SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Your beauty never ever scared me.
ik kan dat nietquote:Op zaterdag 7 december 2024 11:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik kijk deze nu
Bekijk deze YouTube-video
Ik zal die zo ook eens opzetten. Nu eerst VT3 van F1 kijken.quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik kijk deze nu
Bekijk deze YouTube-video
quote:Politie zoekt auto die rond explosie wegreed
De politie is op zoek naar een auto die vanochtend rond de explosie op hoge snelheid wegreed. De politie vraagt getuigen die iets daarvan gezien hebben of camerabeelden daarvan hebben om contact op te nemen.
opzich niet zo lang, bedoel, heb van een andere serie over transport fever 2 er al 22x een uur opzittenquote:
Gelukkig hebben veel mensen tegenwoordig wel een deurbel met camera.quote:
Of in delen kijken.quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ga het ook niet af kijken :p
blijkt dat er niks mee te maken te hebbenquote:Op zaterdag 7 december 2024 11:20 schreef Haags het volgende:
[..]
Begint een bizar wild west tafereel te worden zo.
ja denk vooral geduldquote:Op zaterdag 7 december 2024 11:19 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
je moet op een bepaalde manier creatief zijn
Drugscriminaliteit dus.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |