SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Tap tap tap
nee koh toa is te groot daarvoorquote:Op zaterdag 7 december 2024 10:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, het is Koh Tau, dat eiland iets verder weg.
Jij identificeert je als Jezus?quote:
Ik voelde me wel even aangesproken.quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij identificeert je als Jezus?
Moet je wel eerst al die rauwe babi pangang daar wegroosterenquote:Op zaterdag 7 december 2024 10:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
past hier alsnog wel in mijn. tuin
Hawk tuah?quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee koh toa is te groot daarvoor
[ afbeelding ]
Speciale skillsquote:Op zaterdag 7 december 2024 10:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan ook drie dagen voor dood liggen.
moeten we je elke dag even bellen? opstaan gerrie weer een mooie dag vandaagquote:Op zaterdag 7 december 2024 10:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan ook drie dagen voor dood liggen.
ja das waarquote:Op zaterdag 7 december 2024 10:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je wel eerst al die rauwe babi pangang daar wegroosteren
"Hallo, hier met de KSC."quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
moeten we je elke dag even bellen? opstaan gerrie weer een mooie dag vandaag
2 grote oorlogen in eens. De financiële strop diequote:
Zulk lang haar? (ongeacht of het geknipt is of niet)quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:18 schreef mschol het volgende:
[..]
ik doe het wel altijd, ook als ik niet wegga ofzo..
anders zit mn haar zo:
[ afbeelding ]
ongeacht of het net geknipt is of niet
Ja en of speculaasappeltaart lekker isquote:Op zaterdag 7 december 2024 10:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
2 grote oorlogen in eens. De financiële strop die de
In Duitsland en Frankrijk plaatsvind.
De toenemende bedreiging van China. De drugsmafia in Nederland die alsmaar erger wordt.
Maar nee, of Karzai gaat douchen, daar houden we ons mee bezig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |