abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215761505
Na de laatste ruzie en een week uit elkaar te zijn geweest, zijn we vandaag weer in een knallende ruzie terecht gekomen.

Ik had afgelopen zondag vriend thuis en hun vriendinnen/vrouwen. Ik begon over een nieuwe tv en de vriend zou van mij, mijn huidige willen overnemen tegen een goede prijs. Ineens kapte mijn vrouw het gesprek en zei dat ik 3 maanden zonder werk thuis zat en bij mijn nieuwe opdracht de factuur nog niet eens is betaald, dat ik moest kappen over een nieuwe tv. Ik werd knalrood en vrienden van mij vonden het ook niet leuk dat ze zo lelijk sprak. De avond ging dan ook uit als een nachtkaars.

Nadat mijn vrienden weg waren, heb ik haar boos toegesproken dat ik altijd geld verdien en al zou ik twee maanden zonder opdracht thuis zitten, met de verdiensten van de maanden hiervoor dek ik sowieso het hele jaar. Dat ze mij vernederd naast mijn vrienden. Toen wilde ik naar buiten om rondje te lopen en zij ging bij de deur staan en ik duwde haar weg om naar buiten te kunnen. Vervolgens begon ze te schreeuwen dat ik haar te hard had geduwd en begon ze mij ineens te krabben en te knijpen. Ik heb er niet op gereageerd en ben weg gegaan. Vervolgens op de bank geslapen.

De volgende dag heb ik niet meer haar gesproken en zij maar de hele dag huilen in de woonkamer. Ik ben daar niet op ingegaan. Vandaag na werk kwam ik thuis, heb ik gekookt voor mijzelf en tijdens het eten begon zij continu te praten. Ik zei dat ik geen behoefte heb aan contact en dat ik moe ben. Zij begon toen met vernederen dat ik geen man zou zijn, dat ik niet iets oppak, dat ik de ruzie alleen maar groter maak. Ook daarop heb ik niet gereageerd en deed ik mijn oordopjes in. Na het eten ging ik naar de badkamer om mijn handen te wassen en toen sloeg ze op mijn rug. Ik werd daar kwaad om een sloeg haar terug, waarna zij mij begon te krabben en te knijpen. Ze wilde gwn in mijn gezicht grijpen en ik deed maar niks, omdat ik haar geen pijn wil doen en mijzelf niet in de problemen wil werken.

Nu ben ik naar buiten gegaan en zit ik in de auto te kijken naar een hotelkamer. Zo gaat het al 3 jaar niet goed met ons. Heel vaak uit elkaar geweest. Ik heb ook gezegd dat ik uit elkaar wil, dan roept ze dat is niks oplossen en als je toch wil dan ga je maar de naar advocaat. Ik zeg dan dat het niet kan als wij nog steeds samenwonen. Ik heb de laatste keer ook de auto pakt gepakt en een paar dagen ben ik niet thuis geweest. Toen belde zij en haar moeder mij dat ze de auto nodig had en dat ze bij haar moeder zou slapen. Ik ging dan de auto brengen en na een paar dagen kwam ze terug.

Mijn omgeving is er helemaal klaar mee en wil hen ook niet meer hiermee belasten. Ik denk nu om een weekje weg te gaan, maar zij en haar moeder bellen mij iedere keer. Wat moet ik doen? Haar blokkeren? En haar moeder en verdwijnen?
  Spellchecker dinsdag 3 december 2024 @ 22:33:31 #2
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_215761606
Vorige keer heeft ze je met een stoel geslagen en nu weer?

Dat is gewoon strafbaar he.

Maar je vroeg advies.
Die Tv bestellen, nummers blokkeren en verwijderen.
Woonruimte zoeken, verhuizen en de tv laten bezorgen *O*
Hell To The Liars
  dinsdag 3 december 2024 @ 22:39:14 #4
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_215761611
Wat is nu precies je probleem?
pi_215761620
Je kan ook volwassen worden. Het is maar een idee.
pi_215761627
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 22:40 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:
Je kan ook volwassen worden. Het is maar een idee.
Wat doet een volwassen iemand bij dit soort gevallen?
  dinsdag 3 december 2024 @ 22:44:03 #7
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_215761645
Wat een rare manier van ruziemaken.
Zoek een nieuwe plek en ga daar weg, lijkt me niet zo moeilijk. Ja een nieuwe plek zou lastig kunnen zijn maar ik zou dan gewoon zolang een campertje nemen. Krabben en knijpen joh? Man, man, man.......
To BG or not to BG!
  dinsdag 3 december 2024 @ 22:45:59 #8
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_215761658
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 22:41 schreef Eerdmans020 het volgende:

[..]
Week/paar weken rust nemen, daarna contact opzoeken en dit eventueel uitpraten en dan ook gelijk bij vermelden dat het verder niet gaat werken en dat we onze eigen weg gaan.

Alle 2 tevreden en gewoon met rust laten.
Oja moeders moeten er gewoon niet mee bemoeien, dit is tussen jullie maar blijkbaar kan ze het niet alleen af.
  dinsdag 3 december 2024 @ 22:47:58 #9
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_215761677
Not this shit again.
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator dinsdag 3 december 2024 @ 22:49:09 #10
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_215761686
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 22:41 schreef Eerdmans020 het volgende:

[..]
Zelf bedenken wat een goed idee is. De rest zijn trollen die elke keer met hetzelfde verhaal komen op een forum en dan 0,0 doen met de eerder gegeven adviezen.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_215761692
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 22:45 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]
Week/paar weken rust nemen, daarna contact opzoeken en dit eventueel uitpraten en dan ook gelijk bij vermelden dat het verder niet gaat werken en dat we onze eigen weg gaan.

Alle 2 tevreden en gewoon met rust laten.
Oja moeders moeten er gewoon niet mee bemoeien, dit is tussen jullie maar blijkbaar kan ze het niet alleen af.
Moet ik beter naar een hotel of is het prima naar mijn ouders te gaan en te zeggen dat het niet goed gaat thuis en daar slaap.
pi_215761697
Of moet ik mijn ouders niet hiermee belasten.
pi_215761701
:|W
Gaan we weer.....
Ga toch uit elkaar joh!
Life is a highway...let's ride it!
pi_215761704
Maak een einde aan de relatie en ongezonde dynamiek.
  dinsdag 3 december 2024 @ 22:55:53 #15
34663 SpeedyGJ
pi_215761738
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 22:49 schreef Eerdmans020 het volgende:

[..]
Moet ik beter naar een hotel of is het prima naar mijn ouders te gaan en te zeggen dat het niet goed gaat thuis en daar slaap.
Dat is aan je zelf, maar uiteindelijk zal je toch jou ouders hiervan op de hoogte moeten brengen, dus beter vertrek je daar gelijk heen gooi het op tafel. Regel dan ook gelijk een nieuwe onderkomen/huis.
Gezien dit al eerder is voorgekomen (wat ik uit het verhaal lees) is het niet handig om dit nog eens voor te zetten, hoe leuk het ook klinkt dit gaat gewoon niet werken.
Zo wie zo is slaan/krabben wat dan ook maar voor geweld, tijdens een relatie gewoon not done. Ik ben al 16 jaar bij mijn vriendin, en in die 16 jaar hebben we elkaar nog nooit geslagen, tuurlijk heb je in elke relatie wel iets maar dat moet ook op een nette manier worden opgelost. Deze manieren van jullie is gewoon einde relatie.
pi_215761775
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 22:55 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]
Dat is aan je zelf, maar uiteindelijk zal je toch jou ouders hiervan op de hoogte moeten brengen, dus beter vertrek je daar gelijk heen gooi het op tafel. Regel dan ook gelijk een nieuwe onderkomen/huis.
Gezien dit al eerder is voorgekomen (wat ik uit het verhaal lees) is het niet handig om dit nog eens voor te zetten, hoe leuk het ook klinkt dit gaat gewoon niet werken.
Zo wie zo is slaan/krabben wat dan ook maar voor geweld, tijdens een relatie gewoon not done. Ik ben al 16 jaar bij mijn vriendin, en in die 16 jaar hebben we elkaar nog nooit geslagen, tuurlijk heb je in elke relatie wel iets maar dat moet ook op een nette manier worden opgelost. Deze manieren van jullie is gewoon einde relatie.
Ze respecteert ook niet als ik zeg geen behoefte te hebben aan een gesprek. Ze gaat dan vernederen of keihard huilen. Waarom kan zij mij niet een paar dagen negeren tot we weer tot rust komen.

Ze zegt dan dat ze een vrouw is en aandacht nodig heeft en niet genegeerd mag worden en dat soort rare gezever.
  dinsdag 3 december 2024 @ 23:08:36 #17
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_215761839
En dit gaat al jaren aan zo?
Dan wil je zelf ook eigenlijk niet anders als jullie al jaren zo met elkaar omgaan.

Ga gewoon weg. Klaar. Zeg 'ik ga weg, ben er klaar mee, onze relatie werkt niet'.
En dan ook gewoon gaan......

Dan maar terug naar je ouders. Ook niet zo erg. Mooi dat het kan.
To BG or not to BG!
pi_215761849
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 23:08 schreef oppiedoppie het volgende:
En dit gaat al jaren aan zo?
Dan wil je zelf ook eigenlijk niet anders als jullie al jaren zo met elkaar omgaan.

Ga gewoon weg. Klaar. Zeg 'ik ga weg, ben er klaar mee, onze relatie werkt niet'.
En dan ook gewoon gaan......

Dan maar terug naar je ouders. Ook niet zo erg. Mooi dat het kan.
Mijn ouders zijn op leeftijd en vinden deze ruzies van ons al 3 jaar vreselijk. Ik wil ook niet continu op deze manier bij hun aankloppen. Een ander nadeel is dat mijn vrouw uit een andere stad komt en bij mij is ingetrokken en ik 2 straten verder van mijn ouders woon.
  Spellchecker dinsdag 3 december 2024 @ 23:11:28 #19
197773 crew  maily
pi_215761852
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 23:10 schreef Eerdmans020 het volgende:

[..]
Mijn ouders zijn op leeftijd en vinden deze ruzies van ons al 3 jaar vreselijk. Ik wil ook niet continu op deze manier bij hun aankloppen. Een ander nadeel is dat mijn vrouw uit een andere stad komt en bij mij is ingetrokken en ik 2 straten verder van mijn ouders woon.
Zoveel pech als jij hebt, echt he .... :N
pi_215761860
Maar @Eerdmans020

Je hoeft natuurlijk niet op mij te reageren, maar vorige maand had je contact met een advocaat enzo.

Hoe is afgelopen maand gegaan en wat heb jezelf bedacht om dit probleem op te lossen.

Wat wij, je vader en vrienden ervan vinden dat weet je zelf nu ook wel.
Maar wat ga jij doen? Over een maand een topic openen hoe kut de kerst was en dat je vrienden geen contact meer met je opnemen omdat ze dit dat zijn?
Hell To The Liars
pi_215761881
Ze knijpt je, ze krabt je, ze slaat je in de rug, schreeuwt naar je, scheld je uit en beledigd je en bij dat mens blijf je steeds?

Van wie is het huis? Van jou? Gooi haar er uit. Is het van haar? Zoek een andere woning en ga door met je leven zonder haar. Deze relatie is al 3 jaar voorbij.

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 22:44 schreef oppiedoppie het volgende:
Wat een rare manier van ruziemaken.
Zoek een nieuwe plek en ga daar weg, lijkt me niet zo moeilijk. Ja een nieuwe plek zou lastig kunnen zijn maar ik zou dan gewoon zolang een campertje nemen. Krabben en knijpen joh? Man, man, man.......
Zij is bij hem ingetrokken.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_215761893
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 23:12 schreef Droopie het volgende:
Maar @:eerdmans020

Je hoeft natuurlijk niet op mij te reageren, maar vorige maand had je contact met een advocaat enzo.

Hoe is afgelopen maand gegaan en wat heb jezelf bedacht om dit probleem op te lossen.

Wat wij, je vader en vrienden ervan vinden dat weet je zelf nu ook wel.
Maar wat ga jij doen? Over een maand een topic openen hoe kut de kerst was en dat je vrienden geen contact meer met je opnemen omdat ze dit dat zijn?
Haar ouders, beiden boven 70 die verzoenen het. Die zeggen dan dat zij spijt heeft en mij mist en dat ik het niet moet opgeven, dat ze met haar hebben gesproken en heeft geleerd van haar fouten.

Op een of andere manier, denk ik, ik kan het ook anders doen, misschien ligt het aan mij, maar dat zij bij boosheid of wanneer zij haar niet zin krijgt losse handjes krijgt, dat kan gewoon niet.

Dat ze mij nu ook durft te appen met het verhaal dat ze om deze reden geen kind durft te nemen, dat ze alleen en verdrietig thuis zit en dat het met een kind nog erger wordt blabla.
  Spellchecker dinsdag 3 december 2024 @ 23:17:04 #23
197773 crew  maily
pi_215761898
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 23:16 schreef Eerdmans020 het volgende:

[..]
Haar ouders, beiden boven 70 die verzoenen het. Die zeggen dan dat zij spijt heeft en mij mist en dat ik het niet moet opgeven, dat ze met haar hebben gesproken en heeft geleerd van haar fouten.

Op een of andere manier, denk ik, ik kan het ook anders doen, misschien ligt het aan mij, maar dat zij bij boosheid of wanneer zij haar niet zin krijgt losse handjes krijgt, dat kan gewoon niet.

Dat ze mij nu ook durft te appen met het verhaal dat ze om deze reden geen kind durft te nemen, dat ze alleen en verdrietig thuis zit en dat het met een kind nog erger wordt blabla.
Dat je het nog uit je toetsenbord krijgt ook :r
  dinsdag 3 december 2024 @ 23:18:15 #24
34663 SpeedyGJ
pi_215761907
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 23:00 schreef Eerdmans020 het volgende:

[..]
Ze respecteert ook niet als ik zeg geen behoefte te hebben aan een gesprek. Ze gaat dan vernederen of keihard huilen. Waarom kan zij mij niet een paar dagen negeren tot we weer tot rust komen.

Ze zegt dan dat ze een vrouw is en aandacht nodig heeft en niet genegeerd mag worden en dat soort rare gezever.
Dan gewoon duidelijk zijn dat je hier klaar mee bent en dat het nu klaar is, vermeld ook dat je met rust gelaten wilt worden, ga naar je ouders en kijk voor een andere woning, dat is mijn advies, als ze gaat janken is ze geen vrouw maar een klein kind zo kun je het ook zien maar hou dit verder voor je natuurlijk.

Ik lees dat jou ouders 2 straten verder woont en op leeftijd zijn, maak duidelijk dat je hier tijdelijk bent en dat je wel actief gaat zoeken naar een andere plek.
pi_215761909
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 23:17 schreef maily het volgende:

[..]
Dat je het nog uit je toetsenbord krijgt ook :r
Zij weet dat ik langer een kinderwens heb en probeert dat ook nu te gebruiken richting mij.
pi_215761921
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 23:18 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]
Dan gewoon duidelijk zijn dat je hier klaar mee bent en dat het nu klaar is, vermeld ook dat je met rust gelaten wilt worden, ga naar je ouders en kijk voor een andere woning, dat is mijn advies, als ze gaat janken is ze geen vrouw maar een klein kind zo kun je het ook zien maar hou dit verder voor je natuurlijk.

Ik lees dat jou ouders 2 straten verder woont en op leeftijd zijn, maak duidelijk dat je hier tijdelijk bent en dat je wel actief gaat zoeken naar een andere plek.
Maar zij is bij hem ingetrokken. Of mis ik iets?
pi_215761929
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 23:18 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]

Op een of andere manier vind ik haar zielig en wil haar niet in de steek laten, maar dit werkt gewoon niet. Zo vaak geprobeerd.
  Spellchecker dinsdag 3 december 2024 @ 23:21:59 #28
197773 crew  maily
  dinsdag 3 december 2024 @ 23:22:35 #29
34663 SpeedyGJ
pi_215761934
quote:

[..]

Ouders moeten niet mee bemoeien simpel, het moet bij haar weg komen...
Boos zijn en losse handen? Dat is geen excuus dat jij het weer moet bij neerleggen.
Maar goed dat er geen kinderen in het spel zijn, dat maakt uit elkaar gaan toch even wat makkelijker.

Gewoon zeggen dat je klaar bent hiermee en dat je vanaf nu met rust gelaten wilt worden, vooral niet op in gaan en je zelf niet de schuld wijzen :)
pi_215761935
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 23:21 schreef Eerdmans020 het volgende:

[..]
Op een of andere manier vind ik haar zielig en wil haar niet in de steek laten, maar dit werkt gewoon niet. Zo vaak geprobeerd.
Als je zo denkt valt het dus allemaal wel mee. Succes met haar.
pi_215761943
quote:

[..]

Je hebt geen ene kut met die ouders met die ouders te maken.
Die zijn met een beetje pech over 10 jaar beide niet meer in leven en dan zit jij met een gare televisie, met een agressieve vrouw en een 2 kinderen op de bank.

Dan twijfel je of je weg wilt gaan en dan gaat ze de kinderen tegen je gebruiken, want zo wijf lijkt het mij wel aan de hand van de talloze topics die je geschreven hebt.

Volgens de policy mag ik niet mijn bedenkingen hebben of je een troll bent, maar als dit allemaal waar is snap ik echt niet of je compleet achterlijk bent of ergens in het leven de boot gemist hebt dat je de afgelopen jaren dit allemaal laat gebeuren.

Zelfliefde en zelfreflectie zou je eens op moeten focussen in je persoonlijke ontwikkeling.

Sorry voor de harde woorden.
Maar echt hoor.
Hell To The Liars
pi_215761944
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 december 2024 23:23 schreef HSG het volgende:

[..]
Als je zo denkt valt het dus allemaal wel mee. Succes met haar.
Ook namens mij succes!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  dinsdag 3 december 2024 @ 23:27:01 #33
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_215761952
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 december 2024 23:20 schreef HSG het volgende:

[..]
Maar zij is bij hem ingetrokken. Of mis ik iets?
Waar baseer je dat op?
pi_215761960
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 23:18 schreef Eerdmans020 het volgende:

[..]
Zij weet dat ik langer een kinderwens heb en probeert dat ook nu te gebruiken richting mij.
Des te meer reden om er een punt achter te zetten en op zoek te gaan naar een leuke moeder voor je toekomstige kinderen.
pi_215761966
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2024 23:27 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Waar baseer je dat op?
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 23:10 schreef Eerdmans020 het volgende:

[..]
  dinsdag 3 december 2024 @ 23:29:48 #36
34663 SpeedyGJ
pi_215761971
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 23:21 schreef maily het volgende:
herhaling van zetten topics

https://forum.fok.nl/user/history/503841
Zo te lezen speelt dit al 2 jaar zo?
Zijn vrouw heeft duidelijk hem in haar macht lijkt het...of het is meer verlatingsangst? In dat geval: Ga naar een psycholoog ga praten, gooi het eruit..
pi_215761973
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 23:25 schreef Droopie het volgende:

[..]
Je hebt geen ene kut met die ouders met die ouders te maken.
Die zijn met een beetje pech over 10 jaar beide niet meer in leven en dan zit jij met een gare televisie, met een agressieve vrouw en een 2 kinderen op de bank.

Dan twijfel je of je weg wilt gaan en dan gaat ze de kinderen tegen je gebruiken, want zo wijf lijkt het mij wel aan de hand van de talloze topics die je geschreven hebt.

Volgens de policy mag ik niet mijn bedenkingen hebben of je een troll bent, maar als dit allemaal waar is snap ik echt niet of je compleet achterlijk bent of ergens in het leven de boot gemist hebt dat je de afgelopen jaren dit allemaal laat gebeuren.

Zelfliefde en zelfreflectie zou je eens op moeten focussen in je persoonlijke ontwikkeling.

Sorry voor de harde woorden.
Maar echt hoor.
Ja dat denk ik ook. Nu appt ze mij met het verhaal dat ze zich zo alleen voelt en onveilig. Dat ik er nooit ben voor haar. Zij is echt gek aan het worden. Toen ik ook uit wegging net roept ze nog na; je geeft mij geen aandacht thuis, waarschijnlijk wel je vrouwelijke collega’s die je om je heen hebt. Veel plezier met hen. Wat is dit voor een ziek gedrag?
  Spellchecker dinsdag 3 december 2024 @ 23:30:34 #38
197773 crew  maily
  dinsdag 3 december 2024 @ 23:30:41 #39
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_215761977
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 december 2024 23:28 schreef HSG het volgende:

[..]
[..]

Ha, ja. Hij zegt het. Hij zegt wel meer. Zijn vrouw, zijn vriendin. Vakanties van 20.000 euro.
pi_215761978
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 23:29 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]
Zo te lezen speelt dit al 2 jaar zo?
Zijn vrouw heeft duidelijk hem in haar macht lijkt het...of het is meer verlatingsangst? In dat geval: Ga naar een psycholoog ga praten, gooi het eruit..
Ze heeft mij niet in haar macht en daarom botsen wij ook wekelijks. Zij doet bewust dingen die ik niet leuk vind om mij te raken en die emoties bij mij op te roepen. Als het aan mij ligt kan ik weken langs haar heen leven, zo sterk ben ik mentaal wel en dat weet zij en daarom wil zij mij raken door mij pijn te doen of te vernederen. Dat is wat ik denk.
pi_215761979
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2024 23:30 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ha, ja. Hij zegt het. Hij zegt wel meer. Zijn vrouw, zijn vriendin. Vakanties van 20.000 euro.
Oh f*ck is dat deze user? Hij had toch ook een topic geopend met het verhaal dat hij om de zoveel maand cadeau's van duizenden Euro's aan haar gaf?

En vakantie van zoveel toen hij haar nog maar net kende?
  dinsdag 3 december 2024 @ 23:32:23 #42
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_215761981
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 23:31 schreef Eerdmans020 het volgende:

[..]
Ze heeft mij niet in haar macht en daarom botsen wij ook wekelijks. Zij doet bewust dingen die ik niet leuk vind om mij te raken en die emoties bij op te roepen. Als het aan mij ligt kan ik weken langs haar heen leven, zo sterk ben ik mentaal wel en dat weet zij en daarom wil zij mij raken door mij pijn te doen of te vernederen. Dat is wat ik denk.
Jij bent echt net zo knettergek als zij.
pi_215761983
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2024 23:32 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Jij bent echt net zo knettergek als zij.
Waarom?
pi_215761989
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2024 23:31 schreef Eerdmans020 het volgende:

[..]
Ze heeft mij niet in haar macht en daarom botsen wij ook wekelijks. Zij doet bewust dingen die ik niet leuk vind om mij te raken en die emoties bij mij op te roepen. Als het aan mij ligt kan ik weken langs haar heen leven, zo sterk ben ik mentaal wel en dat weet zij en daarom wil zij mij raken door mij pijn te doen of te vernederen. Dat is wat ik denk.
Weken langs iemand heen leven zonder dingen uit te spreken is 'mentaal sterk'?
pi_215761990
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 23:32 schreef Eerdmans020 het volgende:

[..]
Waarom?
Lees je eigen verhalen eens terug en ga vervolgens eens relativeren.
  dinsdag 3 december 2024 @ 23:34:21 #46
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_215761994
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 december 2024 23:31 schreef HSG het volgende:

[..]
Oh f*ck is dat deze user? Hij had toch ook een topic geopend met het verhaal dat hij om de zoveel maand cadeau's van duizenden Euro's aan haar gaf?

En vakantie van zoveel toen hij haar nog maar net kende?
Yup.
pi_215761997
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2024 23:34 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Yup.
:{ :{ :{
  dinsdag 3 december 2024 @ 23:35:20 #48
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_215762000
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 23:32 schreef Eerdmans020 het volgende:

[..]
Waarom?
Omdat je zelf ook kiest voor een psychologische oorlogsvoering.
pi_215762002
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 23:33 schreef Mammietje het volgende:

[..]
Weken langs iemand heen leven zonder dingen uit te spreken is 'mentaal sterk'?
Als de ruzies wekelijks terugkomen al drie jaar, dan is bij het uitpraten niet meer nodig. Dan geef ik het iedere keer een plek tot ik het niet meer kan.
pi_215762003
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2024 23:35 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Omdat je zelf ook kiest voor een psychologische oorlogsvoering.
Is het dan logisch dat iemand die iets minder sterk is hierop fysiek reageert?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')