En als je denkt had ik de eerste keer maar mijn spullen gepakt en haar in de stront laten zakken?quote:Op woensdag 4 december 2024 13:35 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik begrijp je, maar bedenk dat sommige personen (m/v) niet anders kennen. Uiteraard is het het beste om direct je spullen te pakken en je niet te gaan verlagen tot haar niveau in dit geval. Ik heb hier zelf helaas ervaring mee en soms denk ik wel eens: had ik maar de eerste keer terug gemept, dan had het niet zover hoeven komen, namelijk jarenlang op eieren lopen om te voorkomen dat ze weer los ging. Maar ja, zoiets zit niet in mijn natuur om dat in een relatie te doen.
quote:Op dinsdag 3 december 2024 22:41 schreef Eerdmans020 het volgende:
[..]
Wat doet een volwassen iemand bij dit soort gevallen?
Alleen al dit is een mooi voorbeeld dat je niet volwassen bezig bent.quote:Ineens kapte mijn vrouw het gesprek en zei dat ik 3 maanden zonder werk thuis zat en bij mijn nieuwe opdracht de factuur nog niet eens is betaald, dat ik moest kappen over een nieuwe tv.
En het blijkt dat het ook weer een BS verhaal is, want een week geleden opende TS een topic dat hij al 2 maanden aan het werk was en dat er moeilijke collega's zijn.quote:Op woensdag 4 december 2024 19:05 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:
[..]
[..]
Alleen al dit is een mooi voorbeeld dat je niet volwassen bezig bent.
Je vrouw heeft gewoon gelijk. Je hebt al 3 maanden geen werk en dan wil je zo'n dure en onnodige uitgave doet.
Logisch dat ze er tegenin gaat.
Als gedetacheerde ZZPer, toch ? Een topic over zijn urenverantwoording.quote:Op woensdag 4 december 2024 19:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
En het blijkt dat het ook weer een BS verhaal is, want een week geleden opende TS een topic dat hij al 2 maanden aan het werk was en dat er moeilijke collega's zijn.
Dat is heftig wat je hebt meegemaakt, heel naar. Hopelijk heb je het een plek kunnen geven, voor zover dat mogelijk is.quote:Op woensdag 4 december 2024 13:35 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik begrijp je, maar bedenk dat sommige personen (m/v) niet anders kennen. Uiteraard is het het beste om direct je spullen te pakken en je niet te gaan verlagen tot haar niveau in dit geval. Ik heb hier zelf helaas ervaring mee en soms denk ik wel eens: had ik maar de eerste keer terug gemept, dan had het niet zover hoeven komen, namelijk jarenlang op eieren lopen om te voorkomen dat ze weer los ging. Maar ja, zoiets zit niet in mijn natuur om dat in een relatie te doen.
Dat is wat anders dan "je hebt al 3 maanden geen werk".quote:Op woensdag 4 december 2024 20:00 schreef capricia het volgende:
[..]
Als gedetacheerde ZZPer, toch ? Een topic over zijn urenverantwoording.
Ongeacht welke constructie:
Ik denk dat hij idd zijn facturen nog niet uitbetaald gekregen heeft. Dat duurt meestal wel 30 dagen, na het verzenden van de factuur. Dus nadat je er al een maand gewerkt hebt.
Dus ben je zo 2 maanden verder.
En vaak nog langer.
Ik ben al jaren bij haar weg, maar zoiets duurt lang om te verwerken helaas.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:25 schreef Rozenbloem het volgende:
[..]
Dat is heftig wat je hebt meegemaakt, heel naar. Hopelijk heb je het een plek kunnen geven, voor zover dat mogelijk is.
Het beste is om de relatie te verbreken. Er is sprake van mishandeling, fysiek geweld en het ziet er niet naar uit dat jullie hier samen uit gaan komen. Al helemaal niet beginnen aan kinderen in jullie situatie. Daarmee zadel je die kinderen alleen maar met trauma’s, ellende en problemen op. Maar ik heb zo’n vermoeden dat je niet durft weg te gaan. Hopelijk heb je mensen om je heen waar je hier in ieder geval over kunt praten.
Ik zou dan eens beginnen met deze relatie beëindigen en te kijken of je iemand tegenkomt die wel geschikt is als moeder van je kind.quote:Op dinsdag 3 december 2024 23:18 schreef Eerdmans020 het volgende:
[..]
Zij weet dat ik langer een kinderwens heb en probeert dat ook nu te gebruiken richting mij.
quote:Op donderdag 5 december 2024 11:28 schreef greysbones het volgende:
TS heeft zijn oortjes in en negeert elke user de moeder nu
Hij zou zelf ook in de spiegel moeten kijken en zich afvragen of hij zelf wel geschikt is als vader. Aangezien hij losse handjes heeft wie zegt dat hij die niet gebruikt tegen zijn kinderen bij ruzie of boosheid.quote:Op donderdag 5 december 2024 11:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik zou dan eens beginnen met deze relatie beëindigen en te kijken of je iemand tegenkomt die wel geschikt is als moeder van je kind.
Zelfs als hij dat niet zou doen is het voorbeeld wat de kinderen van hun ouders krijgen al desastreus.quote:Op donderdag 5 december 2024 11:49 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Hij zou zelf ook in de spiegel moeten kijken en zich afvragen of hij zelf wel geschikt is als vader. Aangezien hij losse handjes heeft wie zegt dat hij die niet gebruikt tegen zijn kinderen bij ruzie of boosheid.
Ben je user Masberum al vergeten?quote:Op donderdag 5 december 2024 11:11 schreef JeMoeder het volgende:
Leuk verzonnen verhaal weer binnen de fantasiewereld die je hebt opgezet. Hoort bij de beste fictie die ik de afgelopen maanden op FOK heb gezien.
Straks is TS een cuck.quote:Op donderdag 5 december 2024 11:47 schreef rival het volgende:
Ik denk dat je gewoon beter je best moet doen.
Meer moet toegeven aan wat zij wilt. Meer rekening met haar houden.
Als je vindt dat zij je vernederd waar je vrienden bij zijn dat moet je een betere man zijn zodat ze geen reden heeft om je te vernederen.
Je vrouw klinkt als een stabiele eerlijke vrouw. Die gun ik een sterkere vent dan hoe jij je momenteel gedraagt.
Hoezo moet hij zijn spullen pakken? Zij is bij hem ingetrokken. Als het huis op zijn naam staan tyft hij haar gewoon uit.quote:Op woensdag 4 december 2024 13:35 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ze hebben een huurwoning, als ze getrouwd zijn is zij door dat huwelijk (en het gegeven dat ze er al meer dan 2 jaar woont) gewoon medehuurder.quote:Op vrijdag 6 december 2024 08:12 schreef HSG het volgende:
[..]
Hoezo moet hij zijn spullen pakken? Zij is bij hem ingetrokken. Als het huis op zijn naam staan tyft hij haar gewoon uit.
Het lijkt mij verder wel normaal dat degene die de handjes niet thuis kan houden vertrekt…quote:Op vrijdag 6 december 2024 09:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze hebben een huurwoning, als ze getrouwd zijn is zij door dat huwelijk (en het gegeven dat ze er al meer dan 2 jaar woont) gewoon medehuurder.
En jij denkt dat hij dat voorelkaar gaat krijgen?quote:Op vrijdag 6 december 2024 09:42 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het lijkt mij verder wel normaal dat degene die de handjes niet thuis kan houden vertrekt…
Dat is iets anders. Maar het sentiment dat zij dient te vertrekken vind ik logisch.quote:Op vrijdag 6 december 2024 09:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
En jij denkt dat hij dat voorelkaar gaat krijgen?dan was dit al lang gebeurd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |