SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Doe mee met het voorspellen van het weer!
Weekvoorspelling | Week 35 (Inschrijving gesloten)
Maandvoorspelling augustus. (Inschrijving gesloten)
Jaarvoorspelling 2024 / 2025! (Inschrijving gesloten)
Kom maar doorquote:Op woensdag 4 december 2024 20:30 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
@:haags heeft hier een pittige mening over
Kijk dat kan ik waarderenquote:Op woensdag 4 december 2024 20:36 schreef Haags het volgende:
[..]
Beterschap, vriend!
Hopelijk ben je er snel weer bovenop.
Kijk zo kan het dus ook @:wereldgozer
Gewoon meer gember etenquote:Op woensdag 4 december 2024 20:34 schreef essnhills het volgende:
Maar ik sla deze ronde wel even over
Wil je niet delen?quote:Op woensdag 4 december 2024 20:34 schreef essnhills het volgende:
Ik doe met je meequote:Op woensdag 4 december 2024 20:34 schreef essnhills het volgende:
Dat wil ik anderen niet aandoenquote:
quote:
quote:Op woensdag 4 december 2024 20:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat wil ik anderen niet aandoen
Dat zal waarschijnlijk ook niet meehelpen. Sowieso een beetje vreemd om dat te gaan snuiven, maar iedereen zijn ding ...quote:Op woensdag 4 december 2024 20:58 schreef gianni61 het volgende:
Oh, ik dacht ik gewoon te veel keramische isolatie wol had opgesnoven.
Is niet vrijwillig. Als je dat spul al ziet, begint het al te jeukenquote:Op woensdag 4 december 2024 21:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zal waarschijnlijk ook niet meehelpen. Sowieso een beetje vreemd om dat te gaan snuiven, maar iedereen zijn ding ...
Ja waarom kijk je dan ook naar dat spulquote:Op woensdag 4 december 2024 21:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is niet vrijwillig. Als je dat spul al ziet, begint het al te jeuken
quote:Op woensdag 4 december 2024 21:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nu heb ik ook jeukquote:Op woensdag 4 december 2024 21:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 december 2024 21:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik wilde alleen maar even rustig douchen, m'n haar drogen en naar bed.
Verdorie geen warm water.
Hoort bij het werkquote:Op woensdag 4 december 2024 21:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja waarom kijk je dan ook naar dat spul
Vandaag gelukkig weer op de zaak. Meteen alle werkkleding in de wasquote:
quote:Op woensdag 4 december 2024 21:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Zulk soort kutgeintjes zijn ook altijd op van die koude gure dagen, niet ergens op een zomerse dag met 35 graden dat je even lekker wilt afkoelenquote:Op woensdag 4 december 2024 21:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Weet je ook wat het probleem is?quote:Op woensdag 4 december 2024 21:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Jep.quote:Op woensdag 4 december 2024 21:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zulk soort kutgeintjes zijn ook altijd op van die koude gure dagen, niet ergens op een zomerse dag met 35 graden dat je even lekker wilt afkoelen
Ketel geeft wel een foutmelding, maar die heb ik nog niet opgezocht. Ik ben een beetje garig, dus ik ga niet met ketels klooien nu.quote:
Ik heb een keer gehad dat ik net shampoo in mijn haren had en toen viel het warme water uitquote:Op woensdag 4 december 2024 21:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep.
Naja. Kerel kijkt zo even of 'ie het weer aan de praat krijgt en anders wordt het even afzien.
Oh ja, ook fijn. Ik was tenminste nog niet ingezeept.quote:Op woensdag 4 december 2024 21:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb een keer gehad dat ik net shampoo in mijn haren had en toen viel het warme water uit
Uiteindelijk een grote pan gevuld met deels water uit de waterkoker en dat in delen over me heen gegooid om de shampoo uit te spoelen
quote:Op woensdag 4 december 2024 21:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep.
Naja. Kerel kijkt zo even of 'ie het weer aan de praat krijgt en anders wordt het even afzien.
Dat hoop jequote:Op woensdag 4 december 2024 21:12 schreef mschol het volgende:
oeh, sinterDHLklaas komt morgen voor mij pakketje brengen
Het was leuk je gekend te hebben, ik zal de reels missenquote:Op woensdag 4 december 2024 21:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Er siste wel vanalles boven net.
Als jullie niets meer horen van me...
quote:Op woensdag 4 december 2024 21:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Er siste wel vanalles boven net.
Als jullie niets meer horen van me...
hij ligt in het regio depot en is vandaag uitgesteld want zaak gesloten.. (anders was hij met avondrit meegegaan)quote:
Weet je zeker dat het geen ufo of projectie was?quote:Op woensdag 4 december 2024 21:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik onderweg naar huis van werk: wat hangt daar in de lucht?
Was het de maan.
Maar goed, het regende en ik ging er vanuit dat het bewolkt was, maar het was ineens half bewolkt
Ja was echt goeie timingquote:Op woensdag 4 december 2024 21:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja, ook fijn. Ik was tenminste nog niet ingezeept.
100% zekerheid heb je nergens bij.quote:Op woensdag 4 december 2024 21:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het geen ufo of projectie was?
Beterschap.quote:
Zelfs daarna nog. Maar dan hoef je het zelf niet meer te betalen.quote:Op woensdag 4 december 2024 21:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Behalve dat je tot aan je dood belasting moet betalen.
Ja, als het 35 graden isquote:Op woensdag 4 december 2024 21:16 schreef UitStraling het volgende:
Heerlijk af en toe juist, ijskoud douchen, daarna voel je jezelf stukken slimmer en kwekwakker altijd,
Ja, dan doe je het zelf toch niet meer, dus dan maakt het niet meer uitquote:Op woensdag 4 december 2024 21:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zelfs daarna nog. Maar dan hoef je het zelf niet meer te betalen.
Moeten de caafs ineens huis verkopenquote:Op woensdag 4 december 2024 21:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dan doe je het zelf toch niet meer, dus dan maakt het niet meer uit
Vroeger in de oertijd moesten we ook een wak hakken voordat we ons konden wassen in de riviertjequote:Op woensdag 4 december 2024 21:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, als het 35 graden is
Niet dit weer
Dat gaat nooit meer goed komen.quote:Op woensdag 4 december 2024 21:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moeten de caafs ineens huis verkopen
Heb je dat nog meegemaakt?quote:Op woensdag 4 december 2024 21:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vroeger in de oertijd moesten we ook een wak hakken voordat we ons konden wassen in de riviertje
Probleem hadden we hier zondagavond.quote:Op woensdag 4 december 2024 21:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Bevroren rughaar.quote:Op woensdag 4 december 2024 21:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je dat nog meegemaakt?
quote:Op woensdag 4 december 2024 20:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stiekem staan snavelen met elkaar achter het station.
Toen de Moerdijkbrug in de oorlog werd opgeblazen door de Duitsers kon je in de winter met de auto over het Hollands Diep naar de andere kant, heb jij zeker ook nog meegemaakt?quote:Op woensdag 4 december 2024 21:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vroeger in de oertijd moesten we ook een wak hakken voordat we ons konden wassen in de riviertje
quote:
quote:
Is dat daar het Hollands Diep waar Prins Johan Willem Friso is verdronken?quote:Op woensdag 4 december 2024 21:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toen de Moerdijkbrug in de oorlog werd opgeblazen door de Duitsers kon je in de winter met de auto over het Hollands Diep naar de andere kant, heb jij zeker ook nog meegemaakt?
Ja dat hadden mijn ouders ookquote:Op woensdag 4 december 2024 21:18 schreef LTVDK het volgende:
Doet me er aan herinneren dat ik ook mijn cv-ketel moet laten vervangen. Heb mijn energielabel van de Rabobank inmiddels, ze vinden het schijnbaar net aan nog een D-labelHeel toevallig want de 1000 euro gratis geld geven ze pas vanaf energielabel E
Wat zeg jij nou weer allemaal?quote:Op woensdag 4 december 2024 21:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dat daar het Hollands Diep waar Prins Johan Willem Friso is verdronken?
Beetje aan het brabbelen zo, ben een brabbeldas en ik heb ogen met een gouden randje eromheen.quote:Op woensdag 4 december 2024 21:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat zeg jij nou weer allemaal?
Wil je een ESMA?quote:Op woensdag 4 december 2024 21:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje aan het brabbelen zo, ben een brabbeldas en ik heb ogen met een gouden randje eromheen.
Het zijn wel woorden, ik denk gewoon willekeurig achter elkaar geplaktquote:Op woensdag 4 december 2024 21:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat zeg jij nou weer allemaal?
Wat zeg je?quote:Op woensdag 4 december 2024 21:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het zijn wel woorden, ik denk gewoon willekeurig achter elkaar geplakt
Ik ben ook nog aan het etenquote:
Schijnbaar, ik was er niet bijquote:Op woensdag 4 december 2024 21:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dat daar het Hollands Diep waar Prins Johan Willem Friso is verdronken?
quote:Op 14 juli 1711 kwam Johan Willem Friso aan bij de Moerdijk. Hier wilde hij het Hollandsch Diep oversteken om zo naar Den Haag te kunnen, in verband met een bespreking met zijn rivaal, Frederik van Pruisen, over de erfenis van zijn achterneef koning-stadhouder Willem III. Het weer was goed, maar er leek een flinke bui op komst. De prins liet zijn boot bij een groter vaartuig aanleggen.
Om het zelf droog te houden, nam hij plaats in een klein vissersvaartuig waarop zijn koets verscheept stond. Toen de boot bijna de overkant bij Strijensas had bereikt, was de bui uitgebleven. De prins was inmiddels uit zijn koets gekomen. De schipper moest de zeilen nog even wenden en daarna kon het gezelschap aan land gaan. Echter, de zeilen weigerden en plots kwam er een flinke windvlaag aanzetten. Deze vulde het zeil en de boot helde over en schepte water. Alle opvarenden vielen overboord. Een persoon (Onno Boldewijn du Tour) wist zich aan de portierkruk van de koets vast te klemmen. Prins Johan Willem Friso klemde zich weer aan hem vast, maar kon hem niet vasthouden toen een golf hem meesleurde. De schipper zette tevergeefs een reddingsactie op touw; de jonge prins verdronk, evenals zijn kamerheer. De overige opvarenden konden wel worden gered.
Had jij betere dingen te doen, die dag ?quote:
Jaquote:
Kaas.quote:
lijkt hier standaard te worden dat ik zo laat nog avond eet..quote:Op woensdag 4 december 2024 21:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben ook nog aan het eten
quote:
En pas vanaf 290 is het label Equote:Uw woning gebruikt 283,47 kWh/m2 fossiele energie per jaar.
Komt dat door werk?quote:Op woensdag 4 december 2024 21:26 schreef mschol het volgende:
[..]
lijkt hier standaard te worden dat ik zo laat nog avond eet..
hopelijk vanaf januari weer ietjes eerder
Feeling #blessedquote:Op woensdag 4 december 2024 21:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met de minuut slimmer met US en GRMBL.
Ja nog een paar eeuwtjes wachten met geboren wordenquote:Op woensdag 4 december 2024 21:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Had jij betere dingen te doen, die dag ?
Zijn dat mini-eeuwen?quote:Op woensdag 4 december 2024 21:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja nog een paar eeuwtjes wachten met geboren worden
Samequote:
quote:Op woensdag 4 december 2024 21:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Maar best wel een raar idee.. waar zijn we voordat we geboren zijn?
Nou?quote:
Nou ja het zijn er minder dan 3, maar scheelt ook niet genoeg om te zeggen 'een kleine 3 eeuwen', dus dan maar een beetje vrij interpretabel 'paar eeuwtjes'quote:
Ohjee, geraak je in een existentiële crisisquote:Op woensdag 4 december 2024 21:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
in de balzak van je pa en in de eierstok van je moeder?quote:Op woensdag 4 december 2024 21:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hier kan ik nachten over wakker liggen.quote:Op woensdag 4 december 2024 21:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ga doorquote:Op woensdag 4 december 2024 21:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ja het zijn er minder dan 3, maar scheelt ook niet genoeg om te zeggen 'een kleine 3 eeuwen', dus dan maar een beetje vrij interpretabel 'paar eeuwtjes'
voor je geboorte en na je dood ben je niks/nergensquote:Op woensdag 4 december 2024 21:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:Op woensdag 4 december 2024 21:30 schreef mschol het volgende:
[..]
in de balzak van je pa en in de eierstok van je moeder?
of is dat tever terug?
quote:
Voor ongeveer 9 maanden bij je moeder.quote:Op woensdag 4 december 2024 21:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |