SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
binnenkort ook maar aantal kaartjes sturenquote:Op zaterdag 7 december 2024 13:36 schreef Dr_Flash het volgende:
JeejEen kerstkaartje van de liefste @:kwiwi ter wereld
quote:Op zaterdag 7 december 2024 13:42 schreef Karzai het volgende:
plaatjes draaien en rondjes racen vanmiddag
quote:
De zon schijnt weerquote:Op zaterdag 7 december 2024 13:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Blij dat mijn ventilator z'n werk doet.
Zou wat zijn als hij ineens belasting gaat heffen op de zon.quote:
Was je al klaar met je bed, eigenlijk?quote:Op zaterdag 7 december 2024 14:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben de Caviakooi grondig aan het uitsoppen en heb spijt.
behoefte om je bek te branden?quote:Op zaterdag 7 december 2024 14:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Heeft de Action dubbelwandige glazen?
Ik heb dat probleem nooit zoquote:
Alleen met glitters (quote:Op zaterdag 7 december 2024 14:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Heeft de Action dubbelwandige glazen?
ik voel graag aan mn theeglas of ik mijn gehemelte mag los pulkenquote:Op zaterdag 7 december 2024 14:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb dat probleem nooit zo
oeh oeh!!quote:Op zaterdag 7 december 2024 14:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oi, Bailey's heeft een chocoreep
Hehe, succes.quote:Op zaterdag 7 december 2024 14:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Alleen met glitters () zie ik ze op de site maar dat is misschien een beetje to much. Heb de site openstaan want ben moed aan het verzamelen om op de fiets te stappen.
mmmm die zie ik online staan maar wel weinig baileys er in geloof ikquote:Op zaterdag 7 december 2024 14:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oi, Bailey's heeft een chocoreep
Ja, alleen het beddengoed zelf hangt nog te luchten.quote:Op zaterdag 7 december 2024 14:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Was je al klaar met je bed, eigenlijk?
Dit is te feestelijk voor mij.quote:
Interessantquote:Op zaterdag 7 december 2024 14:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
mmmm die zie ik online staan maar wel weinig baileys er in geloof ik
https://www.bol.com/nl/nl(...)VV0ba_0aAtlSEALw_wcB lijkt meer te hebben
en dan zo'n laf briefje erbijquote:
Ze hebben ze gedumpt bij de kinderboerderijquote:Op zaterdag 7 december 2024 14:36 schreef Modus het volgende:
[..]
Groteorennijn
Ook gewoon een briefje achter laten voor de vinder ofzo?
Echt een goed voorbeeld voor de kinderen.quote:Op zaterdag 7 december 2024 14:38 schreef mschol het volgende:
[..]
en dan zo'n laf briefje erbij
zeker een ouder die zn kinderen voorspiegelt dat ze ergens goed terecht komen maar die beesten maar dumpt
gewoon geen cadeautjes doenquote:Op zaterdag 7 december 2024 14:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik moet cadeautjes inpakken en ik heb daar echt geen zin in
Inb4 dan doe je het niet
Ja, lekker makkelijk
En wel een cadeautje ontvangenquote:
vanzelfsprekendquote:Op zaterdag 7 december 2024 14:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En wel een cadeautje ontvangen
Zullen wel een puppy krijgen met de kerst.quote:Op zaterdag 7 december 2024 14:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Echt een goed voorbeeld voor de kinderen.
Nadat ze de hamster en de cavia's op MP hebben gezet, wegens aLeRgiEquote:Op zaterdag 7 december 2024 14:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zullen wel een puppy krijgen met de kerst.
Ja, ik ook.quote:Op zaterdag 7 december 2024 14:42 schreef UitStraling het volgende:
Ik ken een meisje en die heet Catootje (Cadeautje)
Mijn oma heette ook zoquote:Op zaterdag 7 december 2024 14:42 schreef UitStraling het volgende:
Ik ken een meisje en die heet Catootje (Cadeautje)
Nu vergeet ik dit feitje nooit meerquote:
Wat is eigenlijk de logische volgorde? Goudvis, konijn, hamster, kat, hond?quote:Op zaterdag 7 december 2024 14:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nadat ze de hamster en de cavia's op MP hebben gezet, wegens aLeRgiE
ben je ook met Catootje naar de botermarkt geweest?quote:Op zaterdag 7 december 2024 14:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik ook.
Van Jan, Jans en de kinderen
Guppy, goudvis, hamster, caaf, konijn, kat en hond.quote:Op zaterdag 7 december 2024 14:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk de logische volgorde? Goudvis, konijn, hamster, kat, hond?
Ik had een collega die altijd erg benieuwd was naar de voornamen van ouders van andere collega's.quote:Op zaterdag 7 december 2024 14:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nu vergeet ik dit feitje nooit meer
Check, de oma van CE heette Catootje.
Uhm nee en ik snap de grap niet.quote:Op zaterdag 7 december 2024 14:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
ben je ook met Catootje naar de botermarkt geweest?
Je kan maar een hobby hebben.quote:Op zaterdag 7 december 2024 14:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik had een collega die altijd erg benieuwd was naar de voornamen van ouders van andere collega's.
Als je de cavia's gevonden hebt, breng ze dan maar bij mij.quote:Op zaterdag 7 december 2024 14:44 schreef Nattekat het volgende:
Het is weer heel donker en nat
*checkt de bedrading van de ventilator op cavia's*
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 7 december 2024 14:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm nee en ik snap de grap niet.
Oke, dit kende ik nietquote:
joh.... knap... is toch niet heel onbekendquote:
Als jij het zegt.quote:Op zaterdag 7 december 2024 14:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
joh.... knap... is toch niet heel onbekend
uiteraardquote:Op zaterdag 7 december 2024 14:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En wel een cadeautje ontvangen
quote:Op zaterdag 7 december 2024 14:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Best raar als je onder de 120 jaar oud bent.
Dat is zieligquote:Op zaterdag 7 december 2024 14:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je de cavia's gevonden hebt, breng ze dan maar bij mij.
Kan wel via de zipline, hoop dat ze daarna nog wel leven.
Ga je er dan wel goed voor zorgen?quote:Op zaterdag 7 december 2024 14:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is zielig
Ze mogen wel bij mij blijven in een kooi. Dan weet ik iig ook zeker dat je ze niet terugstuurt om mijn bedrading door te bijten.
Ik had dit ook graag zo willen houdenquote:
suikervrije muffins dan?quote:Op zaterdag 7 december 2024 14:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga je er dan wel goed voor zorgen?
Ze mogen geen muffins eten, dat is teveel suiker
Je krijgt ze vanavond weer terug samen met een muffin.quote:Op zaterdag 7 december 2024 14:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga je er dan wel goed voor zorgen?
Ze mogen geen muffins eten, dat is teveel suiker
Nou ja, het was niet het ontbrekende puzzelstukje, nee.quote:Op zaterdag 7 december 2024 14:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik had dit ook graag zo willen houden
Gewoon geen muffinsquote:
quote:Op zaterdag 7 december 2024 14:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je krijgt ze vanavond weer terug samen met een muffin.
Banaan met sinaasappelquote:Op zaterdag 7 december 2024 14:55 schreef UitStraling het volgende:
Combineer een banaan nooit met ander fruit.
USBelangrijkWeetjevandeDag
Scheelt dat de supermarkt dichtbij is.quote:Op zaterdag 7 december 2024 14:00 schreef mschol het volgende:
[..]
moet je wel elke paar kilometer opladen ben ik bang
Maar je krijgt er zoveel voor terug.quote:Op zaterdag 7 december 2024 15:13 schreef CherryLips het volgende:
Jezus wat was die kooi smerig. Had nog net genoeg keukenpapier. Het ziet eruit alsof ik allemaal luiers weggooi maar dat is keukenpapier vol aangekoekte stront die ik eerst moest losweken.
Had ik later nog bijna een chagrijnige Madeboos aan m'n vingers hangen want die was er ook klaar mee.
hebben ze geen inzet wegwerpbakken gemaakt? dat de kooi zelf netjes blijft maar je alleen maar ding eruit hoeft te halen en weg te kiepen?quote:Op zaterdag 7 december 2024 15:14 schreef CherryLips het volgende:
Twee uur bezig geweest. En dan gooi je er zaagsel overheen en zie je er niks van.
Die heb je volgens mij wel voor kattenbakken maar die zijn te klein en van plastic, dus dat moet kapot.quote:Op zaterdag 7 december 2024 15:26 schreef mschol het volgende:
[..]
hebben ze geen inzet wegwerpbakken gemaakt? dat de kooi zelf netjes blijft maar je alleen maar ding eruit hoeft te halen en weg te kiepen?
parapluutje meenemen tis in nederland 9 maanden van het jaar kloteweerquote:Op zaterdag 7 december 2024 15:30 schreef CherryLips het volgende:
En dan denk je, eindelijk tijd om nog even het dorp in te gaan. De hele dag stralend weer geweest, nu zeikt het van de regen.
Geniet ervan!quote:Op zaterdag 7 december 2024 15:29 schreef Karzai het volgende:
Uitgeraced, ik schenk er een in
[ afbeelding ]
helaas gaat het kabinet 2 miljard bezuinigen en wordt het mbo gehalveerdquote:Op zaterdag 7 december 2024 15:33 schreef Lospedrosa het volgende:
Jaja vakwerker worden jongens
https://www.instagram.com/reel/DDKLgLCMXTn
Aaaah jammer dan, net te laat, dan maar weer tot 1000 tellen in een hoekje en lekker duimen tot ze lekkere koekjes komen brengen.quote:Op zaterdag 7 december 2024 15:39 schreef Karzai het volgende:
[..]
helaas gaat het kabinet 2 miljard bezuinigen en wordt het mbo gehalveerd
Fijn voor de vezelinnamequote:Op zaterdag 7 december 2024 14:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Banaan met ongeschilde ananas.
@ ETTOquote:
Poepluiers.quote:Op zaterdag 7 december 2024 15:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar je krijgt er zoveel voor terug.
En aan de slokdarm of heb jij die niet?quote:
quote:Op zaterdag 7 december 2024 15:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aaaah jammer dan, net te laat, dan maar weer tot 1000 tellen in een hoekje en lekker duimen tot ze lekkere koekjes komen brengen.
Die is van titanium.quote:Op zaterdag 7 december 2024 15:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En aan de slokdarm of heb jij die niet?
Ikquote:Op zaterdag 7 december 2024 15:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Staart sideways naar de klok.
Oh jaquote:
Deze irritanto heeft wel gelijk, hier kijk ik ook altijd naar binnen.quote:
*Kloink!!quote:Op zaterdag 7 december 2024 15:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soms als ik snel ga zitten dan buigt ie niet mee.
"AUDI A1, die mooijeee inssjtapmodel"quote:Op zaterdag 7 december 2024 15:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Deze irritanto heeft wel gelijk, hier kijk ik ook altijd naar binnen.
https://www.instagram.com/reel/DDJkP3wsCvX/
Maar “de schoen” sla ik ook niet over.
"Oeps, gebeurt wel vaker."quote:Op zaterdag 7 december 2024 15:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Heeyyy pssst US, er steekt iets uit je rug"
Rechts inhalen.quote:Op zaterdag 7 december 2024 15:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"AUDI A1, die mooijeee inssjtapmodel"![]()
En idd de Fiat fucking 500![]()
Anyway.. mensen kijken niet bij mij naar binnen, want 160 op de linkerbaan, jwt
Hier schijnt de zon nog.quote:Op zaterdag 7 december 2024 15:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Fijn dat het alweer donker is buiten
Nou succes met 170 km/ op de middelste of rechterbaanquote:
Als het moet dan moet het.quote:Op zaterdag 7 december 2024 15:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou succes met 170 km/ op de middelste of rechterbaan
Ik vind het beiden geen leuke auto'squote:Op zaterdag 7 december 2024 15:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Fiat Fucking 500 en mini
Cooper zit ook vaak een oude verlepte lampenkap in.
Dwars over je voorligger heen, gezelquote:
Snap ik met dit weerquote:Op zaterdag 7 december 2024 16:05 schreef Dr_Flash het volgende:
even een bijslaapdutje gedaan
Ineens de dag voorbij
belletje lellen, ik heb een pakketje voor de buren van drie hoog en dan een stinkbom in het trapportaal gooienquote:
Ja vroeger best vaak gedaanquote:Op zaterdag 7 december 2024 16:13 schreef Karzai het volgende:
[..]
belletje lellen, ik heb een pakketje voor de buren van drie hoog en dan een stinkbom in het trapportaal gooien
Dat is wel heel goor Karzai.quote:Op zaterdag 7 december 2024 16:14 schreef Karzai het volgende:
of boterhamzakjes vol met pis op rondvaartboten gooien
*kijkt naar buiten.quote:
Ja paps.quote:Op zaterdag 7 december 2024 16:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
*kijkt naar buiten.
Wel je regenpak aandoen dan.
De gracht in?quote:Op zaterdag 7 december 2024 16:15 schreef Karzai het volgende:
autootjes duwen die niet op de handrem staan, dat soort dingen deden wij altijd vroeger
Hygiënischer dan het lokale grachtwater denk ik wel.quote:Op zaterdag 7 december 2024 16:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is wel heel goor Karzai.
ja toen iedereen nog een dafje of een simcaatje van 600 kilo had. Hoef je met die PC Hooft-slagkruisers van tegenwoordig niet te proberenquote:Op zaterdag 7 december 2024 16:15 schreef Karzai het volgende:
autootjes duwen die niet op de handrem staan, dat soort dingen deden wij altijd vroeger
Ja nee oke, dan mag het.quote:Op zaterdag 7 december 2024 16:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hygiënischer dan het lokale grachtwater denk ik wel.
Oke Karzai, het mag toch niet.quote:Op zaterdag 7 december 2024 16:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, want dat plastic zakje komt dan in het milieu terecht
Wat kost een ontheffing?quote:Op zaterdag 7 december 2024 16:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke Karzai, het mag toch niet.
Van Zwabber.
Dus voor je pis gooit, eerst het zakje er vanaf halen.quote:Op zaterdag 7 december 2024 16:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Van Zwabber.
Ontheffing van Karzai? Ik mis even wat (hersencellen)quote:
Ik zal het doorgeven?quote:Op zaterdag 7 december 2024 16:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dus voor je pis gooit, eerst het zakje er vanaf halen.
Plus veel hebben er automatische handremquote:Op zaterdag 7 december 2024 16:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja toen iedereen nog een dafje of een simcaatje van 600 kilo had. Hoef je met die PC Hooft-slagkruisers van tegenwoordig niet te proberen
Anders gewoon een super soaker volzeiken?quote:Op zaterdag 7 december 2024 16:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dus voor je pis gooit, eerst het zakje er vanaf halen.
ik heb mijn leven gebeterd, uiteraard luisteren wij allemaal naar zwabber onze eigen chriet titulaer die ons de toekomst in gaat leidenquote:Op zaterdag 7 december 2024 16:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Van Zwabber.
quote:Op zaterdag 7 december 2024 16:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik heb mijn leven gebeterd, uiteraard luisteren wij allemaal naar zwabber onze eigen chriet titulaer die ons de toekomst in gaat leiden
Ja, of verstoppertjequote:
Ontheffing van Zwabber. Dat je dan weer wel met piszakjes mag gooien. Als het geld opbrengt mag alles in Amsterdam.quote:Op zaterdag 7 december 2024 16:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ontheffing van Karzai? Ik mis even wat (hersencellen)
Ik verstop me binnen onder een dekentjequote:Op zaterdag 7 december 2024 16:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, of verstoppertje
Belletje lellen
Stoepranden
Doe je mee?
Ik vind het nu al een goed gesprekquote:Op zaterdag 7 december 2024 16:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ontheffing van Zwabber. Dat je dan weer wel met piszakjes mag gooien. Als het geld opbrengt mag alles in Amsterdam.
BUUTVRIJ, VOOR DE HELE POTquote:Op zaterdag 7 december 2024 16:25 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik verstop me binnen onder een dekentje
Sorry heequote:Op zaterdag 7 december 2024 16:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind het nu al een goed gesprek
Ja weet ik niet, moet je even aan Zwabber vragen.
Doe ik blijkbaar wel vaker.quote:Op zaterdag 7 december 2024 16:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sorry heeJe inspireert me blijkbaar
Als blijkbaar de KSC facsimile voor de Gemeente Amsterdam, accepteer ik vanaf nu alleen geld dat witgewassen is door een nutellawinkel.quote:Op zaterdag 7 december 2024 16:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ontheffing van Zwabber. Dat je dan weer wel met piszakjes mag gooien. Als het geld opbrengt mag alles in Amsterdam.
Ik was laatst in Amsterdam en ik heb geen Nutellawinkel gezienquote:Op zaterdag 7 december 2024 16:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als blijkbaar de KSC facsimile voor de Gemeente Amsterdam, accepteer ik vanaf nu alleen geld dat witgewassen is door een nutellawinkel.
Boni?quote:Op zaterdag 7 december 2024 16:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Iemand nog iets van de supermarkt nodig?
Neenquote:
Ik mijd het centrum al jaren, dus ik weet niet of mijn indruk van hartje Amsterdam nog actueel is.quote:Op zaterdag 7 december 2024 16:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik was laatst in Amsterdam en ik heb geen Nutellawinkel gezien
Maar ik let wel vaker niet op, dus het kan best zijn dat ik er 5 gepasseerd ben, omdat ik bezig was met andere dingen
Ik ook, maar ik was er niet vrijwilligquote:Op zaterdag 7 december 2024 16:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik mijd het centrum al jaren, dus ik weet niet of mijn indruk van hartje Amsterdam nog actueel is.
Foqueville is wel een wondere wereld jaquote:Op zaterdag 7 december 2024 16:25 schreef DeZwabber het volgende:
Hallo, ik ben Chriet Zwabberaer, en dit is Wondere Wereld.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Nu zwaait er wat voor hemquote:
Heb je weer een pov filmpje?quote:Op zaterdag 7 december 2024 16:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Tweede achtbaan is niet zo leuk.
quote:
Ik heb vandaag de BTTF DeLorean afgemaakt, leuke set om te bouwenquote:Op zaterdag 7 december 2024 16:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
Wednesday set wordt mooi. Foto's volgen nog. Weet ook niet of ik het vandaag af ga krijgen.
quote:
quote:
quote:
Ja, misschien dat ik die zo nog even ga maken, speciaal voor jou.quote:
Ik ben nu eventjes aan het wachten tot het droog is, maar helaasquote:Op zaterdag 7 december 2024 16:41 schreef mschol het volgende:
ik zat zonder ruimte
moet zo dus nog keertje naar super, vooral voor drinken
awwwwquote:Op zaterdag 7 december 2024 16:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, misschien dat ik die zo nog even ga maken, speciaal voor jou.
Is goed.quote:Op zaterdag 7 december 2024 16:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
awwww![]()
maar ga die dan morgen kijken
ik kijk em sowieso ook hoorquote:Op zaterdag 7 december 2024 16:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, misschien dat ik die zo nog even ga maken, speciaal voor jou.
extra sportlessen danquote:Op zaterdag 7 december 2024 16:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Schijt.. ik overweeg om met de auto naar de supermarkt te gaan
Okequote:
quote:
quote:
Een miljoen liter.quote:
Bij benadering.quote:
22 miljoen liter?quote:Op zaterdag 7 december 2024 16:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Minimaal, kan ook 2 miljoen liter zijn geweest, is lastig inschatten.
quote:Op zaterdag 7 december 2024 16:56 schreef UitStraling het volgende:
Wir wollen Hummersuppe!!
[ afbeelding ]
Was met m'n nieuwe fotoprinter in de weerquote:Op zaterdag 7 december 2024 13:36 schreef Dr_Flash het volgende:
JeejEen kerstkaartje van de liefste @:kwiwi ter wereld
quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Was met m'n nieuwe fotoprinter in de weer![]()
Hoeveel inkttoners heb je al leeg gekregen?quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Was met m'n nieuwe fotoprinter in de weer![]()
Een setje vetersquote:Op zaterdag 7 december 2024 17:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
HNGGGGGGGGGGGGGGGFFFFFFFF
Kortingscode geldt vanaf 50 euro en mijn beoogde schoenen zijn 48,50
Goed, ga ik er wel wat bij zoeken
quote:
Ik ben het niet.quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:05 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
Grote politieactie op A4 richting Den Haag: automobilist omsingeld door zeker zeven politieauto’s
Ja weet niet waar je wilt bestellen, misschien hebben ze ook wel iets nuttigersquote:Op zaterdag 7 december 2024 17:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik zat aan een t-shirt te denken, maar zoiets kan ook idd.
Zalandoquote:Op zaterdag 7 december 2024 17:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja weet niet waar je wilt bestellen, misschien hebben ze ook wel iets nuttigers
Degene die de flat boem heeft laten doen?quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:05 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
Grote politieactie op A4 richting Den Haag: automobilist omsingeld door zeker zeven politieauto’s
extra setje vetersquote:Op zaterdag 7 december 2024 17:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
HNGGGGGGGGGGGGGGGFFFFFFFF
Kortingscode geldt vanaf 50 euro en mijn beoogde schoenen zijn 48,50
Goed, ga ik er wel wat bij zoeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
extra setje veters
Volgens mij moet ik extra veters kopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ik denk dat ze dit denken.quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Degene die de flat boem heeft laten doen?
Dan gewoon iets wat je toch wel gebruikt, sokken ofzoquote:
quote:
Oke boomerquote:Op zaterdag 7 december 2024 17:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoe werkt zo'n Google Home.
Ik heb de Home app op mijn telefoon staan. Dan vraag ik iets aan Google en dan zegt ze alleen maar dat ik moet inloggen op de Google Home app.
MAAR HOE DAN?!
Ja, dit soort dingen zijn ook helemaal niks voor mij.quote:
Gewoon inloggen met je app, en dan inloggen op je app met je appquote:Op zaterdag 7 december 2024 17:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb de Home app op mijn telefoon staan. Dan vraag ik iets aan Google en dan zegt ze alleen maar dat ik moet inloggen op de Google Home app.
MAAR HOE DAN?!
Ja, maar hoe dan. Want als ik de app open, dan ben ik gewoon ingelogd.quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon inloggen met je app, en dan inloggen op je app met je app
Ben je 110 jaar oud of zo?quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
MAAR HOE DAN?!
Ja maar je moet inloggen op de app, niet in de app, dus je moet de app openen en inloggen in de app met de login van je app op de appquote:Op zaterdag 7 december 2024 17:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, maar hoe dan. Want als ik de app open, dan ben ik gewoon ingelogd.
quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar je moet inloggen op de app, niet in de app, dus je moet de app openen en inloggen in de app met de login van je app op de app
Mi-ni-maalquote:
Valt mee, ben nog aan de eerste bezigquote:Op zaterdag 7 december 2024 17:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoeveel inkttoners heb je al leeg gekregen?
Oke, fun.quote:Je bestelling wordt in meerdere pakketten geleverd.
Allemaal mensen die vandaag nog sinterklaas vieren.quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:19 schreef Nattekat het volgende:
Wat is het toch druk op de weg vandaag
Zelfs nu nog.
Antieke vaas besteld? Dan voorspelt dit niet veel goeds.quote:
Ik ga het nu opzetten, moest even wat ophalen uit de Budbee Boxquote:Op zaterdag 7 december 2024 17:00 schreef Dr_Flash het volgende:
@:bomenverzameling kijk eens?Wij kunnen ook scoren
Kan ik gaan mozaīekenquote:Op zaterdag 7 december 2024 17:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Antieke vaas besteld? Dan voorspelt dit niet veel goeds.
Ik ben wel wat gewend op zaterdagen, maar het was net nog drukker dan de gemiddelde avondspits op de sluiproute die langs mijn huis komt.quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Allemaal mensen die vandaag nog sinterklaas vieren.
En het is kutweer, dan is het altijd druk
Ik ook.quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:17 schreef LTVDK het volgende:
Maar ik begrijp je frustratie Luctor, met zulke dingen loop ik ook altijd te vloeken, daarom houd ik mijn apparatuur het liefst zo dom als mogelijk
Schijnt wel rustgevend te zijnquote:
quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:23 schreef liesje1979 het volgende:
Heb kerstlampjes om mijn raam gehangen. Om de mensen buiten wat op te vrolijken.
Ik denk dat het bij een vaas best frusterend zal zijn.quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Schijnt wel rustgevend te zijn
Ja, dan maar gewoon een nieuwe bestellenquote:Op zaterdag 7 december 2024 17:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik denk dat het bij een vaas best frusterend zal zijn.
Dit soort dingen maakt mij als fietser met dit weer wel wat blijer.quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:23 schreef liesje1979 het volgende:
Heb kerstlampjes om mijn raam gehangen. Om de mensen buiten wat op te vrolijken.
quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb mijn kerstboom met LED lampjes ook opgetuigd vandaag.
quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:27 schreef liesje1979 het volgende:
Heeft @:Crack zich al gemeld vandaag? Die woont denk ik dichtbij waar die ontploffing was.
Nou, leuk dat je het hebtquote:Op zaterdag 7 december 2024 17:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar geen idee verder wat ik er mee moet, want ik heb geen slimme lampen of zo.
Ja ze was er even en rook een vreemde lucht en heeft de ramen dicht gedaanquote:Op zaterdag 7 december 2024 17:27 schreef liesje1979 het volgende:
Heeft @:Crack zich al gemeld vandaag? Die woont denk ik dichtbij waar die ontploffing was.
Kan ze beter de ramen open doen.quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:31 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja ze was er even en rook een vreemde lucht en heeft de ramen dicht gedaan
Nu in het ziekenhuis vanwege CO2 vergiftiging dusquote:Op zaterdag 7 december 2024 17:31 schreef Karzai het volgende:
[..]
Andere @Crack_quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:27 schreef liesje1979 het volgende:
Na een marathonsessie in KSC ruikt d zolderkamer hier ook best vreemd.quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:31 schreef Karzai het volgende:
[..]
Misschien moet je wat gezonder eten, maat.quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Na een marathonsessie in KSC ruikt d zolderkamer hier ook best vreemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |