abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215762004
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 23:29 schreef Eerdmans020 het volgende:

[..]
Ja dat denk ik ook. Nu appt ze mij met het verhaal dat ze zich zo alleen voelt en onveilig. Dat ik er nooit ben voor haar. Zij is echt gek aan het worden. Toen ik ook uit wegging net roept ze nog na; je geeft mij geen aandacht thuis, waarschijnlijk wel je vrouwelijke collega’s die je om je heen hebt. Veel plezier met hen. Wat is dit voor een ziek gedrag?
Nou ja. Misschien moet je eens leren om alleen te durven zijn.

Want schijnbaar is dat je grootste angst.
Hell To The Liars
pi_215762006
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 23:35 schreef Eerdmans020 het volgende:

[..]
Als de ruzies wekelijks terugkomen al drie jaar, dan is bij het uitpraten niet meer nodig. Dan geef ik het iedere keer een plek tot ik het niet meer kan.
Klopt. Dan is het tijd voor een laatste gesprek, er een punt achter zetten en door te gaan met je leven.
pi_215762007
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 23:36 schreef Eerdmans020 het volgende:

[..]
Is het dan logisch dat iemand die iets minder sterk is hierop fysiek reageert?
Zij is een vrouw en gaat er vanuit dat je haar fysiek niks doet. Wat wel logisch is is dat ze laat zien dat ze jou niet meer respecteert.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_215762016
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 december 2024 23:37 schreef HSG het volgende:

[..]
Zij is een vrouw en gaat er vanuit dat je haar fysiek niks doet. Wat wel logisch is is dat ze laat zien dat ze jou niet meer respecteert.
Dat ze mij niet respecteert is duidelijk. Zo ga je niet om met je partner in het bijzijn van zijn vrienden en ouders.
pi_215762019
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 23:38 schreef Eerdmans020 het volgende:

[..]
Dat ze mij niet respecteert is duidelijk. Zo ga je niet om met je partner in het bijzijn van zijn vrienden en ouders.
  dinsdag 3 december 2024 @ 23:40:20 #56
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_215762022
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 23:38 schreef Eerdmans020 het volgende:

[..]
Het is nog veel erger hoe jullie met elkaar omgaan als er niemand bij is.

Echt, waarom je ervoor kiest om vrijwillig met die hel door te gaan is niet te bevatten.
The love you take is equal to the love you make.
pi_215762025
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 23:36 schreef Droopie het volgende:

[..]
Nou ja. Misschien moet je eens leren om alleen te durven zijn.

Want schijnbaar is dat je grootste angst.
Alleen zijn niet, maar dat ik geen geschikte partner meer kan vinden om mijn kinderwens mogelijk te maken. Ik ben ook niet meer de jongste, zie mijzelf echt niet in de club of in het weekend nog laat in de uren ergens te staan.
pi_215762030
Je vriendin spoort niet, maar (op basis van wat ik lees in dit topic) doe jij ook niet veel moeite een uitweg te zoeken.

Zodra er ruzie is spreek je haar boos toe (da's geen gesprek) en vervolgens loop je weg, doe je oordorpjes in, wil je haar niet spraken, tot het weer is afgekoeld. Dat werkt ook niet, zo kun je nooit iets uitpraten.

Je hebt het ook wel erg vaak over vernederen en respect, dat komt ook van twee kanten, maar ik krijg het gevoel dat je dat belangrijker maakt dan het is. Iemand die mij alleen boos toe zou spreken en vervolgens mij negeert of ontloopt als ik die wil spreken, zou ik ook niet met veel respect behandelen eerlijk gezegd.

Maar goed, dat verandert weinig aan het advies wat je nu moet doen: Kappen met deze relatie. En het lijkt me geen kwaad kunnen om daarna ook eens aan wat zelfreflectie doen voor je aan een volgende relatie begint.
  dinsdag 3 december 2024 @ 23:42:37 #59
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_215762032
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 23:41 schreef Eerdmans020 het volgende:

[..]
Alleen zijn niet, maar dat ik geen geschikte partner meer kan vinden om mijn kinderwens mogelijk te maken. Ik ben ook niet meer de jongste, zie mijzelf echt niet in de club of in het weekend nog laat in de uren ergens te staan.
Ja, dit verhaal kennen we van je.

Onvoorstelbaar dat je serieus overweegt dat jullie tweeën kinderen op de wereld gaan zetten.
pi_215762037
quote:

[..]
Want een nieuwe potentiële partner vind je alleen in de club?

quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2024 23:42 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ja, dit verhaal kennen we van je.

Onvoorstelbaar dat je serieus overweegt dat jullie tweeën kinderen op de wereld gaan zetten.
Arme kinderen.
  dinsdag 3 december 2024 @ 23:43:56 #61
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_215762038
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 23:18 schreef Eerdmans020 het volgende:

[..]
Zij weet dat ik langer een kinderwens heb en probeert dat ook nu te gebruiken richting mij.
Jij vind het WEL een goed idee samen kinderen te krijgen? In déze relatie? |:( 8)7
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_215762055
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2024 23:43 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Jij vind het WEL een goed idee samen kinderen te krijgen? In déze relatie? |:( 8)7
Blijkbaar wel. Over een paar jaar lezen we daar wel weer een topic over. Iets met vechtscheiding, co-ouderschap, alimentatie en trouwen.
  Spellchecker dinsdag 3 december 2024 @ 23:46:22 #63
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_215762057
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 december 2024 23:45 schreef HSG het volgende:

[..]
Blijkbaar wel. Over een paar jaar lezen we daar wel weer een topic over. Iets met vechtscheiding, co-ouderschap, alimentatie en trouwen.
En een toeterende moeder.
pi_215762059
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2024 23:40 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Het is nog veel erger hoe jullie met elkaar omgaan als er niemand bij is.

Echt, waarom je ervoor kiest om vrijwillig met die hel door te gaan is niet te bevatten.
Omdat het buiten de ruzies wel leuk is. We hebben 5 dagen van de week goed met elkaar, maar 2 dagen niet. En dit is iedere week zo. Als we even uit elkaar zijn dan denk ik aan die 5 dagen, en als we bij elkaar zijn aan die 2 dagen.

Ik ben mij ook van bewust dat er onenigheid kan zijn in een relatie, maar zij heeft woede uitbarstingen. Ze gooit spullen kapot; gaat schelden en ik hou dit 3 jaar vol, met de hoop dat dit beter gaat worden, maar na dagen, weken en maanden uit elkaar te zijn gegaan. Helpt het nog niet. Ik heb ook gezegd tegen haar dit werkt niet. Ze roept dat ik een opgever ben. Zij ziet niet in dat het niet werkt. Of wil het niet inzien.

Maar ieder ander mens had dit niet zo ver laten komen.
  dinsdag 3 december 2024 @ 23:47:25 #65
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_215762064
quote:

[..]
Echt hoor :|W

Koop eens een spiegel ofzo...
En bent minstens zo erg als zij is.

Verder heb je nu wel weer genoeg aandacht gehad in je slachtofferrol..
pi_215762065
quote:

[..]
Dus jouw kinderen moeten straks met zo'n moeder opgescheept zitten.

Over 20 jaar zitten jouw kinderen by een psycholoog om te praten over hun ouders giftige relatie omdat jij een nu een urgente kinderwens hebt.

Oke, oke.
Bijzonder
Hell To The Liars
  Spellchecker dinsdag 3 december 2024 @ 23:47:47 #67
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_215762067
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 23:46 schreef Eerdmans020 het volgende:

[..]
Omdat het buiten de ruzies wel leuk is. We hebben 5 dagen van de week goed met elkaar, maar 2 dagen niet. En dit is iedere week zo. Als we even uit elkaar zijn dan denk ik aan die 5 dagen, en als we bij elkaar zijn aan die 2 dagen.

Ik ben mij ook van bewust dat er onenigheid kan zijn in een relatie, maar zij heeft woede uitbarstingen. Ze gooit spullen kapot; gaat schelden en ik hou dit 3 jaar vol, met de hoop dat dit beter gaat worden, maar na dagen, weken en maanden uit elkaar te zijn gegaan. Helpt het nog niet. Ik heb ook gezegd tegen haar dit werkt niet. Ze roept dat ik een opgever ben. Zij ziet niet in dat het niet werkt. Of wil het niet inzien.

Je zal wel goed verzekerd zijn :Y
  dinsdag 3 december 2024 @ 23:49:14 #68
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_215762078
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 23:47 schreef Droopie het volgende:

[..]
Dus jouw kinderen moeten straks met zo'n moeder opgescheept zitten.

Over 20 jaar zitten jouw kinderen by een psycholoog om te praten over hun ouders giftige relatie omdat jij een nu een urgente kinderwens hebt.

Oke, oke.
Bijzonder
Vergeet "zo'n vader" niet..
Meneer met zijn "extreme slachtofferrol" gaat verre van vrijuit :')
  dinsdag 3 december 2024 @ 23:49:22 #69
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_215762081
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 23:46 schreef Eerdmans020 het volgende:

[..]

Kap er nou eens mee.
pi_215762099
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2024 23:49 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Vergeet "zo'n vader" niet..
Meneer met zijn "extreme slachtofferrol" gaat verre van vrijuit :')
Kans groot dat ie straks ook tikken gaat uitdelen, onder het mom zei begon en ik moest mij verdedigen.
Hell To The Liars
  dinsdag 3 december 2024 @ 23:57:59 #71
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_215762119
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 23:53 schreef Droopie het volgende:

[..]
Kans groot dat ie straks ook tikken gaat uitdelen, onder het mom zei begon en ik moest mij verdedigen.
Zij ;)

Maar hij gaat verre van vrijuit hoor. Hij doet mee ad de continuering vd dynamiek. Hij zorgt er mede voor dat het én blijft gebeuren én dat het escaleert en blijft escaleren. Hij maakt het niet kleiner, maar groter.
pi_215762128
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2024 23:46 schreef maily het volgende:

[..]
En een toeterende moeder.
Die haar kinderen aanzet om hun vader te haten.
  woensdag 4 december 2024 @ 00:16:27 #73
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_215762170
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2024 22:26 schreef Eerdmans020 het volgende:
Na de laatste ruzie en een week uit elkaar te zijn geweest, zijn we vandaag weer in een knallende ruzie terecht gekomen.

Ik had afgelopen zondag vriend thuis en hun vriendinnen/vrouwen. Ik begon over een nieuwe tv en de vriend zou van mij, mijn huidige willen overnemen tegen een goede prijs. Ineens kapte mijn vrouw het gesprek en zei dat ik 3 maanden zonder werk thuis zat en bij mijn nieuwe opdracht de factuur nog niet eens is betaald, dat ik moest kappen over een nieuwe tv. Ik werd knalrood en vrienden van mij vonden het ook niet leuk dat ze zo lelijk sprak. De avond ging dan ook uit als een nachtkaars.

Nadat mijn vrienden weg waren, heb ik haar boos toegesproken dat ik altijd geld verdien en al zou ik twee maanden zonder opdracht thuis zitten, met de verdiensten van de maanden hiervoor dek ik sowieso het hele jaar.
Dat ze mij vernederd naast mijn vrienden. Toen wilde ik naar buiten om rondje te lopen en zij ging bij de deur staan en ik duwde haar weg om naar buiten te kunnen. Vervolgens begon ze te schreeuwen dat ik haar te hard had geduwd en begon ze mij ineens te krabben en te knijpen. Ik heb er niet op gereageerd en ben weg gegaan. Vervolgens op de bank geslapen.

De volgende dag heb ik niet meer haar gesproken en zij maar de hele dag huilen in de woonkamer. Ik ben daar niet op ingegaan. Vandaag na werk kwam ik thuis, heb ik gekookt voor mijzelf en tijdens het eten begon zij continu te praten. Ik zei dat ik geen behoefte heb aan contact en dat ik moe ben. Zij begon toen met vernederen dat ik geen man zou zijn, dat ik niet iets oppak, dat ik de ruzie alleen maar groter maak. Ook daarop heb ik niet gereageerd en deed ik mijn oordopjes in. Na het eten ging ik naar de badkamer om mijn handen te wassen en toen sloeg ze op mijn rug. Ik werd daar kwaad om een sloeg haar terug, waarna zij mij begon te krabben en te knijpen. Ze wilde gwn in mijn gezicht grijpen en ik deed maar niks, omdat ik haar geen pijn wil doen en mijzelf niet in de problemen wil werken.

Nu ben ik naar buiten gegaan en zit ik in de auto te kijken naar een hotelkamer. Zo gaat het al 3 jaar niet goed met ons. Heel vaak uit elkaar geweest. Ik heb ook gezegd dat ik uit elkaar wil, dan roept ze dat is niks oplossen en als je toch wil dan ga je maar de naar advocaat. Ik zeg dan dat het niet kan als wij nog steeds samenwonen. Ik heb de laatste keer ook de auto pakt gepakt en een paar dagen ben ik niet thuis geweest. Toen belde zij en haar moeder mij dat ze de auto nodig had en dat ze bij haar moeder zou slapen. Ik ging dan de auto brengen en na een paar dagen kwam ze terug.

Mijn omgeving is er helemaal klaar mee en wil hen ook niet meer hiermee belasten. Ik denk nu om een weekje weg te gaan, maar zij en haar moeder bellen mij iedere keer. Wat moet ik doen? Haar blokkeren? En haar moeder en verdwijnen?
Je bent haar vader niet. Je bent haar werkgever niet. Etc. Zij is je hondje niet.

Je drijft het zelf (ook) op de spits. Iedere keer weer. En vervolgens vlucht je, kom je terug en ga je haar negeren. Ontzetten contraproductief.

Werkelijk het tegenovergestelde van wat je zou moeten doen. Namelijk óf gedecideerd een einde maken ad relatie óf constructief in gesprek gaan in een poging de relatie te redden.

Nee, jij kiest voor olie op het vuur |:(
  woensdag 4 december 2024 @ 00:17:25 #74
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_215762175
Maar je doet toch niks met welk advies dan ook..
  woensdag 4 december 2024 @ 00:18:10 #75
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_215762179
quote:
7s.gif Op woensdag 4 december 2024 00:01 schreef HSG het volgende:

[..]
Die haar kinderen aanzet om hun vader te haten.
De toeterende moeder is zijn moeder. Niet zijn vrouw.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')