SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Ja. Leuk. Misschien kan ik 'm muziek laten afspelen.quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende: [..] Nou, leuk dat je het hebt
Daar had ik al een vermoeden van.quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sorry, had niet in de gaten dat ik de laatste was
Misschien is er wel gewoon ergens een omleiding dat ze daarom daar allemaal langs komenquote:Op zaterdag 7 december 2024 17:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben wel wat gewend op zaterdagen, maar het was net nog drukker dan de gemiddelde avondspits op de sluiproute die langs mijn huis komt.
Zo ver ik weet waren de A4 en A44 gewoon open.quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien is er wel gewoon ergens een omleiding dat ze daarom daar allemaal langs komen
Was het maar zo verquote:
Wat ga je eten?quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Was het maar zo ver
Straks eerst eten
Enige waar ik google home voor heb (als het er al onder valt?) is voor de chromecast om de F1 van mijn tablet naar de tv te streamenquote:Op zaterdag 7 december 2024 17:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar geen idee verder wat ik er mee moet, want ik heb geen slimme lampen of zo.
Kan ook een ongeluk zijn gebeurdquote:Op zaterdag 7 december 2024 17:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo ver ik weet waren de A4 en A44 gewoon open.
Mijn moeders bamiquote:
En wat erbij?quote:
Ik heb geen Chromecast. En mijn tablet ondersteunt F1 niet.quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Enige waar ik google home voor heb (als het er al onder valt?) is voor de chromecast om de F1 van mijn tablet naar de tv te streamen
Komkommer ofzoquote:
Ik denk dit.quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan ook een ongeluk zijn gebeurd
Of ze wilden gewoon graag langs jou rijden
Is ook wel een kut-app overigens, was geloof ik vorige race dat die opeens halverwege de race per se moest updaten want anders kon die niet verder met afspelenquote:Op zaterdag 7 december 2024 17:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb geen Chromecast. En mijn tablet ondersteunt F1 niet.
Ook kloepoek?quote:
Ik heb wel een Chromecast, maar geen F1quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb geen Chromecast. En mijn tablet ondersteunt F1 niet.
Oh handig.quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is ook wel een kut-app overigens, was geloof ik vorige race dat die opeens halverwege de race per se moest updaten want anders kon die niet verder met afspelen
Cassave denk ik?quote:
F1TV kwaliteit is bij mij nog slechter via Chromecast dan het normaal al isquote:Op zaterdag 7 december 2024 17:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Enige waar ik google home voor heb (als het er al onder valt?) is voor de chromecast om de F1 van mijn tablet naar de tv te streamen
Timing welquote:Op zaterdag 7 december 2024 17:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is ook wel een kut-app overigens, was geloof ik vorige race dat die opeens halverwege de race per se moest updaten want anders kon die niet verder met afspelen
quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gezellig, maar dat doen ze maar als ik niet met de auto op stap hoef.quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan ook een ongeluk zijn gebeurd
Of ze wilden gewoon graag langs jou rijden
Ja apart verhaal wel, bij de lokale chinees zul je ze denk ik nog wel kunnen krijgen https://www.omroepwest.nl(...)ge-kroepoek-geblevenquote:Op zaterdag 7 december 2024 17:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Cassave denk ik?
We hadden altijd die lange plakken maar die worden schijnbaar niet meer gemaakt
Ja dat heb ik toen ook gelezenquote:Op zaterdag 7 december 2024 17:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja apart verhaal wel, bij de lokale chinees zul je ze denk ik nog wel kunnen krijgen https://www.omroepwest.nl(...)ge-kroepoek-gebleven
Tablet is eigenlijk ook maar overbodige luxe, ik gebruik dat ding alleen om de F1 te streamen en voor op vakantie zodat ik mijn laptop niet hoef mee te nemenquote:Op zaterdag 7 december 2024 17:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb wel een Chromecast, maar geen F1
En ook geen tablet
Oh dat valt hier wel mee, gewoon maximale kwaliteitquote:Op zaterdag 7 december 2024 17:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
F1TV kwaliteit is bij mij nog slechter via Chromecast dan het normaal al is
Beste kwaliteit is in de browser van de tv, maar dat is weer kut omdat ik continu m'n wachtwoord moet intikken.
Snap ik wel van hem.quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:53 schreef essnhills het volgende:
Ik was vanmiddag naar de verrassend rustige Ranzijn met mijn moeder
kerstinkopen gedaan
Mijn vader bracht ons en heeft ons ook weer opgehaald. Die was allang blij dat hij niet mee naar binnen hoefde
Ideaal om op te fokkenquote:Op zaterdag 7 december 2024 17:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tablet is eigenlijk ook maar overbodige luxe, ik gebruik dat ding alleen om de F1 te streamen en voor op vakantie zodat ik mijn laptop niet hoef mee te nemen
Wat is een Ranzijn?quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:53 schreef essnhills het volgende:
kerstinkopen gedaan
Mijn vader bracht ons en heeft ons ook weer opgehaald. Die was allang blij dat hij niet mee naar binnen hoefde
Ranzijn klinkt wel echt heel smerigquote:Op zaterdag 7 december 2024 17:53 schreef essnhills het volgende:
kerstinkopen gedaan
Welkom bij de clubquote:Op zaterdag 7 december 2024 17:56 schreef DeZwabber het volgende:
Mweh. Eigenlijk wil ik wel weer terug m'n bed in.
Daar is het ook wel weer voor inderdaad.quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:56 schreef DeZwabber het volgende:
quote:
Een tuincentrum, zoals Intratuin, maar dan niet van Intratuinquote:Op zaterdag 7 december 2024 17:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ranzijn klinkt wel echt heel smerig
En een beetje ranzigerquote:Op zaterdag 7 december 2024 17:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Een tuincentrum, zoals Intratuin, maar dan niet van Intratuin
Je bent niet de enigequote:Op zaterdag 7 december 2024 17:56 schreef DeZwabber het volgende:
Het was vooral kersterigquote:
Ik hang ook op de bank, maar typt toch een stuk prettiger op toetsenbordquote:Op zaterdag 7 december 2024 17:57 schreef Flory- het volgende:
[..]
Hmm ik zit/hang meestal op de bank dus toch beter de iPad dan.
Flappiequote:Op zaterdag 7 december 2024 17:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het was vooral kersterig
En er waren konijntjes
Welk spel?quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Straks nog even lekker gamen.
quote:Het publiek in Deventer laat zich horen met een kerstliedje. "Jingle bells, jingle bells, jingle all the way. Iedereen kan voetballen behalve NEC", zingen zij.
quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moeten we maar allemaal samen in bed gaan liggen?
Lekker knus.quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moeten we maar allemaal samen in bed gaan liggen?
Verder met Planet Coaster 2. Even een Pov maken van mijn tweede achtbaan zodat @bitterbal die morgen kan kijken.quote:
Is het wat?quote:Op zaterdag 7 december 2024 18:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Verder met Planet Coaster 2. Even een Pov maken van mijn tweede achtbaan zodat @:bitterbal die morgen kan kijken.
Lekker Hollands op tijd etenquote:
Ja, maar wel erg wennen. Path-systeem is wel erg verbeterd. Maar ik heb wel het idee dat er erg weinig decoratie-items zijn.quote:Op zaterdag 7 december 2024 18:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is het wat?
Heb deel 1 liggen op de ps. Maar is niet lekker speelbaar daarop.
Ja, morgen maar de Mercedes raket motor erin schroeven.quote:
Ik heb het bed ook al verschoondquote:
Ja ik bepaal die tijd niet als ik bij mijn ouders ben hequote:
Dat lijkt me sterkquote:Op zaterdag 7 december 2024 18:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat zou dan ook voor het eerst zijn.
Gezellig samen in de besteklaquote:Op zaterdag 7 december 2024 18:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beetje lepeltje-lepeltje-lepeltje.
Niks mis met op tijd eten.quote:Op zaterdag 7 december 2024 18:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ik bepaal die tijd niet als ik bij mijn ouders ben he
Wel lekker
quote:
Wat voor pizza?quote:Op zaterdag 7 december 2024 18:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Niks mis met op tijd eten.
Zeg ik met een stuk pizza in mijn hand
schijnbaar in de buurt van de 5de.. (ze waren ergens bezig en daarging zowel een lijkzak als infuus naartoe) dan kan je bijna een 1+1 gaan doenquote:Op zaterdag 7 december 2024 18:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er zou ook iemand levend onder het puin uitgehaald zijn
"Verse" pizza van de appiequote:
die zijn wel lekkerquote:Op zaterdag 7 december 2024 18:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
"Verse" pizza van de appie
Met wat extra topping
Ja, zal wel een stel in bed zijnquote:Op zaterdag 7 december 2024 18:33 schreef mschol het volgende:
[..]
schijnbaar in de buurt van de 5de.. (ze waren ergens bezig en daarging zowel een lijkzak als infuus naartoe) dan kan je bijna een 1+1 gaan doen
quote:Op zaterdag 7 december 2024 18:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
"Verse" pizza van de appie
Met wat extra topping
Ja, het is geen restaurant kwaliteit, maar prima voor een luie zaterdag middagquote:
restaurant kwaliteit is ook maar bedenkelijk en variabel hoorquote:Op zaterdag 7 december 2024 18:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, het is geen restaurant kwaliteit, maar prima voor een luie zaterdag middag
Gaar baar haar!quote:
Het wat de bianco dus met 3 kazen daar nog wat vlees en een beetje pittige saus aan toegevoegdquote:
quote:Op zaterdag 7 december 2024 18:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het wat de bianco dus met 3 kazen daar nog wat vlees en een beetje pittige saus aan toegevoegd
Dat is ook wel weer waarquote:Op zaterdag 7 december 2024 18:36 schreef mschol het volgende:
[..]
restaurant kwaliteit is ook maar bedenkelijk en variabel hoor
Nu is je haar een beetje zwaar?quote:Op zaterdag 7 december 2024 18:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Morgen is weer harenwasdag oké.
Soms denk ik dat, maar dan zit het tussen mijn rug en de rugleuning.quote:Op zaterdag 7 december 2024 18:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nu is je haar een beetje zwaar?
Ik gebruik dat weleens als hoofdsteun.quote:Op zaterdag 7 december 2024 18:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Soms denk ik dat, maar dan zit het tussen mijn rug en de rugleuning.
de rugleuning?quote:Op zaterdag 7 december 2024 18:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik gebruik dat weleens als hoofdsteun.
quote:Op zaterdag 7 december 2024 18:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik gebruik dat weleens als hoofdsteun.
Cool! Is het een leuk spel? Vernieuwde RCT?quote:Op zaterdag 7 december 2024 18:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
POV staat online
Bekijk deze YouTube-video
@:bitterbal
Nee mijn haarquote:
Dit is Planet Coaster 2.quote:Op zaterdag 7 december 2024 18:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Cool! Is het een leuk spel? Vernieuwde RCT?
Ja dat snap ik, maar is het een leuk spel, vergelijkbaar met RCT maar dan vernieuwd?quote:Op zaterdag 7 december 2024 18:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit is Planet Coaster 2.
het is een theme park simulator maar verder zou ik het niet met de oude rct willen vergelijkenquote:Op zaterdag 7 december 2024 18:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar is het een leuk spel, vergelijkbaar met RCT maar dan vernieuwd?
Ah, okequote:Op zaterdag 7 december 2024 18:57 schreef mschol het volgende:
[..]
het is een theme park simulator maar verder zou ik het niet met de oude rct willen vergelijken
Ja, ik vind het een leuk spel.quote:Op zaterdag 7 december 2024 18:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar is het een leuk spel, vergelijkbaar met RCT maar dan vernieuwd?
Lol, dus toch wel vergelijkbaar?quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik vind het een leuk spel.![]()
Ja, vergelijkbaar met RCT, maar dan vernieuwd. In deze versie zitten ook zwembaden.
Upgrade van RCT3.quote:Op zaterdag 7 december 2024 18:59 schreef mschol het volgende:
[..]
begrijp mij niet verkeerd: het heeft er veel van weg, maar is gewoon wat anders(/beter?)
Ja, dat was in deel 3 inderdaad.quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lol, dus toch wel vergelijkbaar?
Ik had denk ik een RCT met zwembaden? Bij RCT 3 denk ik?
Kun je ook poppetjes oppakken en verdrinken?quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik vind het een leuk spel.![]()
Ja, vergelijkbaar met RCT, maar dan vernieuwd. In deze versie zitten ook zwembaden.
Ik denk het wel dat ze dan verdwijnen.quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kun je ook poppetjes oppakken en verdrinken?
Of als ze over een tunnelpad lopen de tunnel weghalen zodat ze in de grond verdwijnen?
jij BARBAARquote:Op zaterdag 7 december 2024 19:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Of als ze over een tunnelpad lopen de tunnel weghalen zodat ze in de grond verdwijnen?
Ik geloof niet dat dat spel voor dit soort hitlereske fantasieën bedoeld isquote:Op zaterdag 7 december 2024 19:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit kon allemaal bij RCTquote:Op zaterdag 7 december 2024 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dat spel voor dit soort hitlereske fantasieën bedoeld is
Van die "verboden toegang" borden neerzetten vlak na de ingang, richting de ingang. Zodat ze het park niet meer uitkunnenquote:Op zaterdag 7 december 2024 19:13 schreef mschol het volgende:
je moet eerst hun portemonnee helemaal leegzuigen en dan van een achtbaan lanceren
Niet? Oh.quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gaan er nog wel meer worden vrees ikquote:
Wat voor eten?quote:
Wacht, dan speel ik het verkeerd.quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
KIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEPfiletquote:
Hoezo verkeerd?quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wacht, dan speel ik het verkeerd.
Bekijk deze YouTube-video volgens mij moet jij deze game spelenquote:Op zaterdag 7 december 2024 19:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Van die "verboden toegang" borden neerzetten vlak na de ingang, richting de ingang. Zodat ze het park niet meer uitkunnen
Zeg je dit tegen vrouwen die 9 maanden zwanger zijn en een dochter verwachten?quote:
Ja, ik had ook even een 'ho, wacht even- momentje.'quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wacht, dan speel ik het verkeerd.
quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
KIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEPfilet
Met broccoli (broccoli-adviesbureau is weer aan het juichen) en oesterzwammen
Hmm, ik kan het bij mijn schoonzus proberen straks? Al weten die niet of het een jongen of meisje wordtquote:Op zaterdag 7 december 2024 19:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zeg je dit tegen vrouwen die 9 maanden zwanger zijn en een dochter verwachten?
That's the spirit.quote:
https://en.wikipedia.org/wiki/Euthanasia_Coasterquote:Op zaterdag 7 december 2024 19:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik had ook even een 'ho, wacht even- momentje.'
Wthquote:Op zaterdag 7 december 2024 19:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
That's the spirit.
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Euthanasia_Coaster
Dat ja dan opeens vanuit het niet tegen haar begint van: 'Gaar? BAAR HAAR!'quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm, ik kan het bij mijn schoonzus proberen straks? Al weten die niet of het een jongen of meisje wordt
quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
That's the spirit.
[..]
Ja zo ergens half mei ofzoquote:Op zaterdag 7 december 2024 19:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat ja dan opeens vanuit het niet tegen haar begint van: 'Gaar? BAAR HAAR!'
Stiekem ben ik wel benieuwd of het echt zou werken (niet voor mezelf), ook als iemand getraind is om met G-krachten om te gaanquote:Op zaterdag 7 december 2024 19:29 schreef DeZwabber het volgende:
Zelfs met een pak aan is een minuut lang 10 g wel echt te veel gok ik zomaar.quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Stiekem ben ik wel benieuwd of het echt zou werken (niet voor mezelf), ook als iemand getraind is om met G-krachten om te gaan
"Ik wil uit Euthanasia Coaster 2"quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"Euthanasia Coaster 2 is te extreem voor mij"
"Ik wil in iets spannenders dan Euthanasia Coaster 2"quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"Euthanasia Coaster 2 is te extreem voor mij"
Ja ik weet niet hoe straaljagerpiloten en astronauten dat doenquote:Op zaterdag 7 december 2024 19:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zelfs met een pak aan is een minuut lang 10 g wel echt te veel gok ik zomaar.
"de rij voor Euthanasia Coaster 2 is te lang"quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
"Ik wil in iets spannenders dan Euthanasia Coaster 2"
"Ik ga niet zoveel betalen voor Euthanasia Coaster 2"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van een grap over eenzaamheid naar hairshamen van net bevallen vrouwen terwijl sadistische rollercoasterplannen besproken worden.quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat ja dan opeens vanuit het niet tegen haar begint van: 'Gaar? BAAR HAAR!'
Je voelt je gelijk weer helemaal thuis zekerquote:Op zaterdag 7 december 2024 19:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Van een grap over eenzaamheid naar hairshamen van net bevallen vrouwen terwijl sadistische rollercoasterplannen besproken worden.
Ik besef me meteen weer waar ik naar ben wedergekeerd.
Dit is waarom we allemaal hier zijn toch?quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Van een grap over eenzaamheid naar hairshamen van net bevallen vrouwen terwijl sadistische rollercoasterplannen besproken worden.
Ik besef me meteen weer waar ik naar ben wedergekeerd.
Allemaal een hoekje erafquote:Op zaterdag 7 december 2024 19:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit is waarom we allemaal hier zijn toch?
Wij oordelen niet.quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik begin inmiddels een cirkel te benaderen.
Daarom zijn we allemaal rond natuurlijkquote:
Oh jij had deze grap alquote:Op zaterdag 7 december 2024 19:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is hoe we rollenquote:Op zaterdag 7 december 2024 19:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb heul wel een oordeel!quote:
quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb heul wel een oordeel!
Mijn oordeel is dat rond ook een vorm is
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb heul wel een oordeel!
Mijn oordeel is dat rond ook een vorm is
Naast dat iedereen hier een hoekje af heeft, is deze KSC ook beperktquote:
Ja, kaas.quote:
Misschien heb je er nog meer achter de hand?quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:56 schreef essnhills het volgende:
Blijkbaar was deze grap te voor de hand liggend
Straks hoeft niemand meer wat te zeggenquote:Op zaterdag 7 december 2024 19:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Naast dat iedereen hier een hoekje af heeft, is deze KSC ook beperkt
Nog even en we kunnen elkaars zinnen afmaken
Lekker makkelijkquote:Op zaterdag 7 december 2024 19:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Straks hoeft niemand meer wat te zeggen
Piek efficientie.quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Telepathisch met elkaar communicerenquote:Op zaterdag 7 december 2024 19:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee mijn hand is snel gevuldquote:Op zaterdag 7 december 2024 19:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien heb je er nog meer achter de hand?
Liever niet.quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Telepathisch met elkaar communiceren
Die zijn stoer en badass en zo. Wij niet.quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik weet niet hoe straaljagerpiloten en astronauten dat doen
Nooit meer even de KSC wegklikkenquote:
Deze chat is sowieso fake toch? Gewoon 1 persoon die met zichzelf ouwehoertquote:Op zaterdag 7 december 2024 19:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Echt een gemis.quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nooit meer even de KSC wegklikken
Idd, de rest doen ze met spiegels enz.quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Deze chat is sowieso fake toch? Gewoon 1 persoon die met zichzelf ouwehoert
Alleen maar botsquote:Op zaterdag 7 december 2024 19:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Deze chat is sowieso fake toch? Gewoon 1 persoon die met zichzelf ouwehoert
Niet?quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die zijn stoer en badass en zo. Wij niet.
Maar de grappen horen er ook achter te zittenquote:
Belangrijk onderdeel van mijn dagquote:
Ik greep weer eens mis denk ikquote:Op zaterdag 7 december 2024 20:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar de grappen horen er ook achter te zitten
Begrijpelijkquote:Op zaterdag 7 december 2024 20:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Belangrijk onderdeel van mijn dag
Lig je in bed om te gaan slapen, en dan opeens een postquote:Op zaterdag 7 december 2024 19:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nooit meer even de KSC wegklikken
quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh ja wacht, er liggen nog kruidnoten hier.
Niet in mijn bed in ieder geval.quote:Op zaterdag 7 december 2024 20:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lig je in bed om te gaan slapen, en dan opeens een post
[..]
Ja, of voor alcohol.quote:
Nou ja de meesten van ons niet hoor. Jij welquote:
Ja dat is wel tragisch jaquote:Op zaterdag 7 december 2024 20:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lig je in bed om te gaan slapen, en dan opeens een post
[..]
Ik heb wat chocolade op mijn nachtkastje, toevallig.quote:Op zaterdag 7 december 2024 20:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niet in mijn bed in ieder geval.
Hebben de pietjes daar niet gestrooid?quote:Op zaterdag 7 december 2024 20:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niet in mijn bed in ieder geval.
HUUUUUUquote:Op zaterdag 7 december 2024 20:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben de pietjes daar niet gestrooid?
Ik dropjesquote:Op zaterdag 7 december 2024 20:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb wat chocolade op mijn nachtkastje, toevallig.
Maar geen kruidnoten.
Een wat met worstje?quote:Op zaterdag 7 december 2024 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Oei oei oei lekker sappig gerookt metworstje van de kerstmarktHad ik net even zin in
Zoete of zoute dropjes? Ik heb meer info nodig.quote:
Honingdropjesquote:Op zaterdag 7 december 2024 20:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zoete of zoute dropjes? Ik heb meer info nodig.
Oeh, lekkerquote:
Why not both.quote:Op zaterdag 7 december 2024 20:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, of voor alcohol.
Kan ook.
Sowieso eten in bedquote:Op zaterdag 7 december 2024 20:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
HUUUUUU
WEG MET DIE KRUIMELS IN BED
Koffie én alcohol?quote:
Oh, jammer dat je die ervaring hebtquote:Op zaterdag 7 december 2024 20:08 schreef kwiwi het volgende:
We zijn in Italië, maar ben er alweer klaar mee. Weet niet waarom we elke keer toch weer gaan, want het valt werkelijk elke keer tegen![]()
Alleen al de moeite die je moet doen om een beetje fatsoenlijk restaurant te vinden. Je zou zeggen dat pizza één van de makkelijkste gerechten is om te maken. Twee van de drie waren weer niet om over naar huis te schrijven
![]()
Morgen lekker terug naar Ticino, Italiaans eten van Zwitserse kwaliteit
Is pas 2393723 besproken.quote:
Ik heb wel in Milaan een hele lekkere gehadquote:Op zaterdag 7 december 2024 20:08 schreef kwiwi het volgende:
We zijn in Italië, maar ben er alweer klaar mee. Weet niet waarom we elke keer toch weer gaan, want het valt werkelijk elke keer tegen![]()
Alleen al de moeite die je moet doen om een beetje fatsoenlijk restaurant te vinden. Je zou zeggen dat pizza één van de makkelijkste gerechten is om te maken. Twee van de drie waren weer niet om over naar huis te schrijven
![]()
We zijn ook wel verwend, we zijn vaak in het italiaanse deel van zwitserland en daar is het eten echt uitmuntend. Zelfs de koffie en het ijs.quote:Op zaterdag 7 december 2024 20:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, jammer dat je die ervaring hebt![]()
Elke keer toen ik in Italië was heb ik mezelf echt rond gegeten aan al dat lekkers daar
Ah kijkquote:Op zaterdag 7 december 2024 20:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
We zijn ook wel verwend, we zijn vaak in het italiaanse deel van zwitserland en daar is het eten echt uitmuntend. Zelfs de koffie en het ijs.
Goed, oke. Eet jij weleens in bed?quote:Op zaterdag 7 december 2024 20:12 schreef mschol het volgende:
[..]
dan moeten we het nog wat vaker bespreken
Eet jij die pizza's achter elkaar?quote:Op zaterdag 7 december 2024 20:08 schreef kwiwi het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 7 december 2024 20:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eet jij die pizza's achter elkaar?
Ik vond het eten in Italie meestal wel prima eigelijk; maar bleef meestal zo rond de Dolemieten of Aosta-regio.
alleen als ik echt goed ziek ben..quote:Op zaterdag 7 december 2024 20:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goed, oke. Eet jij weleens in bed?
zijn het pizza's van 15cmquote:Op zaterdag 7 december 2024 20:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Gewoon 3 van die pizza's in een zitting naar binnen schuiven
Ik eet eigenlijk niet echt avondeten in bed.quote:Op zaterdag 7 december 2024 20:13 schreef mschol het volgende:
[..]
alleen als ik echt goed ziek ben..
en als ik dan iets kruimelends heb, "eet" ik dat op het onbeslapen deel van mn 2 persoons bed..
heb ik er niet direct last van
Oh.. niet van 20 cm?quote:
niet echt?quote:Op zaterdag 7 december 2024 20:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik eet eigenlijk niet echt avondeten in bed.
Nee, eigenlijk nooit.quote:
25 cm is zeker wel teveel?quote:
3x 25 vind ik wel wat teveel jaquote:Op zaterdag 7 december 2024 20:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk nooit.
Maar het is vast wel een keer voorgekomen
[..]
25 cm is zeker wel teveel?
Oke, ook jij hebt dus grenzen?quote:
Schokkendquote:Op zaterdag 7 december 2024 20:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, ook jij hebt dus grenzen?
ja, waarom doe je daar verbaasd over? ik ben geen @bitterbal he?quote:Op zaterdag 7 december 2024 20:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, ook jij hebt dus grenzen?
Oke detective Pikachuquote:
Ja, weet ik niet.quote:Op zaterdag 7 december 2024 20:19 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, waarom doe je daar verbaasd over? ik ben geen @:Bitterbal he?
quote:Op zaterdag 7 december 2024 20:19 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, waarom doe je daar verbaasd over? ik ben geen @:Bitterbal he?
quote:Op zaterdag 7 december 2024 20:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke detective Pikachu
[..]
Ja, weet ik niet.
Ja, ik zie het.quote:Op zaterdag 7 december 2024 20:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben geschokt
geinig, maar ik kan dat niet hoor.. wel handig, hoef ik niet zo'n moeite te doen om eten te fixen, gewoon mond open en ademhalenquote:
Wat leuk, je hebt een bewegende selfiequote:
Ja dit doet 4E wel, voedsel inhalerenquote:Op zaterdag 7 december 2024 20:25 schreef mschol het volgende:
[..]
geinig, maar ik kan dat niet hoor.. wel handig, hoef ik niet zo'n moeite te doen om eten te fixen, gewoon mond open en ademhalen
Kloptquote:Op zaterdag 7 december 2024 20:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dit doet 4E wel, voedsel inhaleren
In Milaan zijn we inmiddels zo vaak geweest dat we weten waar we lekker kunnen eten. Maar in een nieuwe stad is het steeds hit and miss, vooral missquote:Op zaterdag 7 december 2024 20:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb wel in Milaan een hele lekkere gehad
Dat was met de lunch, in een tentje buiten het centrum waar ze nauwelijks Engels spraken
Je had bijna hen ook geïnhaleerd?quote:Op zaterdag 7 december 2024 20:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klopt
Meerdere mensen hier zijn daar getuigen van geweest.
Valt nog mee dat ze het kunnen navertellen enz.
Hoe lang zijn jullie in Italië?quote:Op zaterdag 7 december 2024 20:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In Milaan zijn we inmiddels zo vaak geweest dat we weten waar we lekker kunnen eten. Maar in een nieuwe stad is het steeds hit and miss, vooral missNet ook pizza restaurant met 4.7 sterren op google, dat je na je pizza denkt.. hebben mensen die normaal alleen diepvriespizza's eten sterren gegeven ofzo
![]()
Nou goed, genoeg geklaag. Ontbijt in het hotel is in ieder geval wel lekker
Ben je lekker kerstinkopen aan het doen?quote:Op zaterdag 7 december 2024 20:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In Milaan zijn we inmiddels zo vaak geweest dat we weten waar we lekker kunnen eten. Maar in een nieuwe stad is het steeds hit and miss, vooral missNet ook pizza restaurant met 4.7 sterren op google, dat je na je pizza denkt.. hebben mensen die normaal alleen diepvriespizza's eten sterren gegeven ofzo
![]()
Nou goed, genoeg geklaag. Ontbijt in het hotel is in ieder geval wel lekker
Paar dagen maar.quote:Op zaterdag 7 december 2024 20:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoe lang zijn jullie in Italië?
Veel plezier iig verderquote:
Nee niet echt, moesten allebei nog vakantiedagen opnemenquote:Op zaterdag 7 december 2024 20:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben je lekker kerstinkopen aan het doen?
kan ik volgend jaar pas weer doen.. maar collega gaat 3 weken weg in januari, dus op zn vroegst in februari ofzoquote:Op zaterdag 7 december 2024 20:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee niet echt, moesten allebei nog vakantiedagen opnemen
Al plannen voor de vakantie?quote:Op zaterdag 7 december 2024 20:36 schreef mschol het volgende:
[..]
kan ik volgend jaar pas weer doen.. maar collega gaat 3 weken weg in januari, dus op zn vroegst in februari ofzo
ik? nooit.. ik ben van last minute plannen..quote:
Heeft ze meer ruimte nodig?quote:Op zaterdag 7 december 2024 20:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb voor volgend jaar ook al wat dagen vastgelegd die ik dit jaar over had. Kan ik beetje klussen in huis. De walk-in-closet van Cali moet aangepakt worden.
watquote:Op zaterdag 7 december 2024 20:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb voor volgend jaar ook al wat dagen vastgelegd die ik dit jaar over had. Kan ik beetje klussen in huis. De walk-in-closet van Cali moet aangepakt worden.
Ik noem noem het "optimaliseren van ruimte".quote:Op zaterdag 7 december 2024 20:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heeft ze meer ruimte nodig?
gelukkig maar, anders worden ze koudquote:Op zaterdag 7 december 2024 20:43 schreef Karzai het volgende:
ik wens iedereen een goede nachtrust en de handjes hoeven niet boven de dekens
Precies dit.quote:Op zaterdag 7 december 2024 20:45 schreef mschol het volgende:
[..]
gelukkig maar, anders worden ze koud
Oh gelukkig maarquote:Op zaterdag 7 december 2024 20:43 schreef Karzai het volgende:
ik wens iedereen een goede nachtrust en de handjes hoeven niet boven de dekens
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:05 schreef DeZwabber het volgende:
Hmm. Ben een beetje sipjes. Ik wilde eerst nog vroeg gaan slapen meer ben natuurlijk klaarwakker nu.
Vroeg slapen faal ik ook altijd in.quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:05 schreef DeZwabber het volgende:
Hmm. Ben een beetje sipjes. Ik wilde eerst nog vroeg gaan slapen meer ben natuurlijk klaarwakker nu.
The Ketchup Song.quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:24 schreef Modus het volgende:
Hoe heet dat godvergeten debiele kutnummer met telkens TUM TUM TUMTUM hatsjieTUM TUM TUMTUM hatsjieTUM TUM TUMTUM hatsjie met dan van dat VMBO-romantiek quasi Spaans geneuzel eroverheen
Manmanman wat een droevenis
Dat klinkt bekendquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:05 schreef DeZwabber het volgende:
Als je dacht dat jij een kutleven had, bedenk dan dat er ook mensen zijn die genoemd nummer* vrijwillig luisteren.quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:05 schreef DeZwabber het volgende:
anders wordt je supervroeg wakker, das ook niksquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:05 schreef DeZwabber het volgende:
kunnen ze je extra uren niet gewoon uitbetalen ?quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:46 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vind december ook altijd een beetje matig. Was nu ook donderdag en vrijdag vrij omdat ik teveel uren heb. Maar zin om maandag weer te gaan werken.
quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:59 schreef DeZwabber het volgende:
Het is niet eens zozeer het seizoen bij mij. Maar een paar kleine dingetjes gebeurd deze week die op pijnpuntjes drukken, en daar ga ik dan te lang over nadenken. Heb ik geen reet aan, en het stelt weinig voor. Maar voor de eenzaamheid is het niet heel goed.
Doen ze ook deels hoor, maar dagen zoals donderdag en vrijdag waren niet alle collega's bij ons nodig en dan worden eerst de mensen ingeroosterd die nog veel uren moeten maken. Had wel kunnen werken maar dan op een andere locatie en daar had ik dan weer minder zin in.quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:08 schreef mschol het volgende:
[..]
kunnen ze je extra uren niet gewoon uitbetalen ?
quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:59 schreef DeZwabber het volgende:
Het is niet eens zozeer het seizoen bij mij. Maar een paar kleine dingetjes gebeurd deze week die op pijnpuntjes drukken, en daar ga ik dan te lang over nadenken. Heb ik geen reet aan, en het stelt weinig voor. Maar voor de eenzaamheid is het niet heel goed.
Stukje afknippen en uiteinde weer netjes intapen met plakband?quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:28 schreef Modus het volgende:
Iemand nog veter/rijgtips anders dan 'kortere kopen' voor te lange veters in schoenen?
Wordt niet echt mooi denk ik?quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Stukje afknippen en uiteinde weer netjes intapen met plakband?
Despacito?quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:24 schreef Modus het volgende:
Hoe heet dat godvergeten debiele kutnummer met telkens TUM TUM TUMTUM hatsjieTUM TUM TUMTUM hatsjieTUM TUM TUMTUM hatsjie met dan van dat VMBO-romantiek quasi Spaans geneuzel eroverheen
Keertje extra strikkenquote:Op zaterdag 7 december 2024 22:28 schreef Modus het volgende:
Iemand nog veter/rijgtips anders dan 'kortere kopen' voor te lange veters in schoenen?
Wie weet wordt dat wel weer helemaal hipquote:Op zaterdag 7 december 2024 22:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gewoon doorgaan op je been. Beetje als Romeinse sandalen.
Eh ja nee. Heb geen enkele aanwijzing verder.quote:
Hebben we het nog niet gevonden. Gezongen door een man, vrouw, allebei?quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:04 schreef Modus het volgende:
[..]
Eh ja nee. Heb geen enkele aanwijzing verder.
Het is niet echt hatsjie maar er zit iets in de beat verwerkt dat ongeveer zo klinkt. Of iets recents of iig van de afgelopen 2 jaar ofzo.
Man.quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hebben we het nog niet gevonden. Gezongen door een man, vrouw, allebei?
Bekijk deze YouTube-video deze?quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:24 schreef Modus het volgende:
Echt he. Boycotten dat bedrijf.quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:51 schreef Nattekat het volgende:
AH heeft wel echt de Wham challenge verpest dit jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |