Dacht hetzelfde 😂quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:22 schreef derLudolf het volgende:
"dingen afkitten"
Ja Frank die Nelleke afkit
Ze leefden in Nederland ook langs elkaar, hij zat 4 keer per week in een klimhal of met zijn vader in een kroeg, zij trok op met vriendinnen. Als je dan 4 maanden echt op elkaar teruggeworpen wordt, leer je elkaar pas kennen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:27 schreef __Fokker__ het volgende:
[..]
Ok ik viel er halverwege in, maar dat maakt het nog vager. 7 jaar in NL waren niet goed genoeg om elkaar te leren kennen maar na 1 jaartje in AUS besluiten ze dat het niet gaat werken.
Knap ook dat je als docent duits permanent vanuit thuis kan werken.
Is ze te saai voorquote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:19 schreef epicbeardman het volgende:
Meid a.s. jaar in B&B vol liefde?
Ja die liep er nog steeds rond. Die heeft gewoon de ene kerel voor de andere ingeruild.quote:Op woensdag 19 februari 2025 08:19 schreef hondonspain het volgende:
Ze is wel echt een tutje, denk voor de camera dat ze net deed of ze erg druk was en die inrichting, beetje crematorium, zo saai. Denk dat ze wel een typje is die mensen gebruikt en kan me niet voorstellen dat ze de tent kan runnen, misschien de klusser nieuwe hardwerkende vriendje?
Had je daar niet op gerekend?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:32 schreef golfer het volgende:
Jörn was toch sportleraar, maar geeft nu als docent wiskunde les op een school?
quote:
Ik vond het een geslaagde grap en 4 andere leden ook.quote:Op zondag 23 februari 2025 11:38 schreef golfer het volgende:
[..]![]()
Jij wel natuurlijk, als alwetende?
Vrijheid, blijheid en een manager aangesteld.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:42 schreef golfer het volgende:
In deze follow-up nemen we opnieuw een kijkje bij Estée en Taïf, die hun dromen leven in de Dominicaanse Republiek.
Ja je moet toch kunnen levelen met je purposquote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
Die Engelse woorden tussendoor de hele tijd..
Je moet toch enigszins interessant klinken als je dat niet bentquote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:53 schreef golfer het volgende:
En maar zweven met allerlei Engelse termen er doorheen.
tenenkrommend!quote:
golfer is jaloers inderdaadquote:Op dinsdag 25 februari 2025 21:39 schreef Duderinnetje het volgende:
Je kan wel lachen om die jonge lui, doe ik ook, maar ze hebben volgens mij een heerlijk leven, hebben het zelf voor elkaar gebokst en zijn onafhankelijk en vrij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |