Een paar weken terug werd hier nog gesteld dat dat ook een feature van X was.quote:Op zaterdag 14 december 2024 18:27 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik zie anders hele bloklijsten en volglijsten voorbij komen van de mensen die vertrokken zijn naar BlueSky. Die mensen zijn daar niet voor een discussie, ze willen het liefst elkaar veren in de reet steken. Mag allemaal hoor, maar het lijkt mij wel een beetje saai worden.
Ja. Of ben je zo dwangmatig dat je altijd moet reageren op elk bericht?quote:Op zaterdag 14 december 2024 19:18 schreef Repentless het volgende:
[..]
Is dit een reactie op mijn post?
Waarom gelijk zo'n reactie op een doodsimpele vraag? Je was ook in gesprek met anderen, waar je antwoord net zo goed een reactie op had kunnen zijn.quote:Op zaterdag 14 december 2024 20:44 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ja. Of ben je zo dwangmatig dat je altijd moet reageren op elk bericht?
Je klaagt dat "sommige mensen" alle reacties opvatten als getroll en vervolgens doe je het zelf.quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:10 schreef Repentless het volgende:
[..]
Waarom gelijk zo'n reactie op een doodsimpele vraag? Je was ook in gesprek met anderen, waar je antwoord net zo goed een reactie op had kunnen zijn.
Ik klaag niet, ik geef mijn mening erover. Vervolgens plaats jij een post daaronder, waarvan mij niet direct duidelijk is of dat een reactie is op mij. Dus ik vraag het even. Niets meer, niet minder. Dan antwoord jij met de vraag of ik zo "dwangmatig ben", direct een vrij negatieve insteek die nergens voor nodig is.quote:Op zondag 15 december 2024 00:11 schreef Ulx het volgende:
[..]
Je klaagt dat "sommige mensen" alle reacties opvatten als getroll en vervolgens doe je het zelf.
Maar als je werkelijk niet tegen dat soort gechat op X of BSky of voor mijn part hier kan -want dat is echokamer en bah- dan reageer je toch gewoon niet? Wat is nou precies het probleem?
RIP chatGPT. hoe betaalt Musk dit? OpenAI moet miljarden lenen, zelfs met subscription.quote:
In December 2023, in a U.S. Securities Exchange Commission (SEC) filing, xAI revealed that it had raised US$134.7 million in outside funding out of a total of up to $1 billion. Despite the filing, Musk later claimed via X that xAI was not seeking any funding.quote:Op zondag 15 december 2024 10:19 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
RIP chatGPT. hoe betaalt Musk dit? OpenAI moet miljarden lenen, zelfs met subscription.
Bedankt. Het kost schijnbaar veel rekenkracht om iedereen AI te laten gebruiken, zeker als je ook images kan laten maken.quote:Op zondag 15 december 2024 11:14 schreef Rnie het volgende:
[..]
In December 2023, in a U.S. Securities Exchange Commission (SEC) filing, xAI revealed that it had raised US$134.7 million in outside funding out of a total of up to $1 billion. Despite the filing, Musk later claimed via X that xAI was not seeking any funding.
In May 2024, xAI was reported to be looking for $6 billion of funding.Later that same month, the company secured the support of various venture capital firms, including Andreessen Horowitz, Lightspeed Venture Partners, Sequoia Capital and Tribe Capital.
Ja alle energiebesparing voor het klimaat is met AI weer terug gedraaid..quote:Op zondag 15 december 2024 11:50 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Bedankt. Het kost schijnbaar veel rekenkracht om iedereen AI te laten gebruiken, zeker als je ook images kan laten maken.
Wat dacht je van al die cryptofarms?quote:Op dinsdag 17 december 2024 19:19 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja alle energiebesparing voor het klimaat is met AI weer terug gedraaid..
Niks om je wat betreft het klimaat druk te maken. Het komt hoe het de mens toekomt.quote:Op dinsdag 17 december 2024 19:29 schreef Wantie het volgende:
[..]
Iedereen gaat eraan, vroeger of later.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |