SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Doe mee met het voorspellen van het weer!
Weekvoorspelling | Week 34 (Inschrijving gesloten)
Maandvoorspelling augustus. (Inschrijving gesloten)
Jaarvoorspelling 2024 / 2025! (Inschrijving gesloten)
Kom maar doorquote:Op woensdag 4 december 2024 20:30 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
@:haags heeft hier een pittige mening over
Kijk dat kan ik waarderenquote:Op woensdag 4 december 2024 20:36 schreef Haags het volgende:
[..]
Beterschap, vriend!
Hopelijk ben je er snel weer bovenop.
Kijk zo kan het dus ook @:wereldgozer
Gewoon meer gember etenquote:Op woensdag 4 december 2024 20:34 schreef essnhills het volgende:
Maar ik sla deze ronde wel even over
Wil je niet delen?quote:Op woensdag 4 december 2024 20:34 schreef essnhills het volgende:
Ik doe met je meequote:Op woensdag 4 december 2024 20:34 schreef essnhills het volgende:
Dat wil ik anderen niet aandoenquote:
quote:
quote:Op woensdag 4 december 2024 20:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat wil ik anderen niet aandoen
Dat zal waarschijnlijk ook niet meehelpen. Sowieso een beetje vreemd om dat te gaan snuiven, maar iedereen zijn ding ...quote:Op woensdag 4 december 2024 20:58 schreef gianni61 het volgende:
Oh, ik dacht ik gewoon te veel keramische isolatie wol had opgesnoven.
Is niet vrijwillig. Als je dat spul al ziet, begint het al te jeukenquote:Op woensdag 4 december 2024 21:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zal waarschijnlijk ook niet meehelpen. Sowieso een beetje vreemd om dat te gaan snuiven, maar iedereen zijn ding ...
Ja waarom kijk je dan ook naar dat spulquote:Op woensdag 4 december 2024 21:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is niet vrijwillig. Als je dat spul al ziet, begint het al te jeuken
quote:Op woensdag 4 december 2024 21:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nu heb ik ook jeukquote:Op woensdag 4 december 2024 21:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 december 2024 21:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik wilde alleen maar even rustig douchen, m'n haar drogen en naar bed.
Verdorie geen warm water.
Hoort bij het werkquote:Op woensdag 4 december 2024 21:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja waarom kijk je dan ook naar dat spul
Vandaag gelukkig weer op de zaak. Meteen alle werkkleding in de wasquote:
quote:Op woensdag 4 december 2024 21:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Zulk soort kutgeintjes zijn ook altijd op van die koude gure dagen, niet ergens op een zomerse dag met 35 graden dat je even lekker wilt afkoelenquote:Op woensdag 4 december 2024 21:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Weet je ook wat het probleem is?quote:Op woensdag 4 december 2024 21:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Jep.quote:Op woensdag 4 december 2024 21:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zulk soort kutgeintjes zijn ook altijd op van die koude gure dagen, niet ergens op een zomerse dag met 35 graden dat je even lekker wilt afkoelen
Ketel geeft wel een foutmelding, maar die heb ik nog niet opgezocht. Ik ben een beetje garig, dus ik ga niet met ketels klooien nu.quote:
Ik heb een keer gehad dat ik net shampoo in mijn haren had en toen viel het warme water uitquote:Op woensdag 4 december 2024 21:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep.
Naja. Kerel kijkt zo even of 'ie het weer aan de praat krijgt en anders wordt het even afzien.
Oh ja, ook fijn. Ik was tenminste nog niet ingezeept.quote:Op woensdag 4 december 2024 21:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb een keer gehad dat ik net shampoo in mijn haren had en toen viel het warme water uit
Uiteindelijk een grote pan gevuld met deels water uit de waterkoker en dat in delen over me heen gegooid om de shampoo uit te spoelen
quote:Op woensdag 4 december 2024 21:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep.
Naja. Kerel kijkt zo even of 'ie het weer aan de praat krijgt en anders wordt het even afzien.
Dat hoop jequote:Op woensdag 4 december 2024 21:12 schreef mschol het volgende:
oeh, sinterDHLklaas komt morgen voor mij pakketje brengen
Het was leuk je gekend te hebben, ik zal de reels missenquote:Op woensdag 4 december 2024 21:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Er siste wel vanalles boven net.
Als jullie niets meer horen van me...
quote:Op woensdag 4 december 2024 21:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Er siste wel vanalles boven net.
Als jullie niets meer horen van me...
hij ligt in het regio depot en is vandaag uitgesteld want zaak gesloten.. (anders was hij met avondrit meegegaan)quote:
Weet je zeker dat het geen ufo of projectie was?quote:Op woensdag 4 december 2024 21:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik onderweg naar huis van werk: wat hangt daar in de lucht?
Was het de maan.
Maar goed, het regende en ik ging er vanuit dat het bewolkt was, maar het was ineens half bewolkt
Ja was echt goeie timingquote:Op woensdag 4 december 2024 21:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja, ook fijn. Ik was tenminste nog niet ingezeept.
100% zekerheid heb je nergens bij.quote:Op woensdag 4 december 2024 21:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het geen ufo of projectie was?
Beterschap.quote:
Zelfs daarna nog. Maar dan hoef je het zelf niet meer te betalen.quote:Op woensdag 4 december 2024 21:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Behalve dat je tot aan je dood belasting moet betalen.
Ja, als het 35 graden isquote:Op woensdag 4 december 2024 21:16 schreef UitStraling het volgende:
Heerlijk af en toe juist, ijskoud douchen, daarna voel je jezelf stukken slimmer en kwekwakker altijd,
Ja, dan doe je het zelf toch niet meer, dus dan maakt het niet meer uitquote:Op woensdag 4 december 2024 21:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zelfs daarna nog. Maar dan hoef je het zelf niet meer te betalen.
Moeten de caafs ineens huis verkopenquote:Op woensdag 4 december 2024 21:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dan doe je het zelf toch niet meer, dus dan maakt het niet meer uit
Vroeger in de oertijd moesten we ook een wak hakken voordat we ons konden wassen in de riviertjequote:Op woensdag 4 december 2024 21:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, als het 35 graden is
Niet dit weer
Dat gaat nooit meer goed komen.quote:Op woensdag 4 december 2024 21:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moeten de caafs ineens huis verkopen
Heb je dat nog meegemaakt?quote:Op woensdag 4 december 2024 21:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vroeger in de oertijd moesten we ook een wak hakken voordat we ons konden wassen in de riviertje
Probleem hadden we hier zondagavond.quote:Op woensdag 4 december 2024 21:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Bevroren rughaar.quote:Op woensdag 4 december 2024 21:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je dat nog meegemaakt?
quote:Op woensdag 4 december 2024 20:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stiekem staan snavelen met elkaar achter het station.
Toen de Moerdijkbrug in de oorlog werd opgeblazen door de Duitsers kon je in de winter met de auto over het Hollands Diep naar de andere kant, heb jij zeker ook nog meegemaakt?quote:Op woensdag 4 december 2024 21:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vroeger in de oertijd moesten we ook een wak hakken voordat we ons konden wassen in de riviertje
quote:
quote:
Is dat daar het Hollands Diep waar Prins Johan Willem Friso is verdronken?quote:Op woensdag 4 december 2024 21:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toen de Moerdijkbrug in de oorlog werd opgeblazen door de Duitsers kon je in de winter met de auto over het Hollands Diep naar de andere kant, heb jij zeker ook nog meegemaakt?
Ja dat hadden mijn ouders ookquote:Op woensdag 4 december 2024 21:18 schreef LTVDK het volgende:
Doet me er aan herinneren dat ik ook mijn cv-ketel moet laten vervangen. Heb mijn energielabel van de Rabobank inmiddels, ze vinden het schijnbaar net aan nog een D-labelHeel toevallig want de 1000 euro gratis geld geven ze pas vanaf energielabel E
Wat zeg jij nou weer allemaal?quote:Op woensdag 4 december 2024 21:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dat daar het Hollands Diep waar Prins Johan Willem Friso is verdronken?
Beetje aan het brabbelen zo, ben een brabbeldas en ik heb ogen met een gouden randje eromheen.quote:Op woensdag 4 december 2024 21:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat zeg jij nou weer allemaal?
Wil je een ESMA?quote:Op woensdag 4 december 2024 21:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje aan het brabbelen zo, ben een brabbeldas en ik heb ogen met een gouden randje eromheen.
Het zijn wel woorden, ik denk gewoon willekeurig achter elkaar geplaktquote:Op woensdag 4 december 2024 21:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat zeg jij nou weer allemaal?
Wat zeg je?quote:Op woensdag 4 december 2024 21:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het zijn wel woorden, ik denk gewoon willekeurig achter elkaar geplakt
Ik ben ook nog aan het etenquote:
Schijnbaar, ik was er niet bijquote:Op woensdag 4 december 2024 21:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dat daar het Hollands Diep waar Prins Johan Willem Friso is verdronken?
quote:Op 14 juli 1711 kwam Johan Willem Friso aan bij de Moerdijk. Hier wilde hij het Hollandsch Diep oversteken om zo naar Den Haag te kunnen, in verband met een bespreking met zijn rivaal, Frederik van Pruisen, over de erfenis van zijn achterneef koning-stadhouder Willem III. Het weer was goed, maar er leek een flinke bui op komst. De prins liet zijn boot bij een groter vaartuig aanleggen.
Om het zelf droog te houden, nam hij plaats in een klein vissersvaartuig waarop zijn koets verscheept stond. Toen de boot bijna de overkant bij Strijensas had bereikt, was de bui uitgebleven. De prins was inmiddels uit zijn koets gekomen. De schipper moest de zeilen nog even wenden en daarna kon het gezelschap aan land gaan. Echter, de zeilen weigerden en plots kwam er een flinke windvlaag aanzetten. Deze vulde het zeil en de boot helde over en schepte water. Alle opvarenden vielen overboord. Een persoon (Onno Boldewijn du Tour) wist zich aan de portierkruk van de koets vast te klemmen. Prins Johan Willem Friso klemde zich weer aan hem vast, maar kon hem niet vasthouden toen een golf hem meesleurde. De schipper zette tevergeefs een reddingsactie op touw; de jonge prins verdronk, evenals zijn kamerheer. De overige opvarenden konden wel worden gered.
Had jij betere dingen te doen, die dag ?quote:
Jaquote:
Kaas.quote:
lijkt hier standaard te worden dat ik zo laat nog avond eet..quote:Op woensdag 4 december 2024 21:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben ook nog aan het eten
quote:
En pas vanaf 290 is het label Equote:Uw woning gebruikt 283,47 kWh/m2 fossiele energie per jaar.
Komt dat door werk?quote:Op woensdag 4 december 2024 21:26 schreef mschol het volgende:
[..]
lijkt hier standaard te worden dat ik zo laat nog avond eet..
hopelijk vanaf januari weer ietjes eerder
Feeling #blessedquote:Op woensdag 4 december 2024 21:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met de minuut slimmer met US en GRMBL.
Ja nog een paar eeuwtjes wachten met geboren wordenquote:Op woensdag 4 december 2024 21:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Had jij betere dingen te doen, die dag ?
Zijn dat mini-eeuwen?quote:Op woensdag 4 december 2024 21:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja nog een paar eeuwtjes wachten met geboren worden
Samequote:
quote:Op woensdag 4 december 2024 21:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Maar best wel een raar idee.. waar zijn we voordat we geboren zijn?
Nou?quote:
Nou ja het zijn er minder dan 3, maar scheelt ook niet genoeg om te zeggen 'een kleine 3 eeuwen', dus dan maar een beetje vrij interpretabel 'paar eeuwtjes'quote:
Ohjee, geraak je in een existentiële crisisquote:Op woensdag 4 december 2024 21:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
in de balzak van je pa en in de eierstok van je moeder?quote:Op woensdag 4 december 2024 21:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hier kan ik nachten over wakker liggen.quote:Op woensdag 4 december 2024 21:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ga doorquote:Op woensdag 4 december 2024 21:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ja het zijn er minder dan 3, maar scheelt ook niet genoeg om te zeggen 'een kleine 3 eeuwen', dus dan maar een beetje vrij interpretabel 'paar eeuwtjes'
voor je geboorte en na je dood ben je niks/nergensquote:Op woensdag 4 december 2024 21:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:Op woensdag 4 december 2024 21:30 schreef mschol het volgende:
[..]
in de balzak van je pa en in de eierstok van je moeder?
of is dat tever terug?
quote:
Voor ongeveer 9 maanden bij je moeder.quote:Op woensdag 4 december 2024 21:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hoi gianni61quote:
De helft van jou in je moeder sinds haar geboorte.quote:Op woensdag 4 december 2024 21:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:Op woensdag 4 december 2024 21:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
voor je geboorte en na je dood ben je niks/nergens
Ja, dat is mij niet ongewoon.quote:Op woensdag 4 december 2024 21:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohjee, geraak je in een existentiële crisis
Kaasquote:
Hoe maakt u het?quote:
quote:
quote:Op woensdag 4 december 2024 21:32 schreef LTVDK het volgende:
Plat gezegd zijn we slechts een samenraapsel van materie en elementen. Die vergaan nooit maar vervormen slechts in andere materie. Dus eigenlijk hebben we altijd al bestaan en zullen we voor altijd blijven bestaan, alleen in een andere samenstelling van atomen die mogelijk vele lichtjaren van elkaar verwijderd zullen zijn.
Nou, ik niet specifiek over dat onderwerp, maar als ik in de nacht wakker lig, dan ga ik blijkbaar tikkies sturenquote:Op woensdag 4 december 2024 21:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier kan ik nachten over wakker liggen.
Oke, dat is niet zo spannendquote:Op woensdag 4 december 2024 21:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
voor je geboorte en na je dood ben je niks/nergens
Ja, maar niet alle kaasquote:
de biblebelt is het hier niet mee eensquote:Op woensdag 4 december 2024 21:32 schreef LTVDK het volgende:
Plat gezegd zijn we slechts een samenraapsel van materie en elementen. Die vergaan nooit maar vervormen slechts in andere materie. Dus eigenlijk hebben we altijd al bestaan en zullen we voor altijd blijven bestaan, alleen in een andere samenstelling van atomen die mogelijk vele lichtjaren van elkaar verwijderd zullen zijn.
quote:Op woensdag 4 december 2024 21:32 schreef LTVDK het volgende:
quote:
Jij bent te vroeg geborenquote:Op woensdag 4 december 2024 21:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Voor ongeveer 9 maanden bij je moeder.
8 in mijn geval
Tja, iedereen zijn eigen eigenaardighedenquote:Op woensdag 4 december 2024 21:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, ik niet specifiek over dat onderwerp, maar als ik in de nacht wakker lig, dan ga ik blijkbaar tikkies sturen
Eensquote:Op woensdag 4 december 2024 21:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar niet alle kaas
Goorgonzola![]()
![]()
quote:
quote:
Gemberquote:
de miljoenen jaren voor je geboorte kan je je niet herinneren, de miljoenen erna dus ook niet.quote:Op woensdag 4 december 2024 21:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, dat is niet zo spannend
Niets bijzondersquote:Op woensdag 4 december 2024 21:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tja, iedereen zijn eigen eigenaardigheden
Zelfs toen al had ik ruzie met mn moederquote:
Uitstekendquote:
quote:Op woensdag 4 december 2024 21:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zelfs toen al had ik ruzie met mn moeder
Ik had gembershots gekochtquote:
Nou ik vroeg me dus af he.. zitten we dan in een eeuwigdurende re-incarnatie loop?quote:Op woensdag 4 december 2024 21:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
de miljoenen jaren voor je geboorte kan je je niet herinneren, de miljoenen erna dus ook niet.
Sorry voor diegenen die een paradijs verwachten
Die denken gewoon te beperkt, die zien god slechts als een personificatie, als een soort poppenspeler. Terwijl het in feite een continue verandering en samenhang van elementen is. Dat wij als mensen (denken) te bestaan is ook slechts een fractie van een fractie van een fractie van een microseconde op kosmische schaal. Dat ze een god hebben gevisualiseerd is ook alleen maar het gevolg van een bepaalde compositie van atomen.quote:Op woensdag 4 december 2024 21:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
de biblebelt is het hier niet mee eens
Hm, best interessant.quote:Op woensdag 4 december 2024 21:32 schreef LTVDK het volgende:
Dat ben je zelf ook ooit geweest, of zul je ooit zijnquote:
In principe is God een alien.quote:Op woensdag 4 december 2024 21:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die denken gewoon te beperkt, die zien god slechts als een personificatie, als een soort poppenspeler. Terwijl het in feite een continue verandering en samenhang van elementen is. Dat wij als mensen (denken) te bestaan is ook slechts een fractie van een fractie van een fractie van een microseconde op kosmische schaal. Dat ze een god hebben gevisualiseerd is ook alleen maar het gevolg van een bepaalde compositie van atomen.
Ieuw, efficiëntiequote:Op woensdag 4 december 2024 21:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niets bijzondersik heb gewoon een efficiënt brein
zijn die vrouwtjes dan 1.10 m groot ofzo>?quote:Op woensdag 4 december 2024 21:38 schreef UitStraling het volgende:
Maar nogmaals, de helft van ieders genetische samenstelling staat al vast bij de geboorte van je moeder, omdat vrouwen (de ouderwetse aanduiding van vrouwtjes dan) ter wereld komen met een volledig setje aan eicellen voor de rest van haar leven, dus stamt je moeder uit 1910 dan ben je zelf ook voor een beetje zo oud, leuk hè?
Al 10 dagen op rij gewerkt, dus moe, maar eigenlijk best goedquote:
Overuren toch?quote:Op woensdag 4 december 2024 21:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Al 10 dagen op rij gewerkt, dus moe, maar eigenlijk best goed
Heb je iets geleerd?quote:
Rationaliteit, bah.quote:
quote:
Zijn wij dan ouderwetse vrouwtjes?quote:Op woensdag 4 december 2024 21:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
zijn die vrouwtjes dan 1.10 m groot ofzo>?
quote:Op woensdag 4 december 2024 21:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
zijn die vrouwtjes dan 1.10 m groot ofzo>?
The Kelly Family heeft daar ooit wel eens een liedje over gemaaktquote:Op woensdag 4 december 2024 21:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In principe is God een alien.
dus we komen ooit terug als kaas?quote:Op woensdag 4 december 2024 21:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat ben je zelf ook ooit geweest, of zul je ooit zijn
Ik luister niet naar dat soort muziek.quote:Op woensdag 4 december 2024 21:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
The Kelly Family heeft daar ooit wel eens een liedje over gemaakt
Ja, kerstbonus is wel binnen zo.quote:
Ja, want wij zijn op elkaar gestapeld 1.10 mquote:Op woensdag 4 december 2024 21:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zijn wij dan ouderwetse vrouwtjes?
Ja, daar kijk ik ook wel naar uitquote:Op woensdag 4 december 2024 21:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, kerstbonus is wel binnen zo.
I'm in love with an alienquote:Op woensdag 4 december 2024 21:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat die nog tijd over hadden om muziek te maken met al hun incesthoofden.quote:Op woensdag 4 december 2024 21:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een hele rare naamquote:Op woensdag 4 december 2024 21:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Oke, moest gniffelen
Met mn mond dicht
Samenwerking is belangrijkquote:Op woensdag 4 december 2024 21:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, want wij zijn op elkaar gestapeld 1.10 m
Echt super leuk USquote:
Ik kijk meer uit naar de vrije tijdquote:Op woensdag 4 december 2024 21:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, daar kijk ik ook wel naar uit
Je bent zelf een hele rare naamquote:Op woensdag 4 december 2024 21:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een hele rare naam
Ja of je bent het al 6 miljard jaar geleden al eens geweest, en dan waarschijnlijk slechts als element in de kaas, dus en deel van een eiwit of schimmel ofzoquote:Op woensdag 4 december 2024 21:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
dus we komen ooit terug als kaas?
Ookquote:Op woensdag 4 december 2024 21:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je bent zelf een hele rare naam
Ik kan niet wachten tot ik een schattige mini falabella met wintervacht benquote:Op woensdag 4 december 2024 21:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja of je bent het al 6 miljard jaar geleden al eens geweest, en dan waarschijnlijk slechts als element in de kaas, dus en deel van een eiwit of schimmel ofzo
Ja, maar goed.. hoe moeten ze het dan noemen?quote:
Je bent altijd welkom he!quote:Op woensdag 4 december 2024 21:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Beterschap.
Jij bent trouwens de TS van iets wat jarenlang een van mijn lievelingstopics van FOK was. Weet niet of ik nu nog zou meedoen trouwens, maar wie weet als het weer eens echt koud wordt.
@:Dven
quote:Op woensdag 4 december 2024 21:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat die nog tijd over hadden om muziek te maken met al hun incesthoofden.
Ik vind sommige mensen nu nog net schimmels of klodders eiwit, best een hoop zelfs.quote:Op woensdag 4 december 2024 21:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja of je bent het al 6 miljard jaar geleden al eens geweest, en dan waarschijnlijk slechts als element in de kaas, dus en deel van een eiwit of schimmel ofzo
Beweeggebouwquote:Op woensdag 4 december 2024 21:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar goed.. hoe moeten ze het dan noemen?
Spiegelhuisquote:Op woensdag 4 december 2024 21:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo pakkend.quote:
quote:
quote:Op woensdag 4 december 2024 21:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo pakkend.
Pantoffeldiertje zonder pantoffel.quote:Op woensdag 4 december 2024 21:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind sommige mensen nu nog net schimmels of klodders eiwit, best een hoop zelfs.
Een zompige vormeloze augurk zonder de au dus gewoon een natte gurk.quote:Op woensdag 4 december 2024 21:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Pantoffeldiertje zonder pantoffel.
Spiershow?quote:Op woensdag 4 december 2024 21:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo pakkend.
hoe stel je je re-incarnatie voor?quote:Op woensdag 4 december 2024 21:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ik vroeg me dus af he.. zitten we dan in een eeuwigdurende re-incarnatie loop?
Ik weet het niet, maar het gaat verrassend veel over augurken als jij aanwezig bentquote:Op woensdag 4 december 2024 21:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een zompige vormeloze augurk zonder de au dus gewoon een natte gurk.
Waarschijnlijk slechts een vleugje cesium als onderdeel van de opbouw van een haartjequote:Op woensdag 4 december 2024 21:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot ik een schattige mini falabella met wintervacht ben
Oke, dat vind ik al beter klinkenquote:
is US stiekem de augurkenkoning?quote:Op woensdag 4 december 2024 21:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar het gaat verrassend veel over augurken als jij aanwezig bent
Fijn dat jij mij nog even verder die existentiële crisis induwtquote:Op woensdag 4 december 2024 21:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarschijnlijk slechts een vleugje cesium als onderdeel van de opbouw van een haartje
CEO van Kesbekequote:
Ja, dat je dan elke keer als je dood gaat, ergens anders begint?quote:Op woensdag 4 december 2024 21:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hoe stel je je re-incarnatie voor?
Gymzaalquote:Op woensdag 4 december 2024 21:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Oos lijkt me best een aardige kerelquote:
Ik noem het vaak Gym, want echt een zaal is de mijne nietquote:
Je bent zelfquote:Op woensdag 4 december 2024 21:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik noem het vaak Gym, want echt een zaal is de mijne niet![]()
Gewoon een knus dingetje
een soort geest-transplantatie naar een ander lichaam?quote:Op woensdag 4 december 2024 21:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat je dan elke keer als je dood gaat, ergens anders begint?
Ik weet het niet.. nog niet zo over nagedacht
Gymknusje?quote:Op woensdag 4 december 2024 21:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon een knus dingetje
Noem je het dan gewoon op zijn hollands een 'gim' of superhip een 'djim (bakkum)'?quote:Op woensdag 4 december 2024 21:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon een knus dingetje
Een zaalquote:
Hm ja misschien welquote:Op woensdag 4 december 2024 21:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
een soort geest-transplantatie naar een ander lichaam?
quote:Op woensdag 4 december 2024 21:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een zaal
Een Gym
Gewoon
vaak
Ik gok op knusquote:Op woensdag 4 december 2024 21:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een zaal
Een Gym
Gewoon
vaak
Kneusjequote:
Je moet het maar zo zien, je zult nooit vergaan, er zal altijd een deel van je in het universum blijven bestaanquote:Op woensdag 4 december 2024 21:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Fijn dat jij mij nog even verder die existentiële crisis induwt
Ja eh.. je maakt je zin niet af, dus dan doe ik het voor jequote:
Ik spreek dat uit als Jamaiquote:Op woensdag 4 december 2024 21:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Noem je het dan gewoon op zijn hollands een 'gim' of superhip een 'djim (bakkum)'?
Gymklunsjequote:
dat ik best wel graag wil geloven dat er leven na de dood is, maar daar als techneut en niet-gelovige feitelijk geen enkele optie voor ziequote:Op woensdag 4 december 2024 21:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm ja misschien wel
Wat voor idee heb jij daar dan bij?
Ik weet niet of ik dit fijn vindquote:Op woensdag 4 december 2024 21:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je moet het maar zo zien, je zult nooit vergaan, er zal altijd een deel van je in het universum blijven bestaan
Ook wel redelijk accuraat tochquote:
Gaat erg druk worden op deze planeet als we dit invoeren.quote:Op woensdag 4 december 2024 21:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
een soort geest-transplantatie naar een ander lichaam?
En dit ook welquote:
ja, weet ik niet en nu ga ik daar over nadenkenquote:Op woensdag 4 december 2024 21:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Noem je het dan gewoon op zijn hollands een 'gim' of superhip een 'djim (bakkum)'?
Een knus dingetje 4e, een knus dingetje natuurlijkquote:Op woensdag 4 december 2024 21:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja eh.. je maakt je zin niet af, dus dan doe ik het voor je
Hangt er vanaf over wie het gaatquote:
Oh ja, ik ben samen met essn 1.10mquote:Op woensdag 4 december 2024 21:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Een knus dingetje 4e, een knus dingetje natuurlijk
Stap gelijk opquote:
Zeg jij weleens dat je stiekeme hobby op Fok zitten is?quote:Op woensdag 4 december 2024 21:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaat erg druk worden op deze planeet als we dit invoeren.
bovendien groeit de wereldbevolking nog steeds. Waar komen die nieuwe geesten vandaan?quote:Op woensdag 4 december 2024 21:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaat erg druk worden op deze planeet als we dit invoeren.
Niet over mij, ik ben een ster in sportquote:Op woensdag 4 december 2024 21:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hangt er vanaf over wie het gaat
Ja zie je, past wel bij al dat gesportquote:
Oh ja, even vergetenquote:Op woensdag 4 december 2024 21:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niet over mij, ik ben een ster in sport
Ik moet er niet aan denken.quote:Op woensdag 4 december 2024 21:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je moet het maar zo zien, je zult nooit vergaan, er zal altijd een deel van je in het universum blijven bestaan
Ja, daar moet ook maar eens een stop opquote:Op woensdag 4 december 2024 21:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
bovendien groeit de wereldbevolking nog steeds. Waar komen die nieuwe geesten vandaan?
Minder existentieel dan de oneindigheid van de elementen in het universum die door toevalligheden samenkomenquote:Op woensdag 4 december 2024 21:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ja, weet ik niet en nu ga ik daar over nadenken
Ik zeg dat nooit hardop
Ik denk dat ik meteen onterft en onthoofd en gevierendeeld en dood-gekieteld ga worden.quote:Op woensdag 4 december 2024 21:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zeg jij weleens dat je stiekeme hobby op Fok zitten is?
Kan gebeuriequote:
Is een even belangrijkje kwestiequote:Op woensdag 4 december 2024 21:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Minder existentieel dan de oneindigheid van de elementen in het universum die door toevalligheden samenkomen
Essie is in alle opzichten perfectquote:Op woensdag 4 december 2024 21:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, ik ben samen met essn 1.10m![]()
is dat kietelen dan na het onterven, onthoofden en gevierendeeld worden?quote:Op woensdag 4 december 2024 21:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat ik meteen onterft en onthoofd en gevierendeeld en dood-gekieteld ga worden.
quote:Op woensdag 4 december 2024 21:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Essie is in alle opzichten perfect
Treurie.quote:
een lijk onterven is ook wel apartquote:Op woensdag 4 december 2024 21:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
is dat kietelen dan na het onterven, onthoofden en gevierendeeld worden?
Want dat is een beetje raar
Ooit een boek over gelezen van een slim iemand, als niemand ooit dood zou zijn gaan zouden we nu met iets meer dan 100 miljard mensen zijn, en dan hebben we het nog niet over de kikkers, vliegen, pinguïns en sidderalen gehad.quote:Op woensdag 4 december 2024 21:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
bovendien groeit de wereldbevolking nog steeds. Waar komen die nieuwe geesten vandaan?
Is het bij jou zo schoon dan?quote:Op woensdag 4 december 2024 21:53 schreef Ama het volgende:
Waarom hebben mensen toch elke keer de neiging als ik ergens op visite kom om te melden ja maar het is hier niet zo netjes als bij jou.
Alsof ik dat verwacht van iedereen.
quote:Op woensdag 4 december 2024 21:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Je bent altijd welkom he!![]()
![]()
DASOO is ook al een lang lopende topic op FOK!![]()
Ik ben een tijdje wat minder actief geweest hier op FOK! maar begin nu de smaak weer beetje te pakken te krijgen
ik verwacht niet echt een kerstbonus helaasquote:Op woensdag 4 december 2024 21:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, kerstbonus is wel binnen zo.
Ja, maar goed, het is USquote:Op woensdag 4 december 2024 21:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
een lijk onterven is ook wel apart
dan zouden Neanderthalers, Napoleon en de oude Grieken ook nog vrolijk rondwandelen. Wat een zooitje zou het zijnquote:Op woensdag 4 december 2024 21:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ooit een boek over gelezen van een slim iemand, als niemand ooit dood zou zijn gaan zouden we nu met iets meer dan 100 miljard mensen zijn, en dan hebben we het nog niet over de kikkers, vliegen, pinguïns en sidderalen gehad.
Die erft eerder een lijk toch?quote:
Vooral heel erg opgeruimd. Maar het is hier ook wel altijd redelijk schoon ja. Vrienden zouden zeggen dat het echt schoon is maar als je goed kijkt kan het echt wel beter.quote:
Lijkt me wel interessant, als er nog andere mensachtigen zouden levenquote:Op woensdag 4 december 2024 21:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dan zouden Neanderthalers, Napoleon en de oude Grieken ook nog vrolijk rondwandelen. Wat een zooitje zou het zijn
Dat Napoleon het in zijn 91e leven niet verder schopt dan loodgieter in Utrecht en daardoor enigszins gefrustreerd door het leven heen stapt.quote:Op woensdag 4 december 2024 21:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dan zouden Neanderthalers, Napoleon en de oude Grieken ook nog vrolijk rondwandelen. Wat een zooitje zou het zijn
Vind je negers ook zo leuk en interessant dan?quote:Op woensdag 4 december 2024 21:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lijkt me wel interessant, als er nog andere mensachtigen zouden leven
En dat Adolf tegenwoordig zaterdaghulp vakkenvullen bij de Boni isquote:Op woensdag 4 december 2024 21:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat Napoleon het in zijn 91e leven niet verder schopt dan loodgieter in Utrecht en daardoor enigszins gefrustreerd door het leven heen stapt.
Of een Oostenrijker met een mislukte kunstcarrière, die was daarna ook wat gefrustreerd.quote:Op woensdag 4 december 2024 21:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat Napoleon het in zijn 91e leven niet verder schopt dan loodgieter in Utrecht en daardoor enigszins gefrustreerd door het leven heen stapt.
En de dinosauriërs niet zouden zijn uitgestorven.quote:Op woensdag 4 december 2024 21:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
???quote:Op woensdag 4 december 2024 22:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind je negers ook zo leuk en interessant dan?
en Hitler zij aan zij met Hamas op Jodenjacht gaatquote:Op woensdag 4 december 2024 21:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Scheiße!!!quote:Op woensdag 4 december 2024 22:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dat Adolf tegenwoordig zaterdaghulp vakkenvullen bij de Boni is
Dat we tenminste eens weten hoe ze er echt uitzien ipv hagedissen of ontplofte kippenquote:Op woensdag 4 december 2024 22:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En de dinosauriërs niet zouden zijn uitgestorven.
Hitler vond Arabieren nobel, edel en bedachtzaam, die had er verstand en kijk op mensen die kwibus.quote:Op woensdag 4 december 2024 22:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en Hitler zij aan zij met Hamas op Jodenjacht gaat
"Aadje, wat hadden we nou met de begeleider besproken, niet heel de doos met blikken bruine bonen proberen op te tillen"quote:
Eh jaquote:
'gevuld' speculaasquote:Op woensdag 4 december 2024 22:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik las gisteren dus in de AH 'gevuld speculaas'
Sinds wanneer is dat geen gevulde speculaas meer???
Ja, ziet er toch niet uit?quote:
Nu heb ik wel zin in verse gevulde speculaas.quote:Op woensdag 4 december 2024 22:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Moet dat perse vers zijn?quote:Op woensdag 4 december 2024 22:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Nu heb ik wel zin in verse gevulde speculaas.
En hoe intelligent ze e ht waren.quote:Op woensdag 4 december 2024 22:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat we tenminste eens weten hoe ze er echt uitzien ipv hagedissen of ontplofte kippen
Doen ze bij de Hema ook schijnbaarquote:Op woensdag 4 december 2024 22:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ziet er toch niet uit?
vast een tiepfout?quote:Op woensdag 4 december 2024 22:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Bijna alles is vers lekkerderquote:
quote:Op woensdag 4 december 2024 22:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doen ze bij de Hema ook schijnbaar
[ afbeelding ]
Nou, blijkbaar is dit het nieuwe normaal?quote:
Meloenextract.quote:Op woensdag 4 december 2024 22:07 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb meloenthee (en ik drink nooit thee) 100 procent zeker dat daar geen meloen inzit maar chemische prut van Givaudan.
Dat zou goed kunnen.quote:Op woensdag 4 december 2024 22:08 schreef LTVDK het volgende:
Gok dat het een dingetje is met naamgeving, dat het alleen 'gevulde speculaas' mag heten als het met echte amandelspijs is gevuld ipv banketspijs
net als dat een kerststol een feeststol is zeker?quote:Op woensdag 4 december 2024 22:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, blijkbaar is dit het nieuwe normaal?
*eyerollquote:Op woensdag 4 december 2024 22:08 schreef LTVDK het volgende:
Gok dat het een dingetje is met naamgeving, dat het alleen 'gevulde speculaas' mag heten als het met echte amandelspijs is gevuld ipv banketspijs
Konijn en steaks niet.quote:Op woensdag 4 december 2024 22:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bijna alles is vers lekkerder
Nou ja, wat LT dan zegt iddquote:Op woensdag 4 december 2024 22:09 schreef mschol het volgende:
[..]
net als dat een kerststol een feeststol is zeker?
Zit wat in.quote:
Ja, want dan kunnen ze gewoon dezelfde stol met Pasen weer verkopen.quote:Op woensdag 4 december 2024 22:09 schreef mschol het volgende:
[..]
net als dat een kerststol een feeststol is zeker?
ESMA'squote:
Ik kruip nu in bed.quote:
Oke, bedankt voor de infoquote:
Dus geen ijs.quote:Op woensdag 4 december 2024 22:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik leef nog, ik ben schoon én ik ben niet bevroren.
Yeah meer reelsquote:Op woensdag 4 december 2024 22:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Altijd positief blijvenquote:Op woensdag 4 december 2024 22:12 schreef IJsdraakje het volgende:
dan zou dat toch ergens te vinden moeten zijnquote:Op woensdag 4 december 2024 22:08 schreef LTVDK het volgende:
Een hoogslaperquote:
daarom zei ik specifiek niet een hoog bedquote:
Dat jad ik vroegerquote:
Ja.quote:Op woensdag 4 december 2024 22:15 schreef mschol het volgende:
[..]
daarom zei ik specifiek niet een hoog bed![]()
ik kan mijn lattenbodem verzetten, 3 verschillende hoogtes
Ik ben een keer uit een stapelbed gevallen, dat deed best zeerquote:Op woensdag 4 december 2024 22:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat jad ik vroeger
Met extra hoge rand want ik flikkerde er gewoon overheen uit
mwha, ik vind het wel fijn, veel bedden zijn vrij laag (tenzij je een boxspring aanschaft)quote:Op woensdag 4 december 2024 22:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja.
Oke, dat is fijn. Denk ik ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |