Wat doet een volwassen iemand bij dit soort gevallen?quote:Op dinsdag 3 december 2024 22:40 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:
Je kan ook volwassen worden. Het is maar een idee.
Week/paar weken rust nemen, daarna contact opzoeken en dit eventueel uitpraten en dan ook gelijk bij vermelden dat het verder niet gaat werken en dat we onze eigen weg gaan.quote:Op dinsdag 3 december 2024 22:41 schreef Eerdmans020 het volgende:
[..]
Wat doet een volwassen iemand bij dit soort gevallen?
Zelf bedenken wat een goed idee is. De rest zijn trollen die elke keer met hetzelfde verhaal komen op een forum en dan 0,0 doen met de eerder gegeven adviezen.quote:Op dinsdag 3 december 2024 22:41 schreef Eerdmans020 het volgende:
[..]
Wat doet een volwassen iemand bij dit soort gevallen?
Moet ik beter naar een hotel of is het prima naar mijn ouders te gaan en te zeggen dat het niet goed gaat thuis en daar slaap.quote:Op dinsdag 3 december 2024 22:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Week/paar weken rust nemen, daarna contact opzoeken en dit eventueel uitpraten en dan ook gelijk bij vermelden dat het verder niet gaat werken en dat we onze eigen weg gaan.
Alle 2 tevreden en gewoon met rust laten.
Oja moeders moeten er gewoon niet mee bemoeien, dit is tussen jullie maar blijkbaar kan ze het niet alleen af.
Dat is aan je zelf, maar uiteindelijk zal je toch jou ouders hiervan op de hoogte moeten brengen, dus beter vertrek je daar gelijk heen gooi het op tafel. Regel dan ook gelijk een nieuwe onderkomen/huis.quote:Op dinsdag 3 december 2024 22:49 schreef Eerdmans020 het volgende:
[..]
Moet ik beter naar een hotel of is het prima naar mijn ouders te gaan en te zeggen dat het niet goed gaat thuis en daar slaap.
Ze respecteert ook niet als ik zeg geen behoefte te hebben aan een gesprek. Ze gaat dan vernederen of keihard huilen. Waarom kan zij mij niet een paar dagen negeren tot we weer tot rust komen.quote:Op dinsdag 3 december 2024 22:55 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat is aan je zelf, maar uiteindelijk zal je toch jou ouders hiervan op de hoogte moeten brengen, dus beter vertrek je daar gelijk heen gooi het op tafel. Regel dan ook gelijk een nieuwe onderkomen/huis.
Gezien dit al eerder is voorgekomen (wat ik uit het verhaal lees) is het niet handig om dit nog eens voor te zetten, hoe leuk het ook klinkt dit gaat gewoon niet werken.
Zo wie zo is slaan/krabben wat dan ook maar voor geweld, tijdens een relatie gewoon not done. Ik ben al 16 jaar bij mijn vriendin, en in die 16 jaar hebben we elkaar nog nooit geslagen, tuurlijk heb je in elke relatie wel iets maar dat moet ook op een nette manier worden opgelost. Deze manieren van jullie is gewoon einde relatie.
Mijn ouders zijn op leeftijd en vinden deze ruzies van ons al 3 jaar vreselijk. Ik wil ook niet continu op deze manier bij hun aankloppen. Een ander nadeel is dat mijn vrouw uit een andere stad komt en bij mij is ingetrokken en ik 2 straten verder van mijn ouders woon.quote:Op dinsdag 3 december 2024 23:08 schreef oppiedoppie het volgende:
En dit gaat al jaren aan zo?
Dan wil je zelf ook eigenlijk niet anders als jullie al jaren zo met elkaar omgaan.
Ga gewoon weg. Klaar. Zeg 'ik ga weg, ben er klaar mee, onze relatie werkt niet'.
En dan ook gewoon gaan......
Dan maar terug naar je ouders. Ook niet zo erg. Mooi dat het kan.
Zoveel pech als jij hebt, echt he ....quote:Op dinsdag 3 december 2024 23:10 schreef Eerdmans020 het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn op leeftijd en vinden deze ruzies van ons al 3 jaar vreselijk. Ik wil ook niet continu op deze manier bij hun aankloppen. Een ander nadeel is dat mijn vrouw uit een andere stad komt en bij mij is ingetrokken en ik 2 straten verder van mijn ouders woon.
Zij is bij hem ingetrokken.quote:Op dinsdag 3 december 2024 22:44 schreef oppiedoppie het volgende:
Wat een rare manier van ruziemaken.
Zoek een nieuwe plek en ga daar weg, lijkt me niet zo moeilijk. Ja een nieuwe plek zou lastig kunnen zijn maar ik zou dan gewoon zolang een campertje nemen. Krabben en knijpen joh? Man, man, man.......
Haar ouders, beiden boven 70 die verzoenen het. Die zeggen dan dat zij spijt heeft en mij mist en dat ik het niet moet opgeven, dat ze met haar hebben gesproken en heeft geleerd van haar fouten.quote:Op dinsdag 3 december 2024 23:12 schreef Droopie het volgende:
Maar @:eerdmans020
Je hoeft natuurlijk niet op mij te reageren, maar vorige maand had je contact met een advocaat enzo.
Hoe is afgelopen maand gegaan en wat heb jezelf bedacht om dit probleem op te lossen.
Wat wij, je vader en vrienden ervan vinden dat weet je zelf nu ook wel.
Maar wat ga jij doen? Over een maand een topic openen hoe kut de kerst was en dat je vrienden geen contact meer met je opnemen omdat ze dit dat zijn?
Dat je het nog uit je toetsenbord krijgt ookquote:Op dinsdag 3 december 2024 23:16 schreef Eerdmans020 het volgende:
[..]
Haar ouders, beiden boven 70 die verzoenen het. Die zeggen dan dat zij spijt heeft en mij mist en dat ik het niet moet opgeven, dat ze met haar hebben gesproken en heeft geleerd van haar fouten.
Op een of andere manier, denk ik, ik kan het ook anders doen, misschien ligt het aan mij, maar dat zij bij boosheid of wanneer zij haar niet zin krijgt losse handjes krijgt, dat kan gewoon niet.
Dat ze mij nu ook durft te appen met het verhaal dat ze om deze reden geen kind durft te nemen, dat ze alleen en verdrietig thuis zit en dat het met een kind nog erger wordt blabla.
Dan gewoon duidelijk zijn dat je hier klaar mee bent en dat het nu klaar is, vermeld ook dat je met rust gelaten wilt worden, ga naar je ouders en kijk voor een andere woning, dat is mijn advies, als ze gaat janken is ze geen vrouw maar een klein kind zo kun je het ook zien maar hou dit verder voor je natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 december 2024 23:00 schreef Eerdmans020 het volgende:
[..]
Ze respecteert ook niet als ik zeg geen behoefte te hebben aan een gesprek. Ze gaat dan vernederen of keihard huilen. Waarom kan zij mij niet een paar dagen negeren tot we weer tot rust komen.
Ze zegt dan dat ze een vrouw is en aandacht nodig heeft en niet genegeerd mag worden en dat soort rare gezever.
Zij weet dat ik langer een kinderwens heb en probeert dat ook nu te gebruiken richting mij.quote:Op dinsdag 3 december 2024 23:17 schreef maily het volgende:
[..]
Dat je het nog uit je toetsenbord krijgt ook
Maar zij is bij hem ingetrokken. Of mis ik iets?quote:Op dinsdag 3 december 2024 23:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dan gewoon duidelijk zijn dat je hier klaar mee bent en dat het nu klaar is, vermeld ook dat je met rust gelaten wilt worden, ga naar je ouders en kijk voor een andere woning, dat is mijn advies, als ze gaat janken is ze geen vrouw maar een klein kind zo kun je het ook zien maar hou dit verder voor je natuurlijk.
Ik lees dat jou ouders 2 straten verder woont en op leeftijd zijn, maak duidelijk dat je hier tijdelijk bent en dat je wel actief gaat zoeken naar een andere plek.
Op een of andere manier vind ik haar zielig en wil haar niet in de steek laten, maar dit werkt gewoon niet. Zo vaak geprobeerd.quote:Op dinsdag 3 december 2024 23:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dan gewoon duidelijk zijn dat je hier klaar mee bent en dat het nu klaar is, vermeld ook dat je met rust gelaten wilt worden, ga naar je ouders en kijk voor een andere woning, dat is mijn advies, als ze gaat janken is ze geen vrouw maar een klein kind zo kun je het ook zien maar hou dit verder voor je natuurlijk.
Ik lees dat jou ouders 2 straten verder woont en op leeftijd zijn, maak duidelijk dat je hier tijdelijk bent en dat je wel actief gaat zoeken naar een andere plek.
Ouders moeten niet mee bemoeien simpel, het moet bij haar weg komen...quote:Op dinsdag 3 december 2024 23:16 schreef Eerdmans020 het volgende:
[..]
Haar ouders, beiden boven 70 die verzoenen het. Die zeggen dan dat zij spijt heeft en mij mist en dat ik het niet moet opgeven, dat ze met haar hebben gesproken en heeft geleerd van haar fouten.
Op een of andere manier, denk ik, ik kan het ook anders doen, misschien ligt het aan mij, maar dat zij bij boosheid of wanneer zij haar niet zin krijgt losse handjes krijgt, dat kan gewoon niet.
Dat ze mij nu ook durft te appen met het verhaal dat ze om deze reden geen kind durft te nemen, dat ze alleen en verdrietig thuis zit en dat het met een kind nog erger wordt blabla.
Als je zo denkt valt het dus allemaal wel mee. Succes met haar.quote:Op dinsdag 3 december 2024 23:21 schreef Eerdmans020 het volgende:
[..]
Op een of andere manier vind ik haar zielig en wil haar niet in de steek laten, maar dit werkt gewoon niet. Zo vaak geprobeerd.
Je hebt geen ene kut met die ouders met die ouders te maken.quote:Op dinsdag 3 december 2024 23:16 schreef Eerdmans020 het volgende:
[..]
Ook namens mij succes!quote:Op dinsdag 3 december 2024 23:23 schreef HSG het volgende:
[..]
Als je zo denkt valt het dus allemaal wel mee. Succes met haar.
Waar baseer je dat op?quote:Op dinsdag 3 december 2024 23:20 schreef HSG het volgende:
[..]
Maar zij is bij hem ingetrokken. Of mis ik iets?
Des te meer reden om er een punt achter te zetten en op zoek te gaan naar een leuke moeder voor je toekomstige kinderen.quote:Op dinsdag 3 december 2024 23:18 schreef Eerdmans020 het volgende:
[..]
Zij weet dat ik langer een kinderwens heb en probeert dat ook nu te gebruiken richting mij.
quote:
quote:Op dinsdag 3 december 2024 23:10 schreef Eerdmans020 het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn op leeftijd en vinden deze ruzies van ons al 3 jaar vreselijk. Ik wil ook niet continu op deze manier bij hun aankloppen. Een ander nadeel is dat mijn vrouw uit een andere stad komt en bij mij is ingetrokken en ik 2 straten verder van mijn ouders woon.
Zo te lezen speelt dit al 2 jaar zo?quote:Op dinsdag 3 december 2024 23:21 schreef maily het volgende:
herhaling van zetten topics
https://forum.fok.nl/user/history/503841
Ja dat denk ik ook. Nu appt ze mij met het verhaal dat ze zich zo alleen voelt en onveilig. Dat ik er nooit ben voor haar. Zij is echt gek aan het worden. Toen ik ook uit wegging net roept ze nog na; je geeft mij geen aandacht thuis, waarschijnlijk wel je vrouwelijke collega’s die je om je heen hebt. Veel plezier met hen. Wat is dit voor een ziek gedrag?quote:Op dinsdag 3 december 2024 23:25 schreef Droopie het volgende:
[..]
Je hebt geen ene kut met die ouders met die ouders te maken.
Die zijn met een beetje pech over 10 jaar beide niet meer in leven en dan zit jij met een gare televisie, met een agressieve vrouw en een 2 kinderen op de bank.
Dan twijfel je of je weg wilt gaan en dan gaat ze de kinderen tegen je gebruiken, want zo wijf lijkt het mij wel aan de hand van de talloze topics die je geschreven hebt.
Volgens de policy mag ik niet mijn bedenkingen hebben of je een troll bent, maar als dit allemaal waar is snap ik echt niet of je compleet achterlijk bent of ergens in het leven de boot gemist hebt dat je de afgelopen jaren dit allemaal laat gebeuren.
Zelfliefde en zelfreflectie zou je eens op moeten focussen in je persoonlijke ontwikkeling.
Sorry voor de harde woorden.
Maar echt hoor.
Ha, ja. Hij zegt het. Hij zegt wel meer. Zijn vrouw, zijn vriendin. Vakanties van 20.000 euro.quote:
Ze heeft mij niet in haar macht en daarom botsen wij ook wekelijks. Zij doet bewust dingen die ik niet leuk vind om mij te raken en die emoties bij mij op te roepen. Als het aan mij ligt kan ik weken langs haar heen leven, zo sterk ben ik mentaal wel en dat weet zij en daarom wil zij mij raken door mij pijn te doen of te vernederen. Dat is wat ik denk.quote:Op dinsdag 3 december 2024 23:29 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zo te lezen speelt dit al 2 jaar zo?
Zijn vrouw heeft duidelijk hem in haar macht lijkt het...of het is meer verlatingsangst? In dat geval: Ga naar een psycholoog ga praten, gooi het eruit..
Oh f*ck is dat deze user? Hij had toch ook een topic geopend met het verhaal dat hij om de zoveel maand cadeau's van duizenden Euro's aan haar gaf?quote:Op dinsdag 3 december 2024 23:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ha, ja. Hij zegt het. Hij zegt wel meer. Zijn vrouw, zijn vriendin. Vakanties van 20.000 euro.
Jij bent echt net zo knettergek als zij.quote:Op dinsdag 3 december 2024 23:31 schreef Eerdmans020 het volgende:
[..]
Ze heeft mij niet in haar macht en daarom botsen wij ook wekelijks. Zij doet bewust dingen die ik niet leuk vind om mij te raken en die emoties bij op te roepen. Als het aan mij ligt kan ik weken langs haar heen leven, zo sterk ben ik mentaal wel en dat weet zij en daarom wil zij mij raken door mij pijn te doen of te vernederen. Dat is wat ik denk.
Waarom?quote:Op dinsdag 3 december 2024 23:32 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij bent echt net zo knettergek als zij.
Weken langs iemand heen leven zonder dingen uit te spreken is 'mentaal sterk'?quote:Op dinsdag 3 december 2024 23:31 schreef Eerdmans020 het volgende:
[..]
Ze heeft mij niet in haar macht en daarom botsen wij ook wekelijks. Zij doet bewust dingen die ik niet leuk vind om mij te raken en die emoties bij mij op te roepen. Als het aan mij ligt kan ik weken langs haar heen leven, zo sterk ben ik mentaal wel en dat weet zij en daarom wil zij mij raken door mij pijn te doen of te vernederen. Dat is wat ik denk.
Lees je eigen verhalen eens terug en ga vervolgens eens relativeren.quote:
Yup.quote:Op dinsdag 3 december 2024 23:31 schreef HSG het volgende:
[..]
Oh f*ck is dat deze user? Hij had toch ook een topic geopend met het verhaal dat hij om de zoveel maand cadeau's van duizenden Euro's aan haar gaf?
En vakantie van zoveel toen hij haar nog maar net kende?
Omdat je zelf ook kiest voor een psychologische oorlogsvoering.quote:
Als de ruzies wekelijks terugkomen al drie jaar, dan is bij het uitpraten niet meer nodig. Dan geef ik het iedere keer een plek tot ik het niet meer kan.quote:Op dinsdag 3 december 2024 23:33 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Weken langs iemand heen leven zonder dingen uit te spreken is 'mentaal sterk'?
Is het dan logisch dat iemand die iets minder sterk is hierop fysiek reageert?quote:Op dinsdag 3 december 2024 23:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Omdat je zelf ook kiest voor een psychologische oorlogsvoering.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |