Zo groot vind ik hem niet. Waarom zou hij groot zijn. Omdat hij in een superieure Mercedes teamgenoot van Hamilton was?quote:Op zaterdag 7 december 2024 15:54 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Klopt, maar die zijn niet zo groot als Bottas. Dat is van de verlaters toch de meest geliefde denk ik zo.
had de TV te hard staan... kolere schrok me te pleurigquote:
Er is best plek voor een extra rijder.quote:Op zaterdag 7 december 2024 15:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wie gooi je er dan uit?
En hoe doe je dat met poll?
Whut?!quote:
Nee, qua persoonlijkheid. Denk aan bv het zwemmen van 'm of dat ie Lewis op de hak nam met dat vegan van 'mquote:Op zaterdag 7 december 2024 15:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zo groot vind ik hem niet. Waarom zou hij groot zijn. Omdat hij in een superieure Mercedes teamgenoot van Hamilton was?
Hij trok aan het stuur en de auto corrigeerdequote:
Vol die klepel er op houden.quote:
Ja, hij is naast de baan wel tofquote:Op zaterdag 7 december 2024 15:57 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, qua persoonlijkheid. Denk aan bv het zwemmen van 'm of dat ie Lewis op de hak nam met dat vegan van 'm
Nietquote:Op zaterdag 7 december 2024 15:57 schreef wdn het volgende:
[..]
Hij trok aan het stuur en de auto corrigeerde![]()
Meesterlijk move dat
Heartbeat went a bit higher there.quote:
Kloptquote:Op zaterdag 7 december 2024 15:58 schreef butz0rs het volgende:
[..]
ik zag geen blauw. voorwiel lijkt op wit te blijven
Yepquote:Op zaterdag 7 december 2024 16:00 schreef PzKpfw het volgende:
Was dat met die schuiver van Max ook z'n snelste ronde nu?
Jaquote:Op zaterdag 7 december 2024 16:00 schreef PzKpfw het volgende:
Jepquote:Op zaterdag 7 december 2024 16:00 schreef PzKpfw het volgende:
jaquote:Op zaterdag 7 december 2024 16:00 schreef PzKpfw het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 7 december 2024 16:00 schreef PzKpfw het volgende:
dat voorwiel gaat niet eens op het witquote:
Nou ja, eigenlijk linksaf maar dat was niet de bedoelingquote:Op zaterdag 7 december 2024 16:00 schreef Martinello het volgende:
[..]
Weet ik maar Max ging rechtsaf
Over 2 jaar gaat ie vlammen met de Audi motorquote:Op zaterdag 7 december 2024 16:00 schreef Donderkonijn het volgende:
Hulkenberg er ook dichtbij. Ik gun die man zijn eerste podium zo hard. Onderschatte coureur, nooit het juiste materiaal gehad.
Payback timequote:Op zaterdag 7 december 2024 16:01 schreef Gremen het volgende:
Verstappen in de outlap achter Russel aan en laat zich hinderen
0.3 achter max. oude tijden herlevenquote:Op zaterdag 7 december 2024 16:02 schreef SiGNe het volgende:
Perez doet het tot nu toe niet verkeerd..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |