bewust dit hoor. Zal vast ergens een groepsgevoel gevoel versterkende gezamenlijke vijand creëren achtige tendens achter zitten.quote:Op vrijdag 13 december 2024 09:19 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dat valt wel mee denk ik hoor. Genoeg rare types die jarenlang ergens blijven hangen. Zo'n Guardiola voor de camera trek ik ook ongeveer 15 seconden, toch zijn er spelers die al 5 seizoenen met die man werken.
En laten we eerlijk zijn: Farioli doet het nog steeds gewoon vrij prima. Zeker als je bekijkt wat er vorig jaar gebeurde. Dan bouw je ook een stukje krediet op natuurlijk.
Eerder Brobbey. Een niet scorende spits die nooit fit is geweest en niet kan koppen basis geven voor Weghorst die ongetwijfeld een hattrick had gemaakt bij die 100% kopkansen is een slecht signaal naar de selectie.quote:Op vrijdag 13 december 2024 09:39 schreef Bugno3 het volgende:
Zullen we om te beginnen maar gewoon eens stoppen met het opstellen van Berghius? Wat een genante prestaties levert die de laatste wekencrEATivIteIt op tempootje Raf van der Vaart.
Brobbeyquote:Op vrijdag 13 december 2024 09:03 schreef Wotte het volgende:
Het zal aan mij liggen maar ik vond Ajax niet eens zo slecht spelen. Lazio wel veel scherper en vele malen effectiever de omschakeling uitgebuit.
Sowieso voorin veel verkeerde keuzes in de laatste fase. Brobbey mist ook weer alles. Achterin sta je een paar keer bij die omschakeling slap te verdedigen.
Die eerste goal is daar een mooi voorbeeld van dat je afgetroefd wordt in overtal. Kwestie van knijpen door Baas en die goal valt niet.
En dit ook vooralquote:
Berghuisje heeft gisteren letterlijk niets goed gedaan, zet geen druk, aan de bal zwak met een hoop fantasieballen. Waardeloze speler inmiddels en een van de belangrijkste redenen dat het middenveld geheel niet functioneerde.quote:Op vrijdag 13 december 2024 09:48 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Eerder Brobbey. Een niet scorende spits die nooit fit is geweest en niet kan koppen basis geven voor Weghorst die ongetwijfeld een hattrick had gemaakt bij die 100% kopkansen is een slecht signaal naar de selectie.
Gewoon weer in Oranje volgend jaar.quote:Op vrijdag 13 december 2024 09:58 schreef Solispolar het volgende:
Ajax moet gewoon met Weghorst in de spits spelen. Nare jongen, ook geen bijzondere voetballer, maar wel je beste doelpuntenmaker. Als je dan 50 miljoen afschrijft op Brobbey dan kun je er nog wat van zeggen, maar dat lijkt me ook niet het geval. Die jongen is ook alweer bijna 23 en laat werkelijk 0,0 ontwikkeling zien.
Ik vind Brobbey ook helemaal geen spits. Maar om heel eerlijk te zijn: ik zou bij god niet weten waar ik hem op op zou stellen. Het is alleen maar domme kracht bij die jongen.
Ik vind hem echter wel “slimmer” in zijn manier van voetballen dan Brobbey.quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Met Weghorst ga je in deze potten echt niets bereiken hoor. Die houdt geen balletje vast en kan vooral niet druk zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |