SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
binnenkort ook maar aantal kaartjes sturenquote:Op zaterdag 7 december 2024 13:36 schreef Dr_Flash het volgende:
JeejEen kerstkaartje van de liefste @:kwiwi ter wereld
quote:Op zaterdag 7 december 2024 13:42 schreef Karzai het volgende:
plaatjes draaien en rondjes racen vanmiddag
quote:
De zon schijnt weerquote:Op zaterdag 7 december 2024 13:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Blij dat mijn ventilator z'n werk doet.
Zou wat zijn als hij ineens belasting gaat heffen op de zon.quote:
Was je al klaar met je bed, eigenlijk?quote:Op zaterdag 7 december 2024 14:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben de Caviakooi grondig aan het uitsoppen en heb spijt.
behoefte om je bek te branden?quote:Op zaterdag 7 december 2024 14:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Heeft de Action dubbelwandige glazen?
Ik heb dat probleem nooit zoquote:
Alleen met glitters (quote:Op zaterdag 7 december 2024 14:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Heeft de Action dubbelwandige glazen?
ik voel graag aan mn theeglas of ik mijn gehemelte mag los pulkenquote:Op zaterdag 7 december 2024 14:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb dat probleem nooit zo
oeh oeh!!quote:Op zaterdag 7 december 2024 14:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oi, Bailey's heeft een chocoreep
Hehe, succes.quote:Op zaterdag 7 december 2024 14:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Alleen met glitters () zie ik ze op de site maar dat is misschien een beetje to much. Heb de site openstaan want ben moed aan het verzamelen om op de fiets te stappen.
mmmm die zie ik online staan maar wel weinig baileys er in geloof ikquote:Op zaterdag 7 december 2024 14:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oi, Bailey's heeft een chocoreep
Ja, alleen het beddengoed zelf hangt nog te luchten.quote:Op zaterdag 7 december 2024 14:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Was je al klaar met je bed, eigenlijk?
Dit is te feestelijk voor mij.quote:
Interessantquote:Op zaterdag 7 december 2024 14:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
mmmm die zie ik online staan maar wel weinig baileys er in geloof ik
https://www.bol.com/nl/nl(...)VV0ba_0aAtlSEALw_wcB lijkt meer te hebben
en dan zo'n laf briefje erbijquote:
Ze hebben ze gedumpt bij de kinderboerderijquote:Op zaterdag 7 december 2024 14:36 schreef Modus het volgende:
[..]
Groteorennijn
Ook gewoon een briefje achter laten voor de vinder ofzo?
Echt een goed voorbeeld voor de kinderen.quote:Op zaterdag 7 december 2024 14:38 schreef mschol het volgende:
[..]
en dan zo'n laf briefje erbij
zeker een ouder die zn kinderen voorspiegelt dat ze ergens goed terecht komen maar die beesten maar dumpt
gewoon geen cadeautjes doenquote:Op zaterdag 7 december 2024 14:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik moet cadeautjes inpakken en ik heb daar echt geen zin in
Inb4 dan doe je het niet
Ja, lekker makkelijk
En wel een cadeautje ontvangenquote:
vanzelfsprekendquote:Op zaterdag 7 december 2024 14:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En wel een cadeautje ontvangen
Zullen wel een puppy krijgen met de kerst.quote:Op zaterdag 7 december 2024 14:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Echt een goed voorbeeld voor de kinderen.
Nadat ze de hamster en de cavia's op MP hebben gezet, wegens aLeRgiEquote:Op zaterdag 7 december 2024 14:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zullen wel een puppy krijgen met de kerst.
Ja, ik ook.quote:Op zaterdag 7 december 2024 14:42 schreef UitStraling het volgende:
Ik ken een meisje en die heet Catootje (Cadeautje)
Mijn oma heette ook zoquote:Op zaterdag 7 december 2024 14:42 schreef UitStraling het volgende:
Ik ken een meisje en die heet Catootje (Cadeautje)
Nu vergeet ik dit feitje nooit meerquote:
Wat is eigenlijk de logische volgorde? Goudvis, konijn, hamster, kat, hond?quote:Op zaterdag 7 december 2024 14:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nadat ze de hamster en de cavia's op MP hebben gezet, wegens aLeRgiE
ben je ook met Catootje naar de botermarkt geweest?quote:Op zaterdag 7 december 2024 14:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik ook.
Van Jan, Jans en de kinderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |