Denk dat het voor een renner geen straf is wat kleinere koersen mee te pakken toch? Zolang het maar gepland is.quote:Op woensdag 2 april 2025 11:21 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Toch hebben ze de memo met de stand wel bekeken want Onley en Vermaerke staan er op voor de GP Indurain
Nee, en ze zijn toch in de buurt voor Itzuliaquote:Op woensdag 2 april 2025 11:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Denk dat het voor een renner geen straf is wat kleinere koersen mee te pakken toch? Zolang het maar gepland is.
Het zal voor Picnic heel erg afhangen van de resultaten die Onley en Bardet de komende maanden rijden. Als Bardet weer podium rijdt in Luik en vervolgens top 5 met rituitslagen in de Giro levert dat een enorme sloot punten op.quote:Op donderdag 10 april 2025 11:57 schreef Funzel het volgende:
Ik denk dat Astana dit toch wel gaat redden.. Mijn gevoel zegt me dat Cofidis het haalt, Picnic niet. Uno-X die dan als 2e pro team alsnog alles mag rijden.
Fretin is een fenomeen.quote:Op donderdag 10 april 2025 11:57 schreef Funzel het volgende:
Ik denk dat Astana dit toch wel gaat redden.. Mijn gevoel zegt me dat Cofidis het haalt, Picnic niet. Uno-X die dan als 2e pro team alsnog alles mag rijden.
quote:Milan Fretin past vanwege strijd om UCI-punten voor Parijs-Roubaix
Milan Fretin zal zondag toch niet deelnemen aan Parijs-Roubaix. De sprinter was aanvankelijk wel voorzien voor de Hel van het Noorden, maar de rappe man van Cofidis wijzigt op het laatste moment zijn plannen.
“Normaal zou ik Parijs-Roubaix rijden, maar het wordt de Ronde van Limburg”, vertelde hij voor de start aan Het Nieuwsblad. “Iedereen weet dat de UCI-punten voor onze ploeg heel belangrijk zijn. De kans dat ik die in de Ronde van Limburg kan rapen, is veel groter.”
De Ronde van Limburg vindt plaats op woensdag 16 maart, drie dagen na Parijs-Roubaix. “Het zou mooi geweest zijn om mezelf met de toppers te meten in Roubaix, maar het zal niet voor dit jaar zijn.”
Dat Cofidis zijn sprinter wil inzetten in de Ronde van Limburg, is niet zo gek. De Franse formatie staat momenteel op de zeventiende plaats op de ranking van de WorldTour-cyclus 2023-2025 en vecht dus tegen degradatie. De achttiende plek is de laatste die aan het einde van het seizoen recht geeft op een nieuwe, driejarige WorldTour-licentie.
Zeker bij goede uitslagen.quote:Op woensdag 2 april 2025 11:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Denk dat het voor een renner geen straf is wat kleinere koersen mee te pakken toch? Zolang het maar gepland is.
Moet het nog zien dat ze Tudor en Q36.5 allebei onder zich gaan houden.quote:Op donderdag 10 april 2025 14:02 schreef Funzel het volgende:
Tudor en Q36.5 hou je misschien nog wel onder je, maar Uno-X gaat daar zit jaar natuurlijk al gigantisch boven zitten. Die gaan gewoon voor top 3 pro ploegen zoals Lotto en Israel dat de afgelpen jaren gedaan hebben. Dan mist Picnic die gegerandeerde uitnodigingen ook al.
Jakobsen en Eekhoff zijn geblesseerd net als Degenkolb die alleen in Roubaix nog lijkt te kunnen fietsen afgelopen jaren.quote:Op zondag 13 april 2025 22:28 schreef Halcon het volgende:
Picnic verliest vandaag weer dik op Intermarché en Uno-x. En ook wel wat op Astana.
Pidcock kan ook zomaar hard gaan farmen komende weken.quote:Op maandag 14 april 2025 13:54 schreef Halcon het volgende:
Ja, Baskenland pakt Astana ook meer dan Onley. Bardet zal het in LBL en de Giro moeten gaan doen. Die zwaait daarna ook af.
Dan heb je er 27 over, waarvan er 5 uit liggen. Dat helpt ook niet echt als je wat extra wedstrijden toe wilt voegen voor de punten.
Een ander probleem is dat ze, als ze degraderen, op dit moment na Tudor, Q36.5 en Uno-x het vierde Pro team zijn. Dat moeten ze ook nog maar in zien te halen.
Ja, wordt al lastig zat om Q36.5 nog in te halen. Geen idee van wie dat zou moeten komen bij Picnic. VDB valt tegen dit jaar. Poole lag/ligt eruit en is volgende maand pas weer terug. Bardet kapt er mee.quote:Op maandag 14 april 2025 13:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Pidcock kan ook zomaar hard gaan farmen komende weken.
Van Bittner en Lund, maar dan moeten ze wel even een handig programma samenstellen. VDB zou het ook nog wel aardig kunnen doen zoals in chaotische wedstrijden in de Coupe de France.quote:Op maandag 14 april 2025 13:59 schreef Halcon het volgende:
Ja, wordt al lastig zat om Q36.5 nog in te halen. Geen idee van wie dat zou moeten komen bij Picnic. VDB valt tegen dit jaar. Poole lag/ligt eruit en is volgende maand pas weer terug. Bardet kapt er mee.
Klopt.quote:Op maandag 14 april 2025 14:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Van Bittner en Lund, maar dan moeten ze wel even een handig programma samenstellen. VDB zou het ook nog wel aardig kunnen doen zoals in chaotische wedstrijden in de Coupe de France.
Scaroni straks op het podium met Roglic en Ayuso?quote:Op zondag 4 mei 2025 20:24 schreef Faraday01 het volgende:
Nog maar 160 punten achterstand voor Astana - glow in the dark
Ik heb torenhoge verwachtingen van Fortunato.quote:Op zondag 4 mei 2025 20:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Scaroni straks op het podium met Roglic en Ayuso?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |