In Portugal staan schulden op het huis/grond en niet op de eigenaar. Altijd opletten dus in Portugal.quote:Op woensdag 3 september 2025 20:05 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Dat geldt hier in Griekenland voor huizen moet je dus altijd op letten.
Ook gaat hier alles veel trager qua bureaucratie. Veel gebeurt nog in persoon/ via papier waardoor alles veel langer duurt.
Vandaag afgekeken in leuk stel en opvallend veel alternatieven in Kroatië maar positief allemaal. Hij verdiend geld als architect, je zou verwachten dat AI dat vak overbodig maakt onderhand. Zag gisteren veel noodweer in Kroatië maar natuurlijk een groot land. Mooie omgeving ook.quote:Op zondag 31 augustus 2025 19:27 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik vind het (uiteindelijk) best een sympathiek stel. Ik zou er zelf niet zo snel naar toe gaan, maar snap het idee erachter wel.
Hier in de buurt (Drenthe) zit camping Buitenland, dat de hele zomer bomvol zit met vergelijkbare types uit de Randstad die komen onthaasten, Chakra's lezen en zonnevlechten maken. Als je de juiste mensen weten te bereiken (en dat kunnen ze ongetwijfeld) zie ik ze wel een leuke toekomst in Kroatië hebben.
Ach ja, wij hadden alles netjes uitgerekend, geld verdienen met het verhuren van vakantiehuisjes en drie weken nadat wij aankwamen was de eerst Covid lockdown in Portugal, toen hebben wij de plannen omgegooid naar langdurige verhuur van woningen.quote:Op woensdag 3 september 2025 16:01 schreef Spablauw214 het volgende:
Wij overwegen overigens ook al een aantal jaar om naar Zuid-Frankrijk te verhuizen maar we twijfelen vanwege de financiële kant van het verhaal. Uiteindelijk moet je toch iets van een volwaardig inkomen zien te genereren, en daar lees je in al die hosanna-verhalen die je in deze tijd van het jaar in de kranten leest, eigenlijk vrij weinig van terug.
Om het nog een beetje ontopic te houden, hier zie je ook veel deelnemers over struikelen. Het loopt niet zelden uit de begroting waarna er iemand terug moet naar Nederland om te gaan werken.
Als alles volgens plan was verlopen hadden we nu in een ander land gewoond dan Spanje waar we nu wonen en denken aan een volgende stap over een paar jaar, maar je weet nooit in de huidige tijdquote:Op donderdag 4 september 2025 12:14 schreef Managarm het volgende:
[..]
Ach ja, wij hadden alles netjes uitgerekend, geld verdienen met het verhuren van vakantiehuisjes en drie weken nadat wij aankwamen was de eerst Covid lockdown in Portugal, toen hebben wij de plannen omgegooid naar langdurige verhuur van woningen.
Mijn vrouw is architect, en die beginnen AI te gebruiken, maar net als met coding gaat er nog heel veel mis vooral in de details, al zal dat snel beter worden. Met coderen is het ook al heel veel beter geworden in 1,5 jaar.quote:Op donderdag 4 september 2025 11:52 schreef hondonspain het volgende:
[..]
Vandaag afgekeken in leuk stel en opvallend veel alternatieven in Kroatië maar positief allemaal. Hij verdiend geld als architect, je zou verwachten dat AI dat vak overbodig maakt onderhand. Zag gisteren veel noodweer in Kroatië maar natuurlijk een groot land. Mooie omgeving ook.
Lees dit net: Voor Karl is het geweldig om als architect zijn eigen ontwerpen werkelijkheid te zien worden. Tegelijkertijd zoekt hij werk als architect - bij voorkeur opdrachten die hij grotendeels online kan doen. Dus: mocht je iets weten...
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:11 schreef golfer het volgende:
Zaterdag 6 september 2025 (21.30 uur - NPO 1): De twee jeugdvrienden Mitch en Kevin beginnen een Nederlandse kroeg met Ibiza-vibe in het Spaanse La Marina
Gemiddelde leeftijd van Nederlanders is 55-75. Dus het lijkt me verstandig dat je er goed met een rollator in kanquote:
42 jaarquote:Op zaterdag 6 september 2025 21:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Gemiddelde leeftijd van Nederlanders is 55-75. Dus het lijkt me verstandig dat je er goed met een rollator in kan
quote:
En samen net 100 IQ-punten gekregen.quote:Op zaterdag 6 september 2025 21:54 schreef Szura het volgende:
Die gasten hebben bij mammie thuis nooit een flikker uitgevoerd zo te horen
Je snapt het niet.quote:Op zaterdag 6 september 2025 21:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Gemiddelde leeftijd van Nederlanders is 55-75. Dus het lijkt me verstandig dat je er goed met een rollator in kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |