https://www.puna.nl/news/(...)celstraf-te-ontlopenquote:Alex Soze daagt justitie uit en vlucht naar Dubai om celstraf te ontlopen
Alex Soze werd afgelopen maand veroordeeld tot ruim een jaar celstraf. De rechter achtte bewezen dat hij op 14 mei in de binnenstad van Groningen een man zwaar mishandeld heeft.
Soze zou betaald zijn om de man 'eens goed aan te pakken'. Om dit te bewijzen maakte hij beelden van het slachtoffer nadat hij hem neergeslagen had. De rechter neemt het hem dan ook kwalijk dat hij zich niet om het slachtoffer bekommerde, maar hem juist extra vernederde door hem te filmen en de beelden te verspreiden.
De schreeuwende Instagrammer liet vlak na de uitspraak van de rechter weten dat hij in het buitenland was en dat hij te ziek was om zich te melden bij de gevangenis. Hij zei ook dat hij zich schaamde en het leek er zowaar even op dat hij zijn verantwoordelijkheid nam.
Nadat hij op Instagram had geplaatst dat hij zich aanstaande donderdag bij de gevangenis zou melden ging het echter snel een andere kant op. Roddelpraat suggereerde dat Soze gevlucht was naar Dubai om aan de celstraf te ontkomen en eerder vandaag bevestigde de Groninger dit zelf via zijn Instagram.
"Serieus? Jullie dachten dat ik uitgespeeld was?" vraagt hij vanuit het vliegtuig. "Ik ga nu pas beginnen." Niet veel later post hij een video van zichzelf in de volle zon.
Er is zoiets als een rechtstaat (al zal een deel van de ontevreden bevolking daar niks mee hebben) dus er moet wel een gegronde reden zijn om rekeningen te blokkeren. Zeker als het strafrecht hiervoor geldt.quote:Op woensdag 4 december 2024 15:37 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Pak em dan ook daarop, rekeningen blokkeren.
Debielen die hun content kijken?quote:Op woensdag 4 december 2024 15:37 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Waar halen dat soort debielen toch hun geld vandaan?
quote:
Ook te gast bij Jan Roos en Dennis Schouten, luister alleen de intro alleen al.quote:
Het verbaast mij niks dat hij bij de criminele kindermishandelaar Jan Roos en de depressieve pedofiel Dennis Schouten te gast wasquote:Op woensdag 4 december 2024 16:02 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ook te gast bij Jan Roos en Dennis Schouten, luister alleen de intro alleen al.
Bekijk deze YouTube-video
Ik gok dat hij binnen een jaar door zijn geld heen zal zijn en dat Dubai hem uit zal kotsen. Dan zal hij rare dingen gaan doen, want in Dubai liggen geen opportuniteiten, tenzij je in real-estate of in cryptografie wil gaan werken, of in de prostitutie.quote:Op woensdag 4 december 2024 16:11 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Geen idee waar ik dat inteelthoofd van zou moeten kennen maar ik gok dat hij binnen een jaar alsnog tegen de lamp loopt.
In de goot.quote:Op woensdag 4 december 2024 16:17 schreef RetepV het volgende:
[..]
Ik gok dat hij binnen een jaar door zijn geld heen zal zijn en dat Dubai hem uit zal kotsen. Dan zal hij rare dingen gaan doen, want in Dubai liggen geen opportuniteiten, tenzij je in real-estate of in cryptografie wil gaan werken, of in de prostitutie.
Ik ben benieuwd waar hij zal eindigen.
Ik weet uit goede bron te vertellen dat ze in Dubai vergeten zijn om goten te maken.quote:
Ik zou zeggen drugshandel waarvan die regelmatig wat van neemtquote:Op woensdag 4 december 2024 16:25 schreef Straatcommando. het volgende:
Hoe komt zo'n amoebe aan het geld vraag ik me dan af.
Kijken mensen serieus naar dit soort onzin? Is erger dan RTL Boulevardquote:Op woensdag 4 december 2024 16:02 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ook te gast bij Jan Roos en Dennis Schouten, luister alleen de intro alleen al.
Bekijk deze YouTube-video
Nog dommere figuren die zijn content bekijken...quote:Op woensdag 4 december 2024 16:25 schreef Straatcommando. het volgende:
Sir Alex Soze(Sosa = Coca = niet Cola) Ridder in de Orde van Oranje-Nassauquote:
Criminele kinderen mogen best een pak rammel krijgen.quote:Op woensdag 4 december 2024 16:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Het verbaast mij niks dat hij bij de criminele kindermishandelaar Jan Roos en de depressieve pedofiel Dennis Schouten te gast was
En dat types als @:paul daarnaar kijken
Hij is iig de Belastingdienst en waarschijnlijk ook andere overheidsinstanties geld schuldigquote:Op woensdag 4 december 2024 16:25 schreef Straatcommando. het volgende:
Volgens mij verdiend ie best wat geld met die social media/influencer onzin. Zal voor Roddelpraat ook wel flink wat gekregen hebben.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:40 schreef Qarrad het volgende:
Behalve dat ik mij afvraag hoe zo'n eencellige aan het geld komt om naar Dubai te komen en daar te leven, vraag ik me altijd af hoe het kan dat mensen dit soort idioten gevechtstraining geven zodat ze anderen letsel kunnen toebrengen. Meneer Soze wordt nu veroordeeld voor een mishandeling op bestelling, maar hij heeft er al meer op zijn naam staan.
Deze man is een geoefend kickbokser, net als mijn zwaar criminele veelplegende buurjongen. Er zijn dus blijkbaar mensen die je kunnen leren om je lichaam als een wapen in te zetten die zo'n gladiool binnen zien komen en geen enkel probleem hebben om zo iemand zonder impulsbeheersing of intelligentie dit bij te brengen.
Prima toch?quote:Op woensdag 4 december 2024 16:11 schreef MisterFox het volgende:
Dubai: de plek van criminelen en moslims. Echt fantastisch dat we dit mogelijk maken met z'n allen.
Wat jij dus vraagt is een brevet van vermogen om uberhaupt te mogen kickboksen? Een soort intelligetietest?quote:Op woensdag 4 december 2024 20:40 schreef Qarrad het volgende:
Behalve dat ik mij afvraag hoe zo'n eencellige aan het geld komt om naar Dubai te komen en daar te leven, vraag ik me altijd af hoe het kan dat mensen dit soort idioten gevechtstraining geven zodat ze anderen letsel kunnen toebrengen. Meneer Soze wordt nu veroordeeld voor een mishandeling op bestelling, maar hij heeft er al meer op zijn naam staan.
Deze man is een geoefend kickbokser, net als mijn zwaar criminele veelplegende buurjongen. Er zijn dus blijkbaar mensen die je kunnen leren om je lichaam als een wapen in te zetten die zo'n gladiool binnen zien komen en geen enkel probleem hebben om zo iemand zonder impulsbeheersing of intelligentie dit bij te brengen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |