SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Tap tap tap
nee koh toa is te groot daarvoorquote:Op zaterdag 7 december 2024 10:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, het is Koh Tau, dat eiland iets verder weg.
Jij identificeert je als Jezus?quote:
Ik voelde me wel even aangesproken.quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij identificeert je als Jezus?
Moet je wel eerst al die rauwe babi pangang daar wegroosterenquote:Op zaterdag 7 december 2024 10:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
past hier alsnog wel in mijn. tuin
Hawk tuah?quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee koh toa is te groot daarvoor
[ afbeelding ]
Speciale skillsquote:Op zaterdag 7 december 2024 10:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan ook drie dagen voor dood liggen.
moeten we je elke dag even bellen? opstaan gerrie weer een mooie dag vandaagquote:Op zaterdag 7 december 2024 10:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan ook drie dagen voor dood liggen.
ja das waarquote:Op zaterdag 7 december 2024 10:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je wel eerst al die rauwe babi pangang daar wegroosteren
"Hallo, hier met de KSC."quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
moeten we je elke dag even bellen? opstaan gerrie weer een mooie dag vandaag
2 grote oorlogen in eens. De financiële strop diequote:
Zulk lang haar? (ongeacht of het geknipt is of niet)quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:18 schreef mschol het volgende:
[..]
ik doe het wel altijd, ook als ik niet wegga ofzo..
anders zit mn haar zo:
[ afbeelding ]
ongeacht of het net geknipt is of niet
Ja en of speculaasappeltaart lekker isquote:Op zaterdag 7 december 2024 10:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
2 grote oorlogen in eens. De financiële strop die de
In Duitsland en Frankrijk plaatsvind.
De toenemende bedreiging van China. De drugsmafia in Nederland die alsmaar erger wordt.
Maar nee, of Karzai gaat douchen, daar houden we ons mee bezig.
Het is maar goed dat ze mij niet hebben geïnterviewd.quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:19 schreef UitStraling het volgende:
Een buurtbewoner hoorde een explosie en daarna heel veel sirenes en toen dacht ik "dit is foute boel."
We hebben de slimste Hagenees gevonden hoor.
ja tuurlijkquote:Op zaterdag 7 december 2024 10:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zulk lang haar? (ongeacht of het geknipt is of niet)
quote:
Niet op entrecote hoor ik uit betrouwbare bron.quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en of speculaasappeltaart lekker is
Hoe zou jij gereageerd hebben?quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ze mij niet hebben geïnterviewd.
Zal ik nog een derde tas koffie pakken of niet?quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
2 grote oorlogen in eens. De financiële strop die
De toenemende bedreiging van China. De drugsmafia in Nederland die alsmaar erger wordt.
Wel een entrecote van minimaal 500 gram, want het oog wil ook watquote:Op zaterdag 7 december 2024 10:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Niet op entrecote hoor ik uit betrouwbare bron.
"Ik geloof dat de buurvrouw op nummer 4 een cavia heeft" ~4EBquote:Op zaterdag 7 december 2024 10:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ze mij niet hebben geïnterviewd.
"Welke explosie?"quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:20 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Hoe zou jij gereageerd hebben?
"Hebben jullie ook muffins?"quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
"Ik geloof dat de buurvrouw op nummer 4 een cavia heeft" ~4EB
Laaaalalala, ja geld!!!quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Aankomende week moet ik mijn beoordelingsgesprek voorbereiden
Stom gedoe
Vreselijk.quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:20 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik zag lijken door de lucht vliegen.
Toen dacht ik wel even: hier is iets aan de hand.
MAND EN GEEF GELD !!!quote:
daar heb ik toch geen invloed op, mijn lichamelijke hygiene nog welquote:Op zaterdag 7 december 2024 10:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb je ook hip lang haar?quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik voelde me wel even aangesproken.
Koninginnedag?quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:20 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik zag lijken door de lucht vliegen.
Toen dacht ik wel even: hier is iets aan de hand.
Ik schreef ook Koh Tau.quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee koh toa is te groot daarvoor
[ afbeelding ]
Ja, daarom gaat het zo 'slecht' met NLquote:Op zaterdag 7 december 2024 10:21 schreef CherryLips het volgende:
Zo'n reactie op nu.nl ook: "bij mij op school zijn mensen gestopt met het vieren van sinterklaas omdat alles veel te duur wordt. Nu steken ze het geld alleen in kerst."
Dus je durft mij te vertellen dat mensen twee keer achter elkaar cadeaus kopen en nu janken dat alles zo duur is en het een drama is dat het niet allebei kan?
De tandjes.
quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alleen de baard ontbreekt nog.
Ja en hoe heet dat eiland?quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:17 schreef bitterbal het volgende:
Het moet dezelfde zijn @:recce
[ afbeelding ]
quote:
Ja, te laat.quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had er meteen spijt van toen ik het postte
ik vind dat een goede beslissingquote:Op zaterdag 7 december 2024 10:22 schreef Karzai het volgende:
maar ik heb besloten dat ik eerst een salami/kaas tosti ga maken
"En BB zag dat het goed was."quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik vind dat een goede beslissing
Zucht.quote:
quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:21 schreef CherryLips het volgende:
Zo'n reactie op nu.nl ook: "bij mij op school zijn mensen gestopt met het vieren van sinterklaas omdat alles veel te duur wordt. Nu steken ze het geld alleen in kerst."
Dus je durft mij te vertellen dat mensen twee keer achter elkaar cadeaus kopen en nu janken dat alles zo duur is en het een drama is dat het niet allebei kan?
De tandjes.
Net als toen dat D66 stel in hun enorme grachtenpand "ja we stoken ons een ongeluk en kunnen het niet betalen, wij zijn arm, boehoe help ons, oneerlijk allemaal snif snif"quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:21 schreef CherryLips het volgende:
De tandjes.
goh wat aardig van ze..quote:Ook de marechaussee helpt mee. Dat behoort niet uit hun officiële taken "Alle handjes zijn nodig, we helpen mee", zegt een van de marechaussees.
want 2x cadeaus krijgen is natuurlijk een rechtquote:Op zaterdag 7 december 2024 10:21 schreef CherryLips het volgende:
De tandjes.
Koh Tae Nokquote:Op zaterdag 7 december 2024 10:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Zucht.
http://patricklepetit.jal(...)ae%20Nok/indexb.html
EDIT: Het heet dus ook wel Koh Tae Nok.
moet ook nog vijf ruggen aan vuurwerk gekocht worden he. Allemaal in dezelfde tijd pff pffquote:Op zaterdag 7 december 2024 10:21 schreef CherryLips het volgende:
De tandjes.
Kinderen krijgen helaas ook.quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:24 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
want 2x cadeaus krijgen is natuurlijk een recht
Zware tijden.quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
moet ook nog vijf ruggen aan vuurwerk gekocht worden he. Allemaal in dezelfde tijd pff pff
Dat er ineens zo'n baby ingepakt in vrolijk cadeaupapier onder de kerstboom ligt.quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kinderen krijgen helaas ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb drie verjaardagen in de directe familie deze maand. Dat hakt er ook lekker in.quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
moet ook nog vijf ruggen aan vuurwerk gekocht worden he. Allemaal in dezelfde tijd pff pff
zou mooi zijn als je daarvoor een vergunning moest aanvragenquote:Op zaterdag 7 december 2024 10:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kinderen krijgen helaas ook.
Ik heb nog tulpenbollen. En narcissen geloof ik.quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zware tijden.
Overleven.
#bloembollen
dat is wel irritantquote:Op zaterdag 7 december 2024 10:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb drie verjaardagen in de directe familie deze maand. Dat hakt er ook lekker in.
quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee toch? er is er maar 1 toch?
quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:26 schreef mschol het volgende:
de logee's van mij hadden ook surpises op school.. dat was ook een drama hoorde ik
een zwembad wat niet meer dan een open schoenendoos was waar een blauw velletje ingeplakt was en een strookje papier wat een glijbaan moest voorstellen
Ik zag ook TikTok filmpjes van meesters en juffen die de suprises lieten zien en je kon meteen zien welke de ouders hadden gemaakt en welke niet.quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:26 schreef mschol het volgende:
de logee's van mij hadden ook surpises op school.. dat was ook een drama hoorde ik
een zwembad wat niet meer dan een open schoenendoos was waar een blauw velletje ingeplakt was en een strookje papier wat een glijbaan moest voorstellen
Het is erger als de ouders het overduidelijk gemaakt hebben.quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:26 schreef mschol het volgende:
quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:27 schreef bitterbal het volgende:
Ohh wacht , ik zie het @:recce
er zijn er 2
ja kan ook niet meer dan he. Cobra's before bra's.quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb drie verjaardagen in de directe familie deze maand. Dat hakt er ook lekker in.
quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat er ineens zo'n baby ingepakt in vrolijk cadeaupapier onder de kerstboom ligt.Dode baby-grappenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Je en op z'n minst 2 jaar meedoen met een trainingskamp.quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:27 schreef mschol het volgende:
[..]
zou mooi zijn als je daarvoor een vergunning moest aanvragen
Pics van jou in je nieuwe kleren.quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:24 schreef bitterbal het volgende:
Your order number
TH00963784
Order date
Dec 5, 2024, 10:57:38 AM
Heb kleding bij h&m besteld
Kijk, dan kan je variëren.quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nog tulpenbollen. En narcissen geloof ik.
Iewl.quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:29 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Pics van jou in je nieuwe kleren.
Nou, daar zijn we eindelijk uit gelukkig. Nu het nut van dat eiland nog.quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nevermindhet is niet het drugseiland
Symbolisch geweldigquote:Op zaterdag 7 december 2024 10:26 schreef mschol het volgende:
Ik las per ongeluk kind en toen had ik even een error in mn hoofd.quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:29 schreef Ama het volgende:
Pff mijn huid is onrustig maar het gaat er vast ook niet beter van worden als ik er nu foundation overheen gooi.
Beetje caviavlees erbij.quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kijk, dan kan je variëren.
de oudste had een makeup tafel gemaakt, zelf; die is best creatief en vindt dat ook echt leukquote:Op zaterdag 7 december 2024 10:27 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]![]()
Zij hadden wel wat ingewikkelders gemaakt?
Goede comeback hoorquote:
Waar zie je mij voor aan.quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik las per ongeluk kind en toen had ik even een error in mn hoofd.
Is het goed gegaan?quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beetje caviavlees erbij.
M'n buren hadden de afgelopen week op ze gepast. Ik vond het wel spannend
dat weet ik nietquote:Op zaterdag 7 december 2024 10:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou, daar zijn we eindelijk uit gelukkig. Nu het nut van dat eiland nog.
Vandaar de errorquote:
Paar armoedzaaiers die de sfeer verpesten.quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, daarom gaat het zo 'slecht' met NL
Pretparken/ restaurants/wellness tot de rand toe vol, maar verder..
Nou ja, ach uiteindelijk gaat het toch om het cadeautjequote:Op zaterdag 7 december 2024 10:30 schreef mschol het volgende:
[..]
de oudste had een makeup tafel gemaakt, zelf; die is best creatief en vindt dat ook echt leuk
de jongste heeft mama maar even meegeholpen anders was er niks gekomen, die boeit het totaal niet(uiteindelijk een simpele koffiemachine)
Ja! Ik had gezegd "vul alles maar steeds tot de rand aan" en een lijstje met groentes en hoeveel ongeveer.quote:
tja.. dat vind ik persoonlijk beter dan gewoon niets (want dat dreigde te gebeuren voor de oudste logee; op dag van inleveren had het kind dat haar had getrokken niets ingeleverd behalve een gedicht)quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is erger als de ouders het overduidelijk gemaakt hebben.
Harde roepers...quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Paar armoedzaaiers die de sfeer verpesten.
Hok tot de nok toe vol met groentenquote:Op zaterdag 7 december 2024 10:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja! Ik had gezegd "vul alles maar steeds tot de rand aan" en een lijstje met groentes en hoeveel ongeveer.
quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien leven er rode panda's? Je moet er een keer gaan kijken!
tja.. met een budget van 5 euro kom je niet ver anno 2024quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:32 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Nou ja, ach uiteindelijk gaat het toch om het cadeautje
Met brokjes vooralquote:Op zaterdag 7 december 2024 10:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hok tot de nok toe vol met groenten
cavia dood door vitaminevergiftiging bekt ook niet lekker.quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hok tot de nok toe vol met groenten
Hoog tijd dat we de dienstplicht weer in gaan voeren.quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Paar armoedzaaiers die de sfeer verpesten.
hee boomerquote:Op zaterdag 7 december 2024 10:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoog tijd dat we de dienstplicht weer in gaan voeren.
Caafs volquote:Op zaterdag 7 december 2024 10:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met brokjes vooralhalve ton leeg.
Nee, dat is ook een beetje jammer van de caafquote:Op zaterdag 7 december 2024 10:33 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
cavia dood door vitaminevergiftiging bekt ook niet lekker.
die is gewoon actief hoorquote:Op zaterdag 7 december 2024 10:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had een zak Gerty via Bol (Plein) gekocht.quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:33 schreef CherryLips het volgende:
Had gelukkig net twee zakken Gerty gekocht in de aanbieding.
Beste caafsquote:
Hoe denk je dat dat leger gaat functioneren?quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij de dierenwinkel hierquote:Op zaterdag 7 december 2024 10:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had een zak Gerty via Bol (Plein) gekocht.
Had nog een cadeaubon, dus dat kwam wel lekker uit.
Waar haal jij je Gerty?
quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:35 schreef CherryLips het volgende:
Ze waren niet blij om me weer te zien. Ze moesten weer even wennen aan me.
Ik laat het altijd maar bezorgen.quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij de dierenwinkel hierzoo & zo
Positief stimuleren uiteraard, "je krijgt je LEGO pas terug als je vijf keer raak hebt geschoten"quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe denk je dat dat leger gaat functioneren?![]()
![]()
![]()
Allemaal sneeuwvlokken daar.
quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Positief stimuleren uiteraard, "je krijgt je LEGO pas terug als je vijf keer raak hebt geschoten"
en dan met een playmobil geweer laten schieten zeker?quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Positief stimuleren uiteraard, "je krijgt je LEGO pas terug als je vijf keer raak hebt geschoten"
Alleen @Ama en @Bomenverzameling zouden daar goed op gaanquote:Op zaterdag 7 december 2024 10:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toen ik gister peterselie had gekocht wel.quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
Komen ze je nooit even begroeten met de voorpootjes op het plexibglas?
Ik word toch wel medisch afgekeurd, ik ga wel propaganda voor de staat maken danquote:Op zaterdag 7 december 2024 10:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik koop altijd kleine zakken, had nu twee zakken van 1,5e kilo want tweede zak was voor de helft.quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik laat het altijd maar bezorgen.
Bezorger gelijk een hernia, want 12,5 kg.
"fijne kerst"quote:Alle woningen in portiekflat ontruimd
De brandweer heeft alle woningen in de portiekflat ontruimd, zegt de woordvoerder van de brandweer tegen NU.nl. "Het gaat om zo'n twintig woningen. Bewoners zijn met een bus naar een opvanglocatie in de buurt gebracht."
Ja precies.. het is en blijft hogere wiskunde.quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:38 schreef CherryLips het volgende:
Maar de caffiamaffia loopt nu weer te zeiken dat gerty McDonalds-voer is en ik kan daar niets van terugvinden in oudere berichten op Facebook. Dus dat is volgens mij weer zo'n gevalletje van "papegaaien wat ik denk dat iemand ooit heeft gezegd", want volgens oudere berichten wordt het juist aanbevolen voor cavia's met blaasproblemen en ik ben het een paar jaar terug ook gaan voeren op advies van Eva. Nu snap ik het idee van voortschrijdend inzicht maar ik kan nergens het kantelpunt vinden dat het van "prima voer" naar "vergif" is gegaan, en als ik daar naar vraag krijg je geen antwoord. Dus die lullen elkaar weer gewoon na.
Ongeveer hetzelfde.quote:
Ja, maar dan kan ik zakken blijven kopen met die kirby's van mijquote:Op zaterdag 7 december 2024 10:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik koop altijd kleine zakken, had nu twee zakken van 1,5e kilo want tweede zak was voor de helft.
Dat little one gaat hier wel op maar het was niet te krijgen. De winkel hier verkocht het ook maar die zeggen leverproblemen te hebben. Nu had ik dus die gerty gekocht en had cavycare het ineens weer op voorraad. Ik maak eerst even op wat ik heb liggen.quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja precies.. het is en blijft hogere wiskunde.
Ik voer nu Gerty gemengd met dat voer van cavycare.
Alleen vinden ze dat laatste beduidend minder lekker, maar ze krijgen niet meer totdat het op is en dat werkt.
Jij hebt ook een halve stalquote:Op zaterdag 7 december 2024 10:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar dan kan ik zakken blijven kopen met die kirby's van mij
Ja, das waarquote:
Ja, die vrouw die cavycare runde had ook prive iets.. maar nu is het weer leverbaar.. nou prima.. denk dat ik in januari weer moet bestellenquote:Op zaterdag 7 december 2024 10:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat little one gaat hier wel op maar het was niet te krijgen. De winkel hier verkocht het ook maar die zeggen leverproblemen te hebben. Nu had ik dus die gerty gekocht en had cavycare het ineens weer op voorraad. Ik maak eerst even op wat ik heb liggen.
Als dat bericht ook hamsters bevat, dan weten we voldoendequote:Op zaterdag 7 december 2024 10:43 schreef CherryLips het volgende:
Er zit hier in Ede iemand die van de politie of de gemeente of weet ik veel een groot deel van haar honden en cavia's weg moet doen omdat ze er te veel heeft. Als jullie dat bericht lezen: ik ben het niet.
Ik heb alleen Kebabje en die begint ook op leeftijd te raken geloof ik.quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als dat bericht ook hamsters bevat, dan weten we voldoende
"Mama wie is die vrouw die op zondag de sla snijdt?quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:35 schreef CherryLips het volgende:
Ze waren niet blij om me weer te zien. Ze moesten weer even wennen aan me.
Ik heb dat boek van haar gelezen, best leukquote:Op zaterdag 7 december 2024 10:46 schreef bitterbal het volgende:
Amalia is vandaag 21 geworden![]()
Gefeliciteerd @:datismijnmening
waar gaat het over?quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb dat boek van haar gelezen, best leuk
Over haar leven en aanloop om koningin te wordenquote:
1 koffie en daar blijft het bijquote:
Niet zo sarcastisch hequote:Op zaterdag 7 december 2024 10:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een bloemist in Caïro.
Maar ik denk over Amalia.
We krijgen dus een Egyptische kroonprins. Leuk hoorquote:Op zaterdag 7 december 2024 10:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een bloemist in Caïro.
Maar ik denk over Amalia.
En wat vind ze er van? Lijkt ze gelukkig?quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Over haar leven en aanloop om koningin te worden
Ze heeft er totaaaal geen zin in.quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En wat vind ze er van? Lijkt ze gelukkig?
Meer alsof ze niet direct een keuze heeftquote:Op zaterdag 7 december 2024 10:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En wat vind ze er van? Lijkt ze gelukkig?
Misschien komen die in haar dromen wel voor.quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De afwijkende kleur van ruimtehagedissen op Phobos.
Snap ik welquote:Op zaterdag 7 december 2024 10:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze heeft er totaaaal geen zin in.
Hartgrondig mee eensch.quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
1 koffie en daar blijft het bij
Lijkt mij beter voor de rest van Nederland
Ja dat kan ik mij voorstellen.quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Meer alsof ze niet direct een keuze heeftDe andere twee prinsessen zijn blij dat ze geen directe troonopvolger zijn.
Ik had het idee dat Beatrix het nog wel leuk vond.quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze heeft er totaaaal geen zin in.
Kon goed acteren.quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:50 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik had het idee dat Beatrix het nog wel leuk vond.
quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet m'n bed afhalen. Het ruikt allemaal een beetje.
Zou als ik Amalia was een keer voor de grap een afscheidsbriefje schrijven en dan zeggen "nou succes ermee hè ordinaire rooie"quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Meer alsof ze niet direct een keuze heeftDe andere twee prinsessen zijn blij dat ze geen directe troonopvolger zijn.
Ja, kan dat?quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:51 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Zij zou toch af kunnen zien?
Ik ben gister die bonirama zes keer doorgelopen op zoek naar de afbakbroodjes. En druk dat het daar was. Ik mis m'n uitgestorven boni.quote:
Zitten we daarmee als koninginquote:Op zaterdag 7 december 2024 10:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou als ik Amalia was een keer voor de grap een afscheidsbriefje schrijven en dan zeggen "nou succes ermee hè ordinaire rooie"
Dat is het enige waar we iets aan/mee kunnen doen.quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hehehe, drukke supermarkten zijn altijd kakquote:Op zaterdag 7 december 2024 10:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben gister die bonirama zes keer doorgelopen op zoek naar de afbakbroodjes. En druk dat het daar was. Ik mis m'n uitgestorven boni.
Dacht dat er een tijdje het gerucht rond ging dat ze dat misschien wel zou doenquote:Op zaterdag 7 december 2024 10:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, kan dat?
Maar dan zijn haar zussen de sjaak
Vooral als je niet weet waar dingen liggen.quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hehehe, drukke supermarkten zijn altijd kak
Prima toch:Pquote:Op zaterdag 7 december 2024 10:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zitten we daarmee als koningin
Zou ik volkomen begrijpenquote:Op zaterdag 7 december 2024 10:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dacht dat er een tijdje het gerucht rond ging dat ze dat misschien wel zou doen
Wel goed voor de stapjes en de angstaanvallen (quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vooral als je niet weet waar dingen liggen.
Die heeft er helemaal geen zin inquote:
Volg onze koningin in der blootje op OnlyFans, nu met Orankekortingquote:Op zaterdag 7 december 2024 10:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zitten we daarmee als koningin
Paar keer in een hoekje tot tien tellen.quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel goed voor de stapjes en de angstaanvallen ()
Nee maar misschien wel leuk voor onsquote:Op zaterdag 7 december 2024 10:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die heeft er helemaal geen zin in
Even in het zakje bij de groentenafdeling ademen.quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Paar keer in een hoekje tot tien tellen.
En terughangen.quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Even in het zakje bij de groentenafdeling ademen.
O zo, ja dat is 10 miljoen keer vermakelijker iddquote:Op zaterdag 7 december 2024 10:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee maar misschien wel leuk voor ons
Precies, met condens en kwijlquote:
Met wat erop?quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:53 schreef mschol het volgende:
[..]
hmmm, ik kan een stokbroodje in de oven gooien
denk dat amalia niet voor relletjes zou zorgenquote:Op zaterdag 7 december 2024 10:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
O zo, ja dat is 10 miljoen keer vermakelijker idd
quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volg onze koningin in der blootje op OnlyFans, nu met Orankekorting
Allemaal van die gaaszakjes tegenwoordig.quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Even in het zakje bij de groentenafdeling ademen.
Dat denk ik ook nietquote:Op zaterdag 7 december 2024 10:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat amalia niet voor relletjes zou zorgen
Waar de stickers niet op blijven plakken.quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Allemaal van die gaaszakjes tegenwoordig.
Extra luchtigquote:Op zaterdag 7 december 2024 10:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Allemaal van die gaaszakjes tegenwoordig.
Ja, is niet over nagedachtquote:Op zaterdag 7 december 2024 10:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waar de stickers niet op blijven plakken.
ja denk dat zij het perfect gaat doenquote:Op zaterdag 7 december 2024 10:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet
Dat is zo'n goody two shoes
Ze heeft iets met Boris Saksen-Coburg-Gotha, prins van Tarnovo en hertog van Saksen.quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat amalia niet voor relletjes zou zorgen
Klinkt goedquote:Op zaterdag 7 december 2024 10:57 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb kaas, salami, eieren en volgens mij ook nog kruidenkaas ofzo
Sta je bij de zelfscan, word je gecontroleerd. Waar is de sticker van de witlof? Eeeh die zit op de pindakaas.quote:
Die kosten toch maar 4 cent of zo?quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben zo'n gaaszakje verloren. Moet ik weer nieuwe kopen.
30quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die kosten toch maar 4 cent of zo?
Weer een bombastic side eye van de cassièrequote:Op zaterdag 7 december 2024 10:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sta je bij de zelfscan, word je gecontroleerd. Waar is de sticker van de witlof? Eeeh die zit op de pindakaas.
Wat een misdaad.quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:58 schreef Budapestenaar het volgende:
Volgens mij heb ik gisteren te weinig betaald voor twee kiwi’s. Ik zag alleen gewone kiwi’s in de kompjoeter maar ik heb Zespri’s
Op het schavot met deze boef.quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:58 schreef Budapestenaar het volgende:
Volgens mij heb ik gisteren te weinig betaald voor twee kiwi’s. Ik zag alleen gewone kiwi’s in de kompjoeter maar ik heb Zespri’s
Buda P.quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:58 schreef Budapestenaar het volgende:
Zespri beste genot @KingRolandquote:Op zaterdag 7 december 2024 10:58 schreef Budapestenaar het volgende:
Volgende keer als je daar naar binnen loopt krijg je meteen een taser in je donder, lig je daar in je eigen plas urine te spartelen, om een fucking kiwi.quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:58 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou, ik weet niet of dat heel lekker is, maar je kan het proberenquote:
M?quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat een misdaad.
Ik ga direct M bellen.
Meld misdaad anoniem via M.quote:
doe ik standaard bij groente en fruit dat ik het op potten of doosjes plak.quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sta je bij de zelfscan, word je gecontroleerd. Waar is de sticker van de witlof? Eeeh die zit op de pindakaas.
quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgende keer als je daar naar binnen loop krijg je meteen een taser in je donder, lig je daar in je eigen plas urine te spartelen, om een fucking kiwi.
Die aardbeien zien eruit alsof ze net geneukt hebben.quote:
Keer gebeld om een collega aan te geven wegens agressief en gevaarlijk rijgedrag toen hij voor ons reed op de A2, heb dat nog steeds niet durven vertellen aan hemquote:Op zaterdag 7 december 2024 11:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Meld misdaad anoniem via M.
@kwiwiquote:Op zaterdag 7 december 2024 10:58 schreef Budapestenaar het volgende:
Het zou wel typisch iets voor ons koningshuis zijn als ze nu aanpapt met een Rus.quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze heeft iets met Boris Saksen-Coburg-Gotha, prins van Tarnovo en hertog van Saksen.
Is dat een misdaad? Ik zou dan eerder aan diefstal denken. Maar is er nog wat gebeurd met die melding?quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keer gebeld om een collega aan te geven wegens agressief en gevaarlijk rijgedrag toen hij voor ons reed op de A2, heb dat nog steeds niet durven vertellen aan hem
yesquote:Op zaterdag 7 december 2024 11:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Extra journaal om 12 uur. Is dat vanwege die flat in Den Haag?
Ze zijn een tijdje achter hem gaan rijden of ze hem ergens op konden betrappen, staande gehouden en ze hebben zijn papieren gecheckt.quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:03 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Is dat een misdaad? Ik zou dan eerder aan diefstal denken. Maar is er nog wat gebeurd met die melding?
Is er om 12 uur nooit een journaal dan?quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Extra journaal om 12 uur. Is dat vanwege die flat in Den Haag?
Geen ideequote:Op zaterdag 7 december 2024 11:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is er om 12 uur nooit een journaal dan?
Ik heb gisteren de Mandalorian helm afgemaakt.quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga zo beginnen aan de Wednesday Lego set
Je tandarts is ook foetsie.quote:
ligt er opeens een afgerukt been op je balkonquote:Op zaterdag 7 december 2024 11:06 schreef Ama het volgende:
Het was ook niet echt een kleine boem in Den Haag als ik die foto's enz zo zag. Vrees voor het ergste.
Jeetjequote:Op zaterdag 7 december 2024 11:07 schreef Karzai het volgende:
[..]
ligt er opeens een afgerukt been op je balkon
Je lultquote:Op zaterdag 7 december 2024 11:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je tandarts is ook foetsie.
Op de begane zaten: een tandarts, een bruidszaak, een café. Allemaal weg / verstrekkend en volkomen verwoest.
Hulpverleners met lijkzakken op locatie.
quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keer gebeld om een collega aan te geven wegens agressief en gevaarlijk rijgedrag toen hij voor ons reed op de A2, heb dat nog steeds niet durven vertellen aan hem
Ja, dat sloeg niet echt op jouw reactiequote:
Echt hè?quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat sloeg niet echt op jouw reactie
ja echt, beste kerst ooit, ipv thuis in een hotelkamertjequote:Op zaterdag 7 december 2024 11:08 schreef Lospedrosa het volgende:
Die lui die de woning niet meer in kunnen, zou kunnen dat die een mooie hotelkamer krijgen van de gemeente. Beste kerst ooit.
Prima. Ik ga iets anders doen.quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:10 schreef Lospedrosa het volgende:
Vanavond weer groot showgevecht van nepboxers die een paar miljoen binnenharken.
Is dat niet de standaard-uitrusting?quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je tandarts is ook foetsie.
Op de begane zaten: een tandarts, een bruidszaak, een café. Allemaal weg / verstrekkend en volkomen verwoest.
Hulpverleners met lijkzakken op locatie.
Een goede kamer in een van der Valk met inbegrepen voedsel is denk ik leuker dan een portiekflatje naast de drugdealersquote:Op zaterdag 7 december 2024 11:11 schreef mschol het volgende:
[..]
ja echt, beste kerst ooit, ipv thuis in een hotelkamertje
Ja is goed.quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Een goede kamer in een van der Valk met inbegrepen voedsel is denk ik leuker dan een portiekflatje naast de drugdealers
Van die schrale armoedeflatjes en dan auto's ervoor waarvoor je moet werken, nogmaals dit is gewoon weer beige drugsvolk.quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:08 schreef Lospedrosa het volgende:
Die lui die de woning niet meer in kunnen, zou kunnen dat die een mooie hotelkamer krijgen van de gemeente. Beste kerst ooit.
Dat was de vorige keer ook een groot succes ja op Netflix. Netflix kon het niet aan zoveel live kijkers.quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:10 schreef Lospedrosa het volgende:
Vanavond weer groot showgevecht van nepboxers die een paar miljoen binnenharken.
Ja, heb die ook altijd bij me, je weet maar nooit.quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat niet de standaard-uitrusting?
"Another day at the office."quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja, heb die ook altijd bij me, je weet maar nooit.
Wauwquote:Op zaterdag 7 december 2024 11:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van die schrale armoedeflatjes en dan auto's ervoor waarvoor je moet werken, nogmaals dit is gewoon weer beige drugsvolk.
Jij bent nou niet bepaald een hulpverlener.quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja, heb die ook altijd bij me, je weet maar nooit.
Ik had dat gezeik altijd met slaapzakken.quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik krijg het luchtbed niet meer in zn verpakking
Huil0n
Dat is toch standaard?quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Huil0n
Maar dat is wel je thuis. Een hotelkamer zou nooit je thuis kunnen worden.quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Een goede kamer in een van der Valk met inbegrepen voedsel is denk ik leuker dan een portiekflatje naast de drugdealers
Ja, die passen ook nooit meer terug.quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik had dat gezeik altijd met slaapzakken.
dat heb ik altijd met dat soort dingen.. ook de elektrische deken kreeg ik niet meer in de verpakking...quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Huil0n
Ja lijkt mij ook zo'n nachtmerriequote:Op zaterdag 7 december 2024 11:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik had dat gezeik altijd met slaapzakken.
Ja, weet ik toch niet.. eerste keer dat ik zo'n ding in huis heb gehaaldquote:
Net zoals tenten.quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, die passen ook nooit meer terug.
Ze zitten weer dom te lullen.quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:14 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Maar dat is wel je thuis. Een hotelkamer zou nooit je thuis kunnen worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |