Ik speel weer POE1, het is verademing om leuke drops te krijgen.quote:Op woensdag 8 januari 2025 00:16 schreef Jimbo het volgende:
[ link | afbeelding ]
hier staan iets van 6 mobs in (die me mooi doodmaakte tijdens deze screenshots en een ex orb dropte)
Ben met elk lvl echt 4x bezig ofzo omdat ik zoveel dood ga omdat ik geen kut zie, dat icm de death penalty maakt het er eerlijk gezegd niet leuker op
snap ik wel.quote:Op woensdag 8 januari 2025 08:22 schreef Managarm het volgende:
[..]
Ik speel weer POE1, het is verademing om leuke drops te krijgen.
ah je speelt met 4 man. Ja dan snap ik het welquote:Op woensdag 8 januari 2025 00:16 schreef Jimbo het volgende:
[ link | afbeelding ]
hier staan iets van 6 mobs in (die me mooi doodmaakte tijdens deze screenshots en een ex orb dropte)
Ben met elk lvl echt 4x bezig ofzo omdat ik zoveel dood ga omdat ik geen kut zie, dat icm de death penalty maakt het er eerlijk gezegd niet leuker op
Ja runes verwijderen zou zeker veel beter zijn idd...en een waystone stash tab....djeeeez wat heb ik er een hoop. Ja ik pak lage niet meer op natuurlijk....maar nog steeds pfffquote:Op woensdag 8 januari 2025 10:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
snap ik wel.
Vind poe2 erg tof, maar de clutter, het random doodgaan en niet kunnen zien van enemies (dit hierboven is écht nog niets) begint me wel heel erg te irriteren merk ik. Zou iemand nou nog kunnen ressen of zou er geen xp/gear/map penalty zijn zou het ook al beter zijn.
Geef mij dan maar een casual mode waar dit allemaal wél in zit, dan speel ik een stuk leuker
oh.. EN LAAT ME RUNES VERWIJDEREN VAN MN GEAR
Nice! Ik speel bombarding minions. Zou als ik jou was Raging Spirits er bij doen. Als je dan je flame wall spammed komen er 10-11 kleine minions uit. Heeft mij echt super geholpenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 16:13 schreef KoningWouter het volgende:
Haha damn drukte ik op de verkeerde knop: een nieuw account maken. Moest ik de game WEER opnieuw kopen.
Maar gelukkig wist ik via de website de accounts te koppelen en kan eindelijk spelen.
Vind het nu al gaaf!
Ben een witch. Heb een flamewall en als daar een skeletal sniper doorheen schiet ignite hij de enemy.
Gave mechanics.
Ik speel spelletjes als dit altijd gewoon met een eigen build. Vind het het leukst om het zelf te ontdekken.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 10:07 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Nice! Ik speel bombarding minions. Zou als ik jou was Raging Spirits er bij doen. Als je dan je flame wall spammed komen er 10-11 kleine minions uit. Heeft mij echt super geholpen
Wow goede tip van de Raging Spirits! Nog steeds dood bij de boss maar het is zeker een verbetering.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 10:07 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Nice! Ik speel bombarding minions. Zou als ik jou was Raging Spirits er bij doen. Als je dan je flame wall spammed komen er 10-11 kleine minions uit. Heeft mij echt super geholpen
Belangrijkste (net als bij alle bosses) is dat je zijn gedrag leert herkennen. Je kunt in principe alles wat 'ie doet ontwijken. Maar als bonustip, pak Bonestormquote:Op zondag 12 januari 2025 23:15 schreef KoningWouter het volgende:
Boh wat een baas. Eerst een kerel (deels) afmaken. Dan komt er ineens een wolf en die is niet te doen.
Ik denk dat ik voorlopig wat levels ga grinden en wat passives ga investeren in mijzelf. De minions gaan super snel dood dus sta ik daar alleen tegen die wolf en z'n vrienden.
Cool, bedankt. Ik ga die straks proberen!quote:Op maandag 13 januari 2025 11:05 schreef 2dope het volgende:
Alweer een tijdje niet gespeeld maar ik had als laatste build ook Witch, was een beetje klaar met m'n level 70 warrior. Ik focus op Bonestorm, zoals andere Witch-spelers wellicht ook hebben gemerkt is dat een bizar sterke aanval, vooral op (grotere) bosses. En het is zo satisfying
Ik heb ook minions maar die zijn puur ter afleiding zodat ik vanaf een afstandje iedereen de moeder in kan Bonestormen. Mijn hele build (level 55 Witch nu geloof ik) is gevormd rondom Bonestorm: physical damage, spell damage, maar belangrijker: critical damage, critical spell damage. Daarbij spam ik dan vanaf een afstandje ook al die ziektes/curses zodat mobs elkaar besmetten, extra vulnerable zijn etc.
[..]
Belangrijkste (net als bij alle bosses) is dat je zijn gedrag leert herkennen. Je kunt in principe alles wat 'ie doet ontwijken. Maar als bonustip, pak BonestormAls ik mijn act 1 boss aanvaring met Witch goed herinner (zit inmiddels in act 2 cruel difficulty met haar) had ik misschien 5 of 6 fully charged Bonestorms nodig om hem weg te vagen. Zelfs als je tot nu toe niets hebt geïnvesteerd, je kunt die skill gewoon unlocken en gebruiken en ik weet zeker dat 'ie "unbuffed" ook al insane damage doet tegen Geonor.
Ja dat maakt echt een verschil. Sinds die tijd, loop ik door alles heen. Doen veel dmg.quote:Op maandag 13 januari 2025 00:21 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wow goede tip van de Raging Spirits! Nog steeds dood bij de boss maar het is zeker een verbetering.
Lekker is dat. Je zou zeggen dat ze wel moeten kunnen tracen wie die dingen nu heeft en alle transacties onderweg rollbacken.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:18 schreef Netsplitter het volgende:
https://www.bleepingcompu(...)ack-player-accounts/
Path of Exile 2 developers confirmed that a hacked admin account allowed a threat actor to change the password and access at least 66 accounts, finally explaining how PoE 2 accounts have been breached since November.
People who fell victim to these hacks found themselves abruptly logged out of the game and Steam.
By the time they got access back with the help of Steam Support, they found that the hackers had stolen all their in-game items, including valuable items like Divine Orbs and end-game gear.
According to forum posts by impacted players, PoE support told them that rollbacks and stolen items restoration are impossible, so the damage is irreversible.
Lijkt me niet dat je zomaar die database kunt rollbacken. Dan zitten we straks allemaal op level 5.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:40 schreef Perrin het volgende:
[..]
Lekker is dat. Je zou zeggen dat ze wel moeten kunnen tracen wie die dingen nu heeft en alle transacties onderweg rollbacken.
Hmm thanks! Dat maakt het wel complexquote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:00 schreef Perrin het volgende:
Sommige witte drops kunnen ook goed zijn, als ze een goed gerolde implicit hebben.
[ afbeelding ]
Blauwe drops als die een goed gerolde implicit hebben en een goed gerolde explicit.
Bijvoorbeeld bovenstaande Amethyst Ring met veel life.
Dat soort items kun je proberen up te graden met orbs om te zien of je er een dik rare (geel) item van kunt maken.
quote:Implicit Modifiers
These are mods that exist on an item, regardless of its rarity, and are always found above the rest of the mods. In the example above, a Topaz Ring will always have Lightning Resistance and this is known as its "implicit". The implicit mod is intrinsic to that item type and will not be affected by using (most) Currency on the item like a Chaos Orb or Orb of Alchemy. Not all items have implicit modifiers, but many weapons and jewellery items do.
Explicit Modifiers
These are the affixes found below the implicit and these can be changed when crafting. If you find and identify 10 rare Topaz Rings, all of them will have a Lightning Resistance implicit, but each of them will have different explicit modifiers.
For example, if you used an Orb of Alchemy on a Normal item, it would become Rare and gain 4 random explicit modifiers. You could then further alter the explicit modifiers if you used a Chaos Orb on it, which would remove a random explicit mod and then add a new one.
For the sake of brevity, players refer to explicit mods as just "mods" and implicit mods as "implicits"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |