SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ze zitten nog allemaal in het vorige topicquote:
Nee hoor. Dingen te doenquote:Op zondag 8 december 2024 12:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ze zitten nog allemaal in het vorige topic
quote:Op zondag 8 december 2024 12:34 schreef mschol het volgende:
[..]
oh, je weet gewoon nog niet dat je zwanger bent...
Goated wish man. Dankjewel. Waardeer ik zeker. Ingelijks.quote:Op zondag 8 december 2024 12:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn kerstwens is dat niemand van jullie ongewenst forever alone is.
awwwwwwwwwwquote:Op zondag 8 december 2024 12:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
ambitieuze kerstwensquote:Op zondag 8 december 2024 12:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Die kans is uitgeslotenquote:Op zondag 8 december 2024 12:34 schreef mschol het volgende:
[..]
oh, je weet gewoon nog niet dat je zwanger bent...
Komt uit een goed hart, moet je maar denkenquote:
quote:Op zondag 8 december 2024 12:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heeft Ballie een vriend? Wat lees ik nu.
absoluutquote:Op zondag 8 december 2024 12:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Komt uit een goed hart, moet je maar denken
Misschien als je hem 18 keer de grond in laat crashen dat er dan een spontaan wormgat ontstaat.quote:Op zondag 8 december 2024 12:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Begonnen aan wat terreinaanpassingen, zodat het niet allemaal vlak is. Om er vervolgens een mine train achtbaan doorheen te maken. Ik had al een stukje layout gemaakt van de achtbaan en ging dat stuk testen, maar er zit totaal geen snelheid in.
Zie je open deur: Intrappen.quote:Op zondag 8 december 2024 13:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als je moe bent: slapen
Heb je honger: eten.
Heb je dorst: drinken
Ons ook niets vertellen.quote:Op zondag 8 december 2024 12:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heeft Ballie een vriend? Wat lees ik nu.
Dacht eerst van tsjah maar hij is best leuk!quote:Op zondag 8 december 2024 13:23 schreef Dr_Flash het volgende:
FB / Leuke (matige) grap op een rommelmarkt, de song!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |