quote:Op donderdag 5 december 2024 20:12 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Voor de kust van Noord-Californi, dunbevolkt gebied daar
Nee dat gebeurd mogelijk pas bij een Cascadia beving die op de loer ligt in het noordwestenquote:Op donderdag 5 december 2024 20:11 schreef Metalfrost het volgende:
is dit een voorteken dat de yellowstone caldera gaat ontploffen?
Kan altijd een foreshock zijn maar dat weten we pas achterwaartsquote:Op donderdag 5 december 2024 20:23 schreef Starhopper het volgende:
Zou deze beving iets groots kunnen triggeren op de San Andreas breuk?
Ja das waar Maar vorig jaar voorspelden ze dat er binnen 10 jaar iets groots staat te gebeuren dacht ik.quote:Op donderdag 5 december 2024 20:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Kan altijd een foreshock zijn maar dat weten we pas achterwaarts
quote:
wie dan? Hoogerbeets?quote:Op donderdag 5 december 2024 20:24 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja das waar Maar vorig jaar voorspelden ze dat er binnen 10 jaar iets groots staat te gebeuren dacht ik.
Die liggen juist te wachten op the Big Onequote:Op donderdag 5 december 2024 20:30 schreef Frutsel het volgende:
hehe.. de ABC presentatoren maken zich nu druk om de surfers die daar nog bezig zijn... lol
Ooh. Ik heb het gevonden. Maar was clickbait "gebaseerd" op dit onderzoek zie ik: 'The big one': Researchers gain clearest picture yet of fault that threatens the Pacific Northwestquote:
Die zit in Mexico volgens mij, Wellicht razendsnel provisorisch de boel aanzwengelen op zijn hotelkamerquote:
Daarnaast is de kust daar redelijk up hill... Mogelijk de Cisco bay area ... we gaan het volgen ..quote:Op donderdag 5 december 2024 20:34 schreef Frutsel het volgende:
Als er een tsunami is, dan komt ie om 21.10 bij San Francisco.
Maar ik geloof niet dat het meer dan 50 cm gaat zijn
Threat lijkt over voor de tsunami.. Slip by slip beving... ipv up down...scheelt nogalquote:Op donderdag 5 december 2024 20:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Daarnaast is de kust daar redelijk up hill... Mogelijk de Cisco bay area ... we gaan het volgen ..
Dat is geluk hebben!quote:Op donderdag 5 december 2024 20:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Threat lijkt over voor de tsunami.. Slip by slip beving... ipv up down...scheelt nogal
Het maakt de Amerikanen in elk geval maar weer bewust dat het grote gevaar op de loer ligt... maar ja...quote:Op donderdag 5 december 2024 20:42 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat is geluk hebben!
De tsunami waarschuwing bij NOAA staat nog trouwens.
https://tsunami.gov/
Tja, veel meer valt er niet te laten zien.quote:Op donderdag 5 december 2024 20:35 schreef Frutsel het volgende:
Wel veel filmpjes op X van Californiaantjes die hun eigen golfslagbad in de achtertuin tonen
Ze geloven er toch niet in dat het hun overkomt dus waarom nu wel...quote:Op donderdag 5 december 2024 20:45 schreef Starhopper het volgende:
"No i'm at home there is no higher ground here. We have to run a couple of blocks" Ja, ga daar dan heen domme en luie doos
Lekker in je huis aan de rivier blijven Lekker slim.
Bekijk deze YouTube-video
En thuis heeft ze een telefoonverbinding met het TV station. Je verhaal doen op TV is veel spannender.quote:Op donderdag 5 december 2024 20:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ze geloven er toch niet in dat het hun overkomt dus waarom nu wel...
Nee deze is in zee, andere breuklijnquote:Op donderdag 5 december 2024 20:52 schreef summer2bird het volgende:
Ah is dit dan eindelijk de grote die de San Andreas zone zou treffen?
Ja. Een kapotte deur was het meeste spannende wat ik voorbij zag komen Echt mazzel dat het niet dichtbevolkt is daarquote:Op donderdag 5 december 2024 20:50 schreef Frutsel het volgende:
Schade lijkt mee te vallen volgens getuige op ABC - wel in winkels en restaurants maar niet aan gebouwen enzo.
Nu krijg ik zin in die film met Alexandra Daddarioquote:Op donderdag 5 december 2024 20:52 schreef summer2bird het volgende:
Ah is dit dan eindelijk de grote die de San Andreas zone zou treffen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |