Een geestelijk leider, welke geestelijk lijdt aan diverse geestelijke lijdenswegen, is hier in Nederland gesignaleerd.
Het betreft Ayatollah Farzin, een iraans geestelijke die door Ayatollah Khomeiny is verjaagd wegens extreem fanatisme.
Hij placht door de straten van Teheran te lopen met een riempje, waarmee door hem onder het uitslaan van korte gilletjes tegen zichtbare stukken huid van vrouwen werd gemept.
Meerdere getuigen melden dat hij daarbij angstvallig een krant voor zijn kruis hield; wellicht voor het verbergen van de opwinding die dit met zich mee bracht..?
Ayatollah Farzin is ten allen tijde te herkennen aan gejammer over fatsoen, en het niet snappen van humor.
Weest gewaarschuwd..!!
Ziet men hier de ernst er niet van in?
Die's goed fout
quote:Tja, of de topicstarter heeft het over de user Farzin. Wie zal het zeggen.
Op woensdag 19 februari 2003 21:23 schreef BAZZA het volgende:
Farzin? da's toch die linkse moslim?
Die's goed fout
quote:Farzin is links, komt omdat hij zo vaak in de arabische koran heeft gelezen dat zijn ogen automatisch van rechts naar links gaan.
Die's goed fout
Hij begint rechts maar daarna zwaaien zijn ogen als dronken goudvissen in een vissekom automatisch naar links. Zonder dat hij dat merkt.
quote:ALARM!!
Op woensdag 19 februari 2003 21:27 schreef MUUS het volgende:
Tja, of de topicstarter heeft het over de user Farzin. Wie zal het zeggen..
Is er hier een user Farzin??
quote:http://forum.fok.nl/showtopic.php/271621
Op woensdag 19 februari 2003 21:32 schreef Optiefen het volgende:
ALARM!!Is er hier een user Farzin??
quote:Holy Moses.. Het is dus waar...
Op woensdag 19 februari 2003 21:34 schreef BAZZA het volgende:
http://forum.fok.nl/showtopic.php/271621
De Ayatollah is hier...
Wat nu..?
quote:En ja, hij heeft ook 0.0% humor of het is een kloon, maar daar zijn de wetenschappers nog niet uit
Op woensdag 19 februari 2003 21:37 schreef Optiefen het volgende:[..]
Holy Moses.. Het is dus waar...
De Ayatollah is hier...
Wat nu..?
quote:Ik stel voor dat we hem net zo lang links laten marcheren totdat hij onze grenzen passeert
Op woensdag 19 februari 2003 21:37 schreef Optiefen het volgende:
Holy Moses.. Het is dus waar...De Ayatollah is hier...
Wat nu..?
quote:Met STEEKhoudende argumenten beVECHTEN of DOODzwijgen met alle WAPENS die we tot onze beschikking hebben. Zorgen dat hij in de hoek zit waar de KLAPPEN vallen en flink verbaal de BEUK erin. in HAMERen op alles wat hij zegt en erg goed op zijn standpunten RAMMEN....
De Ayatollah is hier...
Wat nu..?
he, ik zie opeens geen undercast letters meer
quote:"Nekschot" mag ik niet meer zeggen.
De Ayatollah is hier...
Wat nu..?
quote:ik help je wel even.
Op woensdag 19 februari 2003 21:41 schreef MUUS het volgende:[..]
"Nekschot" mag ik niet meer zeggen.
.
NEKSCHOT, voor die user! .
quote:Virtueel dan he, dat mag toch wel?
Op woensdag 19 februari 2003 21:42 schreef jogy het volgende:[..]
ik help je wel even.
NEKSCHOT, voor die user!
.
Niemand wou dan ook achter hem zitten; hetgeen zijn lichte mensen-schuwheid kan verklaren.
Een paar militante gelovigen, nu actief onder de heer B. Laden, konden dat geruft niet waarderen en hebben hem eens gevraagd waarom hij dat deed. Hij zei dat dat een gevolg was van de verrukking welke hij onderging. Er werd hem daarop medegedeeld: 'H'oe hralab h'la boh sprrrritz spriiiitz spriiitz' ; vertaald: 'Wij zullen je nu even gaan verrukken'....
De Ayatollah is dus eigenlijk wel een tragisch figuur. Maar wel verdomd lastig..
Brb!
quote:Dat kan toch ook gewoon achter je PC?
Op woensdag 19 februari 2003 21:51 schreef MUUS het volgende:
Excuseer mij even. Ik ga namelijk even in mijn broek plassen van het lachen...Brb!
quote:In haar woonplaats zijn de wc's nog niet met een internet-pc uitgerust.
Op woensdag 19 februari 2003 21:52 schreef HeatWave het volgende:
Dat kan toch ook gewoon achter je PC?
quote:Oh ok, ik dacht dat je meestal je broek uit deed op de WC
Op woensdag 19 februari 2003 21:53 schreef Optiefen het volgende:[..]
In haar woonplaats zijn de wc's nog niet met een internet-pc uitgerust.
quote:Ze ging in haar broek plassen hoor
Op woensdag 19 februari 2003 21:53 schreef Optiefen het volgende:[..]
In haar woonplaats zijn de wc's nog niet met een internet-pc uitgerust.
quote:Ik herhaal: in.
Op woensdag 19 februari 2003 21:55 schreef jogy het volgende:[..]
Ze ging in haar broek plassen hoor
Voor je het weet staat hij namelijk voor je..
quote:Jij eerst
Op woensdag 19 februari 2003 21:59 schreef Farzin het volgende:
Wiens kloon ben jij eigenlijk, Topicstarter?
quote:Daar heb je hem!!!
quote:Niet links, niet islamitisch.
Gematigd links en ongelovig.
quote:En daar was ie dan
Op woensdag 19 februari 2003 22:00 schreef Optiefen het volgende:
Voor je het weet staat hij namelijk voor je..
quote:iig van iemand anders dan ik, maar wel iemand met humor.
quote:Dat zou klinken als mijn favoriete Pers, jammer dat die beschrijving IMHO niet echt op je van toepassing is
Op woensdag 19 februari 2003 22:00 schreef Farzin het volgende:Niet links, niet islamitisch.
Gematigd links en ongelovig.
quote:En waarom dan niet?
Op woensdag 19 februari 2003 22:01 schreef BAZZA het volgende:
Dat zou klinken als mijn favoriete Pers, jammer dat die beschrijving IMHO niet echt op je van toepassing is
quote:Vreemd... ik heb jou niet eens beschuldigd en je ontkent al...
Op woensdag 19 februari 2003 22:01 schreef mvt het volgende:
iig van iemand anders dan ik, maar wel iemand met humor.
quote:Omdat je IMHO niet echt gematigt links bent.
Op woensdag 19 februari 2003 22:03 schreef Farzin het volgende:
En waarom dan niet?
Wie noem jij dan wel extreem links behalve Trotski?
quote:AAAHHHHH!!!!
Op woensdag 19 februari 2003 22:00 schreef HeatWave het volgende:
Daar heb je hem!!!
Even kijken hoe hij loopt..
Ja.. ja.. het is 'm..
De Ayatollah mankt namelijk een beetje met zijn linkervoet; en hij ook.. Dat is veroorzaakt omdat het schaap waarop hij zich ontmaagd heeft met kracht een achterhoef op de linkervoet van Farzin heeft geplaatst. Naar verluidt ook omdat hij tijdens de daad onbedaarlijk begon te ruften...
quote:Ik ben dan ook niet gematigt links, maar gematigd links.
Op woensdag 19 februari 2003 22:04 schreef BAZZA het volgende:
Omdat je IMHO niet echt gematigt links bent.
quote:Hmm... communisten.
Wie noem jij dan wel extreem links behalve Trotski?
quote:Zullen we het leuk houden...?
Op woensdag 19 februari 2003 22:04 schreef Optiefen het volgende:
=knip=
quote:Lekker belangrijk
Op woensdag 19 februari 2003 22:05 schreef Farzin het volgende:
Ik ben dan ook niet gematigt links, maar gematigd links.
quote:Jij begon over links, niet ik.
Op woensdag 19 februari 2003 22:06 schreef BAZZA het volgende:
Lekker belangrijk
quote:Oh Ayatollah, we hadden het over u, maar wel zonder u..
Op woensdag 19 februari 2003 22:06 schreef Farzin het volgende:
Zullen we het leuk houden...?
quote:Jij bent links, niet ik
Op woensdag 19 februari 2003 22:07 schreef Farzin het volgende:
Jij begon over links, niet ik.
Wat doe je iegenlijk in het dagelijkse leven (hoeft niet in details te gaan hoor) maar werk je bij de SP of studeer je antropologie of iets anders geitenwollen sokken achtigs?
quote:Schröder slaapt al slecht 's nachts....
Op woensdag 19 februari 2003 21:40 schreef BAZZA het volgende:[..]
Ik stel voor dat we hem net zo lang links laten marcheren totdat hij onze grenzen passeert
quote:Slotje. Ik vind het niet bepaald leuk als er over mij gepraat en geroddeld wordt.
Op woensdag 19 februari 2003 22:08 schreef Optiefen het volgende:
Oh Ayatollah, we hadden het over u, maar wel zonder u..
En buitendien,
'leuk houden' is gezien het onderwerp onmogelijk...
quote:Open je ogen, en bekijk mijn usericon.
Op woensdag 19 februari 2003 22:09 schreef BAZZA het volgende:
Jij bent links, niet ik![]()
quote:Geitenwollensokken? Ik?
Wat doe je iegenlijk in het dagelijkse leven (hoeft niet in details te gaan hoor) maar werk je bij de SP of studeer je antropologie of iets anders geitenwollen sokken achtigs?
quote:Hoeft niet, was hooguit behulpzaam
Op woensdag 19 februari 2003 22:03 schreef Farzin het volgende:[..]
Vreemd... ik heb jou niet eens beschuldigd en je ontkent al...
Vind het trouwens wel een leuk topic, zie de humor er wel van in, alleen niet te veel op de man spelen!
quote:het was leuk
Op woensdag 19 februari 2003 22:06 schreef Farzin het volgende:[..]
Zullen we het leuk houden...?
eigenlijk is het nog steeds wel leuk
quote:In mijn huidige gedaante kan ik geen slotjes zetten. Dat zou ik anders overigens ook niet gedaan hebben.
Op woensdag 19 februari 2003 22:10 schreef Farzin het volgende:
Slotje. Ik vind het niet bepaald leuk als er over mij gepraat en geroddeld wordt.
quote:Bron?
Op woensdag 19 februari 2003 22:14 schreef Optiefen het volgende:
Waarom vindt u dat niet leuk, oh Ayatollah? U doet toch zelf niet anders..
quote:
Of heeft u tijdens de inburgering inmiddels geleerd met uw mond te lachen ipv met uw kringspier..?
quote:Zit je nou ook al in je broek te poepen??
Op woensdag 19 februari 2003 22:16 schreef MUUS het volgende:!!
quote:Oh die bron......
Op woensdag 19 februari 2003 22:20 schreef Farzin het volgende:[..]
Mijn mening.
soort Weekend/prive/story dus
quote:MUUS roels!!!
Op woensdag 19 februari 2003 22:23 schreef Farzin het volgende:
Zullen we het fatsoenlijk houden?Alhoewel het te verwachten is... tsja... MUUS hè...
quote:Wat bazel je nou, man? Ik heb dit topic toch niet geopend!
Op woensdag 19 februari 2003 22:23 schreef Farzin het volgende:
Zullen we het fatsoenlijk houden?Alhoewel het te verwachten is... tsja... MUUS hè...
quote:Nee, je relkloon heeft dat gedaan.
Op woensdag 19 februari 2003 22:25 schreef MUUS het volgende:
Wat bazel je nou, man? Ik heb dit topic toch niet geopend!
quote:Ik mis "Ze is een geweldige Moderator"
Op woensdag 19 februari 2003 22:25 schreef Farzin het volgende:
Poll: Stelling: MUUS is een slechte moderatorInderdaad Natuurlijk Ja
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:nee, maar je roelt toch!
Op woensdag 19 februari 2003 22:25 schreef MUUS het volgende:[..]
Wat bazel je nou, man? Ik heb dit topic toch niet geopend!
http://www.musical-genre.com/farzin.htm
Staat daar ook die kreet op die u slaakte toen dat schaap dat om ons onbekende redenen boos op u was met een enorme klap tegen die minaret aan fledderde waar u net in stond te jammeren..?
Welke politieke kleur hangt u hier aan btw? Heeft u al een eigen partij?
De 'Met Schaap Meer Mans Partij' die u in Teheran had, bestaat die nog?
quote:Probleem is dat ze dat niet is...
Op woensdag 19 februari 2003 22:26 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Ik mis "Ze is een geweldige Moderator"
Komt het door mij of geil je gewoon op die polls?
Duitse minister haalt uit naar VS
De Duitse minister Trittin van Milieu vindt dat Washington uit is op de Iraakse olievelden. In een interview met het Duitse dagblad Die Welt zegt hij dat een oorlog niet gerechtvaardigd is. Het gaat om een afleidingsmanoeuvre, zei Trittin die lid is van de Groenen.
De uitlatingen komen op een moment dat de banden tussen Duitsland en de VS al broos zijn. Berlijn vindt tot ongenoegen van Washington dat de wapeninspecteurs meer tijd in Irak moeten krijgen.
Maandag maakte bondskanselier Schröder wel een gebaar naar het Witte Huis. Hij steunde een EU-verklaring waarin staat dat er een grens is aan de inspecties.
quote:tis er iig een met humor!
Op woensdag 19 februari 2003 22:27 schreef Farzin het volgende:[..]
Probleem is dat ze dat niet is...
quote:Aha, ok...
Op woensdag 19 februari 2003 22:27 schreef Farzin het volgende:Probleem is dat ze dat niet is...
Was mij nog niet opgevallen, bedankt voor de info
quote:Anders ga je ff oftopic!!
Op woensdag 19 februari 2003 22:28 schreef Farzin het volgende:
Laatste nieuws:
quote:Je geniet van de aandacht hè?
Op woensdag 19 februari 2003 22:28 schreef MUUS het volgende:
Hoeveel van die "MUUS is een slechte mod" polls ga je nog maken?
Het wordt een bijna enge tic van je. Get over it, man!Komt het door mij of geil je gewoon op die polls?
quote:Graag gedaan.
Op woensdag 19 februari 2003 22:28 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Aha, ok...Was mij nog niet opgevallen, bedankt voor de info
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 22:24 schreef HeatWave het volgende:MUUS roels!!!
quote:Dus.
Op woensdag 19 februari 2003 22:26 schreef Tony_Montana67 het volgende:Ik mis "Ze is een geweldige Moderator"
quote:Maar daar is niks nieuws onder de zon. Amerika is de sterkste en mogen daarom alles, welkom op aarde. Het recht van de sterkste geldt en als je het daar niet mee eens bent wordt je weggevaagt! Is al eeuwen zo en dat zal nooit veranderen
Op woensdag 19 februari 2003 22:28 schreef Farzin het volgende:
Laatste nieuws:Duitse minister haalt uit naar VS
De Duitse minister Trittin van Milieu vindt dat Washington uit is op de Iraakse olievelden. In een interview met het Duitse dagblad Die Welt zegt hij dat een oorlog niet gerechtvaardigd is. Het gaat om een afleidingsmanoeuvre, zei Trittin die lid is van de Groenen.
De uitlatingen komen op een moment dat de banden tussen Duitsland en de VS al broos zijn. Berlijn vindt tot ongenoegen van Washington dat de wapeninspecteurs meer tijd in Irak moeten krijgen.
Maandag maakte bondskanselier Schröder wel een gebaar naar het Witte Huis. Hij steunde een EU-verklaring waarin staat dat er een grens is aan de inspecties.
http://www.omroep.nl/nos/pub/ticker/pregen/9479.html
quote:Ze slijmen. Denk je nou echt dat iemand jou een goede mod vindt? Blijf maar in je waan.
Op woensdag 19 februari 2003 22:30 schreef MUUS het volgende:
Dus..
quote:HE je vergeet wat quotes
Op woensdag 19 februari 2003 22:30 schreef MUUS het volgende:[..]
[..]Dus.
.
quote:Bron: http://www.omroep.nl/nos/nieuws/index.html
Het is een van de bittere paradoxen van het Amerikaans-Iraakse conflict: de massavernietigingswapens waartegen George Bush zo'n bezwaar maakt, zijn door onder meer zijn eigen vader George H.W. Bush aan Irak geleverd. In de jaren 1985-1989 verkocht Amerika voor miljarden dollars aan wapens aan Irak. Daaronder chemische wapens, nucleaire onderdelen en biologische culturen die ziektes als miltvuur, tetanus, botulisme en de pest tot gevolg kunnen hebben.Curieuzer nog: niemand minder dan de huidige Amerikaanse minister van Defensie Donald H. Rumsfeld speelde een sleutelrol. In december 1983 reisde Rumsfeld als speciale gezant van president Ronald Reagan af naar het Midden-Oosten, waar hij vriendschap sloot met Saddam.
Volgens een onlangs door de Washington Post onthuld document had de CIA een maand eerder aan het Witte Huis gerapporteerd dat Saddam 'bijna dagelijks' chemische wapens inzette die verboden zijn in het internationaal recht.
Op een inmiddels beruchte foto is een lachende Rumsfeld samen met Saddam te zien. Rumsfeld heeft keer op keer tegenover het Congres aangegeven zich weinig meer te herinneren van zijn tijd als presidentieel gezant in Irak. Amerika en Irak bleven bondgenoten tot de Iraakse inval in Koeweit in 1990.Terrorisme
De vriendschap tussen Irak en Amerika bloeide op nadat Ayatollah Khomeini in 1979 de pro-Amerikaanse sjah uit Iran verdreef en er een anti-westerse moslimstaat vestigde. Had Jimmy Carter Saddams Irak nog op de zwarte lijst met terroristische landen gezet, Ronald Reagan haalde het land er weer vanaf. Reagan zag Irak als machtsblok tegen de radicale islam. Waarbij olie de voornaamste gangmaker was: Amerika importeert veel olie uit het Midden-Oosten en heeft belang bij politieke vriendschappen in de regio.
Op 22 september 1980 viel Saddam Iran binnen, wat het begin was van een van de bloedigste oorlogen uit de moderne tijd. Ironisch genoeg moest Saddam het opnemen tegen een leger dat ook al door de VS was bewapend. In de jaren zeventig verkocht Amerika voor miljarden dollars aan wapens en munitie aan de sjah.Amerika had aanvankelijk geen mening over de Iraans-Iraakse oorlog. Maar daarin kwam verandering in 1982, toen Irak in de verdediging werd gedreven. Bang voor een verlies van Irak ging Amerika Saddam direct en indirect steunen. Zo stonden Reagan en zijn opvolger Bush allerlei wapentransacties met Irak toe. Ook speelde de Amerikaanse overheid Saddam satellietfoto's toe waarop de Iraanse troepenbewegingen te volgen waren.
Wat volgde is een van de vreemdste en meest beschamende avonturen uit de recente geschiedenis. Een deel van de transacties verliep in het geheim: zo verkochten Reagan en Bush helikopters en trucks aan Saddam via een Amerikaans landbouwfonds en via 'derden'. Daarnaast kocht Irak onder meer Amerikaanse trucks, helikopters, raketten, radarinstallaties, vliegtuigen, landmijnen en clusterbommen in.Pijnlijker waren de leveranties van volgens het internationale oorlogsrecht verboden vergiften, gassen en bacteriën. Pas in de nasleep van de Golfoorlog, in 1994, kwam aan het licht wat Amerikaanse chemische bedrijven zoal aan Irak hadden geleverd, toen een Amerikaanse senaatscomissie onderzoek deed naar mogelijke oorzaken van het 'Golfsyndroom': het complex van ziekten waaraan veel veteranen lijden.
Op de lijst die dat onderzoek opleverde stonden onder meer bacteriën die miltvuur, botulisme, tetanus en de pest veroorzaken, plus nog diverse andere ziekteverwekkers. De VS hadden de levering van dergelijke wapens goedgekeurd omdat het om 'duaal gebruik' ging: de stoffen konden ook worden gebruikt voor vreedzame toepassingen zoals de wetenschap, de medicijnenindustrie en de landbouw.
Amerika had beter kunnen weten, geven de ambtenaren die er destijds bij betrokken waren achteraf volmondig toe. "We waren bezorgd. Als Irak de oorlog met Iran zou verliezen, zou dat Saudi-Arabië en de rest van de Perzische Golf hebben bedreigd", zei oud-diplomaat David Newton onlangs in een interview. "Onze hoop was dat Hussein zich op de lange termijn verantwoordelijker zou opstellen."
Superkanon
Niet Amerika, maar Frankrijk en Rusland waren Saddams belangrijkste wapenleveranciers. Ook andere landen bewapenden Irak. Zo verkocht Engeland onder meer raketonderdelen aan Saddam - plus de onderdelen van Saddams omstreden en nooit voltooide 'superkanon'. Italië leverde marineschepen, landmijnen en opmerkelijk genoeg ook nucleaire experts en benodigdheden voor Saddams nucleaire programma. Volgens de analisten speelde zich in Irak een heftige concurrentiestrijd af tussen vooral Amerikaanse en Russische wapenleveranciers.Intussen bracht het eigenzinnige gedrag van Saddam Amerika soms in ernstige verlegenheid. Zo zette Saddam in de jaren 1984-1988 verscheidene malen Amerikaans zenuwgas in tegen Iraanse troepen en, vanaf 1987, tegen Noord-Iraakse Koerden. Het gas werd soms afgeschoten vanaf Amerikaanse Bell-helikopters. Ondanks klachten van Amnesty International bleef Amerika's officiële standpunt dat Irak een bevriende macht was. Nog in december 1988 exporteerde het Amerikaanse chemieconcern Dow Chemicals voor anderhalf miljoen dollar aan grondstoffen voor chemische wapens naar Irak onder goedkeuring van het Amerikaanse ministerie van Handel.
Koeweit
Aan de vriendschap tussen Bush senior en Saddam kwam abrupt een einde in 1990, toen Saddam Koeweit binnenviel. Aan de vooravond van die inval had Saddam Amerika's ambassadeur, April Glasspie, ontboden en haar in een inmiddels beroemd onderhoud verteld dat hij van plan was Koeweit binnen te vallen. Glasspie liet Saddam hierop weten dat Amerika 'geen mening' had over de kwestie. Dat voorval gaf achteraf voeding aan allerlei samenzweringstheorieën: Amerika zou Irak bewust in de val hebben gelokt.Waarschijnlijker is dat er sprake was van een misverstand. Saddam zou de situatie verkeerd hebben ingeschat, en ambassadeur Glasspie zou niet hebben verwacht dat Saddam van plan was Koeweit met veel wapengekletter onder de voet te lopen.
Tegen het einde van de Golfoorlog zou de dubieuze relatie tussen Amerika en Irak nogmaals opspelen. Toen Amerika de macht van het Iraakse leger had gebroken en de geallieerde troepen op het punt stonden Saddams leger de genadeklap toe te brengen, gaf Bush senior bevel de aanvallen te staken. Historici nemen aan dat Bush Saddam bewust in het zadel heeft willen houden: beter een verslagen Saddam dan een machtsvacuüm waaruit misschien een nieuwe Ayatollah opduikt.
Dossiers
Nu een nieuwe Amerikaans-Iraakse oorlog dichterbij komt, speelt de kwestie van de wapenleveranties weer op. Zo beloofden de VN-inspecteurs op verzoek van de Amerikaanse wapenindustrie de leveranciers van de Iraakse wapens niet openbaar te maken. De dossiers met wapenprogramma's die Irak afgelopen december overhandigde aan de Verenigde Naties moeten overzichten bevatten van de Amerikaanse bedrijven waarmee Saddam zaken heeft gedaan.
quote:Liefje, ik drijf zowat van mijn stoel door al die aandacht. Ga door!
Op woensdag 19 februari 2003 22:29 schreef Farzin het volgende:[..]
Je geniet van de aandacht hè?
quote:inderdaad is muus een geweldige moderator. ik als haar medemod kan dat bevestigen
Op woensdag 19 februari 2003 22:26 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Ik mis "Ze is een geweldige Moderator"
wie is die farzin eigenlijk? is-tie tegen zijn eigen kloon aan het fulmineren oid?
quote:Ik heb geen kloons, jij misschien.
Op woensdag 19 februari 2003 22:31 schreef iteejer het volgende:
inderdaad is muus een geweldige moderator. ik als haar medemod kan dat bevestigenwie is die farzin eigenlijk? is-tie tegen zijn eigen kloon aan het fulmineren oid?
quote:Waarom zou ik slijmen? En dat JIJ haar nou niet goed vind.......
Op woensdag 19 februari 2003 22:31 schreef Farzin het volgende:[..]
Ze slijmen. Denk je nou echt dat iemand jou een goede mod vindt? Blijf maar in je waan.
quote:*denkt aan Peter Timoteef reclame*
Op woensdag 19 februari 2003 22:31 schreef MUUS het volgende:[..]
Liefje, ik drijf zowat van mijn stoel door al die aandacht. Ga door!
quote:Inderdaad, er is al genoeg gezegd over "ons aller MUUS". Meer dan genoeg, laten we weer off-topic verdergaan.
Op woensdag 19 februari 2003 22:32 schreef HeatWave het volgende:
Waarom zou ik slijmen? En dat JIJ haar nou niet goed vind.......
Dat zegt meer over jou dan over "ons aller MUUS"
Slijmbal.
Farzin is een Noord-Koreaan die hier als geheim agent werkt. Zijn doel is het indoctrineren van de Nederlanders met communistisch gezwam.
Zijn kennis doet hij op aan de VU. Hij studeert Culturele Antropologie. Naast het indoctrineren van Fok! tieners heeft hij als hobbies demonstreren en breien.
quote:Ik heb er nog nooit last van gehad, ik heb altijd geleerd: "Fatsoen Moet Je Doen"
Op woensdag 19 februari 2003 22:31 schreef Farzin het volgende:Ze slijmen. Denk je nou echt dat iemand jou een goede mod vindt? Blijf maar in je waan.
quote:ROFL
Op woensdag 19 februari 2003 22:34 schreef Ludwig het volgende:
Nee! Dit is onjuist!Farzin is een Noord-Koreaan die hier als geheim agent werkt. Zijn doel is het indoctrineren van de Nederlanders met communistisch gezwam.
Zijn kennis doet hij op aan de VU. Hij studeert Culturele Antropologie. Naast het indoctrineren van Fok! tieners heeft hij als hobbies demonstreren en breien.
quote:Liever een slijmbal genoemd door jou dan een door een meisje als MUUS
Op woensdag 19 februari 2003 22:34 schreef Farzin het volgende:[..]
Inderdaad, er is al genoeg gezegd over "ons aller MUUS". Meer dan genoeg, laten we weer off-topic verdergaan.
Slijmbal.
Man, je maakt het allemaal zo makkelijk altijd
quote:Doe ik dat dan? Nee, ik bekritiseer iemand die te lui is om haar werk goed te doen. Dusseh...
Op woensdag 19 februari 2003 22:34 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Ik heb er nog nooit last van gehad, ik heb altijd geleerd: "Fatsoen Moet Je Doen"en iemand die z'n werk naar behoren doet ga ik niet afkraken
quote:Denkt aan Harrie/Calvobbes topic. (niet dat ik het hem wens, maar ik moet er wel aandenken).
Op woensdag 19 februari 2003 22:35 schreef Farzin het volgende:
[afbeelding]
quote:ga je nou ineens tegen mij te keer? ik ken je niet eens.. nou ja, nu wel: raar manneke, rare naam..
Op woensdag 19 februari 2003 22:32 schreef Farzin het volgende:
Ik heb geen kloons, jij misschien.
quote:Ja, en nu?
Op woensdag 19 februari 2003 22:36 schreef HeatWave het volgende:
Liever een slijmbal genoemd door jou dan een door een .... als MUUS
quote:So what als ze slijmen? Heerlijk juist.
Op woensdag 19 februari 2003 22:31 schreef Farzin het volgende:[..]
Ze slijmen. Denk je nou echt dat iemand jou een goede mod vindt? Blijf maar in je waan.
quote:Nu is het nog steeds zo, eeeeeen NU nog steeds...en wacht rik wacht..
Op woensdag 19 februari 2003 22:37 schreef Farzin het volgende:[..]
Ja, en nu?
Nu nog steeds!!!!
quote:Wie de bal kaatst...
Op woensdag 19 februari 2003 22:37 schreef iteejer het volgende:
ga je nou ineens tegen mij te keer?
quote:Jammer
ik ken je niet eens.. nou ja, nu wel:
quote:Jij ook, doei
raar manneke, rare naam..
veel plezier, kben weg hier..
quote:Jij je zin...
Op woensdag 19 februari 2003 22:36 schreef Farzin het volgende:Doe ik dat dan? Nee, ik bekritiseer iemand die te lui is om haar werk goed te doen. Dusseh...
Heb je wel eens zaken beter zien beargumenteren, maar dat doet er niet toe
quote:Hoi
Op woensdag 19 februari 2003 22:35 schreef Farzin het volgende:[..]
ROFL
quote:Wordt nu zelfs het woord "meisje" weg ge-edit door je? Mkay, ik prefereer ook "vrouw", maar dit is wat overdreven, schatje.
Op woensdag 19 februari 2003 22:37 schreef Farzin het volgende:[..]
Ja, en nu?
quote:kun je niet echt beoordelen lijkt me. verder ben je als kloon wel goed, maar heb je een foutje gemaakt..
Op woensdag 19 februari 2003 22:36 schreef Farzin het volgende:
Doe ik dat dan? Nee, ik bekritiseer iemand die te lui is om haar werk goed te doen. Dusseh...
quote:Ik wilde het vervangen door "heks", maar ik deed het toch niet. Een beetje zielig voor jou. Ik verlaag me niet tot jouw niveau... dat is wel erg laag.
Op woensdag 19 februari 2003 22:40 schreef MUUS het volgende:
Wordt nu zelfs het woord "meisje" weg ge-edit door je? Mkay, ik prefereer ook "vrouw", maar dit is wat overdreven, schatje.
quote:ik vind =farzin edit= ook wel bij je passen
Op woensdag 19 februari 2003 22:40 schreef MUUS het volgende:[..]
Wordt nu zelfs het woord "meisje" weg ge-edit door je? Mkay, ik prefereer ook "vrouw", maar dit is wat overdreven, schatje.
quote:Hoer, HOER, hoer, HOER,
Op woensdag 19 februari 2003 22:40 schreef MUUS het volgende:[..]
*test*
quote:Heel goed zelfs.
Op woensdag 19 februari 2003 22:40 schreef iteejer het volgende:
kun je niet echt beoordelen lijkt me.
quote:Kun je deze beschuldigingen ook onderbouwen? De FOK-C:rew kennende zal het antwoord wel nee zijn...
verder ben je als kloon wel goed, maar heb je een foutje gemaakt..
quote:Ach gut en nu is het hoge woord er toch uit. Grote jongen, hoor!
Op woensdag 19 februari 2003 22:41 schreef Farzin het volgende:[..]
Ik wilde het vervangen door "heks", maar ik deed het toch niet. Een beetje zielig voor jou. Ik verlaag me niet tot jouw niveau... dat is wel erg laag.
jongen je laat je zo ongenadig op de kast jagen, heerlijk om te zien!
quote:Doetnoueslief, ik WEET dat je humor hebt
Op woensdag 19 februari 2003 22:42 schreef Farzin het volgende:[..]
Heel goed zelfs.
[..]Kun je deze beschuldigingen ook onderbouwen? De FOK-C:rew kennende zal het antwoord wel nee zijn...
Er is vast nog wel een topic in het religieuze forum waar u terecht kan..
quote:Ga iemand anders lastigvallen.
Op woensdag 19 februari 2003 22:42 schreef MUUS het volgende:
Ach gut en nu is het hoge woord er toch uit. Grote jongen, hoor!.
quote:Ik doe mijn best
Op woensdag 19 februari 2003 22:43 schreef HeatWave het volgende:
-=farzin -10 (ongewenst)=-
jongen je laat je zo ongenadig op de kast jagen, heerlijk om te zien!
quote:ONZ is een relforum aan het worden
Op woensdag 19 februari 2003 22:44 schreef Swetsenegger het volgende:
Dit topic zit dicht bij een slotje
quote:Ik ben lief hoor...maar dan alleen tegen mensen die ook lief tegen mij zijn
Op woensdag 19 februari 2003 22:43 schreef yvonne het volgende:
Doetnoueslief, ik WEET dat je humor hebt
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 22:36 schreef Farzin het volgende:[..]
Doe ik dat dan? Nee, ik bekritiseer iemand die te lui is om haar werk goed te doen. Dusseh... <--- Leeuwarder accent!!!
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 22:42 schreef yvonne het volgende:[..]
Hoer, HOER, hoer, HOER,
van Babylon*test*
quote:Wasseentestvoorfarzinmuts
Op woensdag 19 februari 2003 22:46 schreef MUUS het volgende:[..]
quote:Kom ik eindelijk eens op onzin en dan begin je met slotjes..
quote:Beetje FA's pesten is nooit weg.
Op woensdag 19 februari 2003 22:46 schreef iteejer het volgende:[..]
Kom ik eindelijk eens op onzin en dan begin je met slotjes..
Wou jij die batterij nog..
quote:Suuuuuuuuuuuuuuuuuure, nu heb ik het weer gedaan!
Op woensdag 19 februari 2003 22:44 schreef Farzin het volgende:[..]
Ga iemand anders lastigvallen.
Lieverd, wat kun je toch alles leuk draaien. IK heb dit topic niet geopend en JIJ bent ooit begonnen met zeiken tegen mij.
Iets met een kaatsende bal ofzo. .
quote:You're about to blow your cover mister secret North-Korean Agent!
Op woensdag 19 februari 2003 22:46 schreef Farzin het volgende:[..]
Ja, dus?
quote:Inhetvervolggaikdanooknietinopditsoortprovocatiesyvonnewantditisnatuurlijkhelemaalnietleukomaantehorenbenjeernog
Op woensdag 19 februari 2003 22:46 schreef yvonne het volgende:
Wasseentestvoorfarzinmuts
quote:Wat gedaan? Heeft het iets te maken met Fortuyn?
Op woensdag 19 februari 2003 22:47 schreef MUUS het volgende:
Suuuuuuuuuuuuuuuuuure, nu heb ik het weer gedaan!.
quote:Wat een onzin. Jij begon, 'lieverd', door te zeggen dat ik een nekschot moest krijgen.
Lieverd, wat kun je toch alles leuk draaien. IK heb dit topic niet geopend en JIJ bent ooit begonnen met zeiken tegen mij.
quote:Je hebt het goed begrepen.
Iets met een kaatsende bal ofzo..
quote:Die is alweer weg, is naar bed gegaan...
Op woensdag 19 februari 2003 22:47 schreef Swetsenegger het volgende:
Beetje FA's pesten is nooit weg.
Die moet namelijk aan haar taken
quote:Ow, NU mag het woord "HOER" wel, hè? Typisch.
Op woensdag 19 februari 2003 22:48 schreef Farzin het volgende:[..]
-knip-
Oh, en over lastig vallen gesproken : volg mij ook niet in topics, zoals het usual topic vanmiddag, om te vertellen dat ik een onfatsoenlijke kutmod ben.
Je bent journalist maar voor welk medium? Kan ik ook wat lezen wat jij geschreven hebt?
[Dit bericht is gewijzigd door Ludwig op 19-02-2003 22:50]
quote:1 mm ?? 2 mm ???
quote:Liever een Noord Koreaan dan een Yank!
Op woensdag 19 februari 2003 22:47 schreef Ludwig het volgende:You're about to blow your cover mister secret North-Korean Agent!
quote:Als we mazzel hebben wel
Op woensdag 19 februari 2003 22:45 schreef Leonardo1504 het volgende:[..]
ONZ is een relforum aan het worden
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 22:50 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Liever een Noord Koreaan dan een Yank!
quote:A) Ik heb het over langer geleden. Toen begon jij ineens in een topic te miauwen dat ik onfatsoenlijk ben.
Op woensdag 19 februari 2003 22:49 schreef Farzin het volgende:
Wat een onzin. Jij begon, 'lieverd', door te zeggen dat ik een nekschot moest krijgen.
quote:Nee hoor. Zelfs niet als het over jou gaat.
Op woensdag 19 februari 2003 22:50 schreef MUUS het volgende:
Ow, NU mag het woord "=edit=" wel, hè? Typisch.
quote:Dat weet je zelf zo te zien ook wel. Overigens 'volg' ik jou helemaal niet, het liefst zou ik jou niet tegenkomen hier, maar ja, het is niet anders hè...
Oh, en over lastig vallen gesproken : volg mij ook niet in topics, zoals het usual topic vanmiddag, om te vertellen dat ik een onfatsoenlijke =edit=mod ben.
Het valt me op dat u nergens iets poneert, maar slechts reageert op wat anderen zeggen. U bent gewoon een manipulator.
En, als ik het goed heb kennen wij elkaar irl ook...
quote:Of "a political refugee from cuba!"
Op woensdag 19 februari 2003 22:50 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Liever een Noord Koreaan dan een Yank!
quote:Een beetje rellen af en toe is okay, maar nekschoten gaan me iets te ver. Ook in ONZ
Op woensdag 19 februari 2003 22:51 schreef HeatWave het volgende:[..]
Als we mazzel hebben wel
quote:Noord-Korea
Op woensdag 19 februari 2003 22:50 schreef Ludwig het volgende:
Maar Farzin, even serieus...Je bent journalist maar voor welk medium? Kan ik ook wat lezen wat jij geschreven hebt?
quote:A. Dat ben je toch ook?
Op woensdag 19 februari 2003 22:52 schreef MUUS het volgende:
A) Ik heb het over langer geleden. Toen begon jij ineens in een topic te miauwen dat ik onfatsoenlijk ben.
B) Heb ik gezegd dat je een nekschot moest krijgen. Waar? Url?
quote:Ben ik het wel met je eens.
Op woensdag 19 februari 2003 22:52 schreef Leonardo1504 het volgende:
Een beetje rellen af en toe is okay, maar nekschoten gaan me iets te ver. Ook in ONZ
quote:Alles is beter dan een Yank zolang George W. B. Jr. aan de macht is. Het grootste gevaar komt uit het westen!
Op woensdag 19 februari 2003 22:52 schreef HeatWave het volgende:[..]
Of "a political refugee from cuba!"
(Criminelen mogen niet met hun achternaam genoemt worden volgen sde Policy vandaar )
quote:wel in stijl blijven he!
Op woensdag 19 februari 2003 22:52 schreef MUUS het volgende:[..]
A) Ik heb het over langer geleden. Toen begon jij ineens in een topic te miauwen dat ik onfatsoenlijk ben.
B) Heb ik gezegd dat je een nekschot moest krijgen. Waar? Url?BRON!?
quote:Tenzij het gaat om een publieke figuur als George W. Bush of Michiel Smit. Dan mag het wel hoor.
Op woensdag 19 februari 2003 22:54 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Alles is beter dan een Yank zolang George W. B. Jr. aan de macht is. Het grootste gevaar komt uit het westen!(Criminelen mogen niet met hun achternaam genoemt worden volgen sde Policy vandaar
)
quote:Dappere dodo.
Op woensdag 19 februari 2003 22:52 schreef Farzin het volgende:[..]
Nee hoor. Zelfs niet als het over jou gaat.
quote:Nee? Jij begon vanmiddag in een topic te zeiken dat ik op moest zouten als mod en smeerde dat vervolgens even door in het Usuals-topic.
Dat weet je zelf zo te zien ook wel. Overigens 'volg' ik jou helemaal niet, het liefst zou ik jou niet tegenkomen hier, maar ja, het is niet anders hè...
quote:Ik ga er veel te serieus op in, maar ik denk dat dat allemaal best moet kunnen, op de manier waarop het nu gaat. Een beetje rellen in ONZ houdt de rest van het forum lekker schoon
Op woensdag 19 februari 2003 22:52 schreef Leonardo1504 het volgende:[..]
Een beetje rellen af en toe is okay, maar nekschoten gaan me iets te ver. Ook in ONZ
en, is dat zo MUUS? ben je onfatsoenlijk? Zo ja
BRON!?
en mag ik dan in je msn?
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 22:28 schreef Glacius het volgende:
kun je niet een foto van Farzin posten of zo? Ik ben wel benieuwd hoe hij eruit ziet.
quote:Heb ik gezegd dat jij als mod wegmoest? Dat was geheel on-topic, er werd gevraagd om welke mod wegmoest. En er is volgens mij geen mod die dat meer verdient.
Op woensdag 19 februari 2003 22:55 schreef MUUS het volgende:
Nee? Jij begon vanmiddag in een topic te zeiken dat ik op moest zouten als mod en smeerde dat vervolgens even door in het Usuals-topic.
quote:
Nu ook al last van altzheimer. Ik wil het linkje er wel even bij pakken?
quote:Ayatollah Farzin in Nederland gesignaleerd!!
Op woensdag 19 februari 2003 21:41 schreef MUUS het volgende:
"Nekschot" mag ik niet meer zeggen..
quote:Ok, maar ik ben liever consequent. Het is ook nog steeds van der G. terwijl iedereen z'n achternaam weet, maar je hebt ergens wel gelijk, want Bush is een grotere crimineel
Op woensdag 19 februari 2003 22:55 schreef Farzin het volgende:Tenzij het gaat om een publieke figuur als George W. Bush of Michiel Smit. Dan mag het wel hoor.
quote:Graag * lui is
Op woensdag 19 februari 2003 22:55 schreef MUUS het volgende:Nu ook al last van altzheimer. Ik wil het linkje er wel even bij pakken?
[Dit bericht is gewijzigd door jogy op 19-02-2003 22:58]
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 22:55 schreef MUUS het volgende:[..]
Dappere dodo.
[..]Nee? Jij begon vanmiddag in een topic te zeiken dat ik op moest zouten als mod en smeerde dat vervolgens even door in het Usuals-topic.
Nu ook al last van altzheimer. Ik wil het linkje er wel even bij pakken?
quote:en nou niet zeuren over semantiek he
Op woensdag 19 februari 2003 21:41 schreef MUUS het volgende:[..]
"Nekschot" mag ik niet meer zeggen.
.
quote:Wel erg goedkoop hoor...
Op woensdag 19 februari 2003 22:57 schreef Tikorev het volgende:
quote:A) So? Niemand zit ermee behalve jij. Get over it, dear.
Op woensdag 19 februari 2003 22:53 schreef Farzin het volgende:[..]
A. Dat ben je toch ook?
B. Ayatollah Farzin in Nederland gesignaleerd!!
quote:Je vergeet veel dingen en heel snel. Toch maar eens naar laten kijken.
Op woensdag 19 februari 2003 21:41 schreef MUUS het volgende:"Nekschot" mag ik niet meer zeggen.
.
quote:Jij bent daar niet belangrijk genoeg voor, 'dear'. Ik zit er ook niet mee, maar het is en blijft een feit.
Op woensdag 19 februari 2003 22:58 schreef MUUS het volgende:
A) So? Niemand zit ermee behalve jij. Get over it, dear..
quote:Wat had dit topic eigenlijk te maken met nekschoten?
B) Tsk, tsk. Beter opletten. Ik zei :Je vergeet veel dingen en heel snel. Toch maar eens naar laten kijken.
quote:Wat heeft dat met het topic te maken?
Op woensdag 19 februari 2003 23:00 schreef Optiefen het volgende:
Vanwaar die MUUS-fixatie, Farzin?Ze lijkt niet op een schaap hoor..
quote:ff deze uit MED:
Op woensdag 19 februari 2003 22:57 schreef HeatWave het volgende:[..]
Ik ga er veel te serieus op in, maar ik denk dat dat allemaal best moet kunnen, op de manier waarop het nu gaat. Een beetje rellen in ONZ houdt de rest van het forum lekker schoon
en, is dat zo MUUS? ben je onfatsoenlijk? Zo ja
BRON!?
en mag ik dan in je msn?
quote:beetje stangen okay, maar stelselmatig mensen afzeiken vind ik erg kinderachtig. Denk niet dat dat de sfeer op Fok! ten goede komt. Ook niet als het in ONZ gebeurt.
Op dinsdag 18 februari 2003 23:08 schreef Breuls het volgende:
....
Deze verscherping heeft vooral effect op kloons van users die deze gebruiken om "relletjes te veroorzaken". Daarmee bedoelen we het algemeen bekende geouwehoer van klonen die 'grappig' lopen doen in serieuze fora, gezamenlijk topicspam plegen of op andere manieren onrust stoken tussen users die het wél kunnen opbrengen om iets meer om je medeFOK!ker te denken.
....
quote:Daar had je toch een artikel over geschreven in de North Korean Daily Planet? Nekschoten zijn niet menselijk, stokslagen daarentegen wel!
Op woensdag 19 februari 2003 23:00 schreef Farzin het volgende:[..]
Jij bent daar niet belangrijk genoeg voor, 'dear'. Ik zit er ook niet mee, maar het is en blijft een feit.
[..]Wat had dit topic eigenlijk te maken met nekschoten?
quote:I feel fucking usual today Alsjeblieft, scheet.
Op woensdag 19 februari 2003 22:58 schreef jogy het volgende:[..]
Graag * lui is
Dit topic ging helemaal niet over MUUS! Dit ging over Ayatollah Farzin, je opent je eigen topic maar als je MUUS wil adoreren/afzeiken/verafgoden etc etc
quote:En Ayatollah Farzin is OK!!!
Op woensdag 19 februari 2003 23:03 schreef HeatWave het volgende:
HEYHEYHEY!!!Dit topic ging helemaal niet over MUUS! Dit ging over Ayatollah Farzin, je opent je eigen topic maar als je MUUS wil adoreren/afzeiken/verafgoden etc etc
quote:MUUS werd door mij in mijn openingspost niet genoemd.
Op woensdag 19 februari 2003 23:02 schreef Farzin het volgende:
Wat heeft dat met het topic te maken?
Jij begon ineens met scherp te schieten.
De hoge geestelijkheid is vaker bang voor vrouwen; wellicht nu ook..?
quote:Bron?
Op woensdag 19 februari 2003 23:03 schreef Ludwig het volgende:
Daar had je toch een artikel over geschreven in de North Korean Daily Planet? Nekschoten zijn niet menselijk, stokslagen daarentegen wel!
quote:Ja, ik stem SGP.
Op woensdag 19 februari 2003 23:04 schreef Optiefen het volgende:
MUUS werd door mij in mijn openingspost niet genoemd.Jij begon ineens met scherp te schieten.
De hoge geestelijkheid is vaker bang voor vrouwen; wellicht nu ook..?
quote:Leo... je hebt gelijk, maar dit is een ONZ topic, daarin lijkt het me niet gepast om serieus over inhoud van ONZ topics te discussieren.
Op woensdag 19 februari 2003 23:03 schreef Leonardo1504 het volgende:[..]
ff deze uit MED:
[..]beetje stangen okay, maar stelselmatig mensen afzeiken vind ik erg kinderachtig. Denk niet dat dat de sfeer op Fok! ten goede komt. Ook niet als het in ONZ gebeurt.
en nu weer ONtopic!
quote:Thnx Beeb
Op woensdag 19 februari 2003 23:03 schreef MUUS het volgende:[..]
I feel fucking usual today Alsjeblieft, scheet.
.
Ff lezen, Usual topics zijn net de Donald Duck, errug goed leesbaar, maar ik zal nooit een brief sturen .
quote:Precies! en daar gaat het over nu!
Op woensdag 19 februari 2003 23:04 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
En Ayatollah Farzin is OK!!!
quote:Oh ja, on-topic.
Op woensdag 19 februari 2003 23:06 schreef HeatWave het volgende:
en nu weer ONtopic!
quote:
Jan Mulder is door het Europees Parlement benoemd tot rapporteur voor de Europese begroting 2004. De begrotingsrapporteur heeft een sleutelpositie en bereidt de positie en de beslissingen van het Europees Parlement voor en vertegenwoordigt het Europees Parlement in onderhandelingen met de Europese Commissie en de Raad van Ministers over de begroting voor de Europese Unie.De Europese begroting bedraagt jaarlijks zon EUR 99 miljard. 2004 is het eerste jaar van de uitgebreide Unie. Naast de financiering van de uitbreiding en het handhaven van begrotingsdiscipline, wil Mulder in de begroting 2004 prioriteit geven aan het stimuleren van het concurrentievermogen, de interne markt en het ondernemersklimaat in een uitgebreide Unie, alsmede aan de opbouw van de administratieve capaciteit in de nieuwe lidstaten.
De begrotingsprocedure voor het jaar 2004 vangt nu aan met het stellen van algemene richtsnoeren en wordt in december met de tweede lezing van het Europees Parlement afgesloten.
quote:Is er al een fanclub, anders wil ik 'm bij deze oprichten!!!
Op woensdag 19 februari 2003 23:07 schreef HeatWave het volgende:Precies! en daar gaat het over nu!
quote:Jouw mening, ik vind dat ONZ soms als rechtvaardiging wordt gebruikt om je uit te leven ten koste van anderen.
Op woensdag 19 februari 2003 23:06 schreef HeatWave het volgende:[..]
Leo... je hebt gelijk, maar dit is een ONZ topic, daarin lijkt het me niet gepast om serieus over inhoud van ONZ topics te discussieren.
en nu weer ONtopic!
quote:les 1
Op woensdag 19 februari 2003 23:07 schreef Farzin het volgende:[..]
Oh ja, on-topic.
[..]
ONtopic, mbt het onderwerp van het topic
OFFtopic al het andere
wat was jouw post???
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 23:07 schreef jogy het volgende:[..]
Thnx Beeb
.
Ff lezen, Usual topics zijn net de Donald Duck, errug goed leesbaar, maar ik zal nooit een brief sturen
.
Kijk wel uit, ik was erg onfatsoenlijk bezig in dat topic. . So protect your virgin eyes.
quote:ONtopic.
Op woensdag 19 februari 2003 23:08 schreef HeatWave het volgende:
les 1ONtopic, mbt het onderwerp van het topic
OFFtopic al het andere
wat was jouw post???
Nog meer on-topic informatie:
SGP
quote:
Stem D.V. 11 maart SGP!--------------------------------------------------------------------------------
Op D.V. dinsdag 11 maart 2003 zullen verkiezingen gehouden worden voor de leden van de Provinciale Staten. In bijna alle provincies neemt de SGP -soms in combinatie met de ChristenUnie- deel aan deze verkiezingen. Via deze site kunt u de provinciale verkiezingsprogramma's en kandidatenlijsten inzien en downloaden.
quote:JAHA, ik heb je al gelijk gegeven, maar dat hoort niet hier zo serieus besproken te worden... niet in ONZ, daar is FB voor.
Op woensdag 19 februari 2003 23:08 schreef Leonardo1504 het volgende:[..]
Jouw mening, ik vind dat ONZ soms als rechtvaardiging wordt gebruikt om je uit te leven ten koste van anderen.
quote:Farzin, wat doe je
Op woensdag 19 februari 2003 23:07 schreef Farzin het volgende:[..]
Oh ja, on-topic.
[..]
quote:Wat een onzin, ik post hier maar 4 maanden.
Op woensdag 19 februari 2003 23:10 schreef iteejer het volgende:
tis maar een rollenspelletje..
maar,
die Farzin is werkelijk altijd betrokken in dit soort gedoe
quote:Het topic doen ontsporen.
Op woensdag 19 februari 2003 23:10 schreef MUUS het volgende:
Farzin, wat doe je
quote:Hij snapt les 1 niet, leg jij het hem ook nog een keer uit?
Op woensdag 19 februari 2003 23:10 schreef MUUS het volgende:[..]
Farzin, wat doe je
quote:Ik ben nog nooit in mijn oog geneukt nee, maar als je dat niet bedoelt,
Op woensdag 19 februari 2003 23:09 schreef MUUS het volgende:[..]
.
So protect your virgin eyes.
quote:Ach gut, kan je de druk niet meer aan?
Op woensdag 19 februari 2003 23:11 schreef Farzin het volgende:[..]
Het topic doen ontsporen.
quote:Momentje
Op woensdag 19 februari 2003 23:12 schreef MUUS het volgende:
Misschien wil jogy even die ene foto van zichzelf plaatsen. Je weet wel, die zeer onfatsoenlijke..
quote:Ik vind het eigenlijk niet zo leuk als er over mij geroddeld wordt, maar dat is begrijpelijk...
Op woensdag 19 februari 2003 23:13 schreef MUUS het volgende:
Ach gut, kan je de druk niet meer aan?.
Dit is Wouter Bos:
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 23:12 schreef MUUS het volgende:
Misschien wil jogy even die ene foto van zichzelf plaatsen. Je weet wel, die zeer onfatsoenlijke..
Dees?
.
quote:er wordt niet over je geroddeld, je bent geparodieerd
Op woensdag 19 februari 2003 23:14 schreef Farzin het volgende:[..]
Ik vind het eigenlijk niet zo leuk als er over mij geroddeld wordt, maar dat is begrijpelijk...
Dit is Wouter Bos:
quote:Tuurlijk is dat begrijpelijk, maar je bent er toch zelf bij? Da's geen roddelen, da's plagen.
Ik vind het eigenlijk niet zo leuk als er over mij geroddeld wordt, maar dat is begrijpelijk...
Of zuigen. Iets wat jou meer bekend is wellicht. .
quote:maar wel met steeds weer hetzelfde resultaat, bij meerdere users
Op woensdag 19 februari 2003 23:11 schreef Farzin het volgende:
Wat een onzin, ik post hier maar 4 maanden.
als je dit objectief probeert te bekijken, kun je toch alleen maar concluderen dat dit in geen enkel opzicht opbouwend of positief is?
quote:O MY FUCKING GOD
Op woensdag 19 februari 2003 23:08 schreef Farzin het volgende:
[afbeelding]
quote:Ineens niet zon lekker ding meer
Dit is Wouter Bos:
quote:The horror!!!!!!!!!!
Op woensdag 19 februari 2003 23:14 schreef jogy het volgende:[..]
Dees?
.
het is wel een verwoording van het algemene gevoel jegens de Ayatollah
quote:Heb jij geluk...
Op woensdag 19 februari 2003 23:14 schreef HeatWave het volgende:
er wordt niet over je geroddeld, je bent geparodieerdwees trots, ik heb nog nooit een naamtopic gehad
quote:Jij komt zeker nooit in OOG of in POL?
Op woensdag 19 februari 2003 23:15 schreef iteejer het volgende:
maar wel met steeds weer hetzelfde resultaat, bij meerdere users
vraag is dan toch echt:
moet een forum blij zijn met dat soort reacties? draagt dat iets bij? wordt jij er zelf beter van?als je dit objectief probeert te bekijken, kun je toch alleen maar concluderen dat dit in geen enkel opzicht opbouwend of positief is?
quote:man je telt niet mee op fok! zonder een naamtopic!
Op woensdag 19 februari 2003 23:16 schreef Farzin het volgende:[..]
Heb jij geluk...
quote:Zie er de humor van in, je bent interressant genoeg om over te roddelen!
Op woensdag 19 februari 2003 23:14 schreef Farzin het volgende:Ik vind het eigenlijk niet zo leuk als er over mij geroddeld wordt, maar dat is begrijpelijk...
quote:Yup, the jogy-ass!
Op woensdag 19 februari 2003 23:14 schreef jogy het volgende:
Dees?
.
!
quote:Dan nog liever niet meetellen.
Op woensdag 19 februari 2003 23:16 schreef HeatWave het volgende:
man je telt niet mee op fok! zonder een naamtopic!
quote:Te laat!
Op woensdag 19 februari 2003 23:17 schreef Farzin het volgende:[..]
Dan nog liever niet meetellen.
je bent een beruchtheid
quote:En je hebt het goed gezien, ik scheer em niet en me scrotum is zichtbaar, owjee, nu moet Farzin wel een rolberoerte krijgen
Op woensdag 19 februari 2003 23:17 schreef MUUS het volgende:[..]
Yup, the jogy-ass!
.
!
quote:Zal ik de foto's van mijn tieten ook hier posten?
Op woensdag 19 februari 2003 23:18 schreef jogy het volgende:[..]
En jehebt het goed gezien, ik scheer em niet en me scrotum is zichtbaar, owjee, nu moet Farzin wel een rolberoerte krijgen
.
Wie belt 112 alvast?
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 23:18 schreef HeatWave het volgende:
Te laat!je bent een beruchtheid
quote:Daar zal ik niet meer toe in staat zijn, laat dat duidelijk zijn
Op woensdag 19 februari 2003 23:19 schreef MUUS het volgende:[..]
Zal ik de foto's van mijn tieten ook hier posten?
.
Wie belt 112 alvast?
[Dit bericht is gewijzigd door jogy op 19-02-2003 23:20]
quote:Bluf!!!
Op woensdag 19 februari 2003 23:19 schreef MUUS het volgende:Zal ik de foto's van mijn tieten ook hier posten?
.
quote:Niet doen.
Op woensdag 19 februari 2003 23:19 schreef MUUS het volgende:[..]
Zal ik de foto's van mijn tieten ook hier posten?
quote:Homo.
Op woensdag 19 februari 2003 23:20 schreef Farzin het volgende:[..]
Niet doen.
quote:Mooi kruisje
Op woensdag 19 februari 2003 23:20 schreef Ludwig het volgende:
Een zelfportret, gevonden op internet!
quote:Als dat haar weerhoudt om haar tieten te posten, JA, best wel
Op woensdag 19 februari 2003 23:21 schreef Farzin het volgende:[..]
Heb jij er dan last van?
quote:Waarom niet? Zijn vrouwelijke vormen eng?
Op woensdag 19 februari 2003 23:20 schreef Farzin het volgende:[..]
Niet doen.
quote:Nee, dat is gewoon onfatsoenlijk.
Op woensdag 19 februari 2003 23:23 schreef MUUS het volgende:
Waarom niet? Zijn vrouwelijke vormen eng?
quote:Sommige wel....
Op woensdag 19 februari 2003 23:23 schreef MUUS het volgende:[..]
Waarom niet? Zijn vrouwelijke vormen eng?
quote:Een beetje happen vergroot de hilariteit juist! Ik vermaak me ook kostelijk, nooit geweten dat OvjL leuk was
Op woensdag 19 februari 2003 23:23 schreef ErikT het volgende:
Heb net het hele topic gelezen. Het begin (de eerste 2 pagina's) waren hilarisch!!!!
Farzin, kom op man, grapje moet kunnen. Laat je niet zo kennen.
quote:Bedankt voor je advies.
Op woensdag 19 februari 2003 23:23 schreef ErikT het volgende:
Heb net het hele topic gelezen. Het begin (de eerste 2 pagina's) waren hilarisch!!!!
Farzin, kom op man, grapje moet kunnen. Laat je niet zo kennen.
quote:Heb jij in de zomer ook je ogen dicht? Bij een FA reclame op tv ga je ook spontaan over je nek natuurlijk? Oh, en topless zonnende dames op het strand....brrrrrrrrrrrr, eng hè?
Op woensdag 19 februari 2003 23:24 schreef Farzin het volgende:[..]
Nee, dat is gewoon onfatsoenlijk.
quote:Ja.
Op woensdag 19 februari 2003 23:26 schreef MUUS het volgende:
Heb jij in de zomer ook je ogen dicht? Bij een FA reclame op tv ga je ook spontaan over je nek natuurlijk? Oh, en topless zonnende dames op het strand....brrrrrrrrrrrr, eng hè?.
Slotje s.v.p.
Ik heb gesproken. .
quote:AKA The Greatest Scientist In The World!!!
Op woensdag 19 februari 2003 23:26 schreef Ludwig het volgende:
Heb eindelijk wat info gevonden over Farzin!http://www.ee.surrey.ac.uk/Personal/F.Mokhtarian/
quote:Jij hebt liever zo een heroinehoertje die zich fotomodel noemt?
Op woensdag 19 februari 2003 23:24 schreef Ludwig het volgende:[..]
Sommige wel....
I'll pass, thank you.
Nieuwe foto uit de jeugd!
quote:* topic in favorieten zet
Op woensdag 19 februari 2003 23:27 schreef MUUS het volgende:
En jogy roeleert. Grote tijd zelfs.Ik heb gesproken.
.
ok dan .
En jij bent vast een goede moderator, als ik ooit in TRU ga posten zal ik er vast zeker van zijn .
[Dit bericht is gewijzigd door jogy op 19-02-2003 23:31]
quote:Nee heb het niet zo op hoertjes...
Op woensdag 19 februari 2003 23:28 schreef jogy het volgende:[..]
Jij hebt liever zo een heroinehoertje die zich fotomodel noemt?
..
I'll pass, thank you.
quote:Kom dan met een stelling waardoor er enige diepgang komt
Op woensdag 19 februari 2003 23:30 schreef Farzin het volgende:
Dit gaat nergens over.Slotje s.v.p.
(Bijv. Liever een wereld onder moslim heerschappij dan onder Bush heerschappij)
quote:Kom jij maar met een stelling.
Op woensdag 19 februari 2003 23:31 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Kom dan met een stelling waardoor er enige diepgang komt(Bijv. Liever een wereld onder moslim heerschappij dan onder Bush heerschappij)
quote:Ik heb het ook over de lichaamsbouw, niet letterlijk
Op woensdag 19 februari 2003 23:31 schreef Ludwig het volgende:[..]
Nee heb het niet zo op hoertjes...
quote:Doe er wat mee.
Bedankt voor je advies.
quote:OK...
Op woensdag 19 februari 2003 23:32 schreef Farzin het volgende:Kom jij maar met een stelling.
Oorlog is niets anders dan terrorisme
quote:Waar val jij dan op? Sugar Lee Hoopers?
Op woensdag 19 februari 2003 23:32 schreef jogy het volgende:[..]
Ik heb het ook over de lichaamsbouw, niet letterlijk
..
quote:Nogmaals bedankt voor je goedbedoelde advies. Over een paar posts komt hier toch een slot op, en ik hoop dat de Onzin-mods dat in het vervolg bij topics waarbij er een user afgekraakt wordt zullen doen.
Op woensdag 19 februari 2003 23:33 schreef ErikT het volgende:
Doe er wat mee.
T is heel simpel. Als jij niet meer reageert, is er voor die anderen niks meer aan. Dus niet meer reageren, heb je vanzelf een slotje, een zelf sluitend slotje. Suc6 met inhouden.
quote:Hangt er vanaf wat voor een oorlog het is. Als Nederland zich bijvoorbeeld verdedigt tegen een Duitse invasie, staat dat natuurlijk niet gelijk aan terrorisme. Maar als een land een ander land aanvalt om controle te krijgen over de oliebronnen, dan kan dat wel degelijk terrorisme genoemd worden, namelijk het gebruik van geweld om politieke doelen te bewerkstelligen.
Op woensdag 19 februari 2003 23:33 schreef Tony_Montana67 het volgende:
OK...Oorlog is niets anders dan terrorisme
quote:Afgekraakt? Het was toch een geintje?
Op woensdag 19 februari 2003 23:35 schreef Farzin het volgende:[..]
Nogmaals bedankt voor je goedbedoelde advies. Over een paar posts komt hier toch een slot op, en ik hoop dat de Onzin-mods dat in het vervolg bij topics waarbij er een user afgekraakt wordt zullen doen.
quote:Maar die Duitse invasie is wel weer een vorm van terrorisme waardoor een tegenreactie wordt uitgelokt die in z'n aard ook weer terroristisch is...
Op woensdag 19 februari 2003 23:36 schreef Farzin het volgende:Hangt er vanaf wat voor een oorlog het is. Als Nederland zich bijvoorbeeld verdedigt tegen een Duitse invasie, staat dat natuurlijk niet gelijk aan terrorisme. Maar als een land een ander land aanvalt om controle te krijgen over de oliebronnen, dan kan dat wel degelijk terrorisme genoemd worden, namelijk het gebruik van geweld om politieke doelen te bewerkstelligen.
quote:Je kunt ook te ver gaan.
Op woensdag 19 februari 2003 23:36 schreef Ludwig het volgende:
Afgekraakt? Het was toch een geintje?
quote:Als je op Irak doelt gaat het hele olie-argument niet op. Er zijn concessies gedaan aan China, Rusland en Duitsland. Amerika kan achter in de rij aansluiten.
Op woensdag 19 februari 2003 23:36 schreef Farzin het volgende:[..]
Hangt er vanaf wat voor een oorlog het is. Als Nederland zich bijvoorbeeld verdedigt tegen een Duitse invasie, staat dat natuurlijk niet gelijk aan terrorisme. Maar als een land een ander land aanvalt om controle te krijgen over de oliebronnen, dan kan dat wel degelijk terrorisme genoemd worden, namelijk het gebruik van geweld om politieke doelen te bewerkstelligen.
quote:Ayatollah Farzin was duidelijk een hilarisch geintje; jij ging serieus proberen bv muus persoonlijk neer te halen.
Op woensdag 19 februari 2003 23:35 schreef Farzin het volgende:
Nogmaals bedankt voor je goedbedoelde advies. Over een paar posts komt hier toch een slot op, en ik hoop dat de Onzin-mods dat in het vervolg bij topics waarbij er een user afgekraakt wordt zullen doen.
quote:Bij Hans Anders hebben ze best goeie aanbiedingen op brillen en lenzen hoor, ga eens bij ze langs
Op woensdag 19 februari 2003 23:34 schreef Ludwig het volgende:[..]
Waar val jij dan op? Sugar Lee Hoopers?
quote:Zelfs ik heb geklikt
Op woensdag 19 februari 2003 23:37 schreef MUUS het volgende:
Je hebt wel geklikt, Farzin. Ik voel het gewoon. Zo niet, dan ben je nog een grotere flapdrol dan ik dacht..
quote:Zou ik toch al eens doen maar ik ga er morgen heen. Bedankt
Op woensdag 19 februari 2003 23:38 schreef jogy het volgende:[..]
Bij Hans Anders hebben ze best goeie aanbiedingen op brillen en lenzen hoor, ga eens bij ze langs
.
quote:Ik vind het helemaal niet erg om door mensen als jij gezien te worden als een "woord 4 van rechts".
Op woensdag 19 februari 2003 23:37 schreef MUUS het volgende:
Je hebt wel geklikt, Farzin. Ik voel het gewoon. Zo niet, dan ben je nog een grotere flapdrol dan ik dacht..
Beetje plagen en zuigen. Dat zie ik jou dagelijks doen.
Je meet toch niet met 2 maten, hè, want dat is onfatsoenlijk. .
quote:Natuurlijk niet, maar ik ga niet zo ver om andere users tot op het bot af te kraken. Hoogstens een beetje plagen, maar de reakties in dit topic gaan wel wat verder dan plagen en zuigen.
Op woensdag 19 februari 2003 23:39 schreef MUUS het volgende:
Farzin, ff serieus : wat is er nou in dit topic gebeurd wat jij al niet eens bij andere users hebt geflikt?Beetje plagen en zuigen. Dat zie ik jou dagelijks doen.
Je meet toch niet met 2 maten, hè, want dat is onfatsoenlijk.
.
Zucht...Nekschoten...onfatsoenlijke foto's...
quote:Een blote kont en een linkje naar een paar , niet eens blote, borsten. Nou, nou. De rest was plagen. Niet to het bot afkraken.
Op woensdag 19 februari 2003 23:40 schreef Farzin het volgende:[..]
Natuurlijk niet, maar ik ga niet zo ver om andere users tot op het bot af te kraken. Hoogstens een beetje plagen, maar de reakties in dit topic gaan wel wat verder dan plagen en zuigen.
Kom op, kweek eens ballen!
quote:je zit de hele handel hier te stangen..
Op woensdag 19 februari 2003 23:40 schreef Farzin het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |