Uit elkaar gaan. Dit klinkt heel toxischquote:Op dinsdag 3 december 2024 22:41 schreef Eerdmans020 het volgende:
[..]
Wat doet een volwassen iemand bij dit soort gevallen?
Het voorgoed uit maken en inderdaad alles en iedereen in contact met haar verwijderen uit je leven en blokkeren op je telefoon. Dit betekent ook delen van je inboedel verwijderen die je aan haar herinnert.quote:Op dinsdag 3 december 2024 22:26 schreef Eerdmans020 het volgende:
Wat moet ik doen? Haar blokkeren? En haar moeder en verdwijnen?
Jawel joh, misschien kan je moeder dan ook nog even toeteren als ze langsrijdt.quote:Op dinsdag 3 december 2024 22:50 schreef Eerdmans020 het volgende:
Of moet ik mijn ouders niet hiermee belasten.
Dat jij haar ook niet respecteert heeft daar niets mee te maken?quote:Op dinsdag 3 december 2024 23:38 schreef Eerdmans020 het volgende:
[..]
Dat ze mij niet respecteert is duidelijk. Zo ga je niet om met je partner in het bijzijn van zijn vrienden en ouders.
Oh god, en dan is de baby er en dan staat zijn moeder iedere dag op de stoep om zijn vrouw duidelijk te maken wat ze als jonge moeder allemaal verkeerd doet...quote:
Dat heeft hij toch al gedaan?quote:Op dinsdag 3 december 2024 23:53 schreef Droopie het volgende:
[..]
Kans groot dat ie straks ook tikken gaat uitdelen, onder het mom zei begon en ik moest mij verdedigen.
quote:Op dinsdag 3 december 2024 22:26 schreef Eerdmans020 het volgende:
Nadat mijn vrienden weg waren, heb ik haar boos toegesproken dat ik altijd geld verdien en al zou ik twee maanden zonder opdracht thuis zitten, met de verdiensten van de maanden hiervoor dek ik sowieso het hele jaar. Dat ze mij vernederd naast mijn vrienden. Toen wilde ik naar buiten om rondje te lopen en zij ging bij de deur staan en ik duwde haar weg om naar buiten te kunnen. Vervolgens begon ze te schreeuwen dat ik haar te hard had geduwd en begon ze mij ineens te krabben en te knijpen. Ik heb er niet op gereageerd en ben weg gegaan. Vervolgens op de bank geslapen.
De volgende dag heb ik niet meer haar gesproken en zij maar de hele dag huilen in de woonkamer. Ik ben daar niet op ingegaan. Vandaag na werk kwam ik thuis, heb ik gekookt voor mijzelf en tijdens het eten begon zij continu te praten. Ik zei dat ik geen behoefte heb aan contact en dat ik moe ben. Zij begon toen met vernederen dat ik geen man zou zijn, dat ik niet iets oppak, dat ik de ruzie alleen maar groter maak. Ook daarop heb ik niet gereageerd en deed ik mijn oordopjes in. Na het eten ging ik naar de badkamer om mijn handen te wassen en toen sloeg ze op mijn rug. Ik werd daar kwaad om een sloeg haar terug, waarna zij mij begon te krabben en te knijpen. Ze wilde gwn in mijn gezicht grijpen en ik deed maar niks, omdat ik haar geen pijn wil doen en mijzelf niet in de problemen wil werken.
quote:Op dinsdag 3 december 2024 23:35 schreef Eerdmans020 het volgende:
[..]
Als de ruzies wekelijks terugkomen al drie jaar, dan is bij het uitpraten niet meer nodig. Dan geef ik het iedere keer een plek tot ik het niet meer kan.
Er moet hoe dan ook een aanleiding zijn waarom ze zo op hem reageert. Over het algemeen stellen noch mannen noch vrouwen zich voor de lol zo op tegenover hun partnerquote:Op woensdag 4 december 2024 10:42 schreef oppiedoppie het volgende:
Oooow, na het lezen van je pohi raad ik je aan om 1. psychologische hulp te zoeken want hoe jij reageert in een ruzie is niet normaal of anders 2. je te laten steriliseren want kinderen opvoeden lijkt me geen goed id in jouw geval.
Jij voelt je slachtoffer van haar maar zij is net zo goed slachtoffer van jouw gedrag. Dus probeer eens wat meer zelfkennis te krijgen. Denk dat deze relatie verloren is, nadat je elkaar hebt genegeerd, geslaan, gekrabt en geknepen, maar misschien kun je het toepassen in een volgende relatie.
Niet weglopen, maar gewoon normaal uitpraten.quote:Op dinsdag 3 december 2024 22:41 schreef Eerdmans020 het volgende:
[..]
Wat doet een volwassen iemand bij dit soort gevallen?
Ik weet het niet hoor, maar gezien de stijl van schrijven vermoed ik steeds meer dat wij hier met een 14 jarige puber te maken hebben en dat we straks na het 7e of 8e lesuur pas weer wat terug horen van TS?quote:Op woensdag 4 december 2024 10:42 schreef oppiedoppie het volgende:
Oooow, na het lezen van je pohi raad ik je aan om 1. psychologische hulp te zoeken want hoe jij reageert in een ruzie is niet normaal of anders 2. je te laten steriliseren want kinderen opvoeden lijkt me geen goed id in jouw geval.
Jij voelt je slachtoffer van haar maar zij is net zo goed slachtoffer van jouw gedrag. Dus probeer eens wat meer zelfkennis te krijgen. Denk dat deze relatie verloren is, nadat je elkaar hebt genegeerd, geslaan, gekrabt en geknepen, maar misschien kun je het toepassen in een volgende relatie.
Heel slim. Als ze juridisch kan aantonen dat je haar fysiek mishandeld hebt, kan je daarvoor aangeklaagd worden. Verder dwing je niet bepaald respect af bij mensen als jij jouw losse handjes afreageert op vrouwen die fysiek minder sterk zijn dan jij.quote:Op woensdag 4 december 2024 12:26 schreef SemperLibertas het volgende:
dan zou ik haar een bitch slap geven,
Klopt, juridisch gezien is dit niet handig. Alleen zo'n type wijf verstaat maar één taal: die van conflicten, inclusief fysiek geweld. Dan kan een koekje van eigen deeg wel werken omdat ze dan respect voor je heeft, hoe gek dat ook klinkt.quote:Op woensdag 4 december 2024 13:16 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Kl
[..]
Heel slim. Als ze juridisch kan aantonen dat je haar fysiek mishandeld hebt, kan je daarvoor aangeklaagd worden. Verder dwing je niet bepaald respect af bij mensen als jij jouw losse handjes afreageert op vrouwen die fysiek minder sterk zijn dan jij.
Het werkt voor TS beter als hij de relatie beëindigt en alle zaken die daarbij komen kijken netjes afhandelt. Daarna kan hij nog lang genieten van zijn vrijgezellenleven, want hij heeft al die tijd nodig om na te denken hoe hij met wie dan ook een gezonde relatie kan opbouwen.
quote:Op woensdag 4 december 2024 13:20 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Klopt, juridisch gezien is dit niet handig. Alleen zo'n type wijf verstaat maar één taal: die van conflicten, inclusief fysiek geweld. Dan kan een koekje van eigen deeg wel werken omdat ze dan respect voor je heeft, hoe gek dat ook klinkt.
Ik begrijp jequote:Op woensdag 4 december 2024 13:23 schreef Droopie het volgende:
[..]
Begin gewoon eens om te vertrekken en je telefoon niet op te nemen.
Om gelijk geweld te gebruiken is zo'n zwaktebod.
Dat zij geweld kiest, ook al is zij een vrouw, is net zo triest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |