SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Ja. Leuk. Misschien kan ik 'm muziek laten afspelen.quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende: [..] Nou, leuk dat je het hebt
Daar had ik al een vermoeden van.quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sorry, had niet in de gaten dat ik de laatste was
Misschien is er wel gewoon ergens een omleiding dat ze daarom daar allemaal langs komenquote:Op zaterdag 7 december 2024 17:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben wel wat gewend op zaterdagen, maar het was net nog drukker dan de gemiddelde avondspits op de sluiproute die langs mijn huis komt.
Zo ver ik weet waren de A4 en A44 gewoon open.quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien is er wel gewoon ergens een omleiding dat ze daarom daar allemaal langs komen
Was het maar zo verquote:
Wat ga je eten?quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Was het maar zo ver
Straks eerst eten
Enige waar ik google home voor heb (als het er al onder valt?) is voor de chromecast om de F1 van mijn tablet naar de tv te streamenquote:Op zaterdag 7 december 2024 17:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar geen idee verder wat ik er mee moet, want ik heb geen slimme lampen of zo.
Kan ook een ongeluk zijn gebeurdquote:Op zaterdag 7 december 2024 17:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo ver ik weet waren de A4 en A44 gewoon open.
Mijn moeders bamiquote:
En wat erbij?quote:
Ik heb geen Chromecast. En mijn tablet ondersteunt F1 niet.quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Enige waar ik google home voor heb (als het er al onder valt?) is voor de chromecast om de F1 van mijn tablet naar de tv te streamen
Komkommer ofzoquote:
Ik denk dit.quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan ook een ongeluk zijn gebeurd
Of ze wilden gewoon graag langs jou rijden
Is ook wel een kut-app overigens, was geloof ik vorige race dat die opeens halverwege de race per se moest updaten want anders kon die niet verder met afspelenquote:Op zaterdag 7 december 2024 17:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb geen Chromecast. En mijn tablet ondersteunt F1 niet.
Ook kloepoek?quote:
Ik heb wel een Chromecast, maar geen F1quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb geen Chromecast. En mijn tablet ondersteunt F1 niet.
Oh handig.quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is ook wel een kut-app overigens, was geloof ik vorige race dat die opeens halverwege de race per se moest updaten want anders kon die niet verder met afspelen
Cassave denk ik?quote:
F1TV kwaliteit is bij mij nog slechter via Chromecast dan het normaal al isquote:Op zaterdag 7 december 2024 17:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Enige waar ik google home voor heb (als het er al onder valt?) is voor de chromecast om de F1 van mijn tablet naar de tv te streamen
Timing welquote:Op zaterdag 7 december 2024 17:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is ook wel een kut-app overigens, was geloof ik vorige race dat die opeens halverwege de race per se moest updaten want anders kon die niet verder met afspelen
quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gezellig, maar dat doen ze maar als ik niet met de auto op stap hoef.quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan ook een ongeluk zijn gebeurd
Of ze wilden gewoon graag langs jou rijden
Ja apart verhaal wel, bij de lokale chinees zul je ze denk ik nog wel kunnen krijgen https://www.omroepwest.nl(...)ge-kroepoek-geblevenquote:Op zaterdag 7 december 2024 17:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Cassave denk ik?
We hadden altijd die lange plakken maar die worden schijnbaar niet meer gemaakt
Ja dat heb ik toen ook gelezenquote:Op zaterdag 7 december 2024 17:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja apart verhaal wel, bij de lokale chinees zul je ze denk ik nog wel kunnen krijgen https://www.omroepwest.nl(...)ge-kroepoek-gebleven
Tablet is eigenlijk ook maar overbodige luxe, ik gebruik dat ding alleen om de F1 te streamen en voor op vakantie zodat ik mijn laptop niet hoef mee te nemenquote:Op zaterdag 7 december 2024 17:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb wel een Chromecast, maar geen F1
En ook geen tablet
Oh dat valt hier wel mee, gewoon maximale kwaliteitquote:Op zaterdag 7 december 2024 17:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
F1TV kwaliteit is bij mij nog slechter via Chromecast dan het normaal al is
Beste kwaliteit is in de browser van de tv, maar dat is weer kut omdat ik continu m'n wachtwoord moet intikken.
Snap ik wel van hem.quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:53 schreef essnhills het volgende:
Ik was vanmiddag naar de verrassend rustige Ranzijn met mijn moeder
kerstinkopen gedaan
Mijn vader bracht ons en heeft ons ook weer opgehaald. Die was allang blij dat hij niet mee naar binnen hoefde
Ideaal om op te fokkenquote:Op zaterdag 7 december 2024 17:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tablet is eigenlijk ook maar overbodige luxe, ik gebruik dat ding alleen om de F1 te streamen en voor op vakantie zodat ik mijn laptop niet hoef mee te nemen
Wat is een Ranzijn?quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:53 schreef essnhills het volgende:
kerstinkopen gedaan
Mijn vader bracht ons en heeft ons ook weer opgehaald. Die was allang blij dat hij niet mee naar binnen hoefde
Ranzijn klinkt wel echt heel smerigquote:Op zaterdag 7 december 2024 17:53 schreef essnhills het volgende:
kerstinkopen gedaan
Welkom bij de clubquote:Op zaterdag 7 december 2024 17:56 schreef DeZwabber het volgende:
Mweh. Eigenlijk wil ik wel weer terug m'n bed in.
Daar is het ook wel weer voor inderdaad.quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:56 schreef DeZwabber het volgende:
quote:
Een tuincentrum, zoals Intratuin, maar dan niet van Intratuinquote:Op zaterdag 7 december 2024 17:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ranzijn klinkt wel echt heel smerig
En een beetje ranzigerquote:Op zaterdag 7 december 2024 17:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Een tuincentrum, zoals Intratuin, maar dan niet van Intratuin
Je bent niet de enigequote:Op zaterdag 7 december 2024 17:56 schreef DeZwabber het volgende:
Het was vooral kersterigquote:
Ik hang ook op de bank, maar typt toch een stuk prettiger op toetsenbordquote:Op zaterdag 7 december 2024 17:57 schreef Flory- het volgende:
[..]
Hmm ik zit/hang meestal op de bank dus toch beter de iPad dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |