SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
Wel jammer dat die Haas en Sauber nu pas op gang komen.quote:Op zaterdag 7 december 2024 16:05 schreef Donderkonijn het volgende:
Norris gaat toch die pole weer eens weggeven. Hulkenberg tough, holy shit. Met een friggin HAAS.
quote:Op zaterdag 7 december 2024 16:06 schreef Netsplitter het volgende:
Mclaren. Gefeliciteerd met het winnen ban het wcc.waarom zou je het WCC bannen dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Tiepoquote:
Tot morgen 14 uurquote:
Stewards: We doen er niks mee.quote:Op zaterdag 7 december 2024 16:08 schreef TweedeKlum het volgende:
L.NORRISYeah, I couldn't go any quicker. Just double check that Ferrari was on his Delta because I caught him like five seconds. Yeah, we'll check that Science was on his Delta.
FIA STEWARDS: Q3 INCIDENT INVOLVING CAR 55 (SAI) WILL BE INVESTIGATED AFTER THE SESSION - FAILING TO FOLLOW RACE DIRECTORS INSTRUCTIONS - MAXIMUM DELTA TIME
+10.quote:
Ja, moet 'm nog in de hekken rijden zodat George ondersteboven beland, dat was ons beloofdquote:Op zaterdag 7 december 2024 16:08 schreef Questular het volgende:
Max wil gewoon dichtbij George staan.
-5, want geen Max Verstappenquote:Op zaterdag 7 december 2024 16:10 schreef Red_85 het volgende:
[..]
+10.
5 voor geen brits paspoort
5 voor geen brits team.
Misschien nog P3, Sainz reed te hard in de pits dus die krijgt daar als het goed is ook nog een straf voor.quote:
Zal een geldboete zijn.quote:Op zaterdag 7 december 2024 16:21 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Misschien nog P3, Sainz reed te hard in de pits dus die krijgt daar als het goed is ook nog een straf voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |