SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
joh we gaan gewoon samen voor pampusquote:
Ja je doet gewoon gezellig met mij mee.quote:Op donderdag 5 december 2024 19:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
joh we gaan gewoon samen voor pampus
Jammer zeg dat er niet echt een opwaartse lijn in zit. Ik ga best wel goed naar omstandigheden. Werk weer halftijds, heb meer bewegingsvrijheid omdat mn conditie vooruit gaat, beetje aan t daten, met vrienden afspreken. Mag echt niet klagen. En heel veel te danken aan een hele goede ergotherapeut.quote:Op donderdag 5 december 2024 19:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Neuh
Gewoon beetje stabiel op laag niveau
Jij?
Ah shit, ook longcovid?quote:Op donderdag 5 december 2024 19:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
joh we gaan gewoon samen voor pampus
Zul je zien dat ze net niet lekker uit elkaar vallen en dan zit je op van die zompige kleffe kruidnoten te sabbelenquote:Op donderdag 5 december 2024 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Beetje laat maar ja pech![]()
[ afbeelding ]
bank is niet voor mijn pampus geschikt...quote:Op donderdag 5 december 2024 19:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja je doet gewoon gezellig met mij mee.
Doe mij maar na, ik heb al jaren geoefend
*Ploft languit op de bank met kussentjes en dekens
Matigquote:Op donderdag 5 december 2024 19:27 schreef DeZwabber het volgende:
Chocoladeletters op werk zijn wegbezuinigd.Kerstpakketten waren al een aantal jaar eerder gesneuveld. Nog even en we moeten ze betalen om er te mogen werken.
neuj gelukkig niet. gewoon beroerd. koppijn. moe. vooral heel moequote:
Oh wat fijn zeg!quote:Op donderdag 5 december 2024 19:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jammer zeg dat er niet echt een opwaartse lijn in zit. Ik ga best wel goed naar omstandigheden. Werk weer halftijds, heb meer bewegingsvrijheid omdat mn conditie vooruit gaat, beetje aan t daten, met vrienden afspreken. Mag echt niet klagen. En heel veel te danken aan een hele goede ergotherapeut.
quote:Op donderdag 5 december 2024 19:27 schreef DeZwabber het volgende:
Chocoladeletters op werk zijn wegbezuinigd.Kerstpakketten waren al een aantal jaar eerder gesneuveld. Nog even en we moeten ze betalen om er te mogen werken.
Dat is echt veel waard he, weer voor jezelf kunnen zorgen. Iets van autonomie voelen in je leven ipv hulploosheid.quote:Op donderdag 5 december 2024 19:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh wat fijn zeg!
Ja ergotherapie helpt echt. Daardoor kan ik iig weer voor mezelf zorgen
Ohquote:Op donderdag 5 december 2024 19:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
bank is niet voor mijn pampus geschikt...
ik ga voor mn kussen, mn dekbed, mn matras en paracetamolletjes
Altijd wat te jankenquote:Op donderdag 5 december 2024 19:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zul je zien dat ze net niet lekker uit elkaar vallen en dan zit je op van die zompige kleffe kruidnoten te sabbelen
Zekerquote:Op donderdag 5 december 2024 19:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat is echt veel waard he, weer voor jezelf kunnen zorgen. Iets van autonomie voelen in je leven ipv hulploosheid.
Hoop t ook! Je staat ingeschreven, maak ik hieruit op?quote:Op donderdag 5 december 2024 19:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zeker
Maar zou graag het volgende stapje ook willen zetten.
Hopelijk mag ik naar die klinieken
gisteravond rond 19u op bed gaan liggen en geslapen tot een uur of 8 ofzo... wel met tussendoor wakker want nog een raar gevoel in de keel maar nog steeds moequote:
Ja, huisarts heeft mij meteen dag 1 aangemeldquote:Op donderdag 5 december 2024 19:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hoop t ook! Je staat ingeschreven, maak ik hieruit op?
Je hebt gewoon ff meer rust nodigquote:Op donderdag 5 december 2024 19:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
gisteravond rond 19u op bed gaan liggen en geslapen tot een uur of 8 ofzo... wel met tussendoor wakker want nog een raar gevoel in de keel maar nog steeds moe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |