abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215762207
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 22:41 schreef Eerdmans020 het volgende:

[..]
Wat doet een volwassen iemand bij dit soort gevallen?
Uit elkaar gaan. Dit klinkt heel toxisch
pi_215762523
Gezien je allereerste topic op dit forum, en nu dit topic, denk ik dat het tijd is dat jullie uit elkaar gaan.

Dit is toch geen doen, man man man
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_215762539
Stuur je chick naar mij, ik hou wel van een beetje slaan.
pi_215763126
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2024 22:26 schreef Eerdmans020 het volgende:
Wat moet ik doen? Haar blokkeren? En haar moeder en verdwijnen?
Het voorgoed uit maken en inderdaad alles en iedereen in contact met haar verwijderen uit je leven en blokkeren op je telefoon. Dit betekent ook delen van je inboedel verwijderen die je aan haar herinnert.

En koop die fucking tv.
Google is your friend, abuse your friends
  woensdag 4 december 2024 @ 08:06:59 #80
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_215763127
Waarom zijn jullie überhaupt nog bij elkaar dan?
  woensdag 4 december 2024 @ 08:43:18 #81
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215763428
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 22:50 schreef Eerdmans020 het volgende:
Of moet ik mijn ouders niet hiermee belasten.
Jawel joh, misschien kan je moeder dan ook nog even toeteren als ze langsrijdt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 4 december 2024 @ 08:50:09 #82
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215763488
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 23:38 schreef Eerdmans020 het volgende:

[..]
Dat ze mij niet respecteert is duidelijk. Zo ga je niet om met je partner in het bijzijn van zijn vrienden en ouders.
Dat jij haar ook niet respecteert heeft daar niets mee te maken?
Los van het feit dat het ronduit dom is om even te beslissen dat er wel een nieuwe TV komt zonder dat eerst met haar te overleggen maar haar dat voor de voeten te gooien terwijl er andere mensen bij zijn.

Je dacht dat ze haar mond dan misschien wel zou houden en je er mee weg zou komen?

Maar goed, het is al bizar dat jullie überhaupt nog over het krijgen van kinderen praten, deze relatie geeft op geen enkele manier aan dat het krijgen van kinderen een goed idee zou zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 4 december 2024 @ 08:52:12 #83
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215763514
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2024 23:46 schreef maily het volgende:

[..]
En een toeterende moeder.
Oh god, en dan is de baby er en dan staat zijn moeder iedere dag op de stoep om zijn vrouw duidelijk te maken wat ze als jonge moeder allemaal verkeerd doet...
Maar dat zet hij dan weg als "helpen" door zijn moeder.
Dat wordt een feest.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 4 december 2024 @ 08:54:45 #84
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215763539
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 23:53 schreef Droopie het volgende:

[..]
Kans groot dat ie straks ook tikken gaat uitdelen, onder het mom zei begon en ik moest mij verdedigen.
Dat heeft hij toch al gedaan?
Hij omschreef het in dit topic al 2 keer: een keer toen hij weg wilde gaan en zij in de deuropening stond en een keer in de badkamer.

quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2024 22:26 schreef Eerdmans020 het volgende:

Nadat mijn vrienden weg waren, heb ik haar boos toegesproken dat ik altijd geld verdien en al zou ik twee maanden zonder opdracht thuis zitten, met de verdiensten van de maanden hiervoor dek ik sowieso het hele jaar. Dat ze mij vernederd naast mijn vrienden. Toen wilde ik naar buiten om rondje te lopen en zij ging bij de deur staan en ik duwde haar weg om naar buiten te kunnen. Vervolgens begon ze te schreeuwen dat ik haar te hard had geduwd en begon ze mij ineens te krabben en te knijpen. Ik heb er niet op gereageerd en ben weg gegaan. Vervolgens op de bank geslapen.

De volgende dag heb ik niet meer haar gesproken en zij maar de hele dag huilen in de woonkamer. Ik ben daar niet op ingegaan. Vandaag na werk kwam ik thuis, heb ik gekookt voor mijzelf en tijdens het eten begon zij continu te praten. Ik zei dat ik geen behoefte heb aan contact en dat ik moe ben. Zij begon toen met vernederen dat ik geen man zou zijn, dat ik niet iets oppak, dat ik de ruzie alleen maar groter maak. Ook daarop heb ik niet gereageerd en deed ik mijn oordopjes in. Na het eten ging ik naar de badkamer om mijn handen te wassen en toen sloeg ze op mijn rug. Ik werd daar kwaad om een sloeg haar terug, waarna zij mij begon te krabben en te knijpen. Ze wilde gwn in mijn gezicht grijpen en ik deed maar niks, omdat ik haar geen pijn wil doen en mijzelf niet in de problemen wil werken.

[ Bericht 56% gewijzigd door Leandra op 04-12-2024 09:00:06 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_215763950
Zo te lezen ben je inderdaad net zo erg als zij. Wat dat betreft verdienen jullie elkaar.

Lekker contraproductief gaan negeren en je oortjes indoen. Hoe ga je het dan in hemelsnaam oplossen?
En zo te lezen zijn jullie ook geen ster in het handjes thuis houden, jij net zo erg als zij.

Maar je wilt toch geen adviezen horen want je weet zelf ook wel wat je het beste kan doen maar dat durf je niet.
  Spellchecker woensdag 4 december 2024 @ 10:28:26 #86
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_215764531
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 23:35 schreef Eerdmans020 het volgende:

[..]
Als de ruzies wekelijks terugkomen al drie jaar, dan is bij het uitpraten niet meer nodig. Dan geef ik het iedere keer een plek tot ik het niet meer kan.
_O- _O-

En dan open je weer een topic :Y
  woensdag 4 december 2024 @ 10:42:51 #87
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_215764688
Oooow, na het lezen van je pohi raad ik je aan om 1. psychologische hulp te zoeken want hoe jij reageert in een ruzie is niet normaal of anders 2. je te laten steriliseren want kinderen opvoeden lijkt me geen goed id in jouw geval.

Jij voelt je slachtoffer van haar maar zij is net zo goed slachtoffer van jouw gedrag. Dus probeer eens wat meer zelfkennis te krijgen. Denk dat deze relatie verloren is, nadat je elkaar hebt genegeerd, geslaan, gekrabt en geknepen, maar misschien kun je het toepassen in een volgende relatie.
To BG or not to BG!
pi_215764780
Is hier ook een film van?
  Spellchecker woensdag 4 december 2024 @ 10:59:59 #89
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_215764825
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 10:55 schreef Cupfighter het volgende:
Musical volgend jaar.
pi_215764884
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 10:42 schreef oppiedoppie het volgende:
Oooow, na het lezen van je pohi raad ik je aan om 1. psychologische hulp te zoeken want hoe jij reageert in een ruzie is niet normaal of anders 2. je te laten steriliseren want kinderen opvoeden lijkt me geen goed id in jouw geval.

Jij voelt je slachtoffer van haar maar zij is net zo goed slachtoffer van jouw gedrag. Dus probeer eens wat meer zelfkennis te krijgen. Denk dat deze relatie verloren is, nadat je elkaar hebt genegeerd, geslaan, gekrabt en geknepen, maar misschien kun je het toepassen in een volgende relatie.
Er moet hoe dan ook een aanleiding zijn waarom ze zo op hem reageert. Over het algemeen stellen noch mannen noch vrouwen zich voor de lol zo op tegenover hun partner

En je hebt gelijk dat hij pas aan kinderen kan denken als hij een goede vader kan zijn en zijn vrouw een goede moeder.

Ik heb zelf ook probleemrelaties gehad. Ik begrijp nu achteraf pas dat er helemaal geen sprake was van liefde, maar van een illusie dat de juiste partner de leegte in mezelf kon opvullen. In werkelijkheid ging het patroon waarmee ik opgroeide, zich in die relaties herhalen.
pi_215764894
quote:
Volgens mij wel

Bekijk deze YouTube-video
pi_215764896
Ik zou de relatie enkel proberen te redden voor 75” OLED 4K-ultra HD flatscreen van LG ...

Maar als het om een 55 of 65inch ging, kun je dr beter een einde aan breien... ook als het om een andere fabrikant dan LG of misschien Sony ging... bij een Samsung is er al geen redden meer aan
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_215765039
quote:
Bekijk deze YouTube-video
Hell To The Liars
pi_215765479
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 22:41 schreef Eerdmans020 het volgende:

[..]
Wat doet een volwassen iemand bij dit soort gevallen?
Niet weglopen, maar gewoon normaal uitpraten.

En de relatie beëindigen lijkt mij ook een normale stap in dezen.
pi_215765511
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 10:42 schreef oppiedoppie het volgende:

Ik weet het niet hoor, maar gezien de stijl van schrijven vermoed ik steeds meer dat wij hier met een 14 jarige puber te maken hebben en dat we straks na het 7e of 8e lesuur pas weer wat terug horen van TS?

Als het verkeerd inschat en TS zit echt zo diep in dit leven dan zou ik direct 'een knoopje erin' adviseren...
  woensdag 4 december 2024 @ 12:26:08 #96
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_215765709
Als je in zo'n situatie zit als man en je hebt geen kinderen met haar dan zou ik haar een bitch slap geven, tegen haar zeggen dat ze dood kan vallen en vervolgens de deur achter me dicht slaan en nooit meer omkijken. Zulke wijven gaan dan weer door naar het volgende slachtoffer en jij bent vrij.
Le Diable
pi_215766164
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 12:26 schreef SemperLibertas het volgende:
dan zou ik haar een bitch slap geven,
Heel slim. Als ze juridisch kan aantonen dat je haar fysiek mishandeld hebt, kan je daarvoor aangeklaagd worden. Verder dwing je niet bepaald respect af bij mensen als jij jouw losse handjes afreageert op vrouwen die fysiek minder sterk zijn dan jij.

Het werkt voor TS beter als hij de relatie beëindigt en alle zaken die daarbij komen kijken netjes afhandelt. Daarna kan hij nog lang genieten van zijn vrijgezellenleven, want hij heeft al die tijd nodig om na te denken hoe hij met wie dan ook een gezonde relatie kan opbouwen.
  woensdag 4 december 2024 @ 13:20:17 #98
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_215766193
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2024 13:16 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

Kl
[..]
Heel slim. Als ze juridisch kan aantonen dat je haar fysiek mishandeld hebt, kan je daarvoor aangeklaagd worden. Verder dwing je niet bepaald respect af bij mensen als jij jouw losse handjes afreageert op vrouwen die fysiek minder sterk zijn dan jij.

Het werkt voor TS beter als hij de relatie beëindigt en alle zaken die daarbij komen kijken netjes afhandelt. Daarna kan hij nog lang genieten van zijn vrijgezellenleven, want hij heeft al die tijd nodig om na te denken hoe hij met wie dan ook een gezonde relatie kan opbouwen.
Klopt, juridisch gezien is dit niet handig. Alleen zo'n type wijf verstaat maar één taal: die van conflicten, inclusief fysiek geweld. Dan kan een koekje van eigen deeg wel werken omdat ze dan respect voor je heeft, hoe gek dat ook klinkt.
Le Diable
pi_215766207
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 13:20 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Klopt, juridisch gezien is dit niet handig. Alleen zo'n type wijf verstaat maar één taal: die van conflicten, inclusief fysiek geweld. Dan kan een koekje van eigen deeg wel werken omdat ze dan respect voor je heeft, hoe gek dat ook klinkt.
:')

Begin gewoon eens om te vertrekken en je telefoon niet op te nemen.

Om gelijk geweld te gebruiken is zo'n zwaktebod.
Dat zij geweld kiest, ook al is zij een vrouw, is net zo triest.
Hell To The Liars
  woensdag 4 december 2024 @ 13:35:43 #100
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_215766320
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 13:23 schreef Droopie het volgende:

[..]
:')

Begin gewoon eens om te vertrekken en je telefoon niet op te nemen.

Om gelijk geweld te gebruiken is zo'n zwaktebod.
Dat zij geweld kiest, ook al is zij een vrouw, is net zo triest.
Ik begrijp je :') , maar bedenk dat sommige personen (m/v) niet anders kennen. Uiteraard is het het beste om direct je spullen te pakken en je niet te gaan verlagen tot haar niveau in dit geval. Ik heb hier zelf helaas ervaring mee en soms denk ik wel eens: had ik maar de eerste keer terug gemept, dan had het niet zover hoeven komen, namelijk jarenlang op eieren lopen om te voorkomen dat ze weer los ging. Maar ja, zoiets zit niet in mijn natuur om dat in een relatie te doen.
Le Diable
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')